Zoë, je hebt er niks aan maar ik vind dat je het heel goed doet! Je klinkt zo sterk en staat open voor ieders advies. Ik hoop dat jij snel van je klachten af bent en dat S. snel ontdekt hoe fijn slapen isquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:25 schreef Zoë23 het volgende:
Mikoxx
Hoop dat rust nemen je goed doet, ikzelf vond het lastig thuis te zitten maar werd wel geremd door bekkenpijn en harde buiken toen ik nog zwanger was, dus ik moest wel.
Lijkt me ook wennen als je kinderen zo opeens doorslapen!
S is bijna 7mnd
Het advies om een lk te bellen kreeg ik idd ook in het bv topic, ga ik morgen doen
Cantare
Ik zit met het 'flesweigeren', in aug een mnd geen fles gehad ivm vakantie en in sept weer begonnen met oefenen maar meer dan 40ml bijv drinkt ze niet en valt ze dus ook niet in slaap.
Echt bruikbare tips krijg ik niet, of dingen die ik al geprobeerd heb. Heb meer aan dit forum in ieder geval.
Volgende week isweg.. Echt geen zin in, gaat zwaar worden.
Misschien dat ik bij mijn ouders ga slapen.. Zit ik in ieder geval niet met koken/huishouden
Voel me echt waardeloos, maar zonder borst slaapt ze nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:18 schreef Nijna het volgende:
Zoe, oh slaaptekort kan zo slopend zijn... En dan kan het nog zo'n lief leuk ondernemend kind zijn, dit gaat je ook niet lukken... Je schrijft dat ze wel eens bij oma is, zou ze daar niet af en toe een nachtje kunnen slapen? Als ze echt geen flesje ofzo wil dan is een nacht ook nog wel te overzien qua vochtinname... Het zou zo fijn zijn als jij ergens in elk geval wat kan bijtanken, want als je beter slaapt kan je ook wat meer hebben qua pijn e.d. denk ik
Is het wel een depressie? Een paar weken bergafwaarts is niet meteen depressief... Er zit nog veel logica in de manier van posten, dus wie weet 'valt het mee'.quote:Op zondag 9 december 2012 19:45 schreef simmu het volgende:
ik snap wat je bedoelt twinkle20, maar haal jezelf alsjeblieft niet zo neer! je gevoelens zijn geen bevuiling en ook al geen gezanik! is dit misschien het juiste plekje? OUD / Depressief door de hormonen, deel 10
Maar dat is ook niet raar. Als je alleen al kijkt naar de lichtflitsen en het geluid, dan weet je al dat een televisie niet echt rust zal geven als je overprikkeld bentquote:Op maandag 10 december 2012 03:07 schreef Zoë23 het volgende:
Wat doen jullie als jullie het gevoel hebben overprikkeld te zijn & als het allemaal te veel is? Ik vind het moeilijk om de rust te vinden, voor de tv oid zitten geeft me geen rust en op een boek kan ik me niet concentreren
Wat vervelend. Ga je wel rustig naar bed of ben je ook 's avonds al/nog overprikkeld?quote:Op zondag 9 december 2012 19:42 schreef Nijna het volgende:
Het wil hier op het moment helemaal niet, ik kom al overprikkeld uit bed, kan niks hebben en ik baal er enorm van
Nee dat is ook wel weer zoquote:Op maandag 10 december 2012 07:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar dat is ook niet raar. Als je alleen al kijkt naar de lichtflitsen en het geluid, dan weet je al dat een televisie niet echt rust zal geven als je overprikkeld bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |