Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Op vrijdag 23 november 2012 14:11 schreef Tyler-Girl het volgende: Oke oke maar die speciale hardloophesjes zijn gewoon bij sportzaken te koop? En ik ga dan ook maar eens hardloopsokken aanschaffen,hoop dat het helpt.
Op vrijdag 23 november 2012 14:11 schreef Tyler-Girl het volgende: Oke oke maar die speciale hardloophesjes zijn gewoon bij sportzaken te koop? En ik ga dan ook maar eens hardloopsokken aanschaffen,hoop dat het helpt.
Perry sport.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ik heb die van mij van Intersport, maar volgens mij is die er niet meer in Venlo. Die is wel fijn, niet zo heel groot, voor en achter bedekt felgeel met reflectiestrepen en aan de zijkant zitten touwtjes om die strakker of losser te maken. Daarbij heb ik ook ledarmbanden.
Ik wilde dus gewoon weten of ze overal te krijgen zijn.meende dat de dichtsbij zijnde perrysport in eindhoven was.maar sinds kort idd ook in venlo. intersport ligt toch wel nog gewoon in venlo?! Volgens mij zelfs op 2 plaatsen.
Op vrijdag 23 november 2012 14:27 schreef Tyler-Girl het volgende: Ik wilde dus gewoon weten of ze overal te krijgen zijn.meende dat de dichtsbij zijnde perrysport in eindhoven was.maar sinds kort idd ook in venlo. intersport ligt toch wel nog gewoon in venlo?! Volgens mij zelfs op 2 plaatsen.
Toch bedankt Yur.ga er zeker 1 aanschaffen
Ohh ja? Ik dacht dat er alleen een Intersport in de Berden in Blerick zat, maar die is nu weg.
Je hebt trouwens ook aktiesport en sport2000 in Venlo. En een harloopwinkel.
Ligt de intersport niet gewoon in de "oude" winkelstraat schuin tegenover xenos? En volgens mij ligt er ook 1 op de maasboulevard...of is dat dan de perry?
Sorry ben in de war met de actiesport... Waar ligt de sport2000 dan? En bij de run2day heb ik laatst schoenen gekocht ja
Op vrijdag 23 november 2012 14:28 schreef Tyler-Girl het volgende: Ligt de intersport niet gewoon in de "oude" winkelstraat schuin tegenover xenos? En volgens mij ligt er ook 1 op de maasboulevard...of is dat dan de perry?
Nee dat zijn allebei Aktiesport Perry ligt in een zijstraat ergens, en sport2000 en run2day in de straat bij shoetime en schoenenreus.