quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Opeth, Fintroll, Amenra en Hacktivist komen ook.
NIet echt mijn ding.
Wat is het nou?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben geen metalhead maar vind de line-up wel ok.
Rammstein, Volbeat, Mötorhead, Opeth, Airbourne, en Mastodon kan ik allemaal wel aanhoren. Dus ik vermaak me wel die dag.
Na iets meer in verdiept te halen kan ik het toch wel waarderen. Blijkbaar had ik eerst de plaatjes gehoord die mij wat minder konden vermakenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nou?
Ik ga er sowieso heen, vrienden maken maar geen besluit, dan ga ik lekker kanloos alleen rondbanjeren, vermaak me wel.
Wat is er veranderd na het bekendmaken van de time-table?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:16 schreef Mark het volgende:
Ik twijfel nu dus tussen kaartje verkopen of alleen Rammstein gaan kijken
En wat er tussenzit heb je al is gezien? Ik neem aan dat je over Entombed en Rammstein hebt?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:47 schreef Mark het volgende:
Dat er een enorm tijdsgat gaapt tussen de bands die ik leuk vind
Als je sinds 1985 meeloopt in de harde muziekwereld dan is de kans groot dat je bands al eens gezien hebtquote:Op donderdag 18 april 2013 15:48 schreef AgeEll het volgende:
[..]
En wat er tussenzit heb je al is gezien? Ik neem aan dat je over Entombed en Rammstein hebt?
Inderdaad, de meest mainstream band van de dag gezien het volk dat er op af komtquote:Op vrijdag 19 april 2013 07:15 schreef Tokus het volgende:
er is weinig "cult" aan Rammstein, eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |