SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dag was dat Zac Efron? Ik heb al die kut highschool musical shit gekeken toen mijn vriendinnetje op de middelbare school dat tof vond.quote:
Typisch, ik heb ze ook allemaal gezien.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja dag was dat Zac Efron? Ik heb al die kut highschool musical shit gekeken toen mijn vriendinnetje op de middelbare school dat tof vond.![]()
Toen had hij nog niet eens baardgroei.
Ik zelfs meerdere malen, onder de plak/duim dit dat toen.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Typisch, ik heb ze ook allemaal gezien.
Flipselssssquote:
fylquote:Op donderdag 22 november 2012 17:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zag niet eens dat het Mila was...
Toen mijn konijn in bad ging werd ze helemaal boos op me...quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Toen mijn konijn in bad ging werd ze helemaal boos op me...
[ afbeelding ] Hier is ze op te drogen in een handdoek.
Wat een klein poepje!quote:Op donderdag 22 november 2012 17:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alweer helemaal droog!
Neeeee mensen van mijn minor besloten om gewoon les te gevenquote:Op donderdag 22 november 2012 17:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Flipselsssslekker vrij vandaag?
Russische dwerg hamster?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alweer helemaal droog!
over wie heb jij hetquote:Op donderdag 22 november 2012 17:46 schreef FL_Freak het volgende:
Volgens mij is dat Geo's kloontje.
Oh fijnquote:Op donderdag 22 november 2012 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neeeee mensen van mijn minor besloten om gewoon les te geven
Ik heb geen kloon.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:56 schreef Snowbells het volgende:
Al die mannelijke users hebben een vrouwkloon
Oh echt.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh fijn
Ik heb tentamens geleerdniet veel beter.
zet een kop thee en ga studeren danquote:Op donderdag 22 november 2012 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh echt.![]()
Ja dat moet ik ook nog doen.
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:56 schreef Snowbells het volgende:
Al die mannelijke users hebben een vrouwkloon
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh echt.![]()
Ja dat moet ik ook nog doen.
Heb jij flips op fb?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zet een kop thee en ga studeren dan
Je mag ze ook wel naar mij appen?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is het goed dat ik van de week even een foto van m'n ber boek app naar je en dat je dat zegt of het de goede zijn?![]()
Ik heb jou niet op waquote:Op donderdag 22 november 2012 18:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je mag ze ook wel naar mij appen?
Leren is nog niet nodigquote:Op donderdag 22 november 2012 18:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zet een kop thee en ga studeren dan
Haha ja hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 18:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is het goed dat ik van de week even een foto van m'n ber boek app naar je en dat je dat zegt of het de goede zijn?![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tijd om daar wat aan te doen dan!
Wow, zo smooth en ze trapt er zo in.
Typisch_hosselaartje, volgende kloonquote:Op donderdag 22 november 2012 18:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tijd om daar wat aan te doen dan!
Wow, zo smooth en ze trapt er zo in.
Thanks!quote:Op donderdag 22 november 2012 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leren is nog niet nodigNouja wel, maar heb nu eerst paar documenten dat ingeleverd moet worden.
[..]
Haha ja hoorGeen probleem!
[..]
quote:
Wie ben jij?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:05 schreef FL_Hosselaartje het volgende:
[..]
Amateur is het, ik had je nummer veel eerder
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:05 schreef AldoTheApache het volgende:
mijn inbox is nog steeds leeg
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Edit: Oh ik dacht dat het alleen die zak van sinterklaas was, niet met piet erbij. Wat een kut emoticon dan.
Gaat niet onaardigquote:Op donderdag 22 november 2012 18:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Iemand probeert mij te imiteren.
So much for the lovequote:Op donderdag 22 november 2012 18:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vergeet jouw echte naam altijd.
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:06 schreef FL_Hosselaartje het volgende:
[..]
Ik zal jou binnenkort eens wat trucjes leren mijn beste
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Iemand probeert mij te imiteren.
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:06 schreef FL_Hosselaartje het volgende:
[..]
Die gekke brabander, van die ene meet
Sorry zit mobielquote:Op donderdag 22 november 2012 18:05 schreef AldoTheApache het volgende:
mijn inbox is nog steeds leeg
Wat? Ik heb nu wel gestuurd hoorquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat? Ik heb nu wel gestuurd hoorcheck je dm maar
ik kan op flips facebook geen vrienden zienquote:Op donderdag 22 november 2012 18:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat? Ik heb nu wel gestuurd hoorcheck je dm maar
Jij mag mij wel hosselenquote:Op donderdag 22 november 2012 18:08 schreef FL_Hosselaartje het volgende:
Zometeen Flips of Snow hosselen
Klopt, expres afgeschermd allemaalquote:Op donderdag 22 november 2012 18:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan op flips facebook geen vrienden zien
M'n hart wat doe jequote:Op donderdag 22 november 2012 18:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan denk ik even na en dan weet ik het weer. Zoveel heb ik voor je over.
Ja hoe doe je dat?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij mag mij wel hosselen
[..]
Klopt, expres afgeschermd allemaal
Oh dan dm ik de rest ook welquote:Op donderdag 22 november 2012 18:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan op flips facebook geen vrienden zien
Kloppen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dan dm ik de rest ook wel
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kloppen.You so funny, i almost laughed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Soms.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
You so funny, i almost laughed.
ok danquote:Op donderdag 22 november 2012 18:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dm jouw naam ook even dan
Je drukt op vrienden, dan zie je boven die lijst vrienden bewerken + vrienden zoeken. Klik op bewerken, selecteer alleen ikquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh even boodschappen doen tahtah
Maar dan ziet niemand dat wij vriendjes zijn?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je drukt op vrienden, dan zie je boven die lijst vrienden bewerken + vrienden zoeken. Klik op bewerken, selecteer alleen ik
Das enige optie die ik nog even moet regelen. Je ziet nog wel lijst onlangs toegevoegd.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dan ziet niemand dat wij vriendjes zijn?
die kun je op je wall verbergenquote:Op donderdag 22 november 2012 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das enige optie die ik nog even moet regelen. Je ziet nog wel lijst onlangs toegevoegd.
Voorlopig niet, moet eerst een paar FOK!kers uitflikkeren. Wil wat meer privacy.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Flips wil je mij accepteren?
Dat moet je dan wel weer apart aanklikken, gaat niet automatisch zeg maar.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die kun je op je wall verbergen
Zijn we al tochquote:Op donderdag 22 november 2012 18:16 schreef FL_Hosselaartje het volgende:
[..]
kunnen wij ook vriendjes zijn.
nee, bij de settings kun je soortgelijke activiteiten altijd verbergenquote:Op donderdag 22 november 2012 18:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voorlopig niet, moet eerst een paar FOK!kers uitflikkeren. Wil wat meer privacy.
[..]
Dat moet je dan wel weer apart aanklikken, gaat niet automatisch zeg maar.
[..]
Zijn we al toch
Ok begrijpelijkquote:Op donderdag 22 november 2012 18:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voorlopig niet, moet eerst een paar FOK!kers uitflikkeren. Wil wat meer privacy.
Poeh ik hoor bij dat clubje.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:23 schreef Typisch het volgende:
Ik heb alleen FOK!'ers op facebook die mij hebben toegevoegd en steven.
Oke jij bent beachquote:Op donderdag 22 november 2012 18:24 schreef FL_Hosselaartje het volgende:
Snow & Flips & Typisch hosselen
Maar ik heb je wel HA!quote:Op donderdag 22 november 2012 18:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, alleen vrouwen hebben mij toegevoegd van FOK!. En jij dan.
Ha gayyy.
Ik ookquote:Op donderdag 22 november 2012 18:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, alleen vrouwen hebben mij toegevoegd van FOK!. En jij dan.
Ha gayyy.
Nee, gewoon bij leden. Je herkent me wel aan mn oude UI.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bij die John carter foto's?
Ik zie dat niet staanquote:Op donderdag 22 november 2012 18:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, gewoon bij leden. Je herkent me wel aan mn oude UI.
euh nee?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:26 schreef Rockiejj het volgende:
Volgens mij heb ik Flips ook op FB!
jij bent dan ook een echte echte hosselaarquote:Op donderdag 22 november 2012 18:38 schreef FL_Hosselaartje het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Next level Facebookhosseling tog
Ik heb maar 1 FOK!ér op fbquote:Op donderdag 22 november 2012 18:23 schreef Typisch het volgende:
Ik heb alleen FOK!'ers op facebook die mij hebben toegevoegd en steven.
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:40 schreef FL_Hosselaartje het volgende:
[..]
Maar jij bent ook heel makkelijk
Beachquote:Op donderdag 22 november 2012 18:41 schreef FL_Hosselaartje het volgende:
Sorry Ro-ald, je bent niet echt mijn type
hommo bezem zemmel, flikkerquote:Op donderdag 22 november 2012 18:40 schreef FL_Hosselaartje het volgende:
[..]
Maar jij bent ook heel makkelijk
No man... ook al heb ik een blackberry ik gebruik geen ping... LEKKER WHATSAPP HAquote:Op donderdag 22 november 2012 18:42 schreef FL_Hosselaartje het volgende:
[..]
Schatje, Wat is je ping
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:44 schreef FL_Hosselaartje het volgende:
[..]
Wat is je nummer dan bby![]()
Dan fix ik je via whap toch bby
lol randomquote:Op donderdag 22 november 2012 18:45 schreef FL_Hosselaartje het volgende:
Pannenkoekje, lekkere middelbare schoolboi
en hoe was jou dagquote:
quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:45 schreef FL_Hosselaartje het volgende:
Pannenkoekje, lekkere middelbare schoolboi
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:46 schreef FL_Hosselaartje het volgende:
AppelFan![]()
Limburgs lekkernijtje van me
zwaar, ben verrotquote:
wat aangemaakt?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:50 schreef AppelCake het volgende:
Waarom zeur iedereen hier over dat SpangaS?
Ik en nog 2 andere FOK!kers hebben dat aangemaakt om er te trollen.
wacht eens, jij heet FL hosselaartje dafuq?quote:
Het is een kloonquote:Op donderdag 22 november 2012 18:52 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wacht eens, jij heet FL hosselaartje dafuq?
kun je je naam veranderen of ben jij iemand anders
wat is dit danquote:Op donderdag 22 november 2012 18:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik moest ook heel voorzichtig lachen
SpangaS is zooo irritantquote:Op donderdag 22 november 2012 18:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Account op SpangaS site nogwattes.
Had ik even zin in om te zeggen.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat is vandaag de reden om te haten?
Oké.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Had ik even zin in om te zeggen.
heey bendoe alle goed?quote:
Ja, en met jou?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heey bendoe alle goed?
goed hoor beetje moequote:
Je schrijft mn naam verkeerd, wat denk je nou?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:06 schreef FL_Hosselaartje het volgende:
oh rockkiej, schatje. mag ik je ook op facebook
Iemand doet mij na, begint lichtelijk irritant te worden,quote:Op donderdag 22 november 2012 19:07 schreef Rockiejj het volgende:
Is t avond van de kutkloontjes ofzo?
Ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:06 schreef Ro-ald het volgende:
AppelCake ben jij ook zo op Facebook?
I-Ik vertrouw deze donkere jongen niet!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
http://ikhoefniettetankenschat.nl/
Mensen die aandacht zoeken via een forumquote:Op donderdag 22 november 2012 19:18 schreef AppelCake het volgende:
Mensen die elkaar verkering vragen via sms, internet of een briefje.
Dat niet doen.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mensen die aandacht zoeken via een forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |