Nouja, ze gaan er in principe vanuit dat iedereen een stage heeftquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Communicatie op scholen... het zal nooit veranderen.
waarom zou men ook. In de echte wereld is het niet anders...quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Communicatie op scholen... het zal nooit veranderen.
Tot 13 uur.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker is datHoe lang duurt die college?
Nog 1,5 uur, beetje zonde van je tijd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tot 13 uur.
Ik ga een poging doen weg te gaan zodra dat mogelijk is.
Zit wat in ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom zou men ook. In de echte wereld is het niet anders...
quote:
Dat zegt niks.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:
net ff voor 70E aan eten in huis gehaald
jawel... dat ie:quote:
Dat is dan het enige wat het zegt jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
jawel... dat ie:
of heel lang geen boodschappen hoeft te halen
of heel duur z'n dagelijkse boodschappen haalt
als het goed is hoef ik nu 2 weken niet meer de deur uitquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
jawel... dat ie:
of heel lang geen boodschappen hoeft te halen
of heel duur z'n dagelijkse boodschappen haalt
Beidenquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Engeland
Ga ik volgende week heen
Wat ga je er doen? Zaken of vakantie?
Zo, thuis.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog 1,5 uur, beetje zonde van je tijd.
Dat is wel handig als dat lukt ja.
Ja, dat weet ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Beiden
Morgen een familiefeest daar, zondag inkopen bij groothandels (ja, daar zijn ze open).
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo, thuis.
En ik ben mankVanmiddag maar even mama lief aankijken voor krukken.
londenquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik![]()
Ik ga volgende week naar Londen![]()
Waar in Engeland ga je naar toe?
Wij gaan naar Reading, South East of London.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik![]()
Ik ga volgende week naar Londen![]()
Waar in Engeland ga je naar toe?
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo, thuis.
En ik ben mankVanmiddag maar even mama lief aankijken voor krukken.
quote:
Jep. Kaartjes zijn ook wel redelijk prijzig geloof ik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Leuk begin... maar ik zou nog geen kaartje kopen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |