En ze kunnen op internet terecht, altijd wel streams te vinden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:22 schreef Breaker.Faker het volgende:
Sport 1 kost bij Caiway ¤13,16. Ik ben wel bereikt om een abonnement te nemen. Ook omdat ik dan de Motogp kan volgen. Alleen het voetbal daar ga ik niet naar kijken.
Op http://www.sport1.nl/nieu(...)live-bij-sport1.html staat wat je van Sport1 kan verwachten.
Ik vraag me af wanneer het abonnement in gaat gelijk of zit er een paar dagen tussen voordat je kan kijken? Sport 1 is per maand opzegbaar dus in de wintermaanden en tijdens de zomerstop zeg ik Sport1 op.
Wel jammer dat voor de mensen die het niet kunnen betalen hier de dupe van zijn. Ze kunnen alleen bij de Duitse RTL+ terecht of bij BBC die niet alle races uitzend.
Nooit geprobeerd, maar staat wel zo vermeld dacht ik ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:23 schreef Breaker.Faker het volgende:
Als ik een abonnement neem op Sport1 kan je dan ook gratis gebruik maken van hun internet tv en hun app?
Oh, blijkbaar heb je in de loop van 2013 bij sommige providers Sport1 GO gratis.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:23 schreef Breaker.Faker het volgende:
Als ik een abonnement neem op Sport1 kan je dan ook gratis gebruik maken van hun internet tv en hun app?
Inderdaad wat een beunhaas was dat zeg.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:23 schreef Meike26 het volgende:
Oh nee, echt geen Plooij meer. Die man had maar 1 vraag:
"Where the tires an issue ?"
Bovendien veel te amikaal naar coureurs alsof het zijn vrienden waren, terwijl je coureurs echt soms zo zag kijken: Gast, doe eens normaal
Klinkt als Richard van Itterson, doet nu voetbal bij Sport 1.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:43 schreef Breaker.Faker het volgende:
Vroeger had Sport1 ook de formule1 toen heette het nog Canal +
Dat was in 2001. Ik snap niet waarom dat het toen wel kon dat 2 zenders de formule1 in Nederland uitzonden en nu niet. Of had Veronica/SBS ook de mogelijkheid om alle races live uit te zenden?
[youtube[/youtube]
Zo zag het toen uit. Ik hoop niet dat Tom Coronel commentaar gaat leveren.
Wie is die andere eigenlijk??
Volgens mij is het Ronald van Dam deed vorig jaar DTM bij RTL en doet ook dingen voor studio sport/langs de lijn.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klinkt als Richard van Itterson, doet nu voetbal bij Sport 1.
Ik weet ook vrij zeker dat het Ronald van Dam is. Ik hoop in elk geval dat het gewoon Olav Mol gaat wordenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:40 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Volgens mij is het Ronald van Dam deed vorig jaar DTM bij RTL en doet ook dingen voor studio sport/langs de lijn.
En hij is ook nog een tijdje hoofdredacteur/columnist van Formule 1 geweest.
Daar zou ik niet op rekenen. Bij het voetbal zit de commentator ook gewoon in een hokje in Nederland.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:39 schreef roelofjan het volgende:
Sowieso ga ik er van uit dat ze hem nu wel naar de races sturen, i.p.v. dat 'ie in een studio in Hilversum zit.
Voetbal heeft een heel andere beleving dan autosport. Voetbal kun je best commentaar doen in het hokje in Nederland maar autosport niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op rekenen. Bij het voetbal zit de commentator ook gewoon in een hokje in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |