abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119526677
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 00:43 schreef Q.C.Passed het volgende:

[..]

Het lijkt wel of niemand meer de tijd neemt bepaalde cruciale zaken te beseffen. Lekker meegaan met de stroming zonder jezelf af te vragen... waarom? Het kan bij sommigen (onder andere bij mij) leiden tot onnodig pijnigen van je brein.

Maar ik ben momenteel in een staat waarin ik mij serieus afvraag, wat is de zin van meegaan in het algemeen geaccepteerde manier van leven. Soms wil ik gewoon als een schaapje meegaan met de stroming, maar ik ben wanhopig op zoek naar een manier om te streven naar geluk, omdat ik gewoonweg niet begrijp wat inhoudelijk nou de zin is om hiermee verder te gaan. Het lijkt wel alsof ik gevangen ben in een onzichtbare kooi, waar ik continu tegen aan het vechten ben. Met tranen in mijn ogen, met vertroebeling in mijn zicht op de toekomst.. vraag ik mij af waarom ik doe wat ik op het moment aan het doen ben.
Ik heb elke dag wel eens de gedachte: er komt een dag dat ik gewoon niet meer aan meedoe. Flikker maar op met je belasting, als je aanbelt doe ik deur niet open. Ineens heb je het, je wordt kamper!
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_119526706
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 00:45 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ik heb elke dag wel eens de gedachte: er komt een dag dat ik gewoon niet meer aan meedoe. Flikker maar op met je belasting, als je aanbelt doe ik deur niet open. Ineens heb je het, je wordt kamper!
Doe er eens wat mee in plaats van het alleen te denken, probeer wat geld zwart te verdienen en vertel die mensen bij de belastingdienst de waarheid (dat het dieven zijn). :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_119526768
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 00:47 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Doe er eens wat mee in plaats van het alleen te denken, probeer wat geld zwart te verdienen en vertel die mensen bij de belastingdienst de waarheid (dat het dieven zijn). :)
Het lijkt me dat jij juist de dief bent, ervan uitgaande dat het merendeel keurig hun belasting betaalt.
Zoals ik al zei, het is maar hoe je het bekijkt. Jammer dat je algehele visie op de hedendaagse samenleving een beetje krom is.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_119526880
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 00:51 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Het lijkt me dat jij juist de dief bent, ervan uitgaande dat het merendeel keurig hun belasting betaalt.
Zoals ik al zei, het is maar hoe je het bekijkt. Jammer dat je algehele visie op de hedendaagse samenleving een beetje krom is.
Je hebt denk ik last van het stockholmsyndroom.
pi_119526900
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 00:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je hebt denk ik last van het stockholmsyndroom.
Je bent ook een amateurpsycholoog, zie ik.
Nergens voor nodig.
pi_119526903
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 00:47 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dan sluiten die slavendrijvers uit Den Haag me op. We moeten het samen organiseren.
pi_119526907
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 01:00 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Je bent ook een amateurpsycholoog, zie ik.
Van alle markten thuis. :)

Belasting is afpersing.
pi_119526925
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 01:01 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Belasting is afpersing.
:')
Nergens voor nodig.
pi_119526960
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 01:00 schreef b4kl4p het volgende:
Dan sluiten die slavendrijvers uit Den Haag me op. We moeten het samen organiseren.
Ja, dat zou wel beter zijn, maar de meeste mensen hebben een slavenmentaliteit, en zijn de weg kwijt door heel veel propaganda.
pi_119526978
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 01:04 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja, dat zou wel beter zijn, maar de meeste mensen hebben een slavenmentaliteit, en zijn de weg kwijt door heel veel propaganda.
Ja inderdaad, de propaganda motor vertelt mensen dat ze "moeten" werken koste wat het kost. Weet je wat ik doe, ik huur een huis en betaal gewoon geen alleen de borg. Wat dan? Daarna de bijstand in, lekker zwartwerken en gaan.
pi_119526989
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 01:05 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ja inderdaad, de propaganda motor vertelt mensen dat ze "moeten" werken koste wat het kost. Weet je wat ik doe, ik huur een huis en betaal gewoon geen alleen de borg. Wat dan? Daarna de bijstand in, lekker zwartwerken en gaan.
Door uit de staatsruif te vreten ben je onderdeel van het probleem. :)

Houd je eigen broek op en probeer de parasieten te ontwijken. ^O^
pi_119527001
Maar ik ben al een beetje burgerlijk ongehoorzaam. Ik heb hier namelijk zo'n klein stinktuintje met 2 pollen onkruid dat geen hond ziet. En nu is die stichtingsjaak over de piss omdat ik weiger s avonds op mijn knietjes dat onkruid te gaan zitten verwijderen met dit stinkweer. Nu dreigen ze me, al aangetekend een of andere hovenier te gaan sturen voor 100 euro.

Lijkt me wel wat, zo'n gratis tuinman.
pi_119527016
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 01:06 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Door uit de staatsruif te vreten ben je onderdeel van het probleem. :)

Houd je eigen broek op en probeer de parasieten te ontwijken. ^O^
Daar heb je gelijk in, het versnelt alleen de politieke ellende wel. Hoe meer ze weer moeten gaan verhalen op dat trosje trotse belastingbetalers hoe pissiger die ook worden. Totdat de tweede kamer alleen nog maar kan vergaderen over de kleur deurmat er bij het gebouw moet komen te liggen.

Kost ze ook een maand waarschijnlijk maar a la.
pi_119527027
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 01:07 schreef b4kl4p het volgende:
Maar ik ben al een beetje burgerlijk ongehoorzaam. Ik heb hier namelijk zo'n klein stinktuintje met 2 pollen onkruid dat geen hond ziet. En nu is die stichtingsjaak over de piss omdat ik weiger s avonds op mijn knietjes dat onkruid te gaan zitten verwijderen met dit stinkweer. Nu dreigen ze me, al aangetekend een of andere hovenier te gaan sturen voor 100 euro.

Mensen die je gaan vertellen hoe jouw tuin eruit moet zien... het gore lef van zulke mensen om zich daarmee te bemoeien. 8)7
pi_119527031
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 01:01 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Belasting is afpersing.
De enige manier om het te overleven is, zeepje oprapen, kont omhoog en je van alle kanten keihard laten nemen.

Hehehehehe, ietwat overdreven wellicht. Maar goed, zo eerst maar gaan slapen en opstaan op een tijdstip waarvan de baas denkt dat dat de juiste tijd is om op te staan. Om je vervolgens weer een traject aan te meten waarvan de arbo denkt dat dat de juiste is.

Je kan niet ontsnappen van de grip die de maatschappij op je heeft. Peer pressure begint zo langzamerhand gemeengoed te worden en de enige remedie is "Wave and smile motherfucker" Laat je maar uitbuiten als slaaf en verwacht vooral niet om erkend te worden voor het mens dat je bent. Nee, laat het personeelsnummer voor je spreken en richt je op je rechten als werknemer om de tijd door te komen.
It was a business doing pleasure with you.
pi_119527041
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 01:09 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, het versnelt alleen de politieke ellende wel. Hoe meer ze weer moeten gaan verhalen op dat trosje trotse belastingbetalers hoe pissiger die ook worden. Totdat de tweede kamer alleen nog maar kan vergaderen over de kleur deurmat er bij het gebouw moet komen te liggen.

Kost ze ook een maand waarschijnlijk maar a la.
Ja ok, dat is wel zo, en het systeem saboteren is op zich een nobel streven. Hoe eerder het afbrokkelt hoe beter. Maar elke cent die jij van de staat krijgt is van iemand anders gestolen (door belasting, staatsschuld of inflatie, de enige drie manieren dat de overheid aan geld kan komen).
pi_119527054
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 01:10 schreef Q.C.Passed het volgende:

[..]

De enige manier om het te overleven is, zeepje oprapen, kont omhoog en je van alle kanten keihard laten nemen.

Hehehehehe, ietwat overdreven wellicht. Maar goed, zo eerst maar gaan slapen en opstaan op een tijdstip waarvan de baas denkt dat dat de juiste tijd is om op te staan. Om je vervolgens weer een traject aan te meten waarvan de arbo denkt dat dat de juiste is.

Je kan niet ontsnappen van de grip die de maatschappij op je heeft. Peer pressure begint zo langzamerhand gemeengoed te worden en de enige remedie is "Wave and smile motherfucker" Laat je maar uitbuiten als slaaf en verwacht vooral niet om erkend te worden voor het mens dat je bent. Nee, laat het personeelsnummer voor je spreken en richt je op je rechten als werknemer om de tijd door te komen.
Sterkte. En welterusten. :)
  vrijdag 23 november 2012 @ 01:13:51 #68
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_119527062
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 01:07 schreef b4kl4p het volgende:
Zo gratis is die tuinman niet hoor, die mag je echt zelf betalen, met z'n woekerprijzen..
En betaal je niet, dan sturen ze gewoon een deurwaarder op je dak, en in het ergste geval gooien ze je je huis uit..
pi_119527069
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 01:09 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Mensen die je gaan vertellen hoe jouw tuin eruit moet zien... het gore lef van zulke mensen om zich daarmee te bemoeien. 8)7
Ja, mooie is dat ik die kerel even mee naar buiten heb genomen en hem de tuin van de buren heb laten zien. Ik ben de enige met tegels, de rest heeft doorstruiken zo groot dat de achterdeur niet meer open kan.

Als hij zich ergert aan die twee polletjes, trekt ie ze er zelf toch uit. Hij is ook een half uur op de koffie geweest om te vertellen dat het hooguit een kwartiertje werk is. Wel schappelijke vent, maar van mijn part planten ze me daar ook een mooie doornstruik. Er komt daar toch geen zon.
pi_119527095
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 01:11 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja ok, dat is wel zo, en het systeem saboteren is op zich een nobel streven. Hoe eerder het afbrokkelt hoe beter. Maar elke cent die jij van de staat krijgt is van iemand anders gestolen (door belasting, staatsschuld of inflatie, de enige drie manieren dat de overheid aan geld kan komen).
Dat is waar, en dat is niet de instelling die je moet hebben. Dan krijgen we burgeroorlog met de tanks van de dictatuur tegen ons. Niet handig.
pi_119527104
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 01:13 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Zo gratis is die tuinman niet hoor, die mag je echt zelf betalen, met z'n woekerprijzen..
En betaal je niet, dan sturen ze gewoon een deurwaarder op je dak, en in het ergste geval gooien ze je je huis uit..
Dan doe ik de deur niet open. :)
pi_119527346
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 01:17 schreef b4kl4p het volgende:
Dan doe ik de deur niet op
pi_119527366
- Ja laten we lekker geen belasting meer betalen! Dat heeft in Griekenland ook zo goed gewerkt!
- Ja laten we stoppen met werken! Dan zijn de supermarkten morgen leeg en valt de stroom uit! CHAOSS!
- Ja laten we alle politieagenten in elkaar stompen! Er is toch niks meer te stelen!

CHAOOOS! ANARCHIEE! KUTWOUTEN!! FUCK THE SYSTEM!
pi_119527373
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 01:51 schreef hearmeout het volgende:
- Ja laten we lekker geen belasting meer betalen!
^O^
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:35:34 #75
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_119534478
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 00:35 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Vergelijking was prima, sterker nog, waar je moet ztten in de bus is nog minder belangrijk dan iets niet mee mogen nemen van de ene plek naar de andere en je moeten onderwerpen aan privacyschending en controle. Het gaat erom dat je niet zomaar alles klakkeloos moet pikken omdat het nu eenmaal zo is, en je geen zin hebt in enkele minuten oponthoud of wat irritatie in jouw richting. :)
Eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')