PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Of niet, dus...quote:Op donderdag 22 november 2012 21:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Was Twente wel een beetje leuk om te zien of ook niet?
Ik had mijn geld ook niet ingezet op een fatsoenlijke EL wedstrijd van PSVquote:
Ik had het niet verwacht, maar moet je gelijk geven.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik had mijn geld ook niet ingezet op een fatsoenlijke EL wedstrijd van PSVMaar het lijkt toch degelijk. Best vermakelijk zelfs.
Hangt van de winst af en hoe lang hij erop stond maar volgens mij is dit wel minstens 4-5k winstquote:
Ja ik zit nu á la DS2 te wachten tot al mn koopjes sellenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hangt van de winst af en hoe lang hij erop stond maar volgens mij is dit wel minstens 4-5k winst
Prijzen zakken nou eenmaal..dat gaat alleen nog maar erger worden en daar doe je niets aan. Enige wat je kan doen is zorgen dat je goede koopjes hebt om dat verlies te beperken.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:54 schreef tochweerhenk het volgende:
Hoe doen jullie het als jullie een team gaan verkopen om een nieuw team te maken? Als ik dat doe pakt de tax toch wel veel k en verlies ik zo veel money, weten jullie misschien wat tips hiervoor?
Je bent rijk genoeg toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:04 schreef Ajacied7 het volgende:
Moet ik nou echt 220k gaan betalen voor Agbonlahor? Toefjes?
Stats al vergeleken?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Vraag me af of hij nou zoveel beter speelt dan Mayuka. Geld is het probleem niet idd
ga eens je examens lerenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:11 schreef quer het volgende:
net maurchisio met 86 contracten opgehaald voor maar 6000 coins
en ook sirigu met 75 contracten voor 1400 coins
buhhhh, vandaag was laatste dagquote:Op donderdag 22 november 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ga eens je examens leren
Klopt, maar eerde maakte ik de fout door in korte tijd heel vaak ander team maken en oud team verkopen, tja dan killt de tax je wel.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prijzen zakken nou eenmaal..dat gaat alleen nog maar erger worden en daar doe je niets aan. Enige wat je kan doen is zorgen dat je goede koopjes hebt om dat verlies te beperken.
geldquote:Op donderdag 22 november 2012 22:12 schreef Tim86 het volgende:
Agbonlahor is wel ongelooflijk compleet, maar 220k is wel echt heel veel. Vraag me af wat Castaignos zou kosten als hij in de EPL speelde
Ah lekkerquote:
andere hoekquote:Op donderdag 22 november 2012 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
Lionel Lindgren.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/143171364
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
andere hoek
http://www.easports.com/media/play/video/143171483
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
andere hoek
http://www.easports.com/media/play/video/143171483
De NIF was al een heerlijke spelerquote:Op donderdag 22 november 2012 22:22 schreef Tim86 het volgende:
Pff Götze mag toch wel eens flink in waarde droppen anders haal ik hem echt niet..weet gewoon zo zeker dat er nog veel SIF/TIF versies etc gaan komen binnen afzienbare tijd
* Zhano mompelt iets over spelers die altijd maar de bal meekrijgen en is jaloers.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
Lionel Lindgren.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/143171364
Ja, de NIF is echt geweldig, Ik heb de coins echt wel om in mijn team Bale, Kuba en Gotze te upgraden, maar ze zijn alledrie zooo overpriced..quote:Op donderdag 22 november 2012 22:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De NIF was al een heerlijke speler![]()
Maar prijs is te hoog inderdaad...
Agbonlahorinho.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
* Zhano mompelt iets over spelers die altijd maar de bal meekrijgen en is jaloers.
Tja dat krijg je met die kleine upgrades en lage cardweightsquote:Op donderdag 22 november 2012 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, de NIF is echt geweldig, Ik heb de coins echt wel om in mijn team Bale, Kuba en Gotze te upgraden, maar ze zijn alledrie zooo overpriced..
Ik vraag me af waarom Castaignos 74 rated isquote:Op donderdag 22 november 2012 22:12 schreef Tim86 het volgende:
Agbonlahor is wel ongelooflijk compleet, maar 220k is wel echt heel veel. Vraag me af wat Castaignos zou kosten als hij in de EPL speelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |