abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119511614
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:02 schreef aos het volgende:
begin ik toch weer te moddergooien.........en ik was net lekker aan het lezen in het boek voor de 2e keer, de lol gaat er zo wel van af.....

overigens had ik al eerder aangegeven dat ik inmiddels inderdaad tot de WGRH-2 behoor(waar iedereen overheen gelezen had blijkbaar) ,maar ik denk dat ik er maar helemaal mee stop. Doordat ik een chronische ziekte heb kan ik me niet te veel druk maken helaas........Voorlopig zal ik de Nunspeter bossen vermijden.....Als iemand nog een spannende mysterieuze zaak weet dan houd ik me aanbevolen ;)....

en Danny Roodbol (zo heet je toch /eigenaar Fok forum)sta je leden eens normaal te woord......of laat de helpdesk over aan mensen die beleefd terug kunnen mailen (dit naar aanleiding van wat e-mail verkeer tussen ons van een jaar of wat geleden)mocht je dat nog herinneren...of heet je nu Yvonne ?
Die moet je juist níet vermijden, daar kun je lekker bijkomen van alle spanning.
pi_119511666
quote:
12s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Die mastodonten laten zich niet verjagen _O- wat een volk.
Zeker nu dat 100-jarige gebeuren eraan komt. Nu zijn zij weer aan de beurt en nu moeten allen die de afgelopen jaren meer bestudeerd hebben, meer gedaan hebben aan de kant.
Want zij hebben de poen, de titels en het oude jongens netwerk :')
Ook daar lach ik me rot. Geschiedenis, wat een kutvak eigenlijk.

Ontopic yvonne }:|
Ja, het is wel een kutvak idd, maar wel interessant...
I´m back.
pi_119511691
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:03 schreef lxhkrd het volgende:
Ik ga gewoon even lezen, in mijn betrekkelijke anoniemiteit. Heerlijk!

een meting is geen slecht idee.. Aos mag echter niet komen wegens mogelijk brandgevaar..
Waar ben jij dan lid van... :D.
I´m back.
  Admin donderdag 22 november 2012 @ 19:09:06 #104
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_119511712
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, het is wel een kutvak idd, maar wel interessant...
Dat, en verslavend :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_119511751
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:09 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat, en verslavend :)
Het is een andere manier om naar de wereld te kijken... dat merk ik nog steeds wel, maar als men zich verliest in details dan wordt het wel moeilijk idd.
I´m back.
pi_119511783
quote:
12s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waar ben jij dan lid van... :D.
Ik heb, ehhh, ben mijn eigen lid. :Y
Wie is de baas in het forum?
edit: Ik. afz Danny. Problemen mee? Mail.
pi_119511795
nee ik vroeg simpel om verwijdering van een bijdrage(wat dus niet kan blijkbaar)..kreeg kinderachtige mails terug,heb ze hier nog voor me..echt bizar!......maar ik zal geen privé-mails posten!!......waarom bemoeit een eigenaar zich überhaupt met de helpdesk?....of er was een gast die met zijn e-mail adres mailde?
  Admin donderdag 22 november 2012 @ 19:11:41 #108
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_119511808
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik weet echt niet meer wie bij wie hoort inmiddels.

The Making of the Round House

We hebben een spin off *O* .
Wij kunnen ene boek schrijven over en rond het boek?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_119511849
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:11 schreef lxhkrd het volgende:

[..]

Ik heb, ehhh, ben mijn eigen lid. :Y
Okee, zoals de meesten die hier begonnen te posten bijna 2 jaar geleden... zijn we ons eigen clubje...
I´m back.
  Admin donderdag 22 november 2012 @ 19:14:18 #110
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_119511906
quote:
12s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:11 schreef aos het volgende:
nee ik vroeg simpel om verwijdering van een bijdrage(wat dus niet kan blijkbaar)..kreeg kinderachtige mails terug,heb ze hier nog voor me..echt bizar!......maar ik zal geen privé-mails posten!!......waarom bemoeit een eigenaar zich überhaupt met de helpdesk?....of er was een gast die met zijn e-mail adres mailde?
Aangezien het de eigenaar is gaat hij wel degelijk over de content van het forum.
Wij zijn niet zo van 'gasten die een helpdesk doen'
Als u normaal mailt krijgt u normaal antwoord.
Maar....als...er....zo gemaild... wordt... ( aanname mijnerzijds) kunt... u echt... niet van ons.......verwachten!.. dat we dit....serieus.....nemen.No offence verder.

pi_119511958
quote:
6s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:11 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wij kunnen ene boek schrijven over en rond het boek?
Zo best kunnen.
Alle gedoe rondom (:P) het huis.
De groepjes, de ruzies, de liefdes, de spanning.

Misschien wil Captain Fabulous het redigeren en er wat mooie gedichten bij maken.

Ik zie mogelijkheden!
pi_119511962
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee, zoals de meesten die hier begonnen te posten bijna 2 jaar geleden... zijn we ons eigen clubje...
Heb wel eens een uitnodiging/ toenadering gehad, maar ik ben achteraf verbaast over mijn eigen mensenkennis. Gisteren in de boekhandel en bij het gemeentehuis ook genoten: al die "baasjes". Fantastisch!

Stelletje loosers....
pi_119512015
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zonder al te grote conflicten godzijdank :X
pi_119512024
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:15 schreef lxhkrd het volgende:

[..]

Heb wel eens een uitnodiging/ toenadering gehad, maar ik ben achteraf verbaast over mijn eigen mensenkennis. Gisteren in de boekhandel en bij het gemeentehuis ook genoten: al die "baasjes". Fantastisch!

Stelletje loosers....
Ja, het beeld wordt wel duidelijk ondertussen... :D.
I´m back.
pi_119512204
Ah Reintje....heeft de bijdrage verwijderd...met nog ff en-passant mijn naam noemen.......toch dom van je dat je een goede relatie verpest........ik heb inmiddels wel helaas de onvriendelijke mail van je aan Inquisator doorgemaild(had ik nog niet eerder gedaan)......ik ben bang dat je niet meer welkom bent nu op zijn presentatie van volgend jaar in het gemeentehuis...........

en o ja Bluesdude /DN ga het boek nou maar kopen, daar staan in ieder geval bewijzen/ FEITEN in dat jullie vriend FvV een 'sexmaniak' was....of jullie moeten het normaal vinden als je naakt (met alleen een soort netje om) uit de badkamer komt lopen als de dienstmeisjes voorbij komen......+ BEWEZEN verkrachting van huishoudelijk personeel/gouvernante.........inderdaad goed gezien DN aanwezig in Zwolle en niet in Arnhem! of had je dat al gevonden en hield je het stiekem stil.......

En nu exit Ronde huis......hopelijk voorgoed...........sorry Inquisator........
pi_119512210
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zonder al te grote conflicten godzijdank :X
Zie het zo: boekpresentie->piek in aandacht->iedereen wil meesmullen.

Over twee weken is iedereen weer "normaal", aandacht zwakt af. Wij gaan verder.

En er komen nog twee boeken (Ton, WHRH-2) artikel van DN. Genoeg om naar uit te kijken nog....
pi_119512386
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:20 schreef aos het volgende:
Ah Reintje....heeft de bijdrage verwijderd...met nog ff en-passant mijn naam noemen.......toch dom van je dat je een goede relatie verpest........ik heb inmiddels wel helaas de onvriendelijke mail van je aan Inquisator doorgemaild(had ik nog niet eerder gedaan)......ik ben bang dat je niet meer welkom bent nu op zijn presentatie van volgend jaar in het gemeentehuis...........

en o ja Bluesdude /DN ga het boek nou maar kopen, daar staan in ieder geval bewijzen/ FEITEN in dat jullie vriend FvV een 'sexmaniak' was....of jullie moeten het normaal vinden als je naakt (met alleen een soort netje om) uit de badkamer komt lopen als de dienstmeisjes voorbij komen......+ BEWEZEN verkrachting van huishoudelijk personeel/gouvernante.........inderdaad goed gezien DN aanwezig in Zwolle en niet in Arnhem! of had je dat al gevonden en hield je het stiekem stil.......

Wat zou het iemand boeien wat iemand meer dan een eeuw geleden in zijn eigen huis deed, aos?
En is zoiets het bewijs dat-ie dan ook meisjes ontvoerde, aan seksorgieën deed meedoen, waaraan ook Prins Hendrik deelnam en vervolgens vermoordde? Denk het niet hoor. Zeg jij het maar... Geen OvJ die je oppakt daarom iig. Toen niet, nu niet.
I´m back.
pi_119513176
aos (peter), waar je ons als jongen/meisje bestempeld, lieten wij gisteren ons gezicht wel zien..
Of was je gewoon bang dat mensen, nadat ze je zagen, je niet serieus zouden nemen.. ... .... ...
pi_119513284
quote:

Hoh, wacht even, wat schrijf je nu?
Komt er nog een boek volgend jaar? Geschreven door Inquisator?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 november 2012 @ 19:48:13 #120
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_119513350
quote:

Als dit feiten zijn, waar is dan het bewijs?
Kom dan met 'in politierapport x uit 19xx staat, etc.' Niet met deze beweringen. Staat het in het boek wel vermeld waar het terug te vinden is?
Overigens, ik kom ook wel eens naakt uit de badkamer lopen... het is dat ik geen huishoudster heb, maar anders kan het best wel eens gebeuren dat er per ongeluk een treffen plaatsvind.
Tweede punt wat je aanhaalt is dan al een stuk interessanter. Daar zou ik dan meer over willen weten.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_119513361
quote:
Ik ga de tussen liggende postings tellen... :Y
pi_119514377
Ben benieuwd wat zijn mede-lid inquisator hierop te zeggen heeft ??
pi_119514443
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:11 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Ben benieuwd wat zijn mede-lid inquisator hierop te zeggen heeft ??
Ja, ik ook.
Nóg een boek in de maak, het kan niet op !
pi_119517465
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er is teveel ruis om tot de kern te komen.
Allerlei werkgroepen en ridders die over elkaar struikelen maken er een grote bende van.
Ego's die in de weg zitten en samenwerken onmogelijk maakt.
Snappen jullie nu waarom ik als 'lone wolf' werk? Ik heb hier zeventien pagina's artikel uitgeprint liggen. Nog even puntjes op de i. En aanbevelingen voor verder onderzoek, misschien wordt het toch een boek.
pi_119517586
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:16 schreef Dissectienaald het volgende:

[..]

Snappen jullie nu waarom ik als 'lone wolf' werk? Ik heb hier zeventien pagina's artikel uitgeprint liggen. Nog even puntjes op de i. En aanbevelingen voor verder onderzoek, misschien wordt het toch een boek.
Ik begin het zeker te begrijpen DN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')