Ik ook, maar op Windows had ik em ook al altijd schoon.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:42 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ik gebruik het alleen als "tussenstation". Verwijder bestanden dan ook direct van m'n bureaublad. Hou van een schoon bureaublad.
Spaces gebruik ik echt totaal niet meer sinds hebben veranderd hoe dat werkt.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:44 schreef Paxcon het volgende:
Ik gebruik hem ook nooit. En tussen m'n standaardschermen lekker op fullscreen en dan swipen
is ook niet nodig, full screen ftw. Schermhoeken is wel een uitkomst daarmee, linksonder expose is baasquote:Op donderdag 22 november 2012 20:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Spaces gebruik ik echt totaal niet meer sinds hebben veranderd hoe dat werkt.
dat doe ik ook maar tegenwoordig staan er dan 200 bestanden op mn desktopquote:Op donderdag 22 november 2012 20:46 schreef TwyLight het volgende:
Bestanden waar ik "mee bezig" heb ik vaak op het bureaublad staan, als ik ze niet meer nodig heb pleur ik ze ergens in een map. Bureaublad vind ik sneller dan een Finder menu openen.
Fullscreen gebruik ik ook niet. Ben wel verslaafd aan het notificatie centrum. Ik gebruik heel vaak Cmd-Tab en als ik dan in een fullscreen app zit dan gaat m'n hele scherm bewegen wat niet fijn is/te lang duurtquote:Op donderdag 22 november 2012 20:48 schreef n8n het volgende:
[..]
is ook niet nodig, full screen ftw. Schermhoeken is wel een uitkomst daarmee, linksonder expose is baas
daarom de actieve hoek voor spaces, vind het alleen lame dat apps automatisch rearrangen op volgorde van gebruikquote:Op donderdag 22 november 2012 20:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Fullscreen gebruik ik ook niet. Ben wel verslaafd aan het notificatie centrum. Ik gebruik heel vaak Cmd-Tab en als ik dan in een fullscreen app zit dan gaat m'n hele scherm bewegen wat niet fijn is/te lang duurt
Ja dat viel mij ook al op!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:53 schreef remlof het volgende:
⎇ is het omgekeerde symbool dat op m'n alt-toets staat.
Da's het omgekeerde symbool voor option.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:53 schreef remlof het volgende:
⎇ is het omgekeerde symbool dat op m'n alt-toets staat.
Ok, bedankt voor deze mededelingquote:Op donderdag 22 november 2012 20:55 schreef TwyLight het volgende:
Over omgekeerd, ik moest ineens denken aan het kleine broertje van mijn oude buurjongen. Die speelde altijd op de Nintendo 64 met de controller op zijn kop en hij was beter dan ons allemaal
Wou ik even kwijt
Geen idee. Ik zocht gewoon op "Alt" in tekenweergave en toen kreeg ik die. Het viel me pas op nadat ik het topic gepost hadquote:
GODVERDOMME HET IS WILDE.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:55 schreef TwyLight het volgende:
Over omgekeerd, ik moest ineens denken aan het kleine broertje van mijn oude buurjongen. Die speelde altijd op de Nintendo 64 met de controller op zijn kop en hij was beter dan ons allemaal
Wou ik even kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because you know i'm all about that ass
En als je op 'option' zoekt vind je waarschijnlijk het omgekeerde symboolquote:Op donderdag 22 november 2012 20:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zocht gewoon op "Alt" in tekenweergave en toen kreeg ik die. Het viel me pas op nadat ik het topic gepost had
⌥quote:Op donderdag 22 november 2012 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
En als je op 'option' zoekt vind je waarschijnlijk het omgekeerde symbool
waarom zou je dat gebruiken? zie het alleen gebruikt worden om Ps te kraken maar dat kan makkelijk zonder die aids in je systeemquote:Op donderdag 22 november 2012 21:01 schreef TwyLight het volgende:
Voor de mensen die Little Snitch gebruiken, gebruikt bij jullie "Little Snitch Network Monitor" ook zoveel geheugen? 411MB op dit moment.
Ik ben paranoidequote:Op donderdag 22 november 2012 21:02 schreef n8n het volgende:
[..]
waarom zou je dat gebruiken? zie het alleen gebruikt worden om Ps te kraken maar dat kan makkelijk zonder die aids in je systeem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |