Het was inderdaad zelfs al laat voor raspatat. Ben je inmiddels wat gerustgesteld?quote:Op vrijdag 23 november 2012 06:56 schreef Incantrix het volgende:
Ik sloot af met:
Morningsnogmaals dank voor jullie medeleven
de raspatat is 'm niet meer geworden, ik was zó moe van alles dat ik mijn maag heb gevuld met wat cakejes en mijn bed in ben gedoken.
Danic, ras is patat gemaakt van een soort aardappelpuree. Ik vind het zó lekker! Als het goed gebakken is dan
Ach gossie, keeltje, kinnetje. Het lijkt ook allemaal op elkaar. Welterusten voor straks dan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 07:30 schreef Estrys het volgende:
Inca zo fijn dat alles goed was. En nu in 1 rechte lijn zoveel mogelijk genietend naar die bevalling![]()
Het was de grote die me wakker maakte met pijn in zijn 'keeltje'. Ik siroop gegeven, en wat water. Blijkt vanmorgen dat hij zijn kin had gestoten aan zijn bed of zo. Hij had pijn aan zijn kinnetje.
Nou ja dat was om half vier en daarna ben ik wakker geweest tot en met nu. want nu zijn ze met graafmachines in de weer achter ons. Straks als iedereen weg is kruip ik gewoon lekker terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
Hier nog een dag of 3 ofzo en 't dringt nog niet helemaal doorquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:38 schreef becky27 het volgende:
Ga al weer richting de 35 weken, heb nog heul niet door dat we over een week of 5 met zijn 4-en zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |