Ik ging mijn kind toch echt niet van school halen na klachten van andere ouders terwijl hun kinderen ook niet al te lief zijn (ook al denken die ouders van wel).quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:29 schreef livelink het volgende:
Ik kan niet over deze situatie oordelen, kennelijk weet niemand wat er allemaal precies is gebeurd.
Wel ben ik zelf ouder van een stout kind en ook in ons geval waren er andere ouders die bij de directie hadden geklaagd over ons kind. Als je het objectief bekijkt, was dat best te begrijpen.
Wat me alleen wel opviel, was dat de ouders die geklaagd hadden, juist de ouders waren van de kinderen die in mijn ogen ook niet al te braaf waren. Nou ja, ik heb daar verder geen energie aan verspild. Ons kind is naar een andere school gegaan, dus wat dat betreft was de kous af.
Maar ik vond het stiekem wel grappig om te zien dat met het weghalen van ons kind, de problemen in die klas echt niet over waren. En dat vervolgens de negatieve invloed bleek van de andere kinderen.
En toen dacht ik wel dat het ook wel het makkelijkste is om met zijn allen te wijzen naar het stoutste of moeilijkste kind, in plaats van dat je ook moet kijken naar je eigen kind.
Als het wijzen naar jouw kind eenmaal begonnen is, is het uiteindelijk het beste wat je kunt doen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ging mijn kind toch echt niet van school halen na klachten van andere ouders terwijl hun kinderen ook niet al te lief zijn (ook al denken die ouders van wel).
Dit inderdaad. Moet je dat kind niet gewoon opvoeden i.p.v. heilig in zijn onschuld geloven?quote:
Als het om hun kinderen gaat dan zijn sommige ouders tot alles in staat.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ouders die alles, maar dan ook echt alles opblazen.
Vroeg ik me ook af, wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:03 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Na 9 maanden ofzo
Is dat gastje Chuckie Norris II?
Daar waren we al mee bezig, omdat wij ook wel zagen dat het niet goed ging op deze manier. Je hebt je kind alleen niet a la minute op een andere school, dus de klachten kwamen pas toen het voor ons al lang een bekeken punt was. Dus we hebben het niet vanwege de klachten gedaan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ging mijn kind toch echt niet van school halen na klachten van andere ouders terwijl hun kinderen ook niet al te lief zijn (ook al denken die ouders van wel).
Waarom niet?quote:Op vrijdag 23 november 2012 07:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet goed volgen. Zo'n kind bedenkt dit echt niet zelf
Begin van het schooljaar is het gebeurd, dus dat is augustus/september of zo. Maar dan nog, dat letsel wordt wel heel vaag omschreven. Plus dat dus niemand kennelijk een bewijs heeft dat dit jongetje dat gedaan heeft. Dat vind ik toch wel heel erg vaag in dit verhaal.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:03 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Na 9 maanden ofzo
Is dat gastje Chuckie Norris II?
Dit.. Waar zou hij zulke voorbeelden vandaan halen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:33 schreef lavacaloca het volgende:
Dat kind had hulp moeten krijgen want een 4-jarige heeft geen idee wat hij doet , daarbij vraag ik me ook af waardoor dit kind dit gedrag is gaan vertonen.....dat moet hij ergens vandaag hebben.
Ik vrees van niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Hebben we niets geleerd van de bolderkar affaire?
Dat was al veel eerderquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Impliciet geeft zo'n bericht aan dat na Robert M. iedereen de weg kwijt is als het om kinderen gaat.
De kans dat een 4-jarige uit zichzelf zo ruw dokertje speelt dat de patient in het ziekenhuis terecht komt, lijkt me behoorlijk klein.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:48 schreef 3-voud het volgende:
Hoe mensen opvoeding erbij slepen. Alsof dat een 100% garantie is dat elk kind met "opvoeding" dit soort gedrag niet vertoont.
De naïviteit...
Kronkel im kopf. Het zal de eerste niet zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kans dat een 4-jarige uit zichzelf zo ruw dokertje speelt dat de patient in het ziekenhuis terecht komt, lijkt me behoorlijk klein.
Het is waarschijnlijker dat het kind slachtoffer of getuige is geweest van misbruik en dat naspeelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |