Gaat niet onaardigquote:Op donderdag 22 november 2012 18:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Iemand probeert mij te imiteren.
So much for the lovequote:Op donderdag 22 november 2012 18:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vergeet jouw echte naam altijd.
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:06 schreef FL_Hosselaartje het volgende:
[..]
Ik zal jou binnenkort eens wat trucjes leren mijn beste
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Iemand probeert mij te imiteren.
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:06 schreef FL_Hosselaartje het volgende:
[..]
Die gekke brabander, van die ene meet
Sorry zit mobielquote:Op donderdag 22 november 2012 18:05 schreef AldoTheApache het volgende:
mijn inbox is nog steeds leeg
Wat? Ik heb nu wel gestuurd hoorquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat? Ik heb nu wel gestuurd hoorcheck je dm maar
ik kan op flips facebook geen vrienden zienquote:Op donderdag 22 november 2012 18:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat? Ik heb nu wel gestuurd hoorcheck je dm maar
Jij mag mij wel hosselenquote:Op donderdag 22 november 2012 18:08 schreef FL_Hosselaartje het volgende:
Zometeen Flips of Snow hosselen
Klopt, expres afgeschermd allemaalquote:Op donderdag 22 november 2012 18:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan op flips facebook geen vrienden zien
M'n hart wat doe jequote:Op donderdag 22 november 2012 18:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan denk ik even na en dan weet ik het weer. Zoveel heb ik voor je over.
Ja hoe doe je dat?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij mag mij wel hosselen
[..]
Klopt, expres afgeschermd allemaal
Oh dan dm ik de rest ook welquote:Op donderdag 22 november 2012 18:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan op flips facebook geen vrienden zien
Kloppen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dan dm ik de rest ook wel
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kloppen.You so funny, i almost laughed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Soms.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
You so funny, i almost laughed.
ok danquote:Op donderdag 22 november 2012 18:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dm jouw naam ook even dan
Je drukt op vrienden, dan zie je boven die lijst vrienden bewerken + vrienden zoeken. Klik op bewerken, selecteer alleen ikquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh even boodschappen doen tahtah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |