SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door xminator op 22-11-2012 17:38:04 ]
quote:Op donderdag 22 november 2012 14:25 schreef xminator het volgende:
https://www.facebook.com/MakeThatTheCatWise
Ja, ik ben best snel verveeld. Wil jij mijn volgende ex zijn? Draag helaas geen hoofddoek en loop er altijd halfnaakt bij.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:32 schreef Arcadia het volgende:
Jij hebt zoveel ex'en dat je iemand nodig hebt om ze te beheren? Poe poe.
Helaas. Ik doe niet aan vriendinnetjes, al droeg je een hoofddoek en had je een burka.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, ik ben best snel verveeld. Wil jij mijn volgende ex zijn? Draag helaas geen hoofddoek en loop er altijd halfnaakt bij.
Mijn voormalig leidinggevende dan. Goed NLs kan op mn werk. Niet nu.
Helaas ken ik je pas sinds eergisteren ofzo. Echt een bad luck brian ik, ga ik net weg komt er zo'n topper als jij hier in het Turkentopic.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:39 schreef Ambipur het volgende:
Jij hebt vaak genoeg meegelezen en weet dat ik hap
Je bent homoseksueel?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Helaas. Ik doe niet aan vriendinnetjes, al droeg je een hoofddoek en had je een burka.
Ik hoef er verder niets over te weten.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je weet echt bar weinig hè over islam?
Mooi. Dan hoef je ook niet zulke vragen te stellen, 99% vd vragen die jij hebt zijn namelijk bij mij theologisch te beantwoorden.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hoef er verder niets over te weten.
Ooooh... Jij en ik gaan zo clashen.. Heerlijkquote:Op donderdag 22 november 2012 14:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mooi. Dan hoef je ook niet zulke vragen te stellen, 99% vd vragen die jij hebt zijn namelijk bij mij theologisch te beantwoorden.
Nee hoor. Gaan we niet!quote:Op donderdag 22 november 2012 14:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ooooh... Jij en ik gaan zo clashen.. Heerlijk
Sagol :-). Bu cumertesi Ashura, maar ik ben natuurlijk weer rhetorisch bezig door dat tegen jou te zeggen.quote:
Ik zal je niet negeren hoor. Ik neem mensen zoals jij altijd heel serieus.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Give it some time. Zat mensen hier die mij negeren. Komt er net een binnenvallen
Je moet aandachtshoeren juist geen aandacht geven, motiveert ze alleen maar. .quote:Op donderdag 22 november 2012 15:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Omg.. Ambi is weer es bezig.. Ik pak ff de popcorn en ga ff een sigaretje roken..
Asure! Dogru yaz.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sagol :-). Bu cumertesi Ashura, maar ik ben natuurlijk weer rhetorisch bezig door dat tegen jou te zeggen.
[..]
Ik zal je niet negeren hoor. Ik neem mensen zoals jij altijd heel serieus.
Je moer.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moet aandachtshoeren juist geen aandacht geven, motiveert ze alleen maar. .
I know, thnx.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:05 schreef Arcadia het volgende:
Sagol :-). Bu cumertesi Ashura, maar ik ben natuurlijk weer rhetorisch bezig door dat tegen jou te zeggen.
Jij bent zo'n type die mensen nooit serieus kan nemen op het internet? Ik denk dat het internet juist een uitstekende manier is om mensen te peilen, als alle grenzen losgaan komt hun ware aard vaak boven.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Asure! Dogru yaz.
Ja, neem mij ajb heel serieus.
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij bent zo'n type die mensen nooit serieus kan nemen op het internet? Ik denk dat het internet juist been uitstekende manier is om mensen te peilen, als alle grenzen losgaan komt hun ware aard vaak boven.
Vertrouwen? Je bent bang dat ik je kwets als je je lieve aard laat zien?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]Mijn ware aard komt niet vaak naar boven. Daar moet vertrouwen voor zijn. Je kent mijn type niet.
Je uit de baarmoedergerukte fokkin stamboom.quote:
Deze is leuk. En het hapt ook nogquote:Op donderdag 22 november 2012 15:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je uit de baarmoedergerukte fokkin stamboom.
Eh... niet helemaal. Kalsin.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vertrouwen? Je bent bang dat ik je kwets als je je lieve aard laat zien?
Ik ben onvoorspelbaar, so no way, jose.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Leg uit dan? Ik kom er sowieso wel achter hoor, ik heb mensen snel in de smiezen :-)
Ik wist dat je dit zou zeggen. Hoezo onvoorspelbaarquote:Op donderdag 22 november 2012 15:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben onvoorspelbaar, so no way, jose.
Eerlijk, vind ik fijn als het echt zo is. But I doubt it.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit zou zeggen. Hoezo onvoorspelbaar
Iedereen zou wensen dat hij of zij onvoorspelbaar is, helaas heeft iedereen een vast patroon en manier van denken en doen. Bij sommige is het patroon makkelijker te achterhalen, maar niemand is zoiets als "onvoorspelbaar".quote:Op donderdag 22 november 2012 15:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eerlijk, vind ik fijn als het echt zo is. But I doubt it.
Nee, ik zou graag willen dat ik wat meer zoals normale mensen zou zijn. Maar je wist dat ik dit ging zeggen, ehh.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Iedereen zou wensen dat hij of zij onvoorspelbaar is, helaas heeft iedereen een vast patroon en manier van denken en doen. Bij sommige is het patroon makkelijker te achterhalen, maar niemand is zoiets als "onvoorspelbaar".
Ik weet niet of je abnormaal bent, zo doe je in ieder geval niet. Qua Fok-normen dan.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik zou graag willen dat ik wat meer zoals normale mensen zou zijn. Maar je wist dat ik dit ging zeggen, ehh.
Ik negeer je niet, heb gewoon weinig met je te bespreken.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Deze is leuk. En het hapt ook nog
Thanks! Je kunt me weer negeren.
Hmmm. Ben heftig. Laten we 't daarop houdenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik weet niet of je abnormaal bent, zo doe je in ieder geval niet. Qua Fok-normen dan.
Ik kan me je laatst zin anders herinneren. Maar, ok.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik negeer je niet, heb gewoon weinig met je te bespreken.
Hoe oud ben je trouwens?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:25 schreef Ambipur het volgende:
Hm... Mooi weer om te roken, eigenlijk..Hani, vroeger zeg maar. (11 dagen geleden
)
Mentaal niet zo erg hoor. Ik schatte je 15-18.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Biologisch bijna 30, mentaal 12 denk ik.
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mentaal niet zo erg hoor. Ik schatte je 15-18.
Ik ben je abla niet. Bugun abla zeggen, morgen weer vies doen. Doel ik niet per definitie op jou. Maar abla is leeg hier.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:35 schreef Arcadia het volgende:
Maar goed. Dan moet ik je eigenlijk abla noemen hè. Al druist het tegen mijn principes in om ook maar aanhef te maken tegenover iemand op het internet.
Zullen we een bloedbroederschap smeden door op de meet onze tampons uit te wisselen? Ik ben ook ongesteld op die dag.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet als ik met jou communiceer. Jij bent lief.
Voor wie was deze. zG, ik zoek een probleem voor mijn verslag, wil je sparren met mijquote:
Lief is goed. Nu ben je walgelijk trouwens.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:12 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zullen we een bloedbroederschap smeden door op de meet onze tampons uit te wisselen? Ik ben ook ongesteld op die dag.![]()
Lief beschouw ik overigens als een belediging.![]()
Euh, wat? Nogal onduidelijk waar je op doelt/wat je bedoelt/wat je wil.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Voor wie was deze. zG, ik zoek een probleem voor mijn verslag, wil je sparren met mijEigenlijk vraagje daarover.
Lief is zo saai, voorspelbaar en huigelachtig, dat ik dat mijn grootste vijand niet zou aandoen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lief is goed. Nu ben je walgelijk trouwens.
Oh... Oke.. Dan vind ik je een eikel?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:17 schreef Bilge het volgende:
[..]
Lief is zo saai, voorspelbaar en huigelachtig, dat ik dat mijn grootste vijand niet zou aandoen.
Dit meen ik serieus.
Zijn dat de enige smaken die je hebt, lief en eikel?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh... Oke.. Dan vind ik je een eikel?
zG, ja sorry.. Ben weer te druk in mijn hoofd om wat zinnigs te zeggenAksama even duidelijker.
Huigelachtig?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:17 schreef Bilge het volgende:
[..]
Lief is zo saai, voorspelbaar en huigelachtig, dat ik dat mijn grootste vijand niet zou aandoen.
Dit meen ik serieus.
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:20 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zijn dat de enige smaken die je hebt, lief en eikel?
Ligt eraan welk smaak jij bent?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Bedankt voor de correctie.
[..]
Welke smaken heb je nog meer?
Dat kun je het beste zelf bepalen met een hapje van mijn oorlel.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ligt eraan welk smaak jij bent?
Zozo, Bilge. Stoere antwoorden om van je lieve imago af te komen?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:30 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat kun je het beste zelf bepalen met een hapje van mijn oorlel.
Huichelachtig is de juiste spellingswijze.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Correctie?
Het was een vraag.. Waarom staat lief zijn gelijk aan huigelachtig zijn?
Ik hield me nog in, ik had daar veel seksistischere opmerkingen kunnen plaatsen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zozo, Bilge. Stoere antwoorden om van je lieve imago af te komen?
Ah zo.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:37 schreef Bilge het volgende:
[..]
Huichelachtig is de juiste spellingswijze.![]()
Lief zijn betekent toch ook niet meteen "altijd lief zijn"? Trek je het niet weer naar de extremen?quote:Wanneer meerdere mensen bij elkaar komen is het onmogelijk dat hun belangen altijd met elkaar stroken. Mensen die echt altijd lief zijn verbergen dat (om verschillende redenen), maar dat stiekeme past niet in mijn beeld van een ideale relatie.
Als jij het zegt, klink het lief ama.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:37 schreef Bilge het volgende:
Ik hield me nog in, ik had daar veel seksistischere opmerkingen kunnen plaatsen.
Dit dus idd.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:39 schreef zarGon het volgende:
Lief zijn betekent toch ook niet meteen "altijd lief zijn"? Trek je het niet weer naar de extremen?
Wat lieve mensen onderscheidt van normale mensen is dat ze ook vriendelijk blijven wanneer anderen stom doen. Onder normale omstandigheden is iedereen lief, behalve gestoorden misschien.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah zo.
[..]
Lief zijn betekent toch ook niet meteen "altijd lief zijn"? Trek je het niet weer naar de extremen?
Netjes.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:42 schreef xminator het volgende:
Bammm, zal ik dan maar voor cum laude gaan? Net laatste tentamencijfer binnen een 9.
Heb de volgende cijfers (afgerond, onafgeronde cijfers nog niet bekend): 7, 8, 8 en 9.
Netjes!quote:Op donderdag 22 november 2012 16:42 schreef xminator het volgende:
Bammm, zal ik dan maar voor cum laude gaan? Net laatste tentamencijfer binnen een 9.
Heb de volgende cijfers (afgerond, onafgeronde cijfers nog niet bekend): 7, 8, 8 en 9.
Altijd van het slechtste uitgaan, kan het alleen nog maar beter worden. Dacht dat ik hierbij net een voldoende of onvoldoende zou halen krijg ik een 9quote:Op donderdag 22 november 2012 16:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
Amin.![]()
Ik had gisteren een zes, waar ik oerblij mee was omdat ik van een onvoldoende uitging.
Je vindt je studie eenvoudig zeg je... En dan nog een miezerige 7 halen! Shame on you.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Altijd van het slechtste uitgaan, kan het alleen nog maar beter worden. Dacht dat ik hierbij net een voldoende of onvoldoende zou halen krijg ik een 9.
Is een bullshit project, dus samenwerkenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je vindt je studie eenvoudig zeg je... En dan nog een miezerige 7 halen! Shame on you.
Dan nog. Schaam je.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Is een bullshit project, dus samenwerken.
Nu sta ik nog niet op die meetlijstquote:Op donderdag 22 november 2012 17:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt gelijkt een Turk-onwaardige cijfer is dat, zal niet meer gebeuren abla..
Afgaan op alleen de leeftijd is dus precies hetzelfde wat hij volgens jou doet; vooroordelend handelen. In dit geval is het nog eens ironisch, omdat er weleens (hierboven nog) is besproken dat leeftijd weinig zegt over de mentale capaciteiten van iemand.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Broekie komt mij dus de les lezen, op basis van enkele posts. Lief hoor.
We hebben een datumprikker gemaakt om een dag te prikken, vervolgens wanneer de meet dichterbij komt denk aan rond 10-15 december gaan we een lijst opstellen met mensen die daadwerkelijk kunnen en zullen komen op 28 december. In de OP hebben we een lijstje met mensen die we dan zullen contacteren en mensen mogen het ook zelf aangevenquote:Op donderdag 22 november 2012 17:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu sta ik nog niet op die meetlijst
Geen idee, zou wel tof zijnquote:Op donderdag 22 november 2012 17:36 schreef xminator het volgende:
[..]
We hebben een datumprikker gemaakt om een dag te prikken, vervolgens wanneer de meet dichterbij komt denk aan rond 10-15 december gaan we een lijst opstellen met mensen die daadwerkelijk kunnen en zullen komen op 28 december. In de OP hebben we een lijstje met mensen die we dan zullen contacteren en mensen mogen het ook zelf aangeven. Maar ik zet jullie in de OP dan.
Komt Kanovinnie ook?
Hij komt toch niet, te autistisch daarvoor.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:49 schreef leeell het volgende:
zodra trigger erop staat mag je mij er ook opzetten Xminator
Zg, ajb hou je belerende posts voor een WO-erquote:Op donderdag 22 november 2012 17:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Afgaan op alleen de leeftijd is dus precies hetzelfde wat hij volgens jou doet; vooroordelend handelen. In dit geval is het nog eens ironisch, omdat er weleens (hierboven nog) is besproken dat leeftijd weinig zegt over de mentale capaciteiten van iemand.
Een 21-jarige die een 30-jarige de les leest is net zo lief als een 30-jarige die een 21-jarige oordeelt op alleen z'n leeftijd.
Zo, en nu naar huis.
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Precies, ik wil je dus niet meer op het forum zien. Doe jij het allemaal via de DM/PM.
Waarom breng je het opleidingsniveau (weer) ter sprake?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zg, ajb hou je belerende posts voor een WO-erMij boeit het niet. M'n post was niet serieus bedoeld. Stevie Wonder zou dat zelfs kunnen beamen.
Wat is er kleinerend aan mijn post?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:27 schreef Ambipur het volgende:
Turq, dat is een unicum.
ZG, omdat de belerende posts veelal van hun komen. Ze bezitten vaak een bepaalde arrogantie.
Jij bent de grootste arrogante!quote:Op donderdag 22 november 2012 18:31 schreef Julis het volgende:
Dat valt allemaal toch wel mee in deze reeks?
Talk to the hand.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij bent de grootste arrogante!
Je praat tegen Ambi..quote:Op donderdag 22 november 2012 18:35 schreef zarGon het volgende:
Ambi, kun jij met kritiek omgaan? En dan doel io vooral op kritiek op je persoon en kritiek op je handelingen.
quote:
En waarom niet bij mij?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:37 schreef Ambipur het volgende:
Zg, als Weiss, TM etc kritiek geven kan ik 't handelen. Bij jou niet. Kap 't maar af. Her boku zie je als reden tot discussie. Kom op man..Yapma.
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jij bent niet arrogant hoor Juul
Ik krijg hier de kriebels vanquote:
Omdat jij een miereneuker bent.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
En waarom niet bij mij?
Dit is net zoals dat ik tegen jou zeg dat je niet zo moet happen. Zelfs op overduidelijke grappen van anderen reageer je serieus. Kom op, yapma.
Als leeftijd een garantie was dat je wijzer en slimmer werd, dan moest jij ons vertellen dat we normaal zouden moeten doen, niet? Wijzer worden is een optie, ouder worden niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Broekie komt mij dus de les lezen, op basis van enkele posts. Lief hoor.
Naber Bilge!quote:Op donderdag 22 november 2012 16:06 schreef Bilge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welkom Arcadias!
[..]
Is pms zo erg?
welke les ben je nu?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:53 schreef Ambipur het volgende:
Ga jongen.
Kan je 2 dagen achter elkaar rennen?wel toch? Ben uberhyper nu.
Waarom reageer je zo Ambi?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:58 schreef Ambipur het volgende:
Arcadia, sarcasme is je onbekend?
Pms is killing btw.
Heb je mij meegemaakt? Weet je wie ik ben? Hoe ik leef? Wat ik denk?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:27 schreef Festa94 het volgende:
Nou, ik denk niet dat het relevant is om een getal te geven. Maar alles wat ik heb 'gezien' & alles wat ik heb meegemaakt, het is geen info wat ik gehoord heb van derden.
Dat had ik al verwacht na het lezen van je post; verwachtte wel dat je een volbloed Marokkaan zou zijn.quote:
Je reargeert veel te offensief, dit is alleen een algemeen beeld die ik heb. Misschien dat het op sommige punten niet klopt.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:24 schreef Ambipur het volgende:
Dan heb je zeer veel lef en wens ik verder niet inhoudelijk te reageren. Misschien de anderen, die zijn aardig
Waarmee vergelijk je het?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:32 schreef Festa94 het volgende:
[..]
Je reargeert veel te offensief, dit is alleen een algemeen beeld die ik heb. Misschien dat het op sommige punten niet klopt.
Daarom vraag ik me ook af wat de oorzaak (oorzaak-gevolg relatie) hiervan is. Waarom de meeste mensen zich zo gedragen tov. vrouwen, etc.
Ik heb alleen de gevolgen op een rijtje gezet....
Laat het maar JFM, ik ben het gewend dat vrouwen gemeen doen.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Waarom reageer je zo Ambi?
Blijf dan maar uit hun buurtquote:Op donderdag 22 november 2012 19:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Laat het maar JFM, ik ben het gewend dat vrouwen gemeen doen.
Mn boodschap komt nooit over. Ik bedoel mn posts niet gemeenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Laat het maar JFM, ik ben het gewend dat vrouwen gemeen doen.
Contradictie.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:14 schreef Festa94 het volgende:
Dit is wat ik over turken denk:
- niet goed geintegreerd
- sommige meisjes (2e generatie vooral) gedragen zich als hoeren, terwijl ze een hoofdoek dragen en 'doen alsof' ze streng gelovig zijn (gaan vaak naar moskee )
Je hebt je speciaal hiervoor geregistreerd?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:14 schreef Festa94 het volgende:
- arrogant en onaardig
- denken dat ze beter zijn dan marokkanen
- slaan hun vrouwen, behandelen vrouw niet als mens maar als dienstmeisje/vrouw.
- gokkers & alcholisten etc. (Alles wat slechte daad is)
- niet goed geintegreerd
- sommige meisjes (2e generatie vooral) gedragen zich als hoeren, terwijl ze een hoofdoek dragen en 'doen alsof' ze streng gelovig zijn (gaan vaak naar moskee )
- zelfde voor de jongens (playboy)
- ze doen altijd of ze benadeeld worden, in welk geval dan ook. Maar ze zien niet eens dat er in TUrkije heel vaak discriminatie voorkomt (koerden , alevieten??)
- homofoob/ tegen mensen die bijv. Lesbisch zijn.
- nog een paar, maar dat kan kwetsend zijn. En omdat ik goed opgevoed ben (integenstelling tot sommige) ga ik hier niet verder op in.
Wat vinden jullie hiervan? Is het veel te generaliserend of zijn er wel raakvlakken met hetgeen wat boven staat.
Mvg,
Nee, dit was niet offensief reageren. Vraag maar aan Zargon of dit offensief wasquote:Op donderdag 22 november 2012 19:32 schreef Festa94 het volgende:
[..]
Je reargeert veel te offensief, dit is alleen een algemeen beeld die ik heb. Misschien dat het op sommige punten niet klopt.
Daarom vraag ik me ook af wat de oorzaak (oorzaak-gevolg relatie) hiervan is. Waarom de meeste mensen zich zo gedragen tov. vrouwen, etc.
Ik heb alleen de gevolgen op een rijtje gezet....
Het is wel een van de meest vriendelijke Turkenbash-posts die ik heb gezien.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je hebt je speciaal hiervoor geregistreerd?
Als u het gedragen als een hoer vergelijkt met goed geïntegereerd zijn, dan ben ik benieuwd wat u visie op de Nederlandse samenleving is.quote:
Dat was een grapje. Over gokken, alcohol drinken en homofobie geef ik je trouwens gelijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:45 schreef Festa94 het volgende:
[..]
Als u het gedragen als een hoer vergelijkt met goed geïntegereerd zijn, dan ben ik benieuwd wat u visie op de Nederlandse samenleving is.
Goede zaak.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:14 schreef Festa94 het volgende:
- arrogant en onaardig
- denken dat ze beter zijn dan marokkanen
- slaan hun vrouwen, behandelen vrouw niet als mens maar als dienstmeisje/vrouw.
- gokkers & alcholisten etc. (Alles wat slechte daad is)
- niet goed geintegreerd
- zelfde voor de jongens (playboy)
- ze doen altijd of ze benadeeld worden, in welk geval dan ook. Maar ze zien niet eens dat er in TUrkije heel vaak discriminatie voorkomt (koerden , alevieten??)
- homofoob/ tegen mensen die bijv. Lesbisch zijn.
- nog een paar, maar dat kan kwetsend zijn. En omdat ik goed opgevoed ben (integenstelling tot sommige) ga ik hier niet verder op in.
Wat vinden jullie hiervan?
Nee joh, absoluut niet generaliserend.quote:Is het veel te generaliserend of zijn er wel raakvlakken met hetgeen wat boven staat.
gr grquote:Mvg,
Je eerste stelling is al meteen je slechtste. Ik ken veel Turken en ze zijn allemaal anders van karakter. Er zijn genoeg lieve en verlegen Turkse mensen en ook genoeg arrogante. Zoals bij elke bevolkingsgroep loopt dit gedrag niet over etnische scheidslijnen maar over individuele.quote:- arrogant en onaardig
Er is inderdaad een soort hierarchie van allochtonen, overigens hebben allochtonen die niet zelf verzonnen, waarin gesteld wordt dat Turken net iets beter zijn dan marokkanen.quote:- denken dat ze beter zijn dan marokkanen
Iedereen is anders. Wel kun je zeggen dat vrouwonvriendelijk gedrag in oosterse culturen meer voorkomt dan in westerse. Hoewel ik mij afvraag of Turken hier meer uitspringen dan anderen. Er zijn genoeg Turkse mannen die engeltjes zijn voor hun vrouw.quote:- slaan hun vrouwen, behandelen vrouw niet als mens maar als dienstmeisje/vrouw.
Wat bedoel je met slecht? Religieus slecht? Iedere Turk is anders. Je hebt gelovigen en je hebt seculieren. Jij ziet de Turken als een groep en denkt dus dat ze allemaal drinken en gokken maar aan andere kant ook allemaal conservatief zijn. het gaat over twee groepen mensen.quote:- gokkers & alcholisten etc. (Alles wat slechte daad is)
Turken lijken inderdaad wat meer naar binnengekeerd dan bijvoorbeeld Marokkanen, maar ze zijn in deze niet anders dan Chinezen.quote:- niet goed geintegreerd
Wat een waardeoordeel weer! Wat is gedragen als hoeren? En hoe weet je dit?quote:- sommige meisjes (2e generatie vooral) gedragen zich als hoeren, terwijl ze een hoofdoek dragen en 'doen alsof' ze streng gelovig zijn (gaan vaak naar moskee )
Hier kun je antwoorden dat in sommige oosterse of Noord-Afrikaanse culturen mannen veel meer mogen terwijl hier religieus gezien geen indicatie voor is. Is iets cultureels. Ik deel jou kritiek in deze. Maar het komt zeker ook voor onder Marokkaanse jongens die als prinsen worden opgevoed.quote:- zelfde voor de jongens (playboy)
Wat heeft discriminatie in Nederland te maken met discriminatie in Turkije? Twee fout maakt een goed? Je kunt nog steeds iets slechts aanwijzen als er elders ook iets slechts gebeurt.quote:- ze doen altijd of ze benadeeld worden, in welk geval dan ook. Maar ze zien niet eens dat er in TUrkije heel vaak discriminatie voorkomt (koerden , alevieten??)
Klopt, dat is jammer, maar is wederom niet een specifiek Turks probleem. En ook hier heb je sterke individuele verschillen. Ik ken echt veel Turken die er totaal geen issue van maken.quote:- homofoob/ tegen mensen die bijv. Lesbisch zijn.
Dat is geen eigenschap van een volk. Je kunt dat koppelen aan een individu of zelfs aan een bepaalde locatie of streek, maar niet aan een volk.quote:
Turken zijn niet beter dan Marokkanen alleen, Turken zijn beter dan de rest. Maar even zonder dollen, waarom denk je dit?quote:- denken dat ze beter zijn dan marokkanen
En Marokkanen doen dat niet? Huiselijk geweld komt voor in alle lagen van de samenleving, ook bij de andere allochtone bevolking. Dat behandelen als een dienstmeisje heeft te maken de cultuur en geloof, dus ook Marokkanen hebben het.quote:- slaan hun vrouwen, behandelen vrouw niet als mens maar als dienstmeisje/vrouw.
Zelfde als 'arrogant en onaardig'. Heeft te maken met jouw omgeving. Dit kun je niet koppelen aan een bevolkingsgroep.quote:- gokkers & alcholisten etc. (Alles wat slechte daad is)
Welke niet-Westerse bevolkingsgroep is wel goed geïntegreerd volgens jou? (Surinamers en de Indonesiërs uitgezonderd, andere koek door de geschiedenis.)quote:- niet goed geintegreerd
Maak je dit nou zelf mee of hoor je hier over? En, komt dit denk je alleen voor bij de Turkse meisjes, of toch ook wel bij andere moslims (Marokkanen)?quote:- sommige meisjes (2e generatie vooral) gedragen zich als hoeren, terwijl ze een hoofdoek dragen en 'doen alsof' ze streng gelovig zijn (gaan vaak naar moskee )
Wat er bij de meisjes stond.quote:- zelfde voor de jongens (playboy)
Allochtonen en moslims hebben vaak een te kort lontje; niet alleen Turken hebben dit. Het zijn ook weer een bepaald soort waar dit veel voorkomt.quote:- ze doen altijd of ze benadeeld worden, in welk geval dan ook. Maar ze zien niet eens dat er in TUrkije heel vaak discriminatie voorkomt (koerden , alevieten??)
Tja, islamitisch eh. Geldt dus net zo hard voor Marokkanen.quote:- homofoob/ tegen mensen die bijv. Lesbisch zijn.
Ga je gang hoor.quote:- nog een paar, maar dat kan kwetsend zijn. En omdat ik goed opgevoed ben (integenstelling tot sommige) ga ik hier niet verder op in.
Het is niet duidelijk of je dit alles richt aan Turken en andere bevolkingsgroepen erbuiten laat. Verder is het ronduit generaliserend, ik lees namelijk geen enkele vorm van nuancering in je posts. Wanneer ik dit lijstje post, en "Turken" verander naar "Marokkanen" zul je zien dat 'men' het ook eens zal zijn; alleen dat geeft al aan dat je te generaliserend bezig bent.quote:Wat vinden jullie hiervan? Is het veel te generaliserend of zijn er wel raakvlakken met hetgeen wat boven staat.
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:02 schreef IHVK het volgende:
Dat was echt veel moeite.
Was ik maar Ayça.
Alles voor mijn broeders en zusters.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:07 schreef Julis het volgende:
. zarGon en IHVK
, jullie moeite zal zeker belonen! Ik denk dat meerdere jongelingen met dit soort vragen zitten. En wanneer ze op Google gaan zoeken naar antwoorden, zullen de verdwaalde jongelingen de waarheid in dit topic vinden
.
Je betrekt het weer op jezelf.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:07 schreef Ambipur het volgende:
Zg, serieus, dat juist jij hierop reageert.. Na al jouw woorden richting mij
quote:
YEAH!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alles voor mijn broeders en zusters.
Nee, ik betrek het niet op mezelf.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je betrekt het weer op jezelf.
Und:
[..]
Ambi, ik hou niet van loze bewoordingen.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik betrek het niet op mezelf.
Sommigen kunnen zo niet met kritiek omgaan en kaatsen de bal terug.
Voluit? Ik was duidelijk, toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ambi, ik hou niet van loze bewoordingen.
Als je een discussie wil voeren, best. Ik heb geen zin om mij te richten op je en geen antwoorden te krijgen zoals de vorige keer (ik haat weglopers) en ik heb ook geen zin in een kattige Ambi.
Dus, je mag best specifieker zijn met je bewoordingen. Aan zulke 'ik noem je stiekem zo en betrek iets wat los staat van onze gesprekken hierbij' heb ik geen zin in.
Zeg wat je wil zeggen, voluit.
Laat nou. denk dat zG het nog leuk vindt ookquote:Op donderdag 22 november 2012 20:19 schreef IHVK het volgende:
Oké er is nog maar een oplossing voor de discussie tussen Zg en Ambi ik ga het zwaarste middel inzetten. Brb.
Nee, dat was je niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Voluit? Ik was duidelijk, toch?
Omdat discussie. Wat denk jij dan? Ik had er zin in, ik deed het.quote:Waarom voel jij de behoefte serieus te reageren op die post? Serieuze vraag.
Juist ja, dat komt van iemand die zich de laatste dagen als een emotionele wrak gedraagt.quote:Ik ben niet kattig. Ik heb chocola in m'n mond. I'm happy.
Geen idee of je pms hebt momenteel (ik dacht het af te lezen uit je posts); mocht je dat wel hebben komt het stoppen met roken daar nog eens bovenop » mood swings.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:02 schreef Ambipur het volgende:
JFM, omdat ik vandaag een teringwijf ben. Negeer me maar
En dit. Je bent impulsief.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:45 schreef Ambipur het volgende:
Zg, ben een gevoelsmens. Die denken niet. Later pas.
ZG, weet je wat een smerige eigenschap van jou is.. Je speelt het op de man af. Jij bent dit, jij bent dat.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, dat was je niet.
"Sommigen kunnen zo niet met kritiek omgaan en kaatsen de bal terug. "
Waar slaat dit precies op?
[..]
Omdat discussie. Wat denk jij dan? Ik had er zin in, ik deed het.
[..]
Juist ja, dat komt van iemand die zich de laatste dagen als een emotionele wrak gedraagt.
Dit zei je nog een (1!) uur geleden:
[..]
Geen idee of je pms hebt momenteel (ik dacht het af te lezen uit je posts); mocht je dat wel hebben komt het stoppen met roken daar nog eens bovenop » moodswings.
[..]
En dit. Je bent impulsief.
Hmm niet echt.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:33 schreef Ambipur het volgende:
IHVK, ik kan zeuren en zG nog meer en langer.
Is dat de samenvatting van je tekst?
Ik speel het pas op de man als er tegen mij op de man gespeeld wordt. Wij konden prima door één deur, maar plotseling kon je niet meer overweg met mij.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
ZG, weet je wat een smerige eigenschap van jou is.. Je speelt het op de man af. Jij bent dit, jij bent dat.
Kijk, dit bedoel ik dus. Ik doe het tenminste duidelijk en geef uitleg. Jij doet het onder de gordel.quote:Is dit de wijze waarop jij discussies met iedereen aangaat? Geef jij zo feedback? En dan zeker zeuren, dat mensen weglopen en ze niet tegen kritiek kunnen![]()
Heb een boek dat betrekking heeft op hoe men correct feedback dient te geven. Lenen?
Jij loopt heus niet weg. Mijn gedrag is overigens een antwoord op jouw gedrag. Zo gedraag ik me niet bij iedereen, mijn houding verandert met de persoon.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:38 schreef Ambipur het volgende:
Nee, als iemand het op man speelt, doe ik het ook (er dus op ingaan). Hij kan zo enorm zeuren en ik snap dat mensen weglopen voor hem.
Ja, en nu speel je dus zelf op de man. (Net zoals in je vorige post.) [Zoek eens op wat hypocriet betekent.]quote:Het lijkt alsof zG zich in een constante waas van PMS bevindt. Tegen mij zeiken dat ik neagtief ben en dan ellenlange posts met opmerkingen + vragen. Hypocriet denk.
Niet iedereen is blij met een beoordeling en kan best stressvol zijn om je beoordeling te verdedigen.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Grappig te lezen, dat een beoordelaarr dit als stressvol ervaart
Maar dan mag jij ook niet meer als een 'teringwijf' (af)reageren op anderen incl. zG. Ok?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:56 schreef Ambipur het volgende:
JFM is right. ZG, Of je dmt me maar, maar anderen hebben hier geen zin in. PM mag ook.
Kan dit in de OP?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:59 schreef Ambipur het volgende:
Oh ja, iedereen moet natuurlijk genieten van onze discussies? Anders is 't saai?
Goed.. Dit doe ik eenmalig, voor alle mensen die hier posten, puur om zG de zeikerd te stoppen: zG, jij hebt gelijk, kunnen we nu kappen? Hou van discussies, maar niet op zo'n zielige manier.
Wordt lastig, want velen zien het verschil niet tussen normale tekst en klote tekstquote:Op donderdag 22 november 2012 20:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Maar dan mag jij ook niet meer als een 'teringwijf' (af)reageren op anderen incl. zG. Ok?
Misschien ben je aangekomen?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wij konden prima door één deur, maar plotseling kon je niet meer overweg met mij.
bazel niet, nozemquote:
En dan bestempel je dit als 'zielig'.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat me niet om het gelijk hebben. Ik voer gewoon graag discussies, het gaat er mij niet om gelijk krijgen of niet. (Het kan misschien zo overkomen op anderen, maar ik kan met gemak mijn ongelijk ook toegeven.)
Ook komt het omdat je in de vorige 'discussie' niet aanwees waar je precies op doelde. Dat heeft niets te maken met gelijk willen hebben, maar vooral de waarom willen begrijpen.
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien ben je aangekomen?
quote:
u vraagt, wij draaienquote:
ZG, je lijkt soms net een gancik. Ik ook, maar ik ben dan ook 'n bitch.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:03 schreef zarGon het volgende:
De tweede keer dat je een discussie afkapt.
En nogmaals:
[..]
En dan bestempel je dit als 'zielig'..
Man man man, het enige wat er gebeurt is dat je nog meer vragen onbeantwoord laat.
En dan word ik op mijn gedrag aangesproken. Ik word uitgemaakt voor onder andere hypocriet, maar ik krijg maar geen antwoord op de waarom-vraag. Zouden jullie het leuk vinden als je zomaar iets genoemd wordt en maar geen antwoord krijgt op je vragen?
Peh. En dat heeft het over feedback geven.
goed jaarquote:
Loop maar weg ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
ZG, je lijkt soms net een gancik. Ik ook, maar ik ben dan ook 'n bitch.
Heb je tekst niet gelezen. Ik hou niet van zeiksnollen.
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien ben je aangekomen?
Beste TheMagnificent,quote:Op donderdag 22 november 2012 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Festa94, je hele visie is gebaseerd op aannames en eigen interpretaties die je vervolgens generaliseert naar de gehele Turkse gemeenschap/bevolking. Er is jou reeds verteld dat dit geen juiste manier van analyseren is en dat de dingen die je opnoemt niet eigen zijn aan Turken, maar daar ga je niet op in, waardoor men alleen maar langs elkaar heen gaat praten. Derhalve heeft het geen zin om hierover met jou in discussie te gaan.
Met vriendelijke groet, TheMagnificent
Ik heb echt zelden zoveel onzin in een post gelezen, chapeau!quote:
Nice TM!quote:Op donderdag 22 november 2012 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Festa94, je hele visie is gebaseerd op aannames en eigen interpretaties die je vervolgens generaliseert naar de gehele Turkse gemeenschap/bevolking. Er is jou reeds verteld dat dit geen juiste manier van analyseren is en dat de dingen die je opnoemt niet eigen zijn aan Turken, maar daar ga je niet op in, waardoor men alleen maar langs elkaar heen gaat praten. Derhalve heeft het geen zin om hierover met jou in discussie te gaan.
Met vriendelijke groet, TheMagnificent
We kijken nou eenmaal graag naar mannen die hun hand in de broek van andere mannen stoppen.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:14 schreef Triggershot het volgende:
Niet te vergeten ander belangrijk punt waarom jullie zulke slechte ouders hebben / zijn, nationalistisch zijn en slecht integreren is toch wel het feit dat jullie een voorliefde hebben voor olieworstelen, whatsup with that, sicko's.
Haha, Trigger heeft nooit het genot van olieworstelolie meegemaakt.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:14 schreef Triggershot het volgende:
Niet te vergeten ander belangrijk punt waarom jullie zulke slechte ouders hebben / zijn, nationalistisch zijn en slecht integreren is toch wel het feit dat jullie een voorliefde hebben voor olieworstelen, whatsup with that, sicko's.
wel met jou toch!quote:Op donderdag 22 november 2012 21:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haha, Trigger heeft nooit het genot van olieworstelolie meegemaakt.
Dat weet ik, maar waarom? Kan toch niet gezond zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
We kijken nou eenmaal graag naar mannen die hun hand in de broek van andere mannen stoppen.
Met JFM welquote:Op donderdag 22 november 2012 21:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haha, Trigger heeft nooit het genot van olieworstelolie meegemaakt.
Ik vrees dat het iets met onze cultuur te maken heeft. Kan er niks aan doen.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar waarom? Kan toch niet gezond zijn.
loooll..quote:Op donderdag 22 november 2012 21:04 schreef Festa94 het volgende:
Oke. Geen van deze posts hebben eigenlijk een antwoord op mijn vraag. Ik ga alles even langs;
Turken zijn;
- arrogant en onaardig.
Dit verschilt natuurlijk per individu. En het is natuurlijk gebaseerd op een generalisatie. Deze stelling kan ik ook nooit hard maken. Dit was meer bedoeld om te 'shockeren'. Echter, het komt vaak voor dat vooral turkse jongeren zich respectloos gedragen tegen andere mensen. bijv; docent-leerling relatie, werknemer-werkgever relatie, vrouw-man relatie etc. Ik kan u niet exacte cijfers & getallen weergeven, maar het is wel een probleem waar heel veel mensen mee geconfontreerd worden.
Wat dus niemand hier beantwoordt (of niet durft te beantwoorden) is dat dit waarschijnlijk komt door de opvoeding. (He, denk weer aan de oorzaak-gevolg). Een slechte opvoeding van het kind, kan zich in latere jaren uiten in bijv, respectloos gedrag.
Ik ga hier wat nader op in.
AD 1 slechte opvoeding;
Een voorbeeld om het beginsel toe te lichten:
Slechte opvoeding; door het ontbreken moederrol en vaderrol
Ahmet woont in een gezin met 4 kinderen;
Turkse vader gaat naar werk of Turkse cafe (meestal) , en de moeder zit het huis schoon te maken, te roddelen met ander vrouwen, etc. Etc. Maar geen van beide ouders bekommert zich om het kind. Als de vader thuis komt , gaat hij meestal kijken naar een voetbalwedstrijd (meestal) . Vervolgens houdt hij geen rekening dat er een het kind is tijdens het schelden. Moeder zit weer in haar eigen wereldje....
Als gezin, gaan ze bijvoorbeeld nooit naar een bioscoop/musea/concert/theater, (alles wat cultuurrelevant is). Ze lezen nooit een boek samen, gaan nauwelijks naar rapportvergaderingen van het kind, en hebben meestal geen regels in huis wat zorgt voor een gediciplineerde ontwikkeling van het kind!
Vervolgens als het kind (of later jongere) een daad heeft gepleegd (of slechte cijfers haalt, wat komt door hetgeen wat boven staat) dan wordt er met fysiek geweld daarop gereargeerd. Ipv praten en het zoeken naar communicatiemiddelen wat veel effectiever is. Ongeacht het resultaat is dan : Hangjongeren/ respectloos gedrag/ jongeren die belanden in de drugshandel/ gokken/ alcohol etc. Derhalve niet goed geintegreerd.
AD 2 slaan van vrouwen & homofobie
Turkse mensen (of een zeer groote gedeelte daarvan) gedragen zich onacceptabel tegenover vrouwen. En nee, dit is een feit. Dit fenomeen komt vaker voor in de turkse cultuur.
Turkse mensen slaan hun vrouwen! Dit geldt voor een groot deel van de bevolking. Wat de oorzaak hiervan is, vind ik onduidelijk. Maar ik denk dat het komt door het volgende:
Als een man zijn vrouw slaat, dan kan hij het aan iedereen laten zien ( vooral familie & kennis) dat hij 'De macht heeft'. Want pas dan is hij een echte man, en niet een light-man (zo noemen jullie het toch? )
Integenstelling tot het westerse cultuur! Het is juist een teken van zwakte bij een man, om je zo te gedragen tegenover vrouwen.....
Dit gedrag gaat van vader op zoon zo verder (zie ad 1)
Homofobie,
Homos en lesbies, worden het meest gestigmatiseerd door de Turken. Waarom? Je moet je steeds afvragen waarom? Dat komt niet omdat turken barbaars zijn ofzo!
Dit komt omdat de meeste turkse mensen nog aanhangers zijn van het collectivisme. Maar je moet juist een individualist zijn. En die mensen accepteren zoals ze zijn, en niet buitensluiten en stigmatiseren en hun zien als een soort kwel en/of ziekte van de samenleving.
Concluderend, ik kan nog veel dingen opschrijven en analyses maken maar dan moet ik meer onderzoek gaan doen naar de bepaalde aspecten van de turkse cultuur. Alleen een ding is zeker; Turken in Nederland moeten zich gaan aanpassen. Anders worden ze gesegregeerd en krijgen ze geen plaats in de Nederlandse samenleving.
Ps; ik ben een cultuuruniversalist, dus alle andere culturen die jullie opnoemen zijn voor mij niet relevant.
Mvg...
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Festa ik ben het 100% met jou eens.
Ik weet niet of deze mag, maar toch.quote:
Doe een spoiler gozer!quote:Op donderdag 22 november 2012 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze mag, maar toch.![]()
-weg-
Flikker toch op man met je kleine huillies, mijn nichtje zit hier naast me, gedraag je of tief gewoon op.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb het speciaal voor de kleine huillies weggehaald.
Wat een taal, wat een taal, en dat met je nichtje naast je.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Flikker toch op man met je kleine huillies, mijn nichtje zit hier naast me, gedraag je of tief gewoon op.
Eens. Je weet dat dit soort dingen niet mogen dus post 't dan ook niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Flikker toch op man met je kleine huillies, mijn nichtje zit hier naast me, gedraag je of tief gewoon op.
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze mag, maar toch.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eens. Je weet dat dit soort dingen niet mogen dus post 't dan ook niet.
Eerst die eerste eens overleven..quote:Op donderdag 22 november 2012 21:43 schreef Bilge het volgende:
Het regent ineens nieuwe en oude users. Reguliere users gaan ineens sporten.
We moeten vaker meets houden.
Ja, want ik laat nu nog het scherm voor haar ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een taal, wat een taal, en dat met je nichtje naast je.
Je klinkt enorm saai.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:01 schreef Weissman het volgende:
Meestal trek ik me vanaf een uur of 8, half 9 terug in mijn kamer.Lezen, schrijven, mediteren, dag doornemen, plannen, tot rust komen etc. Vanaf dat uur ook geen elektronica meer.
Mijn leven is simpel, maar simpel leven is het moeilijkste dat er is.quote:
Klinkt chill.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:01 schreef Weissman het volgende:
Meestal trek ik me vanaf een uur of 8, half 9 terug in mijn kamer.Lezen, schrijven, mediteren, dag doornemen, plannen, tot rust komen etc. Vanaf dat uur ook geen elektronica meer.
Inclusief kindermisbruik?quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mijn leven is simpel, maar simpel leven is het moeilijkste dat er is.
Vraag Levo of anderen die mij beter kennen, ik leef uiterst gedisciplineerd, als een monnik.
Datgene wat mijn leven enigszins interessant maakt is m'n gebrek aan discipline. Ik plan nooit en zie wel wat de dag me brengt. Ik weet niet eens wat ik morgen ga doenquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mijn leven is simpel, maar simpel leven is het moeilijkste dat er is.
Vraag Levo of anderen die mij beter kennen, ik leef uiterst gedisciplineerd, als een monnik.
quote:Op donderdag 22 november 2012 19:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Blijf dan maar uit hun buurt
Deze man weet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 07:58 schreef Weissman het volgende:
Slapen ?
Slapen is voor losers.
Ik slaap niet.
Wat stoer.. Maar jij kunt dat op je 21ste nog maken, rond je 29ste breekt dit je op, hoor. Dan verlangt het lichaam naar structuur.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Deze man weet.![]()
Ik slaap echt al weken lang nog maar 5-6 uur per dag
Nee hoor, gewoon 5 uurtjes slapen en dan halfuurtje/uurtje in de middag, heb nooit last van geeuwen en moeheid zo.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat stoer.. Maar jij kunt dat op je 21ste nog maken, rond je 29ste breekt dit je op, hoor. Dan verlangt het lichaam naar structuur.
nah ik doe dit al jaren, als je overdag maar beweegt en niet als een lamme 24/7 op fok zit.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat stoer.. Maar jij kunt dat op je 21ste nog maken, rond je 29ste breekt dit je op, hoor. Dan verlangt het lichaam naar structuur.
Inderdaad. Je moet echt wel bewegen want anders zak je echt in.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
nah ik doe dit al jaren, als je overdag maar beweegt en niet als een lamme 24/7 op fok zit.
Er is geen werk. Zat er al over na te denken mezelf van het dak af te gooienquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
nah ik doe dit al jaren, als je overdag maar beweegt en niet als een lamme 24/7 op fok zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |