SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door xminator op 22-11-2012 17:38:04 ]
quote:Op donderdag 22 november 2012 14:25 schreef xminator het volgende:
https://www.facebook.com/MakeThatTheCatWise
Ja, ik ben best snel verveeld. Wil jij mijn volgende ex zijn? Draag helaas geen hoofddoek en loop er altijd halfnaakt bij.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:32 schreef Arcadia het volgende:
Jij hebt zoveel ex'en dat je iemand nodig hebt om ze te beheren? Poe poe.
Helaas. Ik doe niet aan vriendinnetjes, al droeg je een hoofddoek en had je een burka.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, ik ben best snel verveeld. Wil jij mijn volgende ex zijn? Draag helaas geen hoofddoek en loop er altijd halfnaakt bij.
Mijn voormalig leidinggevende dan. Goed NLs kan op mn werk. Niet nu.
Helaas ken ik je pas sinds eergisteren ofzo. Echt een bad luck brian ik, ga ik net weg komt er zo'n topper als jij hier in het Turkentopic.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:39 schreef Ambipur het volgende:
Jij hebt vaak genoeg meegelezen en weet dat ik hap
Je bent homoseksueel?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Helaas. Ik doe niet aan vriendinnetjes, al droeg je een hoofddoek en had je een burka.
Ik hoef er verder niets over te weten.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je weet echt bar weinig hè over islam?
Mooi. Dan hoef je ook niet zulke vragen te stellen, 99% vd vragen die jij hebt zijn namelijk bij mij theologisch te beantwoorden.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hoef er verder niets over te weten.
Ooooh... Jij en ik gaan zo clashen.. Heerlijkquote:Op donderdag 22 november 2012 14:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mooi. Dan hoef je ook niet zulke vragen te stellen, 99% vd vragen die jij hebt zijn namelijk bij mij theologisch te beantwoorden.
Nee hoor. Gaan we niet!quote:Op donderdag 22 november 2012 14:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ooooh... Jij en ik gaan zo clashen.. Heerlijk
Sagol :-). Bu cumertesi Ashura, maar ik ben natuurlijk weer rhetorisch bezig door dat tegen jou te zeggen.quote:
Ik zal je niet negeren hoor. Ik neem mensen zoals jij altijd heel serieus.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Give it some time. Zat mensen hier die mij negeren. Komt er net een binnenvallen
Je moet aandachtshoeren juist geen aandacht geven, motiveert ze alleen maar. .quote:Op donderdag 22 november 2012 15:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Omg.. Ambi is weer es bezig.. Ik pak ff de popcorn en ga ff een sigaretje roken..
Asure! Dogru yaz.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sagol :-). Bu cumertesi Ashura, maar ik ben natuurlijk weer rhetorisch bezig door dat tegen jou te zeggen.
[..]
Ik zal je niet negeren hoor. Ik neem mensen zoals jij altijd heel serieus.
Je moer.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moet aandachtshoeren juist geen aandacht geven, motiveert ze alleen maar. .
I know, thnx.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:05 schreef Arcadia het volgende:
Sagol :-). Bu cumertesi Ashura, maar ik ben natuurlijk weer rhetorisch bezig door dat tegen jou te zeggen.
Jij bent zo'n type die mensen nooit serieus kan nemen op het internet? Ik denk dat het internet juist een uitstekende manier is om mensen te peilen, als alle grenzen losgaan komt hun ware aard vaak boven.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Asure! Dogru yaz.
Ja, neem mij ajb heel serieus.
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij bent zo'n type die mensen nooit serieus kan nemen op het internet? Ik denk dat het internet juist been uitstekende manier is om mensen te peilen, als alle grenzen losgaan komt hun ware aard vaak boven.
Vertrouwen? Je bent bang dat ik je kwets als je je lieve aard laat zien?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]Mijn ware aard komt niet vaak naar boven. Daar moet vertrouwen voor zijn. Je kent mijn type niet.
Je uit de baarmoedergerukte fokkin stamboom.quote:
Deze is leuk. En het hapt ook nogquote:Op donderdag 22 november 2012 15:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je uit de baarmoedergerukte fokkin stamboom.
Eh... niet helemaal. Kalsin.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vertrouwen? Je bent bang dat ik je kwets als je je lieve aard laat zien?
Ik ben onvoorspelbaar, so no way, jose.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Leg uit dan? Ik kom er sowieso wel achter hoor, ik heb mensen snel in de smiezen :-)
Ik wist dat je dit zou zeggen. Hoezo onvoorspelbaarquote:Op donderdag 22 november 2012 15:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben onvoorspelbaar, so no way, jose.
Eerlijk, vind ik fijn als het echt zo is. But I doubt it.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit zou zeggen. Hoezo onvoorspelbaar
Iedereen zou wensen dat hij of zij onvoorspelbaar is, helaas heeft iedereen een vast patroon en manier van denken en doen. Bij sommige is het patroon makkelijker te achterhalen, maar niemand is zoiets als "onvoorspelbaar".quote:Op donderdag 22 november 2012 15:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eerlijk, vind ik fijn als het echt zo is. But I doubt it.
Nee, ik zou graag willen dat ik wat meer zoals normale mensen zou zijn. Maar je wist dat ik dit ging zeggen, ehh.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Iedereen zou wensen dat hij of zij onvoorspelbaar is, helaas heeft iedereen een vast patroon en manier van denken en doen. Bij sommige is het patroon makkelijker te achterhalen, maar niemand is zoiets als "onvoorspelbaar".
Ik weet niet of je abnormaal bent, zo doe je in ieder geval niet. Qua Fok-normen dan.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik zou graag willen dat ik wat meer zoals normale mensen zou zijn. Maar je wist dat ik dit ging zeggen, ehh.
Ik negeer je niet, heb gewoon weinig met je te bespreken.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Deze is leuk. En het hapt ook nog
Thanks! Je kunt me weer negeren.
Hmmm. Ben heftig. Laten we 't daarop houdenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik weet niet of je abnormaal bent, zo doe je in ieder geval niet. Qua Fok-normen dan.
Ik kan me je laatst zin anders herinneren. Maar, ok.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik negeer je niet, heb gewoon weinig met je te bespreken.
Hoe oud ben je trouwens?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:25 schreef Ambipur het volgende:
Hm... Mooi weer om te roken, eigenlijk..Hani, vroeger zeg maar. (11 dagen geleden
)
Mentaal niet zo erg hoor. Ik schatte je 15-18.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Biologisch bijna 30, mentaal 12 denk ik.
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mentaal niet zo erg hoor. Ik schatte je 15-18.
Ik ben je abla niet. Bugun abla zeggen, morgen weer vies doen. Doel ik niet per definitie op jou. Maar abla is leeg hier.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:35 schreef Arcadia het volgende:
Maar goed. Dan moet ik je eigenlijk abla noemen hè. Al druist het tegen mijn principes in om ook maar aanhef te maken tegenover iemand op het internet.
Zullen we een bloedbroederschap smeden door op de meet onze tampons uit te wisselen? Ik ben ook ongesteld op die dag.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet als ik met jou communiceer. Jij bent lief.
Voor wie was deze. zG, ik zoek een probleem voor mijn verslag, wil je sparren met mijquote:
Lief is goed. Nu ben je walgelijk trouwens.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:12 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zullen we een bloedbroederschap smeden door op de meet onze tampons uit te wisselen? Ik ben ook ongesteld op die dag.![]()
Lief beschouw ik overigens als een belediging.![]()
Euh, wat? Nogal onduidelijk waar je op doelt/wat je bedoelt/wat je wil.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Voor wie was deze. zG, ik zoek een probleem voor mijn verslag, wil je sparren met mijEigenlijk vraagje daarover.
Lief is zo saai, voorspelbaar en huigelachtig, dat ik dat mijn grootste vijand niet zou aandoen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lief is goed. Nu ben je walgelijk trouwens.
Oh... Oke.. Dan vind ik je een eikel?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:17 schreef Bilge het volgende:
[..]
Lief is zo saai, voorspelbaar en huigelachtig, dat ik dat mijn grootste vijand niet zou aandoen.
Dit meen ik serieus.
Zijn dat de enige smaken die je hebt, lief en eikel?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh... Oke.. Dan vind ik je een eikel?
zG, ja sorry.. Ben weer te druk in mijn hoofd om wat zinnigs te zeggenAksama even duidelijker.
Huigelachtig?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:17 schreef Bilge het volgende:
[..]
Lief is zo saai, voorspelbaar en huigelachtig, dat ik dat mijn grootste vijand niet zou aandoen.
Dit meen ik serieus.
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:20 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zijn dat de enige smaken die je hebt, lief en eikel?
Ligt eraan welk smaak jij bent?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Bedankt voor de correctie.
[..]
Welke smaken heb je nog meer?
Dat kun je het beste zelf bepalen met een hapje van mijn oorlel.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ligt eraan welk smaak jij bent?
Zozo, Bilge. Stoere antwoorden om van je lieve imago af te komen?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:30 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat kun je het beste zelf bepalen met een hapje van mijn oorlel.
Huichelachtig is de juiste spellingswijze.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Correctie?
Het was een vraag.. Waarom staat lief zijn gelijk aan huigelachtig zijn?
Ik hield me nog in, ik had daar veel seksistischere opmerkingen kunnen plaatsen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zozo, Bilge. Stoere antwoorden om van je lieve imago af te komen?
Ah zo.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:37 schreef Bilge het volgende:
[..]
Huichelachtig is de juiste spellingswijze.![]()
Lief zijn betekent toch ook niet meteen "altijd lief zijn"? Trek je het niet weer naar de extremen?quote:Wanneer meerdere mensen bij elkaar komen is het onmogelijk dat hun belangen altijd met elkaar stroken. Mensen die echt altijd lief zijn verbergen dat (om verschillende redenen), maar dat stiekeme past niet in mijn beeld van een ideale relatie.
Als jij het zegt, klink het lief ama.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:37 schreef Bilge het volgende:
Ik hield me nog in, ik had daar veel seksistischere opmerkingen kunnen plaatsen.
Dit dus idd.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:39 schreef zarGon het volgende:
Lief zijn betekent toch ook niet meteen "altijd lief zijn"? Trek je het niet weer naar de extremen?
Wat lieve mensen onderscheidt van normale mensen is dat ze ook vriendelijk blijven wanneer anderen stom doen. Onder normale omstandigheden is iedereen lief, behalve gestoorden misschien.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah zo.
[..]
Lief zijn betekent toch ook niet meteen "altijd lief zijn"? Trek je het niet weer naar de extremen?
Netjes.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:42 schreef xminator het volgende:
Bammm, zal ik dan maar voor cum laude gaan? Net laatste tentamencijfer binnen een 9.
Heb de volgende cijfers (afgerond, onafgeronde cijfers nog niet bekend): 7, 8, 8 en 9.
Netjes!quote:Op donderdag 22 november 2012 16:42 schreef xminator het volgende:
Bammm, zal ik dan maar voor cum laude gaan? Net laatste tentamencijfer binnen een 9.
Heb de volgende cijfers (afgerond, onafgeronde cijfers nog niet bekend): 7, 8, 8 en 9.
Altijd van het slechtste uitgaan, kan het alleen nog maar beter worden. Dacht dat ik hierbij net een voldoende of onvoldoende zou halen krijg ik een 9quote:Op donderdag 22 november 2012 16:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
Amin.![]()
Ik had gisteren een zes, waar ik oerblij mee was omdat ik van een onvoldoende uitging.
Je vindt je studie eenvoudig zeg je... En dan nog een miezerige 7 halen! Shame on you.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Altijd van het slechtste uitgaan, kan het alleen nog maar beter worden. Dacht dat ik hierbij net een voldoende of onvoldoende zou halen krijg ik een 9.
Is een bullshit project, dus samenwerkenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je vindt je studie eenvoudig zeg je... En dan nog een miezerige 7 halen! Shame on you.
Dan nog. Schaam je.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Is een bullshit project, dus samenwerken.
Nu sta ik nog niet op die meetlijstquote:Op donderdag 22 november 2012 17:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt gelijkt een Turk-onwaardige cijfer is dat, zal niet meer gebeuren abla..
Afgaan op alleen de leeftijd is dus precies hetzelfde wat hij volgens jou doet; vooroordelend handelen. In dit geval is het nog eens ironisch, omdat er weleens (hierboven nog) is besproken dat leeftijd weinig zegt over de mentale capaciteiten van iemand.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Broekie komt mij dus de les lezen, op basis van enkele posts. Lief hoor.
We hebben een datumprikker gemaakt om een dag te prikken, vervolgens wanneer de meet dichterbij komt denk aan rond 10-15 december gaan we een lijst opstellen met mensen die daadwerkelijk kunnen en zullen komen op 28 december. In de OP hebben we een lijstje met mensen die we dan zullen contacteren en mensen mogen het ook zelf aangevenquote:Op donderdag 22 november 2012 17:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu sta ik nog niet op die meetlijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |