'quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:56 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dan zal dat de goedkoopste manier zijn. Ik zou wel even goed nadenken of het de moeite waard is van het terugsturen. Wat heb je betaald en wil de verkoper niet een regeling met je treffen?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:55 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ook ontvangen vandaag. Meteen gevuld en wat een ding is dat joh haha. Bij aankoop al geen idee wat ik er mee moet, nu al helemaal niet meer.
Hmm, je kan het proberen met een bubbelenveloppe en dan een doosjes om je alpha heen. toen ik zo mijn koptelefoon moest terugsturen was het maar een paar euro kosten... Maar ja, om dat nou met zo'n mooi Alpha-tje te doen... (Ging bij mij toen om Brainwavz M2, DOA)quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:17 schreef Arboxx het volgende:
[..]
'
Horloge van alpha watch, 152$ in totaal... vanwege defecte stopwatch de noodzaak om hem terug te sturen. Als ze hem hebben ontvangen en constateren dat hij 'ongebruikt' is, krijg ik een nieuwe....
Is zoiets ook geschikt om vuurwerk mee af te steken?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:55 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ook ontvangen vandaag. Meteen gevuld en wat een ding is dat joh haha. Bij aankoop al geen idee wat ik er mee moet, nu al helemaal niet meer.
NEE! Gaat gegarandeerd fout!quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:43 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Is zoiets ook geschikt om vuurwerk mee af te steken?
Bwa ;p.quote:
Waterpijp, ook uit Chinaquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:54 schreef jonasr het volgende:
[..]
Bwa ;p.
De lont gaat wel nogal snel aan zijn ;D.
Ik vond het perfect om mijn waterpijp kooltjes aan te steken.
Onmiddellijk kooltje lekker warm & waterpijpen maar![]()
Nee ff serieus is die aansteker buiten met wat wind nog steeds aan te krijgen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:54 schreef jonasr het volgende:
[..]
Bwa ;p.
De lont gaat wel nogal snel aan zijn ;D.
Ik vond het perfect om mijn waterpijp kooltjes aan te steken.
Onmiddellijk kooltje lekker warm & waterpijpen maar![]()
En nog maar eens in-ears gekocht, Dunu Trident Dn-12 bij mp4nation voor 18.90.
http://www.inearmania.com/2011/11/dunu-trident-dn-12-review.html
wat mik je in zo'n ding? butaan natuurlijk, maar waar haal je dat makkelijk vandaan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:56 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dan zal dat de goedkoopste manier zijn. Ik zou wel even goed nadenken of het de moeite waard is van het terugsturen. Wat heb je betaald en wil de verkoper niet een regeling met je treffen?
Lol. Iedereen een potsmokert hieroot.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:48 schreef Xetran het volgende:
[..]
wat mik je in zo'n ding? butaan natuurlijk, maar waar haal je dat makkelijk vandaan?Ik heb hem ook besteld. superhandig voor de waterpijp
Neejoh, smaaktabak.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lol. Iedereen een potsmokert hieroot.
Butaan haal je bij je lokale Tabak-toko, Blokker, Xenos, Marskramer, Euroshop, enz, etc.
Fii0 E02i voor $32.5, is niet duur.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:58 schreef shiznuts het volgende:
Tuurlijk... straks komt iemand nog met: "oh, 't is niet voor mij hoor"...
Oh en ik heb iets nieuws besteld: http://www.mp4nation.net/(...)ipod-and-smartphones
Oh ja, en de Takstar TS-650 is best awesome.
Dan kan je beter zoiets kopen: http://goo.gl/Y5SPt. Ik heb alleen de duurdere variant besteld, die gaat misschien ietjuhpietsjuh langer mee.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:43 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Is zoiets ook geschikt om vuurwerk mee af te steken?
Gekocht hier, maar die komt wss ook China =P.quote:
opnieuw gerigstreerd met ander email.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:11 schreef tokko1 het volgende:
Ennuh... nog een 0.02 cent deal gespot bij TinyDeal
Voor al onzen koopjes jagers...
http://www.tinydeal.com/enjoy-99-off-px144yj-si-245.html
(wel opniuew registeren enzo.. maar't is bijna gratis)
Attention! For every user, the coupon can only be applied once for only 1 unit of the product. We totally send 300 units of the product at $0.02 to customers, so please be quick. Before buying, you are required to subscribe to our newsletters.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:59 schreef pazara het volgende:
[..]
opnieuw gerigstreerd met ander email.
maar krijg geen coupon
ook niet im me spam folder
0quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:00 schreef jonasr het volgende:
[..]
Attention! For every user, the coupon can only be applied once for only 1 unit of the product. We totally send 300 units of the product at $0.02 to customers, so please be quick. Before buying, you are required to subscribe to our newsletters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |