PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Of niet, dus...quote:Op donderdag 22 november 2012 21:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Was Twente wel een beetje leuk om te zien of ook niet?
Ik had mijn geld ook niet ingezet op een fatsoenlijke EL wedstrijd van PSVquote:
Ik had het niet verwacht, maar moet je gelijk geven.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik had mijn geld ook niet ingezet op een fatsoenlijke EL wedstrijd van PSVMaar het lijkt toch degelijk. Best vermakelijk zelfs.
Hangt van de winst af en hoe lang hij erop stond maar volgens mij is dit wel minstens 4-5k winstquote:
Ja ik zit nu á la DS2 te wachten tot al mn koopjes sellenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hangt van de winst af en hoe lang hij erop stond maar volgens mij is dit wel minstens 4-5k winst
Prijzen zakken nou eenmaal..dat gaat alleen nog maar erger worden en daar doe je niets aan. Enige wat je kan doen is zorgen dat je goede koopjes hebt om dat verlies te beperken.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:54 schreef tochweerhenk het volgende:
Hoe doen jullie het als jullie een team gaan verkopen om een nieuw team te maken? Als ik dat doe pakt de tax toch wel veel k en verlies ik zo veel money, weten jullie misschien wat tips hiervoor?
Je bent rijk genoeg toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:04 schreef Ajacied7 het volgende:
Moet ik nou echt 220k gaan betalen voor Agbonlahor? Toefjes?
Stats al vergeleken?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Vraag me af of hij nou zoveel beter speelt dan Mayuka. Geld is het probleem niet idd
ga eens je examens lerenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:11 schreef quer het volgende:
net maurchisio met 86 contracten opgehaald voor maar 6000 coins
en ook sirigu met 75 contracten voor 1400 coins
buhhhh, vandaag was laatste dagquote:Op donderdag 22 november 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ga eens je examens leren
Klopt, maar eerde maakte ik de fout door in korte tijd heel vaak ander team maken en oud team verkopen, tja dan killt de tax je wel.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prijzen zakken nou eenmaal..dat gaat alleen nog maar erger worden en daar doe je niets aan. Enige wat je kan doen is zorgen dat je goede koopjes hebt om dat verlies te beperken.
geldquote:Op donderdag 22 november 2012 22:12 schreef Tim86 het volgende:
Agbonlahor is wel ongelooflijk compleet, maar 220k is wel echt heel veel. Vraag me af wat Castaignos zou kosten als hij in de EPL speelde
Ah lekkerquote:
andere hoekquote:Op donderdag 22 november 2012 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
Lionel Lindgren.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/143171364
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
andere hoek
http://www.easports.com/media/play/video/143171483
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
andere hoek
http://www.easports.com/media/play/video/143171483
De NIF was al een heerlijke spelerquote:Op donderdag 22 november 2012 22:22 schreef Tim86 het volgende:
Pff Götze mag toch wel eens flink in waarde droppen anders haal ik hem echt niet..weet gewoon zo zeker dat er nog veel SIF/TIF versies etc gaan komen binnen afzienbare tijd
* Zhano mompelt iets over spelers die altijd maar de bal meekrijgen en is jaloers.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
Lionel Lindgren.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/143171364
Ja, de NIF is echt geweldig, Ik heb de coins echt wel om in mijn team Bale, Kuba en Gotze te upgraden, maar ze zijn alledrie zooo overpriced..quote:Op donderdag 22 november 2012 22:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De NIF was al een heerlijke speler![]()
Maar prijs is te hoog inderdaad...
Agbonlahorinho.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
* Zhano mompelt iets over spelers die altijd maar de bal meekrijgen en is jaloers.
Tja dat krijg je met die kleine upgrades en lage cardweightsquote:Op donderdag 22 november 2012 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, de NIF is echt geweldig, Ik heb de coins echt wel om in mijn team Bale, Kuba en Gotze te upgraden, maar ze zijn alledrie zooo overpriced..
Ik vraag me af waarom Castaignos 74 rated isquote:Op donderdag 22 november 2012 22:12 schreef Tim86 het volgende:
Agbonlahor is wel ongelooflijk compleet, maar 220k is wel echt heel veel. Vraag me af wat Castaignos zou kosten als hij in de EPL speelde
Nee, dan is je seizoen afgelopen en krijg je de coinsquote:Op donderdag 22 november 2012 22:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Vraagje:
Ik zit nu in divisie 1 en kan dan alleen maar degraderen, in de divisie blijven, of de titel pakken. Als je in de divisie blijft maar al duidelijk is dat je geen titel meer kan pakken, moet je dan alsnog de resterende wedstrijden spelen?
Ik heb veel meer coins dan ik op kan maken atm..1.2 miljoen in coins en nog zeker iets van 70 IF's in mijn club/trade pile/watch list voor latere verkoop. Het is meer een principekwestie haha, slaat ook nergens op eigenlijkquote:Op donderdag 22 november 2012 22:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tja dat krijg je met die kleine upgrades en lage cardweightsBijna alle IF's zijn overpriced, zeker tov vorig jaar. Soms is het gewoon leuk om de IF te hebben
Je moet toch iets doen met je coins, hoeveel heb je ongebruikt nu?
Topquote:Op donderdag 22 november 2012 22:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee, dan is je seizoen afgelopen en krijg je de coins
Snap ik ook niet..vooral omdat hij vorig seizoen niet/nauwelijks heeft gespeeld..Vorig jaar was hij al overrated en nu nog meerquote:Op donderdag 22 november 2012 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom Castaignos 74 rated is
Nou dan, inslaan die hap. IF's zijn nou eenmaal duur, bedenk maar dat je internetpenor een stuk groter wordt met IF Bale in je team.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb veel meer coins dan ik op kan maken atm..1.2 miljoen in coins en nog zeker iets van 70 IF's in mijn club/trade pile/watch list voor latere verkoop. Het is meer een principekwestie haha, slaat ook nergens op eigenlijk
Is IF Bale het geld waard? Als ik morgen mijn coins krijg van introvert wil ik hem wel gaan halen.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nou dan, inslaan die hap. IF's zijn nou eenmaal duur, bedenk maar dat je internetpenor een stuk groter wordt met IF Bale in je team.
Geef luuk dan 30kquote:Op donderdag 22 november 2012 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb veel meer coins dan ik op kan maken atm..1.2 miljoen in coins en nog zeker iets van 70 IF's in mijn club/trade pile/watch list voor latere verkoop. Het is meer een principekwestie haha, slaat ook nergens op eigenlijk
Wie is luuk?quote:
Geen idee, alleen met de NIF gespeeld, maar de upgrade is wel degelijkquote:Op donderdag 22 november 2012 22:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Is IF Bale het geld waard? Als ik morgen mijn coins krijg van introvert wil ik hem wel gaan halen.
Onder AIK staanquote:Op donderdag 22 november 2012 22:39 schreef StijnDa het volgende:
Doet me denken aan het EK, zo'n slechte poule fase
Die gast die al een aantal keer om 30k heeft gevraagdquote:
Het is niet echt laten gaan, het zijn gewoon kutwedstrijden... PSV heeft veel blessures atm, het is niet dat de EL niet belangrijk is. Gelukkig hebben we nog aardig wat punten staan van afgelopen jaren.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:41 schreef Ozz-03 het volgende:
Wel dom van Twente en PSV dat ze het zo laten gaan in de EL. Pakken helemaal geen punten en nemen dit de komende 5 jaar mee. Kan straks het verschil gaan maken tussen pot 2 of pot 3, een makkelijke poule of een zware.
Tuurlijk zit je niet te wachten op een uit wedstrijd in Oekraine of een andere land wat totaal niet aantrekkelijk is, maar de EL is wel de makkelijkste manier om punten binnen te halen. Zeker voor clubs als PSV en Twente is dit van belang, omdat die juist ambities hebben in de Champions League.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is niet echt laten gaan, het zijn gewoon kutwedstrijden... PSV heeft veel blessures atm, het is niet dat de EL niet belangrijk is. Gelukkig hebben we nog aardig wat punten staan van afgelopen jaren.
Kijk je naar fener?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tuurlijk zit je niet te wachten op een uit wedstrijd in Oekraine of een andere land wat totaal niet aantrekkelijk is, maar de EL is wel de makkelijkste manier om punten binnen te halen. Zeker voor clubs als PSV en Twente is dit van belang, omdat die juist ambities hebben in de Champions League.
PSV heeft natuurlijk ook de pech dat ze nu kampen met veel blessures, maar hadden het met de juiste motivatie toch beter kunnen doen denk ik.
Ja, billen knijpen nu.quote:
21 - 12 - 2012 vergaat de wereld. Eerst Mexes en nu Bekir.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:49 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Bekir heeft het doelpunt van zijn leven gemaakt.
Nee eerst moet Gala en Fener de europese supercup gaan spelen.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
21 - 12 - 2012 vergaat de wereld. Eerst Mexes en nu Bekir.
Nee xelcuk xahin is erin gekomen hij red jullie wel.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:50 schreef Ozz-03 het volgende:
Het gaat 1-1 worden.Marseille drukt terwijl Fener Sow eruit haalt voor Mehmet Topuz. 85e minuut en pas 1x gewisseld, Krasic en Stoch lopen zeker te vloeken op de bank.
Gala word er in de volgende ronde gewoon uitgeknikkert. Dat jullie van een geplaatste Man Utd winnen die speelde met de wissels van de wissels zegt helemaal niks.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:50 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nee eerst moet Gala en Fener de europese supercup gaan spelen.
Als we een malaga of schalke loten zie ik ons nog best een kans maken op de volgende ronde. Fener moet met de kwaliteit die ze bezitten minimaal halve finale halen.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gala word er in de volgende ronde gewoon uitgeknikkert. Dat jullie van een geplaatste Man Utd winnen die speelde met de wissels van de wissels zegt helemaal niks.
Fener hangt af van de loting, maar die gaan ook niet veel verder als de kwart finale komen gok ik. Ziten een paar hele gevaarlijke ploegen in de EL.
Tuurlijk maak je daar kans tegen, die maak je altijd, maar Galatasaray beschikt helaas over een hele zwakke verdediging en hebben aanvallend gezien te veel kansen nodig om doelpunten te maken. Burak scoort veel, maar mist ook een heleboel kansen.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:54 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Als we een malaga of schalke loten zie ik ons nog best een kans maken op de volgende ronde. Fener moet met de kwaliteit die ze bezitten minimaal halve finale halen.
Maar in februari is Uyfa weer terug en kan hij de verdediging regelen.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tuurlijk maak je daar kans tegen, die maak je altijd, maar Galatasaray beschikt helaas over een hele zwakke verdediging en hebben aanvallend gezien te veel kansen nodig om doelpunten te maken. Burak scoort veel, maar mist ook een heleboel kansen.
Denk je dat Ujfalusi weer meteen in topvorm terug komt? Zijn carriere is voorbij die komt nooit meer terug van zo'n zware blessure, zeker niet op zijn leeftijd.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:56 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Maar in februari is Uyfa weer terug en kan hij de verdediging regelen.
Achja als GS doorgaat dan krijg je veel geld en word er misschien wel een toptransfer gemaakt.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Denk je dat Ujfalusi weer meteen in topvorm terug komt? Zijn carriere is voorbij die komt nooit meer terug van zo'n zware blessure, zeker niet op zijn leeftijd.
Nee die ben je kwijt is bij mij ook 1 keer gebeurt(true story)quote:Op donderdag 22 november 2012 22:58 schreef diedjuh het volgende:
Enig idee of ik mijn ´verdwenen´ IF Hernandez nog terug zal krijgen en wanneer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:59 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nee die ben je kwijt is bij mij ook 1 keer gebeurt(true story)klotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:59 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nee die ben je kwijt is bij mij ook 1 keer gebeurt(true story)Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over een week of 3 niet meer als Galatasaray tegen Fenerbahce speelt.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Ozzy en Strakkeman gaan het goed met elkaar vinden voorspel ik.
Nu kunnen jullie je weer concentreren op de competitie en 3de worden.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:03 schreef zerokil het volgende:
[..]
Weer 90ste minuut Cavani.
We liggen eruit!
Bel Rik die had mij ook geholpen.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:04 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ja, beter fixen ze nu mijn IF Hernandez
Geef me zijn nummerquote:Op donderdag 22 november 2012 23:06 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Bel Rik die had mij ook geholpen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:09 schreef strakkeman het volgende:
[..]Top! Ik ga hem gelijk bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is gewoon weg, heb ik ook een keer gehad.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:10 schreef diedjuh het volgende:
Webapp doet het weer en nog steeds geen enkel spoor van mijn Hernandez..
Meen je dat?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die is gewoon weg, heb ik ook een keer gehad.
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:12 schreef Vijf_voor het volgende:
Ach, bekijk het van de zonnige kant. Het is geen Koevermans
Dit gewoon serieus. Ik had een wellbeck op het begin van het spel toen die nog wat waard was er stond completing en ik drukte op tradepile en toen was ie weg geen spoor meer van te bekennen.quote:
Dat is wel wat anders dan 100k.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:14 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dit gewoon serieus. Ik had een wellbeck op het begin van het spel toen die nog wat waard was er stond completing en ik drukte op tradepile en toen was ie weg geen spoor meer van te bekennen.
Wellbeck was toen toch 10 k waard en dat was al mijn geld toen. Ik moet zeggen dat ik daar toch een traantje om heb gelaten.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:14 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Dat is wel wat anders dan 100k.
Ja, je profiel wordt continu geüpdatet met informatie over kaarten die je hebt gekocht. Als die informatie niet goed wordt geupload op jouw profiel, dan staat die speler niet geregistreerd. Waarschijnlijk staat 'ie nu alleen nog in je cache. Best zuur, was het een IF?quote:
You're not playing against Mickey Mouse opponents but against top teamsquote:
Hoe weet jij dit allemaal?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, je profiel wordt continu geüpdatet met informatie over kaarten die je hebt gekocht. Als die informatie niet goed wordt geupload op jouw profiel, dan staat die speler niet geregistreerd. Waarschijnlijk staat 'ie nu alleen nog in je cache. Best zuur, was het een IF?
Ja, 100k voor betaald.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, je profiel wordt continu geüpdatet met informatie over kaarten die je hebt gekocht. Als die informatie niet goed wordt geupload op jouw profiel, dan staat die speler niet geregistreerd. Waarschijnlijk staat 'ie nu alleen nog in je cache. Best zuur, was het een IF?
Nee, die is van Henk.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:18 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen database.
EA en fouten herstellenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:19 schreef pascal08 het volgende:
Diedjuh, als ik jou was zou ik wel snel ff in de livechat dit probleem melden. Misschien kunnen ze nog aantonen dat jij 'm gekocht hebt en die kaart terugplaatsen.
Hij is natuurlijk boos omdat hij een Deen is in FUTquote:Op donderdag 22 november 2012 23:17 schreef strakkeman het volgende:
[..]
You're not playing against Mickey Mouse opponents but against top teams
Eredivisie dissen![]()
Hannover top team noemen![]()
El![]()
Twente![]()
Mclaren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Linkje?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:19 schreef pascal08 het volgende:
Diedjuh, als ik jou was zou ik wel snel ff in de livechat dit probleem melden. Misschien kunnen ze nog aantonen dat jij 'm gekocht hebt en die kaart terugplaatsen.
www.rikhelpme.nlquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:23 schreef strakkeman het volgende:
[..]
www.rikhelpme.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, je bedoelt die. Daar had ik al een vraag op gesteld, maar ik heb er uiteraard nog geen antwoord op gekregen.quote:
Live chat hè`, dus je krijgt wel antwoord ( binnen een half uur.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:29 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt die. Daar had ik al een vraag op gesteld, maar ik heb er uiteraard nog geen antwoord op gekregen.
Waar zie je dat staan?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Live chat hè`, dus je krijgt wel antwoord ( binnen een half uur.)
Mooie goalquote:Op donderdag 22 november 2012 23:33 schreef OmniRocket het volgende:
hij blijft mooi
http://www.easports.com/media/play/video/143171483/
geeftjeenergie dmenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:34 schreef strakkeman het volgende:
Ik wil meedoen met clubs voor de ps3 waar kan ik me aanmelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |