Dat is natuurlijk onzin.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Voetbal heeft een heel andere beleving dan autosport. Voetbal kun je best commentaar doen in het hokje in Nederland maar autosport niet.
Dat is jou mening.quote:
Dat is jouw spelfoutquote:
want?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef Breaker.Faker het volgende:
Stream van Sport1 zal heel moeilijk te vinden zijn.
Niet gratis, betaald. Net zoals je nu een voetbalwedstrijd bij ze betaald kunt streamen.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:08 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sport 1 is gecodeerd en ze willen niet dat er een gratis stream van komt.
quote:Olav Mol @Olav_Mol
Veel vragen over Sport 1, nog geen antwoord pic.twitter.com/xhlDbEjH
Persoonlijk vind ik het nogal een faal als je zo kort voor het seizoen dat soort info nog niet eens prijs kan geven.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ja vreemd dat ze nog niets hebben laten weten. Bij de aankondiging 3 weken terug zouden ze "in de loop van de week" meer informatie hebben.
Het testen wordt helemaal niet uitgezonden, locale cameraploegen en fans zijn de enige bron van beelden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het nogal een faal als je zo kort voor het seizoen dat soort info nog niet eens prijs kan geven.
Dat komt 100% zeker omdat ze nog niets besloten hebben; anders was het al bekend.
Ik verwacht er al niet meer al te veel van.
Zijn de trainingen deze week overigens te volgen op Sport1? Zal ook wel neit.
Nu al een faalhazenzender eerste klas
Voor Sport1 én Veronica.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:06 schreef borisz het volgende:
En het wordt *tromgeroffel*
Ronald van Dam.
Omg van Damquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:06 schreef borisz het volgende:
Ronald van Dam.
Ah neequote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:06 schreef borisz het volgende:
Ronald van Dam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |