SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
5,5", 2GB Ram, dikke quadcore processor, android 4.1, en verder gewoon echt multi-tasking. 2 apps letterlijk naast elkaar op je scherm bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is daar nog zoveel anders aan dan de Note 1 dan?NIEUW: Foto's!![]()
Dat klopt, maar daar zag ik haar ook posten.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Grtd is sowieso niet de enige sc in gc.![]()
Oke.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik zie niet in hoe dat handig kan zijnquote:Op donderdag 22 november 2012 10:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
5,5", 2GB Ram, dikke quadcore processor, android 4.1, en verder gewoon echt multi-tasking. 2 apps letterlijk naast elkaar op je scherm bijvoorbeeld.
En uh, hoe grote accu heeft dat ding?![]()
![]()
3100mahquote:Op donderdag 22 november 2012 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dat handig kan zijn
En uh, hoe grote accu heeft dat ding?quote:
NIEUW: Foto's!![]()
Hoi meneer.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ze zeggen 550 uur standby, maar dat is volgens mij met alle dataverbindingen en het scherm uitquote:Op donderdag 22 november 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, dat zal die ook wel nodig hebben ja.
Ja, vliegtuigmodus oidquote:Op donderdag 22 november 2012 11:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ze zeggen 550 uur standby, maar dat is volgens mij met alle dataverbindingen en het scherm uit![]()
![]()
heeft ie t eindelijk eens niet koud, gaan we weer zeuren over de zon... je zit binnen!quote:
Rez?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wees blij dat de zon er is![]()
![]()
Nee, ik ben buiten. Sta te wachten op de bus. Moet even wat weg brengen.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
heeft ie t eindelijk eens niet koud, gaan we weer zeuren over de zon... je zit binnen!
En het is nog warm ook![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg sorry tegen de zon![]()
![]()
"Sorry zon"quote:Op donderdag 22 november 2012 11:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg sorry tegen de zon![]()
![]()
Hé, ik ben degene met m'n panties in een twistquote:. Maar, was ist?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Uit die panties dan.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hé, ik ben degene met m'n panties in een twist. Maar, was ist?
Geen zin in werk.![]()
![]()
het leven wordt zoveel duidelijker nadat je in een wasmachine hebt gezetenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
Nu valt me pas op dat er een strakke blauwe lucht isTax wil tetten :)!![]()
Neu, want ze zitten niet in een twistquote:Op donderdag 22 november 2012 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uit die panties dan.
Geen zin in werk..
Och, als dat alles is. Ruilen? Jij een zere knie, ik wat te doen.
Que?quote:quote:quote:quote:Op donderdag 22 november 2012 11:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het leven wordt zoveel duidelijker nadat je in een wasmachine hebt gezeten
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het leven wordt zoveel duidelijker nadat je in een wasmachine hebt gezeten
Het lijkt wel lente![]()
![]()
Deal.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, want ze zitten niet in een twist.
Och, als dat alles is. Ruilen? Jij een zere knie, ik wat te doen.
Morgen wel weer terugruilen want dan moet ik verhuizen.
![]()
![]()
Robijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat is de Robijntje die we horen praten zeker?![]()
![]()
Goed.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deal.Morgen wel weer terugruilen want dan moet ik verhuizen.
En nu ga ik een lekkere boterham smeren. Met kwinkslag
.
ik strooi kwinkslag altijdquote:Op donderdag 22 november 2012 11:17 schreef Samzz het volgende:
En nu ga ik een lekkere boterham smeren. Met kwinkslag
.
Tax wil tetten :)!![]()
![]()
goeiemorgen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Dat maakt dit dus een topic met kutten, dus een kutscquote:.
Nee ik ben serieusquote:Op donderdag 22 november 2012 11:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat is de Robijntje die we horen praten zeker?.
Zonnetje, strak blauwe lucht, lekker temperatuurtje![]()
![]()
![]()
Mjaquote:Op donderdag 22 november 2012 11:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja alleen een paar graden kouder.
![]()
het zonnetje schijnt, de lucht is blauw... oke nevermindquote:Op donderdag 22 november 2012 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik ben serieus.
Zonnetje, strak blauwe lucht, lekker temperatuurtje![]()
Teletubbies, kom maar gauwquote:Op donderdag 22 november 2012 11:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het zonnetje schijnt, de lucht is blauw... oke nevermind![]()
_!
![]()
Aaargh, ik boog met m'n knie te ver, piiiiijjjjjjn!
Want daar heb je pics?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kijk maar lekker in kpd![]()
Topic is dichtquote:Op donderdag 22 november 2012 11:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kijk maar lekker in kpd
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Whahahaha goeden grapquote:Op donderdag 22 november 2012 11:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kijk maar lekker in kpd![]()
Maar goed ook, wat een afgezakt kuttopic.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Leuke woordspelingquote:Op donderdag 22 november 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar goed ook, wat een afgezakt kuttopic.![]()
![]()
Mensen die niet snappenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die niet snappen dat je OV-chipkaart langer als een halve seconde voor dat ding moet houden.
Mensen die niet.
Mensen.
sowieso mensenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die niet snappen dat je OV-chipkaart langer als een halve seconde voor dat ding moet houden
Afgezakt? Uitgezaktquote:Op donderdag 22 november 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar goed ook, wat een afgezakt kuttopic.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Sinds het topic er is, is er gezeik. Snap niet dat het ooit nog open is gegaanquote:Op donderdag 22 november 2012 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond afgezakt een iets leukere pun.
Rare wezens zijn het.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen.
Mensen die niet.
Mensen.
![]()
Ik ook niet. Als je in een foto-topic dergelijke regels moet opstellen om het leuk te houden, dan gaat er iets misquote:Op donderdag 22 november 2012 11:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Sinds het topic er is, is er gezeik. Snap niet dat het ooit nog open is gegaan.
En sowieso, verwachten dat FOK!ers normaal commentaar kunnen geven_!
mja ik zat gisteren effe mee te lezen wat een onnodig gezeik daarquote:Op donderdag 22 november 2012 11:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Sinds het topic er is, is er gezeik. Snap niet dat het ooit nog open is gegaanLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Tjaquote:Op donderdag 22 november 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als je in een foto-topic dergelijke regels moet opstellen om het leuk te houden, dan gaat er iets mis.
Dat laatste geldt niet eens alleen voor KPDquote:Op donderdag 22 november 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als je in een foto-topic dergelijke regels moet opstellen om het leuk te houden, dan gaat er iets mis.
![]()
![]()
Das echt al jaaaaaaren.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik zat gisteren effe mee te lezen wat een onnodig gezeik daarWipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Het is in sommige gevallen ook wel goed gegaan hoor.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het probleem zit hem in de extremen denk ik.NIEUW: Foto's!![]()
inderdaad, maar sommigen kunnen sowieso niet tegen kritiek en maken er een groot drama vanquote:Op donderdag 22 november 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat laatste geldt niet eens alleen voor KPDTax wil tetten :)!![]()
Weet ik. Maar dat is gewoon iets waar je maar rekening mee moet houden wanneer je foto's post. Ik ga ook niet janken als iemand mijn tekening een ravensburgerkleurplaat vindt.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat laatste geldt niet eens alleen voor KPD
Dus iemand mag van mij ook best zeggen dat iemand gewoon dik is en vol striae zit. Mits dat zo is, uiteraard.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Extreem afzeiken. Of zogenaamd extreem geilen op iemand.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het is in sommige gevallen ook wel goed gegaan hoor.
Het probleem zit hem in de extremen denk ik.
Dat vind ik nog sneuer.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Het probleem is dat de huillies daar niet tegen negatief commentaar kunnen en alleen kwijlkwijlkwijl willen zien/lezen.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het is in sommige gevallen ook wel goed gegaan hoor.
Het probleem zit hem in de extremen denk ik.
Je ziet toch wat er gebeurde toen Kreator een stukken mooiere foto postte? Meteen huillies die het niet mooi vinden alleen om in een goed blaadje te komen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
mja zal best maar gisteren spande wat mij betreft echt de kroonquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Maar, wat werd er nu gepost dat zo belachelijk is? Diequote:Op donderdag 22 november 2012 11:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja zal best maar gisteren spande wat mij betreft echt de kroon? Want dat is ook gewoon een reactie. Kinderachtig, maar daar kan je ook overheen lezen.
dat sowieso als ik sommige posts lees echt belachelijkquote:Op donderdag 22 november 2012 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het probleem is dat de huillies daar niet tegen negatief commentaar kunnen en alleen kwijlkwijlkwijl willen zien/lezen.
Je ziet toch wat er gebeurde toen Kreator een stukken mooiere foto postte? Meteen huillies die het niet mooi vinden alleen om in een goed blaadje te komen.
ik reageer alleen op de fotos die ik mooi vind
simpel zatLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ja? Dan heb je eerdere discussies duidelijk niet meegemaakt daarquote:Op donderdag 22 november 2012 11:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja zal best maar gisteren spande wat mij betreft echt de kroon
dat niet zo zeer maar gewoon die hele discussiequote:Op donderdag 22 november 2012 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, wat werd er nu gepost dat zo belachelijk is? Die? Want dat is ook gewoon een reactie. Kinderachtig, maar daar kan je ook overheen lezen.
ik zag dat er een nieuw deel was ik denk okee leuk
ik kijken
7 bladzijdes aan discussie en het ging nergens over ookLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dat met Chivez was ook wel grappigquote:Op donderdag 22 november 2012 11:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja? Dan heb je eerdere discussies duidelijk niet meegemaakt daar.
helaas denken ze er niet allemaal zo overquote:Op donderdag 22 november 2012 11:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat sowieso als ik sommige posts lees echt belachelijk
ik reageer alleen op de fotos die ik mooi vind
simpel zat
Eensquote:Op donderdag 22 november 2012 11:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat niet zo zeer maar gewoon die hele discussie
ik zag dat er een nieuw deel was ik denk okee leuk
ik kijken
7 bladzijdes aan discussie en het ging nergens over ook. Weg met dat topic.
Waar ik trouwens een schurfthekel aan heb: Van die dozen die met groot bombarie aankondigen te stoppen om vervolgens een maand later toch weer foto's te posten. Want ja dat gekwijl kan je toch niet zonder![]()
Dan ben je gewoon triest.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
blijkbaar niet ik ben toen ook een hele poos niet meer op fok geweestquote:Op donderdag 22 november 2012 11:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja? Dan heb je eerdere discussies duidelijk niet meegemaakt daar
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dat zegt wel weer genoeg jaquote:Op donderdag 22 november 2012 11:49 schreef Tally het volgende:
Waar ik trouwens een schurfthekel aan heb: Van die dozen die met groot bombarie aankondigen te stoppen om vervolgens een maand later toch weer foto's te posten. Want ja dat gekwijl kan je toch niet zonder![]()
Dan ben je gewoon triest.![]()
![]()
Ik kom er al een tijdje niet meer. Dus ik lees niet alles mee. idd vanwegen het gezeik.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het probleem is dat de huillies daar niet tegen negatief commentaar kunnen en alleen kwijlkwijlkwijl willen zien/lezen.
Je ziet toch wat er gebeurde toen Kreator een stukken mooiere foto postte? Meteen huillies die het niet mooi vinden alleen om in een goed blaadje te komen.Ja, beide idd.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Extreem afzeiken. Of zogenaamd extreem geilen op iemand.
Dat vind ik nog sneuer.NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:49 schreef Tally het volgende:
Dan ben je gewoon triest..
dat vind ik ook annoying as fuckquote:Op donderdag 22 november 2012 11:49 schreef Tally het volgende:
Dan ben je gewoon triest.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Forum Opties Forumhop: Hop naar: