Dat was op 3fm blijkbaar.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:32 schreef AgeEll het volgende:
Vandaag nieuwe namen!
En de bevestiging van Volbeat heb ik gemist.
True that, en op tijd terug voor de schoppenaas.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:25 schreef brother52 het volgende:
Tot nu toe nog niet echt geweldig al is Motorhead natuurlijk een ideale festivalact. Je moet ten slotte ook tijd hebben om te eten.
Machine Head speelde vorig jaar, denk niet dat die nu weer komen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:26 schreef Sajou het volgende:
Is dit ook niet een festival in het straatje van Machine Head? Heb motorhead eerder op een festival gezien maar dat is het toch niet naar mijn mening. Die band is echt voor de kleinere zalen.
Wat zijn die namen dan?quote:Op maandag 3 december 2012 21:23 schreef Theoden het volgende:
Die nieuwe gelekte namen zijn om te smullen
Die op die nepposter staan?quote:Op maandag 3 december 2012 21:23 schreef Theoden het volgende:
Die nieuwe gelekte namen zijn om te smullen
Ow, had ik niet meegekregen. Hopen dat Amon Amarth, Opeth en Airbourne kloppen in ieder gevalquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:27 schreef Tokus het volgende:
[..]
Die op die nepposter staan?
Dat is inmiddels al ontkracht door de organisatie.
Rammsteinquote:Op woensdag 5 december 2012 19:50 schreef brother52 het volgende:
De line-up is nog lang niet zo sterk als die van afgelopen jaar. Zullen ze ook niet gaan overtreffen.
top line up dit jaar..quote:Op woensdag 5 december 2012 20:01 schreef Theoden het volgende:
[..]
Rammstein
Motorhead
Volbeat
Amon Amarth
Airbourne
Hatebreed
Enslaved
Entombed
Five Finger Death Punch
Delain
+ minstens 10 andere bands
vs.
Anthrax
Asphyx
Benighted
Devin Townsen Project
Lamb Of God
Machine Head
Meshuggah
Nasum
Slayer
Sķlstafir
Steel Panther
Trivium
Doe mij dan de 2013 line-up maar hoor snap niet waar je het over hebt.
Rammstein + Volbeat + Airbourne + Motorhead + Amon Amarth voor mij tot nu toe (nu nog hopen op Opeth, maar het is echt een line-up waar vele festivals jaloers op kunnen zijn. Nice job.
nee jan smit en nick en simon...die komen niet..quote:Op woensdag 5 december 2012 20:13 schreef brother52 het volgende:
Tot nu toe hebben ze nog geen enkele interessante band geboekt, daar heb ik het over.
Zoals?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:13 schreef brother52 het volgende:
Tot nu toe hebben ze nog geen enkele interessante band geboekt, daar heb ik het over.
Daar ben ik ook bang voor. Maar nog een paar bands in de categorie Entombed en dan heb ik toch een prima dag. En zo niet, dan kan ik mijn kaartje vast nog wel kwijt zonder verlies te lijden.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:50 schreef brother52 het volgende:
De line-up is nog lang niet zo sterk als die van afgelopen jaar. Zullen ze ook niet gaan overtreffen.
Inderdaad ja, dit jaar hadden ze een top line-up. Die van volgend jaar is maar matig tot nu toe.quote:
Devildriver denk ik niet omdat Coal Chamber aan het touren is langs de festivalsquote:Op woensdag 5 december 2012 21:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad ja, dit jaar hadden ze een top line-up. Die van volgend jaar is maar matig tot nu toe.
Misschien dat ze een Parkway Drive of Devildriver nog kunnen boeken want die zijn komende zomer wel op tour geloof ik.
Tot nu toe is de line-up nog lang niet zo sterk als dit jaar. Het ligt natuurlijk aan je smaak, maar afgelopen jaar was gewoon een enorm vette line-up. Bijna elk optreden was de moeite waard en ik heb me heel goed vermaakt. De XL-editie lijkt zich toch wel echt op een ander publiek te richten. Hopelijk trekt dit nog bijquote:Op woensdag 5 december 2012 20:01 schreef Theoden het volgende:
[..]
Rammstein
Motorhead
Volbeat
Amon Amarth
Airbourne
Hatebreed
Enslaved
Entombed
Five Finger Death Punch
Delain
+ minstens 10 andere bands
vs.
Anthrax
Asphyx
Benighted
Devin Townsen Project
Lamb Of God
Machine Head
Meshuggah
Nasum
Slayer
Sķlstafir
Steel Panther
Trivium
Doe mij dan de 2013 line-up maar hoor snap niet waar je het over hebt.
Rammstein + Volbeat + Airbourne + Motorhead + Amon Amarth voor mij tot nu toe (nu nog hopen op Opeth, maar het is echt een line-up waar vele festivals jaloers op kunnen zijn. Nice job.
Misschien wel gelijk ja, maar ik heb het ook een beetje verdeeld hoe sommige mensen tegen bands als Airbourne en Volbeat aankijken.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:32 schreef brother52 het volgende:
Je schat een aantal bands nu toch te hoog in.
De enige die je niet op een normale editie van Fortarock zou verwachten is Rammstein. De rest zou daar zomaar kunnen staan.
2011 bedoel jequote:Op woensdag 19 december 2012 18:02 schreef Compoantje het volgende:
Ik ben in 2010 heen geweest, voor 50 euro. Arch Enemy, Parkway Drive, Immortal, Agnostic Front, Gojira, God Dethroned, en nog meer.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Opeth, Fintroll, Amenra en Hacktivist komen ook.
NIet echt mijn ding.
Wat is het nou?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben geen metalhead maar vind de line-up wel ok.
Rammstein, Volbeat, Mötorhead, Opeth, Airbourne, en Mastodon kan ik allemaal wel aanhoren. Dus ik vermaak me wel die dag.
Na iets meer in verdiept te halen kan ik het toch wel waarderen. Blijkbaar had ik eerst de plaatjes gehoord die mij wat minder konden vermakenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nou?
Ik ga er sowieso heen, vrienden maken maar geen besluit, dan ga ik lekker kanloos alleen rondbanjeren, vermaak me wel.
Wat is er veranderd na het bekendmaken van de time-table?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:16 schreef Mark het volgende:
Ik twijfel nu dus tussen kaartje verkopen of alleen Rammstein gaan kijken
En wat er tussenzit heb je al is gezien? Ik neem aan dat je over Entombed en Rammstein hebt?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:47 schreef Mark het volgende:
Dat er een enorm tijdsgat gaapt tussen de bands die ik leuk vind
Als je sinds 1985 meeloopt in de harde muziekwereld dan is de kans groot dat je bands al eens gezien hebtquote:Op donderdag 18 april 2013 15:48 schreef AgeEll het volgende:
[..]
En wat er tussenzit heb je al is gezien? Ik neem aan dat je over Entombed en Rammstein hebt?
Inderdaad, de meest mainstream band van de dag gezien het volk dat er op af komtquote:Op vrijdag 19 april 2013 07:15 schreef Tokus het volgende:
er is weinig "cult" aan Rammstein, eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |