Thanks! Moet lukken hopelijkquote:Op maandag 17 december 2012 13:14 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Zet m op woensdag! En laat maar weten wat het resultaat is
Ik ben aan de ene kant wel zeker van m'n zaak. Het gaat gewoon weer een ritje worden zoals elke anderequote:Op dinsdag 18 december 2012 11:19 schreef MarchingHome het volgende:
Ja, zenuwen zijn meer dan begrijpelijk. Maar een foutje mag je best maken tijdens je examen hoor. Stress daar dus niet te hard op.
Hier moet ik het toch echt mee eens zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:04 schreef BlackLining het volgende:
Mijn examenrit was volgens mij echt de meest relaxte rit van heel mijn rij opleiding
Dat had ik bij mijn B ook, maar AVB en AVD gingen echt rukquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:04 schreef BlackLining het volgende:
Mijn examenrit was volgens mij echt de meest relaxte rit van heel mijn rij opleiding
quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:50 schreef Daantke het volgende:
[..]
Dat had ik bij mijn B ook, maar AVB en AVD gingen echt ruk
Sorry Juicyhil, misschien niet het juiste moment om dit te posten.
overigens wel bij beide geslaagd, al was het nipt
Ging volgens de examinator iets te vlug voor een auto, plaats op de weg was niet optimaal, en bleef op de snelweg iets te lang achter een vrachtwagen plakken.quote:
Aaah, dat is wel gevaarlijk. Ga ik daar in elk geval morgen op lettenquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:55 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Ging volgens de examinator iets te vlug voor een auto, plaats op de weg was niet optimaal, en bleef op de snelweg iets te lang achter een vrachtwagen plakken.
Mijn instructeur doet zijn best, maar het is maar afwachten of iemand bereid is om te ruilen...quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aaah, dat is wel gevaarlijk. Ga ik daar in elk geval morgen op letten
Wel balen joh! Heb je al een herkansing ingepland?
Je zou eens kunnen rondbellen bij de scholen in het minder dichtbevolkte gebied van Nederland, in het noordoosten, of misschien Zeeland of Limburg. Heel misschien hebben de CBR's daar nog plek, maar het laatste wat ik hoorde was dat het overal tot de 13e stampvol zit, helaas.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:51 schreef Wokkel1982 het volgende:
Iemand op de hoogte van rijscholen waar nog capaciteit is?
Snelweg is ook wel leuk, maar minder leuk als het 123123 jaar duurt voordat je motor op snelheid zit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:05 schreef Juicyhil het volgende:
Snelweg vind ik op zich wel leukDaar ben ik ook wel goed in. Het is alleen dat korte werk in woonwijken en de onoverzichtelijke situaties op een industrieterrein. Ik hoop dat ik de Ijmuiden route mag rijden. Met 70 door de Amsterdamse havens heen. Stuk door het bos. Rottepolderplein (3 baans rotonde op knooppunten van twee snelwegen).
Die heb ik ook het meest geoefend.
Maar we gaan het zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |