SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ditquote:Op donderdag 22 november 2012 23:14 schreef LadyBlack het volgende:
Iemand nog een tip voor een cadeau voor mn moeder en haar vriend?
Ze zijn 10 jaar samen, hebben eigenlijk alles al, houden niet van de standaard verwenpakketjes of luxe etentjes.... en ik heb bij god geen idee meer wat ik ze nou moet geven
3 kuub kachelhoutquote:Op donderdag 22 november 2012 23:14 schreef LadyBlack het volgende:
Iemand nog een tip voor een cadeau voor mn moeder en haar vriend?
Ze zijn 10 jaar samen, hebben eigenlijk alles al, houden niet van de standaard verwenpakketjes of luxe etentjes.... en ik heb bij god geen idee meer wat ik ze nou moet geven
quote:
Voor wie is het, hoe lang moet het zijn en wat is het cadeau?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:37 schreef Whiteguy het volgende:
Oh kut. Ik moet nog een sinterklaasgedicht maken.
De Sint zat te denken...
Lengte: alles wat niet onacceptabel kort en karig isquote:Op donderdag 22 november 2012 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor wie is het, hoe lang moet het zijn en wat is het cadeau?
Dat vraagt om een verwijzing naar een dikkige witte vloeistof, speciaal van de Sintquote:Op donderdag 22 november 2012 23:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lengte: alles wat niet onacceptabel kort en karig is
voor de vriendin van een vriend van mij
cadeau: een of andere huidcreme ofzo
Of van al zijn pieten.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat vraagt om een verwijzing naar een dikkige witte vloeistof, speciaal van de Sint
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Alstublieft, zes strofen. Meer dan ik normaal schrijf voor mijn eigen gedichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |