Wees blij dat ze niet 2 rijen achter je zat.quote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef slangpie het volgende:
afgelopen vrijdag date gehad in de bioscoop, wie zit er 2 rijen voor ons in de bioscoop?
mn focking zusje met dr date
gvd
Schrale troost is dat je zusje waarschijnlijk hetzelfde dachtquote:
dat wel maar tochquote:Op maandag 26 november 2012 20:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Schrale troost is dat je zusje waarschijnlijk hetzelfde dachtDit kunnen jullie als het goed is wel lekker onder elkaar houden
Misschien hebben je dates wel slechte dates gehadquote:Op maandag 26 november 2012 21:15 schreef D. het volgende:
Popcorntopic
Heb zelf overigens niets toe te voegen, want heb nooit slechte dates gehad, of ik heb ze verdrongen
je zult maar uit een ver dorp komen en dan te horen krijgen dat je te klein bentquote:Op dinsdag 27 november 2012 07:27 schreef Karina het volgende:
Ik kan me niet echt herinneren een hele slechte date te hebben gehad, wel dates waar gewoon niets aan was. Eén keer wel met iemand afgesproken (blind date), hij stapt uit de auto en is echt twee koppen kleiner dan ik... ik heb gezegd sorry en ben naar huis gelopen
Oh pfoeh, goed om te horen dat ik daar niet de enige in ben. Ik zou ook een blinddate hebben. We waren wel aan het smsen. Dag van de date zei hij dat hij iets moest opbiechten, ik had gezegd dat ik op lange mannen viel en hij was kleiner dan mij. 1 uur voor de date heb ik gezegd dat ik me er toch niet prettig bij voelde. We wisten beide dat het zijn lengte was..quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:27 schreef Karina het volgende:
Ik kan me niet echt herinneren een hele slechte date te hebben gehad, wel dates waar gewoon niets aan was. Eén keer wel met iemand afgesproken (blind date), hij stapt uit de auto en is echt twee koppen kleiner dan ik... ik heb gezegd sorry en ben naar huis gelopen
Hij kwam uit de buurtquote:Op dinsdag 27 november 2012 07:31 schreef blow... het volgende:
[..]
je zult maar uit een ver dorp komen en dan te horen krijgen dat je te klein bent
Houden vrouwen niet van IBH?quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij kwam uit de buurtEn ik denk dat hij zelf ook wel in zag dat het lengteverschil wel erg groot was
Als het 10 cm of zo was geweest OK, maar echt 2 koppen kleiner.
Quote alert deed het hier wel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is IBH? En het antwoord zal we nee zijn denk ik
Quote alert werkt niet volgens mij
Ik ben blij dat mij dit niet echt zou kunnen gebeuren. Ik ben 1.95 maar inderdaad het ziet er vreemd uit als de dame zoveel langer is dan een man.quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:27 schreef Karina het volgende:
En zo lang ben ik nou ook weer niet... 1.76 ik had wel schoenen met een hak aan, maar ik zal hooguit 1.82 zijn geweest dan. Ik denk dat die man 1.65 was of zoquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:39 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mij dit niet echt zou kunnen gebeuren. Ik ben 1.95 maar inderdaad het ziet er vreemd uit als de dame zoveel langer is dan een man.
Karina staat gelijk aan alle vrouwen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
Eigenlijk zijn vrouwen ook echt oppervlakkigiemand geen kans geven omdat ie kleiner is
Uiteraard. Waarom vraag je dit?quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:33 schreef nelisb het volgende:
[..]
Karina staat gelijk aan alle vrouwen?
Ik ben er ook schuldig aan, maar je kent mequote:Op dinsdag 27 november 2012 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
Eigenlijk zijn vrouwen ook echt oppervlakkigiemand geen kans geven omdat ie kleiner is
Precies.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:36 schreef Silenus het volgende:
Nou 90% is denk ik wel zo hoor, Karina is daar niet de enige in. Niks oppervlakkigs aan trouwens, wie wil er nou met zo'n onvolgroeide dwerg worden gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |