wat ik lees is; the primary purpose of the barometer is to make GPS lockons fasterquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
Neg: geen barometer sensor zoals Samsung s3
GPS werkt al veel beter dan mijn Desire HD, maakt weinig uit denk ikquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ik lees is; the primary purpose of the barometer is to make GPS lockons faster
maakt dat echt zoveel uit voor de snelheid van GPS lockons, wel of niet zo'n sensor?
Deze vraag is minimaal 100 keren langsgeweest.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:06 schreef Rossdale het volgende:
Het zal aan mij liggen maar wat is er nou zo geweldig aan JellyBean tov ICS? Ik snap het hele gestuiter in dit topic niet echt.
ah, alleen klepje voor sim/memorycard?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:42 schreef HiDiHo het volgende:
Dat de batterij er niet uit kan vind ik ook vrij negatief, zeker als ie hangt bij het opstarten. Dan kun je wachten tot ie leeg is dus....
ah, jij had een Desire HD?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
GPS werkt al veel beter dan mijn Desire HD, maakt weinig uit denk ik
Nope, alleen sim.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ah, alleen klepje voor sim/memorycard?
Eerlijk gezegt zou ik hem niet gekocht hebben als ik hem zelf moest betalenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ah, alleen klepje voor sim/memorycard?
[..]
ah, jij had een Desire HD?die heb ik nu dus, de One X+ is echt een mooie vooruitgang?
Of je houdt die powerknop wat langer ingedrukt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:42 schreef HiDiHo het volgende:
Dat de batterij er niet uit kan vind ik ook vrij negatief, zeker als ie hangt bij het opstarten. Dan kun je wachten tot ie leeg is dus....
Dan knipperen je lichtjes en doet niets, blijft gewoon aanquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:54 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Of je houdt die powerknop wat langer ingedrukt.
want je DHD beviel goed? of je had van je eigen geld een andere telefoon gekocht?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegt zou ik hem niet gekocht hebben als ik hem zelf moest betalen
Wel bij de X.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan knipperen je lichtjes en doet niets, blijft gewoon aan
Met DHD had ik ook veel problemen, maar als ie het goed deed was het een fijn toestelquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
want je DHD beviel goed? of je had van je eigen geld een andere telefoon gekocht?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:39 schreef HiDiHo het volgende:
Factory reset gedaan, Alles werkt weer voor zover ik nu kan zien
Ja..ik ben blij dat ie het weer doet :-)quote:
Sync je HOX met dropbox, wordt na het nemen van een foto direct een kopie naar dropbox geüpload. Erg handigquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
Nog een nadeel...er zit geen SD kaart in dus bij een factory reset ben je ALLES kwijt, OOK JE FOTOS en VIDEOS
Het gaat me er om waarom mensen er zo over hyperventileren, zo veel verandert er mijns inziens nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Deze vraag is minimaal 100 keren langsgeweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |