in de Fortarock app staat een plattegrond, en het ziet er naar uit dat de Monster Energy stage in een tent is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Zijn het 3 open lucht podia of zijn er ook tenten bij? En iemand enig idee of ze dit nog op TV gaan uitzenden of iets dergelijks?
Mooi, festival tentenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:48 schreef Tokus het volgende:
[..]
in de Fortarock app staat een plattegrond, en het ziet er naar uit dat de Monster Energy stage in een tent is.
Entombed past wel bij een klein podiumquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:27 schreef Trashcanman het volgende:
De ruimte bij de Jägermeisterstage ziet er beperkt uit.
O en een metalmarket zie ik, hopelijk hebben ze er nog wat leuk vinyl liggen.
Huiskamerconcert?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Entombed past wel bij een klein podium
quote:
Heeft iemand enig idee hoe ik bij de pers/gasteningang moet raken?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:22 schreef Tokus het volgende:
voor de mensen zonder de fortarock app:
[ afbeelding ]
Kun je je coördinator (je bent toch flyeraar) daar niet over bellen/mailen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:37 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Heeft iemand enig idee hoe ik bij de pers/gasteningang moet raken?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik denk dat entombed de oude lullen aantrekt
Gaat de kleine eigenlijk ook mee?quote:
staat toch op het kaartje? gewoon er naartoe lopen....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:37 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Heeft iemand enig idee hoe ik bij de pers/gasteningang moet raken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |