Ik wil ook boos op Scheepjeswol worden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik was boos op scheepjeswol, krijg ikeen zak met 10 bollen wol opgestuurd. En een mok, en een boek met patronen![]()
Ik was een keer boos op bakpau broodjes, want ik had een tand in een broodje gevonden... Kreeg ik een hele doos vol broodjesquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik wil ook boos op Scheepjeswol worden.
Of op je kattenvoerfabrikant...krijg je een hele doos vol tinnetjes kattenvoer terwijl er eentje bedorven was.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik was een keer boos op bakpau broodjes, want ik had een tand in een broodje gevonden... Kreeg ik een hele doos vol broodjesalsof ik dat nog wilde hebben!!
Kun je beter boos worden op Scheepjeswol
Bedankt! Dan ga ik misschien nog een proeflapje maken om dat goed te testenquote:Op zaterdag 24 november 2012 09:31 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ik merkte zelf dat 1 maat groter weinig verschil maakte. Ik ben zelf 2 maten groter gegaan, ipv naald 6 heb ik de foundation chain met 7 gemaakt. 7.5 zou ook kunnen. Toen pas trok hij niet meer bij mij.
Mooi!quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:48 schreef DonnaRush het volgende:
Ja, ik heb eerder met textielgaren gewerkt haha, misschien heb ik toevallig een slechte aankoop gehad.
Anyway. Ik heb dit patroon net gekocht;
http://www.ravelry.com/pa(...)aximus-aka-doily-rug
Speciaal voor t-shirt garen en ik zie afgeronde projecten dus hopelijk gaat dat bij mij ook gewoon goed komen! Het moet toch kunnen zonder bobbels!
Ik had 6 bollen highlands gekocht en er zaten er 2 zo in de knoop dat we na een half uur puzzelen er maar stukken tussenuit geknipt hebben en in bijna elke bol 4/6 zaten dikke stukken pluizig garen, en stukken heel dun. Echt heel raarquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:50 schreef MarinaJozina het volgende:
[..]
Bedankt! Dan ga ik misschien nog een proeflapje maken om dat goed te testen
Ik heb nog nooit iets in opdracht gemaakt, dus ik zou niet weten hoe je dat het beste kunt doen. Wel interessant om jullie ideeën daarover te lezen.
Jammer en balen van die Action garens!!
Die hanger is grappig zeg.
hihi @ boos worden op Scheepjeswol, dat hebben ze netjes opgelost. Wat was er misgegaan waardoor je een klacht had over ze?
Ik denk dat het inderdaad gewoon exemplarisch is, gewoon even een slechte bol ertussen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:48 schreef DonnaRush het volgende:
Ja, ik heb eerder met textielgaren gewerkt haha, misschien heb ik toevallig een slechte aankoop gehad.
Anyway. Ik heb dit patroon net gekocht;
http://www.ravelry.com/pa(...)aximus-aka-doily-rug
Speciaal voor t-shirt garen en ik zie afgeronde projecten dus hopelijk gaat dat bij mij ook gewoon goed komen! Het moet toch kunnen zonder bobbels!
Als het heel extreem is....ik kom in alle soorten(Action, boekenvoordeelshop, Kruidvat, Ztring, Hema) ook wel knoopjes en soms dunnere stukken tegen maar het moet niet zo extreem worden dat er nauwelijks mee te werken valt dan zou ik aan de bel trekken, het is duur zat. Het is niet de bedoeling dat je de restjes van de fabrieksvloer krijgt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou ik ook met mijn zpagetti terug kunnen gaan dan? Daar zitten ook dikke en dunne stukken in en (veel) knoopjes en aan elkaar gestikte delen. Als ze nou alles ff aan elkaar hadden gestikt ipv die knoopjes
In een bol mogen 3 'fouten' zitten voor ze de leverancier aan kunnen spreken, zegt de eigenaresse van het winkeltje waar ik altijd kom. Zij verkoopt diverse kwaliteitsgarens, weet niet of het voor het goedkopere spul ook een stelregel is.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja wanneer is het extreem? Op de helft van de bol en al 4 knoopjes en 4/5 aan elkaar genaaide stukken tegen gekomen en 3 lange dunne stukken.
Naja dit gaat om mijn 'echte' bol zpagetti. Ik ga niet klagen om dat action spul van 2.80 maar ik heb bij de pipoos 10 euro betaaldquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:37 schreef Serinde het volgende:
[..]
In een bol mogen 3 'fouten' zitten voor ze de leverancier aan kunnen spreken, zegt de eigenaresse van het winkeltje waar ik altijd kom. Zij verkoopt diverse kwaliteitsgarens, weet niet of het voor het goedkopere spul ook een stelregel is.
Oh daar heb ik helemaal overheen gelezenquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja dit gaat om mijn 'echte' bol zpagetti. Ik ga niet klagen om dat action spul van 2.80 maar ik heb bij de pipoos 10 euro betaald
Nog nooit gezien eigenlijk. Misschien is phildar partner iets? Sommige wolsites hebben vaak ook bollen acryl voor een fijn prijsje. Niet voor 1 euro zoals bij de zeeman/wibra maar maximaal 2 denk ikquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:11 schreef MarinaJozina het volgende:
Ik zoek nog bollen acryl in wat meer blauw/groen tinten. Op de site van de Wibra zag ik een blauwgroene (Saskia), maar die hadden ze hier niet. Weet iemand of ze nog in de winkels liggen? Of bijv. van Zeeman (Royal) iets in zo'n kleur?
Ook zoek ik nog bollen oranje, geel en lichtpaarsIk hoop dat dat te vinden is bij Wibra of Zeeman, want dat is lekker betaalbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |