SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
5,5", 2GB Ram, dikke quadcore processor, android 4.1, en verder gewoon echt multi-tasking. 2 apps letterlijk naast elkaar op je scherm bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is daar nog zoveel anders aan dan de Note 1 dan?NIEUW: Foto's!![]()
Dat klopt, maar daar zag ik haar ook posten.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Grtd is sowieso niet de enige sc in gc.![]()
Oke.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik zie niet in hoe dat handig kan zijnquote:Op donderdag 22 november 2012 10:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
5,5", 2GB Ram, dikke quadcore processor, android 4.1, en verder gewoon echt multi-tasking. 2 apps letterlijk naast elkaar op je scherm bijvoorbeeld.
En uh, hoe grote accu heeft dat ding?![]()
![]()
3100mahquote:Op donderdag 22 november 2012 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dat handig kan zijn
En uh, hoe grote accu heeft dat ding?quote:
NIEUW: Foto's!![]()
Hoi meneer.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ze zeggen 550 uur standby, maar dat is volgens mij met alle dataverbindingen en het scherm uitquote:Op donderdag 22 november 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, dat zal die ook wel nodig hebben ja.
Ja, vliegtuigmodus oidquote:Op donderdag 22 november 2012 11:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ze zeggen 550 uur standby, maar dat is volgens mij met alle dataverbindingen en het scherm uit![]()
![]()
heeft ie t eindelijk eens niet koud, gaan we weer zeuren over de zon... je zit binnen!quote:
Rez?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wees blij dat de zon er is![]()
![]()
Nee, ik ben buiten. Sta te wachten op de bus. Moet even wat weg brengen.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
heeft ie t eindelijk eens niet koud, gaan we weer zeuren over de zon... je zit binnen!
En het is nog warm ook![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg sorry tegen de zon![]()
![]()
"Sorry zon"quote:Op donderdag 22 november 2012 11:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg sorry tegen de zon![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: