Die moet je juist níet vermijden, daar kun je lekker bijkomen van alle spanning.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:02 schreef aos het volgende:
begin ik toch weer te moddergooien.........en ik was net lekker aan het lezen in het boek voor de 2e keer, de lol gaat er zo wel van af.....
overigens had ik al eerder aangegeven dat ik inmiddels inderdaad tot de WGRH-2 behoor(waar iedereen overheen gelezen had blijkbaar) ,maar ik denk dat ik er maar helemaal mee stop. Doordat ik een chronische ziekte heb kan ik me niet te veel druk maken helaas........Voorlopig zal ik de Nunspeter bossen vermijden.....Als iemand nog een spannende mysterieuze zaak weet dan houd ik me aanbevolen....
en Danny Roodbol (zo heet je toch /eigenaar Fok forum)sta je leden eens normaal te woord......of laat de helpdesk over aan mensen die beleefd terug kunnen mailen (dit naar aanleiding van wat e-mail verkeer tussen ons van een jaar of wat geleden)mocht je dat nog herinneren...of heet je nu Yvonne ?
Ja, het is wel een kutvak idd, maar wel interessant...quote:Op donderdag 22 november 2012 19:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die mastodonten laten zich niet verjagenwat een volk.
Zeker nu dat 100-jarige gebeuren eraan komt. Nu zijn zij weer aan de beurt en nu moeten allen die de afgelopen jaren meer bestudeerd hebben, meer gedaan hebben aan de kant.
Want zij hebben de poen, de titels en het oude jongens netwerk
Ook daar lach ik me rot. Geschiedenis, wat een kutvak eigenlijk.
Ontopic yvonne
Waar ben jij dan lid van...quote:Op donderdag 22 november 2012 19:03 schreef lxhkrd het volgende:
Ik ga gewoon even lezen, in mijn betrekkelijke anoniemiteit. Heerlijk!
een meting is geen slecht idee.. Aos mag echter niet komen wegens mogelijk brandgevaar..
Dat, en verslavendquote:Op donderdag 22 november 2012 19:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het is wel een kutvak idd, maar wel interessant...
Het is een andere manier om naar de wereld te kijken... dat merk ik nog steeds wel, maar als men zich verliest in details dan wordt het wel moeilijk idd.quote:
Ik heb, ehhh, ben mijn eigen lid.quote:
Wij kunnen ene boek schrijven over en rond het boek?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer wie bij wie hoort inmiddels.
The Making of the Round House
We hebben een spin off.
Okee, zoals de meesten die hier begonnen te posten bijna 2 jaar geleden... zijn we ons eigen clubje...quote:Op donderdag 22 november 2012 19:11 schreef lxhkrd het volgende:
[..]
Ik heb, ehhh, ben mijn eigen lid.
Aangezien het de eigenaar is gaat hij wel degelijk over de content van het forum.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:11 schreef aos het volgende:
nee ik vroeg simpel om verwijdering van een bijdrage(wat dus niet kan blijkbaar)..kreeg kinderachtige mails terug,heb ze hier nog voor me..echt bizar!......maar ik zal geen privé-mails posten!!......waarom bemoeit een eigenaar zich überhaupt met de helpdesk?....of er was een gast die met zijn e-mail adres mailde?
Zo best kunnen.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wij kunnen ene boek schrijven over en rond het boek?
Heb wel eens een uitnodiging/ toenadering gehad, maar ik ben achteraf verbaast over mijn eigen mensenkennis. Gisteren in de boekhandel en bij het gemeentehuis ook genoten: al die "baasjes". Fantastisch!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, zoals de meesten die hier begonnen te posten bijna 2 jaar geleden... zijn we ons eigen clubje...
Zonder al te grote conflicten godzijdankquote:Op donderdag 22 november 2012 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, zoals de meesten die hier begonnen te posten bijna 2 jaar geleden... zijn we ons eigen clubje...
Ja, het beeld wordt wel duidelijk ondertussen...quote:Op donderdag 22 november 2012 19:15 schreef lxhkrd het volgende:
[..]
Heb wel eens een uitnodiging/ toenadering gehad, maar ik ben achteraf verbaast over mijn eigen mensenkennis. Gisteren in de boekhandel en bij het gemeentehuis ook genoten: al die "baasjes". Fantastisch!
Stelletje loosers....
Zie het zo: boekpresentie->piek in aandacht->iedereen wil meesmullen.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zonder al te grote conflicten godzijdank
Wat zou het iemand boeien wat iemand meer dan een eeuw geleden in zijn eigen huis deed, aos?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:20 schreef aos het volgende:
Ah Reintje....heeft de bijdrage verwijderd...met nog ff en-passant mijn naam noemen.......toch dom van je dat je een goede relatie verpest........ik heb inmiddels wel helaas de onvriendelijke mail van je aan Inquisator doorgemaild(had ik nog niet eerder gedaan)......ik ben bang dat je niet meer welkom bent nu op zijn presentatie van volgend jaar in het gemeentehuis...........
en o ja Bluesdude /DN ga het boek nou maar kopen, daar staan in ieder geval bewijzen/ FEITEN in dat jullie vriend FvV een 'sexmaniak' was....of jullie moeten het normaal vinden als je naakt (met alleen een soort netje om) uit de badkamer komt lopen als de dienstmeisjes voorbij komen......+ BEWEZEN verkrachting van huishoudelijk personeel/gouvernante.........inderdaad goed gezien DN aanwezig in Zwolle en niet in Arnhem! of had je dat al gevonden en hield je het stiekem stil.......
En nu exit Ronde huis......hopelijk voorgoed...........sorry Inquisator........
Hoh, wacht even, wat schrijf je nu?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:20 schreef aos het volgende:
Ah Reintje....heeft de bijdrage verwijderd...met nog ff en-passant mijn naam noemen.......toch dom van je dat je een goede relatie verpest........ik heb inmiddels wel helaas de onvriendelijke mail van je aan Inquisator doorgemaild(had ik nog niet eerder gedaan)......ik ben bang dat je niet meer welkom bent nu op zijn presentatie van volgend jaar in het gemeentehuis...........
en o ja Bluesdude /DN ga het boek nou maar kopen, daar staan in ieder geval bewijzen/ FEITEN in dat jullie vriend FvV een 'sexmaniak' was....of jullie moeten het normaal vinden als je naakt (met alleen een soort netje om) uit de badkamer komt lopen als de dienstmeisjes voorbij komen......+ BEWEZEN verkrachting van huishoudelijk personeel/gouvernante.........inderdaad goed gezien DN aanwezig in Zwolle en niet in Arnhem! of had je dat al gevonden en hield je het stiekem stil.......
Als dit feiten zijn, waar is dan het bewijs?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:20 schreef aos het volgende:
Ik ga de tussen liggende postings tellen...quote:En nu exit Ronde huis......hopelijk voorgoed...........sorry Inquisator........
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:11 schreef Zonnestraal10 het volgende:
Ben benieuwd wat zijn mede-lid inquisator hierop te zeggen heeft ??
Snappen jullie nu waarom ik als 'lone wolf' werk? Ik heb hier zeventien pagina's artikel uitgeprint liggen. Nog even puntjes op de i. En aanbevelingen voor verder onderzoek, misschien wordt het toch een boek.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is teveel ruis om tot de kern te komen.
Allerlei werkgroepen en ridders die over elkaar struikelen maken er een grote bende van.
Ego's die in de weg zitten en samenwerken onmogelijk maakt.
Ik begin het zeker te begrijpen DN.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:16 schreef Dissectienaald het volgende:
[..]
Snappen jullie nu waarom ik als 'lone wolf' werk? Ik heb hier zeventien pagina's artikel uitgeprint liggen. Nog even puntjes op de i. En aanbevelingen voor verder onderzoek, misschien wordt het toch een boek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |