Gesponsord door Floris van Bommelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:22 schreef Tokus het volgende:
voor de mensen zonder de fortarock app:
[ afbeelding ]

Ik heb er 4, wordt een dure grapquote:

Wat schuift het?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:43 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga ook
Iemand nog een kaartje in de verkoop toevallig?

. Zou jammer zijn als 'ie afgepakt wordt en je hem nooit meer terugkrijgt
. Zou jammer zijn als 'ie afgepakt wordt en je hem nooit meer terugkrijgt  .
.

Gewoon niet meenemen? Het is geen Castlefest oid en ik kan me héél erg goed voorstellen dat organisatie die dingen niet wil zien, aangezien de meeste echt flink scherp zijn nog.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
Laatst op de site van 013 las ik iets dat drinkhoorns daar ingeleverd moeten worden omdat ze gevaarlijk zijn. Na afloop van het concert krijg je ze weer terug. Concertzaaltje is natuurlijk iets heel anders dan een semi-festival in een park, maar weet iemand hoe dat op Fortarock zit dan? Ik heb op de site gekeken en kon daar niets vinden. Zou jammer zijn als 'ie afgepakt wordt en je hem nooit meer terugkrijgt
.

Mja, ik heb de hele hype omtrent jezelf middeleeuws kleden, 20 kilo oud ijzer aan, enzovoort ook nooit begrepen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:56 schreef Trashcanman het volgende:
Ik heb die drinkhoorn hype ook nooit begrepen, lijkt me vooral onpractisch om de hele dag met zo'n ding rond te lopen.

Lol.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:22 schreef Tokus het volgende:
Five Finger Death Punch is er klaar voor, ik heb ze ook net geadviseerd geen ballads te spelen.

Vind het wel een vette band. Hopelijk kan die zanger live brengen wat ie ook op het album kan brengen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:03 schreef Tokus het volgende:
Ja, net een interview met ze gedaan. En wat leuke fotos genomen

Idd, maar denk dat Rammstein ook veel fans heeft hier in NL. Is deze editie van Fortarock eenmalig in XL vorm, of gaan ze hiermee in de toekomst verder?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Op het terrein, dat ruimte biedt aan 50.000 fans, komen zeker 44.000 bezoekers af.
Mooi om te zien dat er al 44.000 kaarten zijn verkocht, zeker voor een genre festival zoals dit hier in NL een grote opkomst.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |