Ik ook, maar op Windows had ik em ook al altijd schoon.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:42 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ik gebruik het alleen als "tussenstation". Verwijder bestanden dan ook direct van m'n bureaublad. Hou van een schoon bureaublad.
Spaces gebruik ik echt totaal niet meer sinds hebben veranderd hoe dat werkt.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:44 schreef Paxcon het volgende:
Ik gebruik hem ook nooit. En tussen m'n standaardschermen lekker op fullscreen en dan swipen
is ook niet nodig, full screen ftw. Schermhoeken is wel een uitkomst daarmee, linksonder expose is baasquote:Op donderdag 22 november 2012 20:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Spaces gebruik ik echt totaal niet meer sinds hebben veranderd hoe dat werkt.
dat doe ik ook maar tegenwoordig staan er dan 200 bestanden op mn desktopquote:Op donderdag 22 november 2012 20:46 schreef TwyLight het volgende:
Bestanden waar ik "mee bezig" heb ik vaak op het bureaublad staan, als ik ze niet meer nodig heb pleur ik ze ergens in een map. Bureaublad vind ik sneller dan een Finder menu openen.
Fullscreen gebruik ik ook niet. Ben wel verslaafd aan het notificatie centrum. Ik gebruik heel vaak Cmd-Tab en als ik dan in een fullscreen app zit dan gaat m'n hele scherm bewegen wat niet fijn is/te lang duurtquote:Op donderdag 22 november 2012 20:48 schreef n8n het volgende:
[..]
is ook niet nodig, full screen ftw. Schermhoeken is wel een uitkomst daarmee, linksonder expose is baas
daarom de actieve hoek voor spaces, vind het alleen lame dat apps automatisch rearrangen op volgorde van gebruikquote:Op donderdag 22 november 2012 20:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Fullscreen gebruik ik ook niet. Ben wel verslaafd aan het notificatie centrum. Ik gebruik heel vaak Cmd-Tab en als ik dan in een fullscreen app zit dan gaat m'n hele scherm bewegen wat niet fijn is/te lang duurt
Ja dat viel mij ook al op!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:53 schreef remlof het volgende:
⎇ is het omgekeerde symbool dat op m'n alt-toets staat.
Da's het omgekeerde symbool voor option.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:53 schreef remlof het volgende:
⎇ is het omgekeerde symbool dat op m'n alt-toets staat.
Ok, bedankt voor deze mededelingquote:Op donderdag 22 november 2012 20:55 schreef TwyLight het volgende:
Over omgekeerd, ik moest ineens denken aan het kleine broertje van mijn oude buurjongen. Die speelde altijd op de Nintendo 64 met de controller op zijn kop en hij was beter dan ons allemaal
Wou ik even kwijt
Geen idee. Ik zocht gewoon op "Alt" in tekenweergave en toen kreeg ik die. Het viel me pas op nadat ik het topic gepost hadquote:
GODVERDOMME HET IS WILDE.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:55 schreef TwyLight het volgende:
Over omgekeerd, ik moest ineens denken aan het kleine broertje van mijn oude buurjongen. Die speelde altijd op de Nintendo 64 met de controller op zijn kop en hij was beter dan ons allemaal
Wou ik even kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because you know i'm all about that ass
En als je op 'option' zoekt vind je waarschijnlijk het omgekeerde symboolquote:Op donderdag 22 november 2012 20:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zocht gewoon op "Alt" in tekenweergave en toen kreeg ik die. Het viel me pas op nadat ik het topic gepost had
⌥quote:Op donderdag 22 november 2012 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
En als je op 'option' zoekt vind je waarschijnlijk het omgekeerde symbool
waarom zou je dat gebruiken? zie het alleen gebruikt worden om Ps te kraken maar dat kan makkelijk zonder die aids in je systeemquote:Op donderdag 22 november 2012 21:01 schreef TwyLight het volgende:
Voor de mensen die Little Snitch gebruiken, gebruikt bij jullie "Little Snitch Network Monitor" ook zoveel geheugen? 411MB op dit moment.
Ik ben paranoidequote:Op donderdag 22 november 2012 21:02 schreef n8n het volgende:
[..]
waarom zou je dat gebruiken? zie het alleen gebruikt worden om Ps te kraken maar dat kan makkelijk zonder die aids in je systeem
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:00 schreef blow... het volgende:
[..]
GODVERDOMME HET IS WILDE.Wou is officieel ook gewoon mogelijk en niet incorrect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het niet fixen, het modform onder het topic werkt anders dan het 'open nieuw topic' form kennelijkquote:
Lapohuntenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan het niet fixen, het modform onder het topic werkt anders dan het 'open nieuw topic' form kennelijk
Wat?quote:
verwacht niks radicaalsquote:Op donderdag 22 november 2012 21:12 schreef TwyLight het volgende:
Zou iTunes 11 ook een nieuw icon krijgen? Vond het wel grappig dat het huidige icon was ontworpen door mijn favoriete designer. Die werkt nu alleen niet meer bij Apple.
Nee, zelfde icon. Anders hadden ze de nieuwe wel op de iTunes 11 preview pagina gebruikt, denk ik. Louie's icon is na vele revisies trouwens door Steve himself goedgekeurd. Denk dat 'ie nog wel een paar jaar meegaat.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:12 schreef TwyLight het volgende:
Zou iTunes 11 ook een nieuw icon krijgen? Vond het wel grappig dat het huidige icon was ontworpen door mijn favoriete designer. Die werkt nu alleen niet meer bij Apple.
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee, zelfde icon. Anders hadden ze de nieuwe wel op de iTunes 11 preview pagina gebruikt, denk ik. Louie's icon is na vele revisies trouwens door Steve himself goedgekeurd. Denk dat 'ie nog wel een paar jaar meegaat.
Alle voorgaande iconen waren ook door Steve goedgekeurd dus dat zegt niet zo veelquote:Op donderdag 22 november 2012 21:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee, zelfde icon. Anders hadden ze de nieuwe wel op de iTunes 11 preview pagina gebruikt, denk ik. Louie's icon is na vele revisies trouwens door Steve himself goedgekeurd. Denk dat 'ie nog wel een paar jaar meegaat.
Wist het alleen van de laatstequote:Op donderdag 22 november 2012 21:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[..]
Alle voorgaande iconen waren ook door Steve goedgekeurd dus dat zegt niet zo veel
Die vind ik juist matig.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wist het alleen van de laatste
Ze kunnen beter deze doen trouwens, ook van Louie: http://dribbble.com/shots/801939-iTunes-App-Store
Jup, zeker nice. Erger me elke dag aan de iOS Muziek-app icon, die niet dezelfde muzieknoot gebruikt als heel iTunesquote:Op donderdag 22 november 2012 21:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die vind ik juist matig.
Deze iOS icons zijn dan wel weer een verbetering
http://dribbble.com/shots/636647-iOS-icons
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:43 schreef TwyLight het volgende:
Zet dat Appeltje eens terug in de TT. Daardoor kan je lekker makkelijk het topic vinden
Dat kan dus alleen vanuit het "open nieuw topic" formulierquote:Op donderdag 22 november 2012 21:43 schreef TwyLight het volgende:
Zet dat Appeltje eens terug in de TT. Daardoor kan je lekker makkelijk het topic vinden
Alleen Berichten en Muziek hebben andere icoontjes, de rest is hetzelfde toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 21:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die vind ik juist matig.
Deze iOS icons zijn dan wel weer een verbetering
http://dribbble.com/shots/636647-iOS-icons
Gewoon iets opgepoetstquote:Op donderdag 22 november 2012 23:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alleen Berichten en Muziek hebben andere icoontjes, de rest is hetzelfde toch?
Oh, dacht alleen dat andere icoon. Jammerquote:Op donderdag 22 november 2012 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan dus alleen vanuit het "open nieuw topic" formulier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |