Omgaan met homo's ook al?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:57 schreef Ang3l het volgende:
ONZ / Homoseksualiteit is een ziekte
Blijven zelfs anno 2012 nog heerlijke discussies
Nou ja, JUIST in 2012 omdat het nu NOG meer achterhaald is dan in 1940 of 1810.
Ja Jezus, heb je die memo niet gehad?!quote:Op donderdag 22 november 2012 16:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omgaan met homo's ook al?Fuck i am doomed
![]()
Kom je nu mee?!?!
Nee!quote:Op donderdag 22 november 2012 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Jezus, heb je die memo niet gehad?!
Ja absoluut. Men, als in "de hetero man met kei vette stoere macho vibe" die ziet jou nu als een overloper. Als een kasthomo. Dat is correct. Ik zou maar snel even een steen naar m'n hoogd gooien dan trekt dat t weer een beetje recht.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee!Al die homo's vriendelijk! Kijk we kunnen ook met hetero's omgaan! Hiep hoi hiep hoi
En nu kijken ze mij er op aan?
Bier?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja absoluut. Men, als in "de hetero man met kei vette stoere macho vibe" die ziet jou nu als een overloper. Als een kasthomo. Dat is correct. Ik zou maar snel even een steen naar m'n hoogd gooien dan trekt dat t weer een beetje recht.
Daarna samen een pilsje?
Iedereen is een beetje biquote:Op donderdag 22 november 2012 16:57 schreef Ang3l het volgende:
ONZ / Homoseksualiteit is een ziekte
Blijven zelfs anno 2012 nog heerlijke discussies
Nou ja, JUIST in 2012 omdat het nu NOG meer achterhaald is dan in 1940 of 1810.
Ja, een bietjequote:
Ik niet hoorquote:
Ik verzin wel iets om bubbels te drinken. Of niks en dan drink ik ze gewoon!quote:Op donderdag 22 november 2012 17:30 schreef Ang3l het volgende:
Ah, de dag van de donder, de machtige Thor. Goeie Godtje!
[ afbeelding ]
Sexy Thor ook
quote:
Nou, het is meer dat hij best verwijfd is enzoquote:Op donderdag 22 november 2012 17:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo een onbeschofte boer is perfect om het te verbloemen!
Ik heb eerlijk gezegd niet zo heel veel met champagne. Meer met de symboliek ervan dan met de smaak.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik verzin wel iets om bubbels te drinken. Of niks en dan drink ik ze gewoon!
In de zomer Moet Ice![]()
[ afbeelding ]
Guuuurrrl, sit down. I need to tell ya sumtin' sumtin'.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, het is meer dat hij best verwijfd is enzo
Ik hou wel van bubbels. Wel iets meer in de zomer.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet zo heel veel met champagne. Meer met de symboliek ervan dan met de smaak.
Jaaaaaaaaa, vertelquote:Op donderdag 22 november 2012 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Guuuurrrl, sit down. I need to tell ya sumtin' sumtin'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |