abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119498019
Naar aanleiding van dit topic: KLB / Slechte, domste, irritantse date ooit

Vroeg me af wat jullie slechtste date-ervaring ooit is.

TS begint: Ik was 14 en had een vriendje, we hadden een keertje gezoend maar dat vond ik afschuwelijk ;( en toen gingen we dus weer afspreken, we wisten niet dat we moesten doen dus besloten te gaan fietsen en dan wel te zien waar we heen gingen. Uiteindelijk hebben we een hele middag random rondjes gefietst en nooit ergens gestopt omdat ik niet weer wilde zoenen :')

Heel lang geleden, ik weet het, zal nog even nadenken of ik nog iets recenters weet.. Maar ben erg benieuwd naar die van jullie!

TS = niet ik.
Because you know i'm all about that ass
pi_119498040
pi_119498061
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ten eerste trek jij zulken aan en ten 2e lijk je net zoveel eisen te stellen aan een man alsof je een of andere prijs bent :{
Wel nee. :D Waarom denk je dat ik telkens zulke verhalen heb. Ik zou juist meer moeten selecteren. Ik een prijs. :') Heb je mijn tenen gezien?
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  donderdag 22 november 2012 @ 11:49:55 #4
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_119498087
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:47 schreef blow... het volgende:
-knip-
TS = niet ik.
Wat? Jij bent niet TS want je bent niet wat?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_119498103
Rebubbled _O_

Die gozert :')
pi_119498116
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:49 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Wat? Jij bent niet TS want je bent niet wat?
Lama.
  donderdag 22 november 2012 @ 11:51:25 #7
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_119498141
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:50 schreef blow... het volgende:

[..]

Lama.
UI Made bij VanilleKwark.
  donderdag 22 november 2012 @ 11:53:25 #8
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_119498217
Tvp :9
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  donderdag 22 november 2012 @ 11:54:52 #9
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_119498265
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:49 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Wel nee. :D Waarom denk je dat ik telkens zulke verhalen heb. Ik zou juist meer moeten selecteren. Ik een prijs. :') Heb je mijn tenen gezien?
Dus je bent makkelijk? :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 22 november 2012 @ 11:55:24 #10
64831 2NutZ
pi_119498287
quote:
Dat is een kameel of dromedaris.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_119498377
DIT IS EEN LAMA.
pi_119498453
Valt mee bij mij. Hooguit een chick die gedurende de hele date naar haar vriendinnen aan het whatsappen was hoe leuk de date was :'). Paar dagen later had ze een relatie (volgens FB) met een of andere knakker en ik heb haar nooit meer gesproken :').
pi_119498616
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:54 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dus je bent makkelijk? :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste dates vind ik leuk ja, nieuwe mensen ontmoeten is gezellig. En soms hilarisch. En soms goed voor een leuk verhaal tijdens het kerstdiner. En soms, heel soms, dan ontmoet je iemand die echt leuk is. Je zou het eens moeten proberen.
  donderdag 22 november 2012 @ 12:08:00 #14
64831 2NutZ
pi_119498696
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:05 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Eerste dates vind ik leuk ja, nieuwe mensen ontmoeten is gezellig. En soms hilarisch. En soms goed voor een leuk verhaal tijdens het kerstdiner. En soms, heel soms, dan ontmoet je iemand die echt leuk is. Je zou het eens moeten proberen.
Misschien ga ik dat ook eens doen dan idd :)
  donderdag 22 november 2012 @ 12:23:31 #15
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_119499077
Kleintje van mijn kant uit:

Was toen net in de tijd dat je de eerste dates kreeg.
Mooie meid toen altijd netjes..
We zouden uitgaan naar 1 van haar feestjes die ze helemaal geweldig vond..

Stond ik daar in een zwaar emo feestje..
en probleem 1
Kon niet weg we werden opgehaald
probleem 2
Ze had zich helemaal emo opgemaakt
van heel mooi naar heel :r :r

Ik was blij dat ik thuis was
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
pi_119499333
quote:
15s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:25 schreef Rebubbled het volgende:
Nou, nog maar één uit de oude doos. Dit is uiteindelijk niet eens een date geworden, dus ik weet niet of hij wel telt.

Een tijdje geleden is mijn relatie uitgegaan en direct daarna dacht ik 'Freedom!!' dus ben ik een soort gaan serial daten. Ik heb tijdens mijn relatie een keer een interessante jongen ontmoet, nummers uitgewisseld, maar nooit wat mee gedaan, want relatie. Relatie uit, ik een sms gestuurd hoe het ging en wanneer we eens iets gingen drinken.

Wij een dag afgesproken. Echter deed hij al heel moeilijk en raar over de tijd waarop we af zouden spreken. Eerst kreeg ik op mijn vraag 'Wanneer zullen we wat gaan drinken?' een resoluut en overlegloos 'Oké, zondag 13:00, tot dan.' Toen ik aangaf niet om 13:00 te kunnen, maar wel rond 14:30, kreeg ik: 'Ik hou enkel van ronde tijden goed. 17:00'. Wat al een afknapper was, OCD, niet sexy en dat opdragende toontje beviel me ook niets. Vervolgens bleek dat ik zondag al wat anders had afgesproken, dus ik vertel hem dit. Krijg ik een bitchy 'Waarom zag ik dit al aankomen? Zeg maar een andere dag.'

Ik was echter bezig en heb niet gelijk gereageerd. Krijg ik twee uur later dit: 'Je weet dat ik je eigenlijk aan je haren mijn grot in zou moeten trekken om je grillige vrouw zijn en smoesjes eruit te halen? Ik ben niet zo naief dan kan je gelijk zien hoe assertief ik ben. uhow hum wat now. play the game or chicken out.. Je wispelturigheid maakt me dominant i don't like bullshit.' Dus ik heb hem teruggesmst dat de moeder van een vriend van mij is overleden en daarom mijn afspraak van vorige week zondag naar deze was verschoven en ik dat was vergeten. Daarna heb ik hem gezegd dat zijn houding mij totaal niet aanstaat en ik vond dat we het hier maar bij moesten laten.

Krijg ik terug dat hij het irritant vind dat ik niet meteen terug sms, maar dat het wel goed is zo. Dus ik denk dat het klaar is en heb niets teruggestuurd. Krijg ik na een paar uur: 'En zoiezo doen meisjes dat weleens niet zo gek dat ik dat denk als je zo doet en je amper nog een proven identidy naar me hebt. Dat zou je moeten begrijpen daarnaast kan je ook lekker oordelen terwijl jij mij ook amper nog kent. Goed genoeg gevent de makkelijke oplossing is prima ik wou het fff kwijt'. Niks op geantwoord.

Volgende ochtend word ik wakker, heb ik midden in de nacht een sms van een onbekend nummer ontvangen: 'Lekker anaal nemen met my dikke lul'. Helaas is hij de enige die ik ken die ij als y schrijft, dus dat was meteen wel duidelijk dat dit nummer ook van hem was. Nummer geblokkeerd, einde verhaal dacht ik. Krijg ik de dag erna weer een nieuw smsje: 'Dus, ben je al afgekoelt?' Alsof mijn afwijzing van hem een driftbui van een vierjarige was. :') Wederom maar niets op gereageerd en ook dat nummer geblokkeerd. Toen hield het eindelijk op.

Disclaimer: De typfouten in de smsjes zijn zijn interpretatie van de Nederlandse en Engelse taal.
Wtf :')

Dus jij; Talk to you NEVER BITCHES|ZZZ
Lambo of Rekt
pi_119529444
Blij dat dit topic zo goed loopt :D
pi_119530529
Uit angst mezelf te stigmatiseren durf ik geen slechte dates meer te posten..
  vrijdag 23 november 2012 @ 10:30:20 #19
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_119530814
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:19 schreef Rebubbled het volgende:
Jammer het waren net zo'n leuke verhalen :D
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:00:48 #20
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119533394
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:19 schreef Rebubbled het volgende:
Dan maak je een topic aan met fantastische dates! Counter je dat daar een beetje en dan kan je ons lekker vermaken met je boeiende en vermakelijke verhalen.

Weet trouwens niet of dat andere topic zo zou lopen... ;)
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_119534793
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:00 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dan maak je een topic aan met fantastische dates! Counter je dat daar een beetje en dan kan je ons lekker vermaken met je boeiende en vermakelijke verhalen.

Weet trouwens niet of dat andere topic zo zou lopen... ;)
Ik denk het niet, niemand wil succesverhalen horen. :P Ook ik niet.

Nou nog één dan maar. Eigenlijk was dit wel een beetje sad panda voor mij.

Mijn relatie was net uit en ik was druk opzoek naar een rebound. Ik had met mijn buurjongen gezoend op een buurtfeestje, telefoonnummers uitgewisseld en besloten dat we op date gingen. We gingen om 15:00 naar een museum, waarna we besloten wat te gaan drinken, daarna besloten we samen te gaan eten in de stad. Uiteindelijk naar mijn huis gegaan, nog wat gewii-t, een fles wijn opengemaakt, daarna nog één. En er gebeurde niets! Ik ben uiteindelijk nog naast heb op mijn fatboy gaan liggen, gaan knuffelen, in de hoop dat er iets zou gebeuren, maar niets! Hij heeft me omarmd en we hebben elkaars arm gestreeld en hij ging om half 4 naar huis. Niks geen sexy time.

Daarna zag ik hem op een buurtfeestje. Gezellig gepraat, gedanst, geflirt en er was zeker weer een soort spanning. Hij nam echter geen initiatief whatsoever, geen gezoen, maar ook geen berichtjes ofzo. Wat mij het gevoel geeft dat hij niets van me moest. Dus ik dacht, on to tha next.
Echter kwam een gezamelijke vriendin ermee dat zij een goed gesprek hadden gehad en daar kwam uit dat ik hem erg onzeker maakte en hij geen hoogte kon krijgen van wat ik van hem vond. :') Ik hang niet voor niets 12 uur om je heen op mijn vrije zaterdag, verdorie. Via sms vroeg hij toen of we nog eens op date gingen, wat ik wel wilde. Exacte datum werd niet afgesproken. Dus ik na een paar dagen nog eens geinformeerd, kreeg ik terug 'Geef me een week.' Wat ik vaag vond, wat betekent dat nou weer? Dus ik besloot dat het allemaal te veel moeite was voor een rebound.

Een week later ging ik wat drinken met de gezamelijke vriendin in kwestie. Na een paar biertjes zei ze dat ze iets op moest biechtte. Schoorvoetend kwam eruit dat ze de ho-code had geschonden. Ze had, ten tijde van het 'goede gesprek' tussen haar en mijn date, keihard met hem lopen bekken. De volgende ochtend hadden ze samen ontbeten en wederom lopen bekken. Ze zag hem wel zitten en hij haar ook dacht ze. Ineens begreep ik waarom ik hem een week moest geven. Ik was zijn back up. :') FML. Zij heeft als 'straf' mijn afwas gedaan en met hem ben ik nu gewoon bevriend. Ze hebben sinds die tijd een relatie. :)
pi_119534878
Die ontknoping :D _O- :') ^O^
pi_119534902
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:50 schreef debeterebob het volgende:
Die ontknoping :D _O- :') ^O^
pi_119535034
Ik ben toch blij dat mijn leed jullie harten verblijd. O+ En daarom date ik graag. Hoe verschrikkelijker de date, des te beter het verhaal. :P
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:57:47 #25
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119535085
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:47 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Whaha, die was het wel waard inderdaad :D

Je moet een boek schrijven Rebubbled... ;)
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')