hierdoor lijkt het of het sarcastisch bedoeld is. Ook hebben sommige mensen
of
als standaard PI. Hierdoor lijkt het alsof ze alles wat ze zeggen heel stoer of belangrijk vinden.
of
als standaard PI hebben. Ondanks dat dit wel lieflijk is, is ook dit soms erg vervelend. Zo lijkt het namelijk alsof ze je een duim omhoog geven of verliefd op je zijn, terwijl dat helemaal niet zo is. Dus mensen met standaard PI's jullie zijn kut.
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:04 schreef finsdefis het volgende:
Wat een ironie, wat een grap, wat een grol! Je gebruikt zelf ook geen PI [ afbeelding ]
Jij snapt er echt geen reet van.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:04 schreef finsdefis het volgende:
Wat een ironie, wat een grap, wat een grol! Je gebruikt zelf ook geen PI [ afbeelding ]
Ik had inderdaad een boze PI kunnen gebruiken, maar het punt is juist dat mensen standaard een PI gebruiken die 9/10 keer niet van toepassing is. Daar is niks ironisch aan.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:04 schreef finsdefis het volgende:
Jij snapt het natuurlijk hélemaal.quote:
Ja daar heb je gelijk in. Maar door helemaal géén PI te gebruiken kan je natuurlijk ook enorme verwarring zaaien. Gelukkig was dit in je OP niet van toepassing, maar toch.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik had inderdaad een boze PI kunnen gebruiken, maar het punt is juist dat mensen standaard een PI gebruiken die 9/10 keer niet van toepassing is. Daar is niks ironisch aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Je hebt zeker een hele drukke dag, als je je hier druk om maakt.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik had inderdaad een boze PI kunnen gebruiken, maar het punt is juist dat mensen standaard een PI gebruiken die 9/10 keer niet van toepassing is. Daar is niks ironisch aan.
Beetje hetzelfde als smileys alleen dan hoef je je post niet te doorspekken met smileys.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:09 schreef Olment het volgende:
Wat is eigenlijk het precieze doel van die PI, schenk er eigenlijk nooit aandacht aan
Ik ben vrij en ik maak me niet druk, maar het is soms wel verwarrend en dus wel een klacht waard vind ik.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:09 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Je hebt zeker een hele drukke dag, als je je hier druk om maakt.
Oneensquote:Op donderdag 22 november 2012 15:23 schreef Fascination het volgende:
Terechte klacht. Dat zijn ook vaak de minder intelligente fokkers.
Daar hebben feyenoorders vaker last van, kan je ook niks aan doen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |