SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correctie.. onderdanige SEXY bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door JackieBrown op 22-11-2012 19:23:14 ]![]()
Zit mobiel, maar insert Ehhhhhhh.jpgquote:Op donderdag 22 november 2012 19:12 schreef Chocolatebear het volgende: [..] Hoezo noem je hen twee keer?
Jawel, je keek.![]()
Dat knakken heeft JB ook. Soms maak ik me zorgen, maar na een milliseconde ben ik het vergeten enquote:Op donderdag 22 november 2012 19:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]![]()
Nee, joking.
Geen idee, mijn kaak 'knakte' al langer en toen ging 'ie voor mijn gevoel dus ineens niet meer terug.Deathlift or Die.![]()
Ik heb soms wel eens dat ik ineens een intense kramp in m'n kaak krijg na het gapen, maar vooral na het nemen van een te grote hap. Dan moet ik als een mongool m'n kaak uitrekken op verschillende manieren anders wordt het alleen maar erger en is het niet uit te houden.
![]()
Ik doe het nu nog steeds, moet er eigenlijk mee ophouden. Als het ooit eens mis gaat, ben je echt niet vrolijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat knakken heeft JB ook. Soms maak ik me zorgen, maar na een milliseconde ben ik het vergeten enOmdat peer.![]()
"Jammer van de Hello Kitty" [/JB]quote:Op donderdag 22 november 2012 19:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
[ afbeelding ]![]()
Goede OPThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik doe het niet eens met opzet, kan er ook niet mee stoppenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik doe het nu nog steeds, moet er eigenlijk mee ophouden. Als het ooit eens mis gaat, ben je echt niet vrolijk.![]()
Pics.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb soms wel eens dat ik ineens een intense kramp in m'n kaak krijg na het gapen, maar vooral na het nemen van een te grote hap. Dan moet ik als een mongool m'n kaak uitrekken op verschillende manieren anders wordt het alleen maar erger en is het niet uit te houden.
I know, gaat onbewust.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik doe het niet eens met opzet, kan er ook niet mee stoppenOmdat peer.![]()
Listerine, kijk naar de vorm van die fles mang.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ze doet het op dat moment niet bewust hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 19:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik doe het nu nog steeds, moet er eigenlijk mee ophouden. Als het ooit eens mis gaat, ben je echt niet vrolijk.
Deathlift or Die.![]()
Oh.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze doet het op dat moment niet bewust hoor
I don't want to know.Omdat peer.![]()
Ik knak mijn hele lichaam sowies, heel vaak dat mijn knie of elleboog keihard in de kom knakt, en natuurlijk je nek en vingers![]()
![]()
![]()
ik knak mijn tollie om mezelf in mijn asser te plassenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik knak mijn hele lichaam sowies, heel vaak dat mijn knie of elleboog keihard in de kom knakt, en natuurlijk je nek en vingers![]()
#ethaoutDeathlift or Die.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Jammer van de Hello Kitty" [/JB]![]()
![]()
Man jij koestert zo veel wrok. Jouw wrok koestert wrok.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had een keer een keispange chick gepost, zei je dat. Laat mij lekker wrok koesteren ja
.
![]()
Dittem.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Man jij koestert zo veel wrok. Jouw wrok koestert wrok.
Tevens ja, spange chicks met kinderachtige kleding -10![]()
![]()
Ik koester meer wrok dan dat ik oesters wok.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Man jij koestert zo veel wrok. Jouw wrok koestert wrok.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: