Maar dan ziet niemand dat wij vriendjes zijn?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je drukt op vrienden, dan zie je boven die lijst vrienden bewerken + vrienden zoeken. Klik op bewerken, selecteer alleen ik
Das enige optie die ik nog even moet regelen. Je ziet nog wel lijst onlangs toegevoegd.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dan ziet niemand dat wij vriendjes zijn?
die kun je op je wall verbergenquote:Op donderdag 22 november 2012 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das enige optie die ik nog even moet regelen. Je ziet nog wel lijst onlangs toegevoegd.
Voorlopig niet, moet eerst een paar FOK!kers uitflikkeren. Wil wat meer privacy.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Flips wil je mij accepteren?
Dat moet je dan wel weer apart aanklikken, gaat niet automatisch zeg maar.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die kun je op je wall verbergen
Zijn we al tochquote:Op donderdag 22 november 2012 18:16 schreef FL_Hosselaartje het volgende:
[..]
kunnen wij ook vriendjes zijn.
nee, bij de settings kun je soortgelijke activiteiten altijd verbergenquote:Op donderdag 22 november 2012 18:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voorlopig niet, moet eerst een paar FOK!kers uitflikkeren. Wil wat meer privacy.
[..]
Dat moet je dan wel weer apart aanklikken, gaat niet automatisch zeg maar.
[..]
Zijn we al toch
Ok begrijpelijkquote:Op donderdag 22 november 2012 18:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voorlopig niet, moet eerst een paar FOK!kers uitflikkeren. Wil wat meer privacy.
Poeh ik hoor bij dat clubje.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:23 schreef Typisch het volgende:
Ik heb alleen FOK!'ers op facebook die mij hebben toegevoegd en steven.
Oke jij bent beachquote:Op donderdag 22 november 2012 18:24 schreef FL_Hosselaartje het volgende:
Snow & Flips & Typisch hosselen
Maar ik heb je wel HA!quote:Op donderdag 22 november 2012 18:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, alleen vrouwen hebben mij toegevoegd van FOK!. En jij dan.
Ha gayyy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |