abonnement Unibet Coolblue
pi_121565267
Grats Juicy :)

Ik moet eerst nog maar eens zien of het morgen niet sneeuwt ;(
pi_121565971
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:08 schreef lezut het volgende:
Grats Juicy :)

Ik moet eerst nog maar eens zien of het morgen niet sneeuwt ;(
Welk examencentrum moet je examen doen? Ik geef je weinig kans als je onder de lijn Zwolle-Amsterdam woont :o
pi_121566128
Zwolle :z
pi_121569231
Succes in ieder geval :) ! Onder de 24?
pi_121569513
Yep en thnx :)
pi_121571883
Sneeuw lijkt voorlopig mee te vallen, ik blijf duimen draaien :)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:24:22 #282
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_121576450
Bedankt allemaal!

Nou ja, het stukje naar het CBR ging lekker. Aantal mooie acties gemaakt :P Toen daar 20 minuten staan wachten. Bij binnenkomst bleek het dezelfde examinator te zijn als het vorige examen :D Dat kan als nadeel hebben dat hij het op dezelfde manier beoordeeld, of juist dat hij ziet dat er verbetering is. Hij zei in elk geval dat we het vorige examen nu verder oppakken :P

Dus oke, de bravok. "Wat doet deze knop hier?", "Dat is de dodemansknop" "Ok". Dus ik mocht wegrijden. Nu werd ik dus een hele andere kant op gestuurd dan bij het vorige examen. Meteen helemaal confuus omdat ik die route nog niet vaak had gereden. Het was ook een buurt met rotstraatjes enzo. Toen mocht ik de snelweg op gaan, nam ik op die oprit die bocht in z'n 3 en veel te hard :N Verderop op de A9 weer hetzelfde fout gedaan als bij m'n vorige examen door toch in te gaan halen waar dat niet echt handig was. Alhoewel ik dat zelf ook besefte tijdens die inhaalactie en dus gas terugnam.

Dus ik was natuurlijk helemaal in de veronderstelling dat het niks zou worden. Maar toen we het CBR binnenliepen waren zowel de examinator als m'n instructeur nogal vrolijk. Nog grappen maken weet je wel. En ik maar de pest erin hebben dat het zo slecht ging. Maar toen feliciteerde hij me alsnog :D *O* *O* *O* *O* *O*
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_121578683
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:24 schreef Juicyhil het volgende:
Bedankt allemaal!

Nou ja, het stukje naar het CBR ging lekker. Aantal mooie acties gemaakt :P Toen daar 20 minuten staan wachten. Bij binnenkomst bleek het dezelfde examinator te zijn als het vorige examen :D Dat kan als nadeel hebben dat hij het op dezelfde manier beoordeeld, of juist dat hij ziet dat er verbetering is. Hij zei in elk geval dat we het vorige examen nu verder oppakken :P

Dus oke, de bravok. "Wat doet deze knop hier?", "Dat is de dodemansknop" "Ok". Dus ik mocht wegrijden. Nu werd ik dus een hele andere kant op gestuurd dan bij het vorige examen. Meteen helemaal confuus omdat ik die route nog niet vaak had gereden. Het was ook een buurt met rotstraatjes enzo. Toen mocht ik de snelweg op gaan, nam ik op die oprit die bocht in z'n 3 en veel te hard :N Verderop op de A9 weer hetzelfde fout gedaan als bij m'n vorige examen door toch in te gaan halen waar dat niet echt handig was. Alhoewel ik dat zelf ook besefte tijdens die inhaalactie en dus gas terugnam.

Dus ik was natuurlijk helemaal in de veronderstelling dat het niks zou worden. Maar toen we het CBR binnenliepen waren zowel de examinator als m'n instructeur nogal vrolijk. Nog grappen maken weet je wel. En ik maar de pest erin hebben dat het zo slecht ging. Maar toen feliciteerde hij me alsnog :D *O* *O* *O* *O* *O*
Nice ^O^

Het zijn wel ratten om je in spanning te houden ja :') Ik kwam bij mijn examen binnen bij het CBR na mijn rit, vraagt die kerel.. "Noem jij dát motorrijden?" -O-
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_121578697
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:55 schreef Wokkel1982 het volgende:
Sneeuw lijkt voorlopig mee te vallen, ik blijf duimen draaien :)
Het is voor de rest goed te rijden hoor. Zo glad is het niet, vriest niet heel hard aan de grond. Ik heb vanmiddag ook nog gewoon gereden. Alleen dus zorgen voor hele warme handschoenen want anders ga je gegarandeerd misschakelen of te lomp remmen als je je poten niet meer kunt bewegen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_121578757
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 02:18 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Het is voor de rest goed te rijden hoor. Zo glad is het niet, vriest niet heel hard aan de grond. Ik heb vanmiddag ook nog gewoon gereden. Alleen dus zorgen voor hele warme handschoenen want anders ga je gegarandeerd misschakelen of te lomp remmen als je je poten niet meer kunt bewegen.
Hopen dat het CBR er ook zo over denkt ;)
pi_121578898
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 02:25 schreef Wokkel1982 het volgende:

[..]

Hopen dat het CBR er ook zo over denkt ;)
Dat zal wel, maar als er net een uur voor je examen een sneeuwbui is overgetrokken is het gewoon tough luck en kun je bukken voor het CBR..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_121579051
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 02:45 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat zal wel, maar als er net een uur voor je examen een sneeuwbui is overgetrokken is het gewoon tough luck en kun je bukken voor het CBR..
Als ik zo eens naar buiten kijk, hier in Brabant dan ligt er echt een dik pak en morgen valt er nog het nodige bij. Denk echt dat ik het kan vergeten ook al blijft het vanaf morgenmiddag droog :(
pi_121579729
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:24 schreef Juicyhil het volgende:
Bedankt allemaal!

Nou ja, het stukje naar het CBR ging lekker. Aantal mooie acties gemaakt :P Toen daar 20 minuten staan wachten. Bij binnenkomst bleek het dezelfde examinator te zijn als het vorige examen :D Dat kan als nadeel hebben dat hij het op dezelfde manier beoordeeld, of juist dat hij ziet dat er verbetering is. Hij zei in elk geval dat we het vorige examen nu verder oppakken :P

Dus oke, de bravok. "Wat doet deze knop hier?", "Dat is de dodemansknop" "Ok". Dus ik mocht wegrijden. Nu werd ik dus een hele andere kant op gestuurd dan bij het vorige examen. Meteen helemaal confuus omdat ik die route nog niet vaak had gereden. Het was ook een buurt met rotstraatjes enzo. Toen mocht ik de snelweg op gaan, nam ik op die oprit die bocht in z'n 3 en veel te hard :N Verderop op de A9 weer hetzelfde fout gedaan als bij m'n vorige examen door toch in te gaan halen waar dat niet echt handig was. Alhoewel ik dat zelf ook besefte tijdens die inhaalactie en dus gas terugnam.

Dus ik was natuurlijk helemaal in de veronderstelling dat het niks zou worden. Maar toen we het CBR binnenliepen waren zowel de examinator als m'n instructeur nogal vrolijk. Nog grappen maken weet je wel. En ik maar de pest erin hebben dat het zo slecht ging. Maar toen feliciteerde hij me alsnog :D *O* *O* *O* *O* *O*
*O*
Wat een opluchting als je gefeliciteerd hoort he :D
Perfect rijden hoeft echt niet, maar je weet dan echt nooit wat de uitslag is totdat je dat verlossende woord hoort.

In Almere sneeuwt het als een beest en glibberde ik lopend alle kanten op. Ook een bruggetje kwam ik amper op door de gladheid. Ik kan dus alleen maar duimen voor de examen kandidaten vandaag. Succes!!
Ik ken zelf ook een 21 jarige die vandaag in Hoorn af moet rijden. Man o man, wat gun ik het die jongen, maar wat ben ik bang dat het slechte weer net een dag te vroeg voor hem komt.
pi_121580630
Regio zuid-holland veel afzeggingen :(
pi_121581476
Ik krijg al door dat er in Zwolle behoorlijk wat sneeuw ligt, dus eigenlijk is het nu wel een beetje tegen beter weten in... helaas :(
  dinsdag 15 januari 2013 @ 09:28:10 #291
97745 Thorical
finding a way
pi_121581516
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 02:17 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nice ^O^

Het zijn wel ratten om je in spanning te houden ja :') Ik kwam bij mijn examen binnen bij het CBR na mijn rit, vraagt die kerel.. "Noem jij dát motorrijden?" -O-
Als ze vragen na een examen, en wat vond je niet goed gaan? En je geeft een hele riedel op van volgens jou gemaakte fouten. Daarna komt er een antwoord dus je weet het wel en je kan het ook gefeliciteerd.
pi_121582249
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 09:26 schreef lezut het volgende:
Ik krijg al door dat er in Zwolle behoorlijk wat sneeuw ligt, dus eigenlijk is het nu wel een beetje tegen beter weten in... helaas :(
Dus nu ben je de sjaak en moet je naar 11kw?
pi_121582274
Jep
pi_121582744
Al definitief nieuws lezut?
pi_121583498
Jep...

Afgezegd :'(
pi_121583578
Aaah, dat is kut :{ ! Het zou ze sieren als ze daarvoor uitzonderingen maken..
pi_121583661
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:16 schreef lezut het volgende:
Blijft wel de televaag natuurlijk, maargoed.

http://www.telegraaf.nl/b(...)r_in_aantocht__.html

KNMI is gelukkig wel wat milder:

[..]

Ik zag het aankomen :') Maarja, mijn instructeur is er verder ook wel kalm onder en we gaan het gewoon maar even verder bekijken.
pi_121583749
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 02:17 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nice ^O^

Het zijn wel ratten om je in spanning te houden ja :') Ik kwam bij mijn examen binnen bij het CBR na mijn rit, vraagt die kerel.. "Noem jij dát motorrijden?" -O-
Een half jaar geleden kreeg zei mijn examinator nadat hij een paar minpunten had opgesomd "Nou vooruit, omdat het mooi weer is. Ga dat pasje maar ophalen"

:')
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_121584606
Erg zuur voor sommigen hier dat de sneeuw niet een paar dagen later valt.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_121586530
Aaarggh
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')