Carrefour Frankrijk ? In Nederland moeten de scangeiten zelf een eventueel kasverschil bijbetalen (maar als ze teveel in kas hebben zitten mogen ze dat niet houden). Als ik nog niet thuis geweest was, had ik heet gemeld en bijbetaald.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:02 schreef Barcaconia het volgende:
Jeuj, bierglazenactie bij de Carrefour. Helaas moet je wel 2 sixpacks kopen om 1 glas mee te krijgen.
Voordeel is wel dat de kassamiep aan wie ik notabene gevraagd had of ik 1 of 2 sixpacks moest kopen slechts 2 flesjes aangeslagen heeft![]()
2 sixpacks bier en 1 bierglas voor ¤1.40
welk kasverschil, er is nu een voorraad verschil. 2 flesjes scannen en voor 2 afrekenen komen ze niet direct achterquote:Op donderdag 22 november 2012 18:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Carrefour Frankrijk ? In Nederland moeten de scangeiten zelf een eventueel kasverschil bijbetalen (maar als ze teveel in kas hebben zitten mogen ze dat niet houden). Als ik nog niet thuis geweest was, had ik heet gemeld en bijbetaald.
Ik heb nog nooit een kasverschil bij hoeven te betalen, ook niet als ie 50+ euro was.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Carrefour Frankrijk ? In Nederland moeten de scangeiten zelf een eventueel kasverschil bijbetalen (maar als ze teveel in kas hebben zitten mogen ze dat niet houden). Als ik nog niet thuis geweest was, had ik heet gemeld en bijbetaald.
Had jij kasverschillen van 50+ euro?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kasverschil bij hoeven te betalen, ook niet als ie 50+ euro was.
Nooit cassiëre geweest ?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kasverschil bij hoeven te betalen, ook niet als ie 50+ euro was.
Ik word ook scangeit. En rijkquote:Op donderdag 22 november 2012 19:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Had jij kasverschillen van 50+ euro?
Person who created the image: Dennis Noten 0032478299385quote:
Waar ga je heenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:49 schreef Dingest het volgende:
Maar goed dat ik niet alleen had hoeven vliegen, anders was ik een dag te laat op het vliegveld geweestZaterdagnacht is voor mijn gevoel wat aansluit op de zaterdag, maar op een kalender is dat natuurlijk de nacht ervoor op dezelfde datum
![]()
Ik ook, maar gewoon ernaast klikken en verder gaanquote:Op donderdag 22 november 2012 20:13 schreef BaraCuda het volgende:
Ik word een beetje moe van die blauwe balk om te te waarschuwen dat ik een of andere adblocker heb.
Wellicht even een arts vragen ? Klinkt wat tricky.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:16 schreef Anne het volgende:
Ik word moe van mijn hoofd. Waarschijnlijk heb ik een virus op m'n evenwichtsorgaan (vandaar dat dronken van vanochtend) en ben mijzelf de hele dag hard aan het concentreren om niet flauw te vallen. Vermoeiend.. Heb nu ook wel aardige koppijn.
Waarschijnlijk een beetje, al ben ik niet zo van bakken in zonquote:Op donderdag 22 november 2012 20:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Lekker, wat ga je doen daar? Strandhangen?
opgelostquote:Op donderdag 22 november 2012 21:05 schreef Barcaconia het volgende:
Je zou daar kunnen vragen of het topic niet meer iets voor PTA is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |