abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:27:57 #51
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_119931453
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:25 schreef Zoë23 het volgende:
Mikoxx
Hoop dat rust nemen je goed doet, ikzelf vond het lastig thuis te zitten maar werd wel geremd door bekkenpijn en harde buiken toen ik nog zwanger was, dus ik moest wel.
Lijkt me ook wennen als je kinderen zo opeens doorslapen!

S is bijna 7mnd
Het advies om een lk te bellen kreeg ik idd ook in het bv topic, ga ik morgen doen

Cantare
Ik zit met het 'flesweigeren', in aug een mnd geen fles gehad ivm vakantie en in sept weer begonnen met oefenen maar meer dan 40ml bijv drinkt ze niet en valt ze dus ook niet in slaap.
Echt bruikbare tips krijg ik niet, of dingen die ik al geprobeerd heb. Heb meer aan dit forum in ieder geval.

Volgende week is (8> weg.. Echt geen zin in, gaat zwaar worden.
Misschien dat ik bij mijn ouders ga slapen.. Zit ik in ieder geval niet met koken/huishouden
Zoë, je hebt er niks aan maar ik vind dat je het heel goed doet! Je klinkt zo sterk en staat open voor ieders advies. Ik hoop dat jij snel van je klachten af bent en dat S. snel ontdekt hoe fijn slapen is :*.

Verder ook een :* voor mikox. Heftig om zo tegen een muur aan te lopen.
pi_119931510
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:18 schreef Nijna het volgende:
Zoe, oh slaaptekort kan zo slopend zijn... En dan kan het nog zo'n lief leuk ondernemend kind zijn, dit gaat je ook niet lukken... Je schrijft dat ze wel eens bij oma is, zou ze daar niet af en toe een nachtje kunnen slapen? Als ze echt geen flesje ofzo wil dan is een nacht ook nog wel te overzien qua vochtinname... Het zou zo fijn zijn als jij ergens in elk geval wat kan bijtanken, want als je beter slaapt kan je ook wat meer hebben qua pijn e.d. denk ik :*
Voel me echt waardeloos, maar zonder borst slaapt ze niet
Dat zit me ook dwars, dat ze afhankelijk lijkt van mij. Ben wel een paar x langer weggeweest en S zou blijven slapen, was ze ontroostbaar.. uiteindelijk S mee naar huis genomen en ze bleef maar overstuur.

Probleem is dus borst/fles/slapen
En door de pijn en het slaapgebrek heb ik weinig energie om dat echt met alle energie aan te pakken. Leuke vicieuze cirkel :{
pi_119931519
Zoë, dat is misschien wel een heel goed idee, om volgende week bij je ouders te gaan slapen... Om het voor jezelf wat lichter te maken!
En die LK inderdaad maar bellen, niet geschoten is altijd mis!
Fake it till you make it...
pi_119931640
Lief van je tante soesa :*

Nijna
:Y ga ik doen
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:37:01 #55
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_119931865
Zoé VBN /lll kan je ook s avonds bellen dacht ik en kost niks anders dan telefoon kosten. :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_120027087
Het waren toch regeldagen! waarschijnlijk dat door mijn vermoeidheid enz de productie ook minder werd, het zal een verband hebben met mijn eigen gezondheid, want een paar weken gelden wilde ze ook veel borst, daarna ging het beter en de afgelopen week weer veel.

Gister ben ik op advies overdag op bed gegaan, S sliep goed bij mij, en kon drinken wanneer ze wilde. Zo had ik ook wat rust. Vannacht heeft ze eindelijk wat beter geslapen.

Ik voel me nogsteeds niet top, veel pijn en vermoeid. Heb voldoende hulp geregeld voor volgende week en eind januari moet ik terug naar de arbo arts.
pi_120037966
Fijn dat het iets beter gaat Zoë :*. Pas goed op jezelf.
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:44:02 #58
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_120040781
Zoe, langzaamaan, maar toch fijn te horen dat het iets beter lijkt te gaan. Houden zo!
pi_120046413
Bedankt :* & ga ik doen!
pi_120117952
Hoi dames

Hoewel ik altijd heb gedacht 'dat overkomt mij nooooit' moet ik nu aan mezelf toegeven dat het spelletje over en uit is. En ik het gevoel heb recht in een depressie te belanden. Eind oktober van een prachtig mooi meisje bevallen wat het auper goed doet. Maar een jaar wat bol stond van de stress en alle emoties die je rondom een zwangerschap en geboorte kunt hebben lijken de genadeklap vootlr me te zijn. Het is in de afgelopen weken in een razend tempo bergafwaarts met me gegaan. Afgelopen week kon ik niet langer meer ontkennen dat ik wel degelijk hulp nodig heb. Naar de huisarts geweest die zo zijn vermoedens uitsprak en me heeft doorverwezen naar een psycholoog waarvik de 18e van deze maand terecht kan. Nog 9 pittige dagen.. ik tel ze af. Ik hoop hier herkenning en een luisterend oor te kunnen vinden.

Ik post ook in het babytopic maar wil het daar nirt bevuilen met mijn somberheid. Dat is voor de andere mamas ook niet leuk .. iedere keer dat 'gezanik'. Ik denk dat ik hier lotgenoten kan vinden die het wel begrijpen omdat ze ongeveer hetzelfde meemaken.
pi_120118813
Twinkle :* sterkte met wachten die dagen

Het wil hier op het moment helemaal niet, ik kom al overprikkeld uit bed, kan niks hebben en ik baal er enorm van :{
pi_120118973
ik snap wat je bedoelt twinkle20, maar haal jezelf alsjeblieft niet zo neer! je gevoelens zijn geen bevuiling en ook al geen gezanik! is dit misschien het juiste plekje? OUD / Depressief door de hormonen, deel 10
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_120119059
Mikoxx, weet je wel wanneer je verder door wordt gestuurd? Gun jezelf nu die rust. Dat is goed. En het kan ook voordelen hebben niet meteen aan 'het praten' te moeten. Dan krijg je er weer wat meer bij. Nu kun je stukje bij beetje wat verder komen met het zoeken van jezelf, voordat de vaart erin gaat.

Zoe: zo herkenbaar, die vermoeidheid van het niet kunnen slapen. Mijn dochter zat uiteindelijk een maand of 4 fulltime aan me vastgeplakt. (na die tijd iets minder) Daarna moest ik werken en ging ze naar het kdv. Probeer echt de kleine momenten voor jezelf te pakken. Al is het maar een half uurtje. Iets van tijd tussen de voedingen door, het is zo kostbaar, heel eventje 'los' van elkaar.

Wat heb je het tegen zitten twinkel! Wel heel fijn om te weten dat je 'herkenning en een luisterend oor' zoekt. Dat klinkt niet zozeer meteen als een heel heftige depressie. Dat is positief! Wat voel je nu?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_120119115
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:45 schreef simmu het volgende:
ik snap wat je bedoelt twinkle20, maar haal jezelf alsjeblieft niet zo neer! je gevoelens zijn geen bevuiling en ook al geen gezanik! is dit misschien het juiste plekje? OUD / Depressief door de hormonen, deel 10
Is het wel een depressie? Een paar weken bergafwaarts is niet meteen depressief... Er zit nog veel logica in de manier van posten, dus wie weet 'valt het mee'.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zondag 9 december 2012 @ 19:55:41 #65
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_120119400
Twinkle en nijna.... Knuf voor jullie
  zondag 9 december 2012 @ 19:57:31 #66
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_120119485
Hier gaat het niet lekker, ik herken me welen beetje in jou nijna... :-(. Ik merk dat 'iets' erbij meteen te veel is. Zo moet ik vlg werk naar de kaakchirurg, waar ik als en berg tegenop zie. Komt bij dat er nogal wat verplichtingen op t program staan de komende tijd.... Hmmppfff
pi_120119626
In stukjes hakken helpt mij dan mikoxx, elke dag (of dagdeel of uur) pas kijken wat er daarna komt. Dan is het niet 1 grote berg, maar steeds 1 ding dat je moet doen. De rest is er nog niet, alleen de eerste 'activiteit'. En probeer te schrappen wat niet noodzakelijk is. Je energie kun je nu beter gebruiken dan voor nutteloze bezigheid. ;) :*
*OUD heilige*
  zondag 9 december 2012 @ 20:02:41 #68
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_120119757
Oh en in heb in jan een afspraak bij de psych....
pi_120121243
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:55 schreef mikoxx het volgende:
Twinkle en nijna.... Knuf voor jullie
Ook een knuf voor jou!
pi_120137844
Twinkle :*
Zijn dan lange dagen om af te tellen, maar erg goed van je dat je die stap hebt genomen!

Nijna & mikoxx :*
Wat doen jullie als jullie het gevoel hebben overprikkeld te zijn & als het allemaal te veel is? Ik vind het moeilijk om de rust te vinden, voor de tv oid zitten geeft me geen rust en op een boek kan ik me niet concentreren :(

Dat is zeker waar yppy
Zus,broer en moeder gaan me deze week helpen omdat mijn vriend tot zaterdag weg is, zodat ik ook even een moment voor mezelf heb

Woensdag weer naar de acupuncturist, voelde me echt veel beter na de vorige behandeling, alleen toen de naadjes eruit waren (hebben er een week in gezeten) ging het ook weer snel minder goed. Ik denk dat hormonen me erg dwars zitten, hoe krijg ik die een beetje rustig? (door de pil? Helpt dat wel qua hormonen als je bv geeft of blijven die hormonen gewoon onrustig zolang je bv geeft?)

[ Bericht 4% gewijzigd door Zoë23 op 10-12-2012 03:15:23 ]
  maandag 10 december 2012 @ 07:58:35 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_120139261
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 03:07 schreef Zoë23 het volgende:

Wat doen jullie als jullie het gevoel hebben overprikkeld te zijn & als het allemaal te veel is? Ik vind het moeilijk om de rust te vinden, voor de tv oid zitten geeft me geen rust en op een boek kan ik me niet concentreren :(

Maar dat is ook niet raar. Als je alleen al kijkt naar de lichtflitsen en het geluid, dan weet je al dat een televisie niet echt rust zal geven als je overprikkeld bent ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_120139556
Zoe, misschien iets met je handen doen? Handwerken of knutselen o.i.d.?

Sterkte Twinkle! Waarom denk je dat je depressief bent, hoe voel je je?
  maandag 10 december 2012 @ 08:33:53 #73
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_120139588
Gaat lopen nog steeds slecht, Zoë? Anders is het misschien een idee om lekker met de kleine elke dag wandelingen te gaan maken. Ik kan me nog herinneren dat ik leunend op de kinderwagen nog wel redelijk kon lopen. Dat zorgde bij mij wel voor afleiding en rust.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_120139647
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:42 schreef Nijna het volgende:
Het wil hier op het moment helemaal niet, ik kom al overprikkeld uit bed, kan niks hebben en ik baal er enorm van :{
Wat vervelend. Ga je wel rustig naar bed of ben je ook 's avonds al/nog overprikkeld?

Mikoxx, sterkte! Goed dat je in januari naar de psych kunt, hopelijk ga je daar wat handvatten krijgen. De stress van het iets moeten herken ik wel, ik heb dat altijd al gehad - en ik zit goed in mijn vel - maar het is gek genoeg erger als ik minder te doen heb. Ik pak het zelf net zo aan als Yppy zegt. Een ding tegelijk.
pi_120140703
quote:
7s.gif Op maandag 10 december 2012 07:58 schreef Troel het volgende:

[..]

Maar dat is ook niet raar. Als je alleen al kijkt naar de lichtflitsen en het geluid, dan weet je al dat een televisie niet echt rust zal geven als je overprikkeld bent ;)
Nee dat is ook wel weer zo -O-

Cantare, ben al meer dan een mnd bezig met een fotoboek maar dat vind ik wel leuk om te doen (met losse foto's dan) heb nu weer verf gekocht want schilderen vind ik ook leuk :)

Livelink, lopen gaat redelijk, maar daarna gaat het veel minder. Denk niet dat het zo verstandig is deze week dat ik alleen ben, te gaan wandelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')