SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
5,5", 2GB Ram, dikke quadcore processor, android 4.1, en verder gewoon echt multi-tasking. 2 apps letterlijk naast elkaar op je scherm bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is daar nog zoveel anders aan dan de Note 1 dan?NIEUW: Foto's!![]()
Dat klopt, maar daar zag ik haar ook posten.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Grtd is sowieso niet de enige sc in gc.![]()
Oke.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik zie niet in hoe dat handig kan zijnquote:Op donderdag 22 november 2012 10:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
5,5", 2GB Ram, dikke quadcore processor, android 4.1, en verder gewoon echt multi-tasking. 2 apps letterlijk naast elkaar op je scherm bijvoorbeeld.
En uh, hoe grote accu heeft dat ding?![]()
![]()
3100mahquote:Op donderdag 22 november 2012 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dat handig kan zijn
En uh, hoe grote accu heeft dat ding?quote:
NIEUW: Foto's!![]()
Hoi meneer.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ze zeggen 550 uur standby, maar dat is volgens mij met alle dataverbindingen en het scherm uitquote:Op donderdag 22 november 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, dat zal die ook wel nodig hebben ja.
Ja, vliegtuigmodus oidquote:Op donderdag 22 november 2012 11:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ze zeggen 550 uur standby, maar dat is volgens mij met alle dataverbindingen en het scherm uit![]()
![]()
heeft ie t eindelijk eens niet koud, gaan we weer zeuren over de zon... je zit binnen!quote:
Rez?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wees blij dat de zon er is![]()
![]()
Nee, ik ben buiten. Sta te wachten op de bus. Moet even wat weg brengen.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
heeft ie t eindelijk eens niet koud, gaan we weer zeuren over de zon... je zit binnen!
En het is nog warm ook![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg sorry tegen de zon![]()
![]()
"Sorry zon"quote:Op donderdag 22 november 2012 11:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg sorry tegen de zon![]()
![]()
Hé, ik ben degene met m'n panties in een twistquote:. Maar, was ist?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Uit die panties dan.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hé, ik ben degene met m'n panties in een twist. Maar, was ist?
Geen zin in werk.![]()
![]()
het leven wordt zoveel duidelijker nadat je in een wasmachine hebt gezetenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
Nu valt me pas op dat er een strakke blauwe lucht isTax wil tetten :)!![]()
Neu, want ze zitten niet in een twistquote:Op donderdag 22 november 2012 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uit die panties dan.
Geen zin in werk..
Och, als dat alles is. Ruilen? Jij een zere knie, ik wat te doen.
Que?quote:quote:quote:quote:Op donderdag 22 november 2012 11:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het leven wordt zoveel duidelijker nadat je in een wasmachine hebt gezeten
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het leven wordt zoveel duidelijker nadat je in een wasmachine hebt gezeten
Het lijkt wel lente![]()
![]()
Deal.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, want ze zitten niet in een twist.
Och, als dat alles is. Ruilen? Jij een zere knie, ik wat te doen.
Morgen wel weer terugruilen want dan moet ik verhuizen.
![]()
![]()
Robijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat is de Robijntje die we horen praten zeker?![]()
![]()
Goed.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deal.Morgen wel weer terugruilen want dan moet ik verhuizen.
En nu ga ik een lekkere boterham smeren. Met kwinkslag
.
ik strooi kwinkslag altijdquote:Op donderdag 22 november 2012 11:17 schreef Samzz het volgende:
En nu ga ik een lekkere boterham smeren. Met kwinkslag
.
Tax wil tetten :)!![]()
![]()
goeiemorgen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Dat maakt dit dus een topic met kutten, dus een kutscquote:.
Nee ik ben serieusquote:Op donderdag 22 november 2012 11:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat is de Robijntje die we horen praten zeker?.
Zonnetje, strak blauwe lucht, lekker temperatuurtje![]()
![]()
![]()
Mjaquote:Op donderdag 22 november 2012 11:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja alleen een paar graden kouder.
![]()
het zonnetje schijnt, de lucht is blauw... oke nevermindquote:Op donderdag 22 november 2012 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik ben serieus.
Zonnetje, strak blauwe lucht, lekker temperatuurtje![]()
Teletubbies, kom maar gauwquote:Op donderdag 22 november 2012 11:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het zonnetje schijnt, de lucht is blauw... oke nevermind![]()
_!
![]()
Aaargh, ik boog met m'n knie te ver, piiiiijjjjjjn!
Want daar heb je pics?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kijk maar lekker in kpd![]()
Topic is dichtquote:Op donderdag 22 november 2012 11:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kijk maar lekker in kpd
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Whahahaha goeden grapquote:Op donderdag 22 november 2012 11:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kijk maar lekker in kpd![]()
Maar goed ook, wat een afgezakt kuttopic.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Leuke woordspelingquote:Op donderdag 22 november 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar goed ook, wat een afgezakt kuttopic.![]()
![]()
Mensen die niet snappenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die niet snappen dat je OV-chipkaart langer als een halve seconde voor dat ding moet houden.
Mensen die niet.
Mensen.
sowieso mensenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die niet snappen dat je OV-chipkaart langer als een halve seconde voor dat ding moet houden
Afgezakt? Uitgezaktquote:Op donderdag 22 november 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar goed ook, wat een afgezakt kuttopic.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Sinds het topic er is, is er gezeik. Snap niet dat het ooit nog open is gegaanquote:Op donderdag 22 november 2012 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond afgezakt een iets leukere pun.
Rare wezens zijn het.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen.
Mensen die niet.
Mensen.
![]()
Ik ook niet. Als je in een foto-topic dergelijke regels moet opstellen om het leuk te houden, dan gaat er iets misquote:Op donderdag 22 november 2012 11:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Sinds het topic er is, is er gezeik. Snap niet dat het ooit nog open is gegaan.
En sowieso, verwachten dat FOK!ers normaal commentaar kunnen geven_!
mja ik zat gisteren effe mee te lezen wat een onnodig gezeik daarquote:Op donderdag 22 november 2012 11:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Sinds het topic er is, is er gezeik. Snap niet dat het ooit nog open is gegaanLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Tjaquote:Op donderdag 22 november 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als je in een foto-topic dergelijke regels moet opstellen om het leuk te houden, dan gaat er iets mis.
Dat laatste geldt niet eens alleen voor KPDquote:Op donderdag 22 november 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als je in een foto-topic dergelijke regels moet opstellen om het leuk te houden, dan gaat er iets mis.
![]()
![]()
Das echt al jaaaaaaren.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik zat gisteren effe mee te lezen wat een onnodig gezeik daarWipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Het is in sommige gevallen ook wel goed gegaan hoor.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het probleem zit hem in de extremen denk ik.NIEUW: Foto's!![]()
inderdaad, maar sommigen kunnen sowieso niet tegen kritiek en maken er een groot drama vanquote:Op donderdag 22 november 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat laatste geldt niet eens alleen voor KPDTax wil tetten :)!![]()
Weet ik. Maar dat is gewoon iets waar je maar rekening mee moet houden wanneer je foto's post. Ik ga ook niet janken als iemand mijn tekening een ravensburgerkleurplaat vindt.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat laatste geldt niet eens alleen voor KPD
Dus iemand mag van mij ook best zeggen dat iemand gewoon dik is en vol striae zit. Mits dat zo is, uiteraard.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Extreem afzeiken. Of zogenaamd extreem geilen op iemand.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het is in sommige gevallen ook wel goed gegaan hoor.
Het probleem zit hem in de extremen denk ik.
Dat vind ik nog sneuer.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Het probleem is dat de huillies daar niet tegen negatief commentaar kunnen en alleen kwijlkwijlkwijl willen zien/lezen.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het is in sommige gevallen ook wel goed gegaan hoor.
Het probleem zit hem in de extremen denk ik.
Je ziet toch wat er gebeurde toen Kreator een stukken mooiere foto postte? Meteen huillies die het niet mooi vinden alleen om in een goed blaadje te komen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
mja zal best maar gisteren spande wat mij betreft echt de kroonquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Maar, wat werd er nu gepost dat zo belachelijk is? Diequote:Op donderdag 22 november 2012 11:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja zal best maar gisteren spande wat mij betreft echt de kroon? Want dat is ook gewoon een reactie. Kinderachtig, maar daar kan je ook overheen lezen.
dat sowieso als ik sommige posts lees echt belachelijkquote:Op donderdag 22 november 2012 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het probleem is dat de huillies daar niet tegen negatief commentaar kunnen en alleen kwijlkwijlkwijl willen zien/lezen.
Je ziet toch wat er gebeurde toen Kreator een stukken mooiere foto postte? Meteen huillies die het niet mooi vinden alleen om in een goed blaadje te komen.
ik reageer alleen op de fotos die ik mooi vind
simpel zatLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ja? Dan heb je eerdere discussies duidelijk niet meegemaakt daarquote:Op donderdag 22 november 2012 11:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja zal best maar gisteren spande wat mij betreft echt de kroon
dat niet zo zeer maar gewoon die hele discussiequote:Op donderdag 22 november 2012 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, wat werd er nu gepost dat zo belachelijk is? Die? Want dat is ook gewoon een reactie. Kinderachtig, maar daar kan je ook overheen lezen.
ik zag dat er een nieuw deel was ik denk okee leuk
ik kijken
7 bladzijdes aan discussie en het ging nergens over ookLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dat met Chivez was ook wel grappigquote:Op donderdag 22 november 2012 11:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja? Dan heb je eerdere discussies duidelijk niet meegemaakt daar.
helaas denken ze er niet allemaal zo overquote:Op donderdag 22 november 2012 11:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat sowieso als ik sommige posts lees echt belachelijk
ik reageer alleen op de fotos die ik mooi vind
simpel zat
Eensquote:Op donderdag 22 november 2012 11:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat niet zo zeer maar gewoon die hele discussie
ik zag dat er een nieuw deel was ik denk okee leuk
ik kijken
7 bladzijdes aan discussie en het ging nergens over ook. Weg met dat topic.
Waar ik trouwens een schurfthekel aan heb: Van die dozen die met groot bombarie aankondigen te stoppen om vervolgens een maand later toch weer foto's te posten. Want ja dat gekwijl kan je toch niet zonder![]()
Dan ben je gewoon triest.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
blijkbaar niet ik ben toen ook een hele poos niet meer op fok geweestquote:Op donderdag 22 november 2012 11:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja? Dan heb je eerdere discussies duidelijk niet meegemaakt daar
Det Som En Gang Var
Dat zegt wel weer genoeg jaquote:Op donderdag 22 november 2012 11:49 schreef Tally het volgende:
Waar ik trouwens een schurfthekel aan heb: Van die dozen die met groot bombarie aankondigen te stoppen om vervolgens een maand later toch weer foto's te posten. Want ja dat gekwijl kan je toch niet zonder![]()
Dan ben je gewoon triest.![]()
![]()
Ik kom er al een tijdje niet meer. Dus ik lees niet alles mee. idd vanwegen het gezeik.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het probleem is dat de huillies daar niet tegen negatief commentaar kunnen en alleen kwijlkwijlkwijl willen zien/lezen.
Je ziet toch wat er gebeurde toen Kreator een stukken mooiere foto postte? Meteen huillies die het niet mooi vinden alleen om in een goed blaadje te komen.Ja, beide idd.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Extreem afzeiken. Of zogenaamd extreem geilen op iemand.
Dat vind ik nog sneuer.NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:49 schreef Tally het volgende:
Dan ben je gewoon triest..
dat vind ik ook annoying as fuckquote:Op donderdag 22 november 2012 11:49 schreef Tally het volgende:
Dan ben je gewoon triest.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik heb geen KPD toegang..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Wel zonde, want er kwamen echt wel eens mooie foto's voorbij.quote:Mis je op dit moment ook weinig aan.quote:
al loopt (voor de dames) het Heren topic wel redelijk toch?
Enige nadeel (maar dat zullen de dames ook ondervinden) zijn de PM's die je krijgt na het plaatsen van een foto. En als het nou leuke dames zijn die PM'n... maar nee... alleen een jongen die maar blijft proberenDaar zat ik niet op te wachten natuurlijk
Hmpf... 1 op de 2500 misschien. Dan kan je beter gaan googlen.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wel zonde, want er kwamen echt wel eens mooie foto's voorbij.
[..]
Mis je op dit moment ook weinig aan.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mja, ti's al maanden niet echt interessant meer.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was het daar beterDit account is niet meer in gebruik.![]()
maar wel zonde als 1/3 van een topic uit foto's van 1 persoon bestaat, dat was een jaar geleden iniedergeval zoquote:Op donderdag 22 november 2012 11:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Mis je op dit moment ook weinig aan.Tax wil tetten :)!![]()
Klopt. Toen Lola ook nog postte was er wat meer afwisseling, jaar of 1,5 terug was dat geloof ik nog.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar wel zonde als 1/3 van een topic uit foto's van 1 persoon bestaat, dat was een jaar geleden iniedergeval zoNIEUW: Foto's!![]()
Vergeet TGND niet, en er zijn er vast nog wel meer.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Klopt. Toen Lola ook nog postte was er wat meer afwisseling, jaar of 1,5 terug was dat geloof ik nog.![]()
Lolaaaquote:Op donderdag 22 november 2012 11:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Klopt. Toen Lola ook nog postte was er wat meer afwisseling, jaar of 1,5 terug was dat geloof ik nog.!?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
toen ik er keek was op elke pagina wel een paar keer kkj te zienquote:Op donderdag 22 november 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vergeet TGND niet, en er zijn er vast nog wel meer.Tax wil tetten :)!![]()
Ja, Vulpes, TGND, Lola, DW, en nog een aantal.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vergeet TGND niet, en er zijn er vast nog wel meer.NIEUW: Foto's!![]()
Ik wil piemels heel veel piemels zienquote:!
wat ik wel minder vond was de overkill van miss messy der fotos
op een gegeven moment ken je het wel en is het niet meer vernieuwendLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Jaquote:![]()
Maar dat is al weer een hele tijd geleden, want het was gewoon niet meer leuk om te postenDat zeg ik... heren topic loopt volgens mij nog wel.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik wil piemels heel veel piemels zien!
Die zijn er ook in kpdquote:Op donderdag 22 november 2012 11:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet altijd even charmant
Potverdoriequote:Op donderdag 22 november 2012 11:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dat is al weer een hele tijd geleden, want het was gewoon niet meer leuk om te posten.
Klopt. Helemaal als je niet het standaard aantal posts per pagina hebt.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
toen ik er keek was op elke pagina wel een paar keer kkj te zien![]()
Die zijn er nog wel.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:57 schreef Raene het volgende:
[..]
![]()
inderdaad, en dan ook nog al die rellen omdat ze niet tegen commentaar kanquote:Op donderdag 22 november 2012 11:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Helemaal als je niet het standaard aantal posts per pagina hebt.
Precies.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, Vulpes, TGND, Lola, DW, en nog een aantal.![]()
Als je er niet tegen kan maak dan een topic voor zwangere vrouwen. Of dat andere topic waarover ze het had wat dood was, maak dat levendquote:Op donderdag 22 november 2012 12:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, en dan ook nog al die rellen omdat ze niet tegen commentaar kan![]()
![]()
is ze zwanger dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je er niet tegen kan maak dan een topic voor zwangere vrouwen. Of dat andere topic waarover ze het had wat dood was, maak dat levendTax wil tetten :)!![]()
Fanboys, moraalriddersquote:Op donderdag 22 november 2012 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je ziet toch wat er gebeurde toen Kreator een stukken mooiere foto postte? Meteen huillies die het niet mooi vinden alleen om in een goed blaadje te komen.
Dat valt niet mee in je eentje... MsMessy was op een gegeven moment de enige die nog in DamesMetEenMaatjeMeer postte, en daar liep iedereen weg omdat ze de enige was. Daarna werd het weer een internet-plaatjes-topicquote:Op donderdag 22 november 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je er niet tegen kan maak dan een topic voor zwangere vrouwen. Of dat andere topic waarover ze het had wat dood was, maak dat levendNIEUW: Foto's!![]()
Oh moooorgen dan is de liefde van mijn leven weer bij mijjj en dan kan ik eindelijk mn cadeautjes gevennn! En taartje eten van lola
!
Het is niet leuk meer hoe overenthousiast ik kan raken alleen maar omdat ik iemand blij hoop te maken.. Ik ga al een week helemaal stuk van binnen
..
Wanneer kom je em ophalen?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:03 schreef Raene het volgende:
Oh moooorgen dan is de liefde van mijn leven weer bij mijjj en dan kan ik eindelijk mn cadeautjes gevennn! En taartje eten van lola
!
Het is niet leuk meer hoe overenthousiast ik kan raken alleen maar omdat ik iemand blij hoop te maken.. Ik ga al een week helemaal stuk van binnen
..
![]()
![]()
inderdaad, en die loopt nu het hardst te krijsen dat kpd kut geworden is. Sorry Madame, zelf heb je ook.niet Echt bijgedragen met je Fotospam.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:57 schreef Giertje het volgende:
wat ik wel minder vond was de overkill van miss messy der fotos
op een gegeven moment ken je het wel en is het niet meer vernieuwend[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Staan je foto's nog allemaal online dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohai
[..]
Gelukkig is er een archief![]()
![]()
Dacht dat de meeste al wel offline waren inmiddelsNIEUW: Foto's!![]()
Dat zal niet meevallen nee, maar je kunt ook overleggen, of gewoon een poging wagen.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat valt niet mee in je eentje... MsMessy was op een gegeven moment de enige die nog in DamesMetEenMaatjeMeer postte, en daar liep iedereen weg omdat ze de enige was. Daarna werd het weer een internet-plaatjes-topic![]()
ik somsquote:Op donderdag 22 november 2012 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas was ik toen vrijwel niet op FOK!
lurkte vooral veel meeLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik geloof het zo wel dat je sexy bentquote:Op donderdag 22 november 2012 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohai
[..]
Gelukkig is er een archief![]()
Er was toen een doosch die over de zeik ging omdat er iemand zei dat ze er uit zag als een lekker sletje
Die ging ook NOOOOOOOOOIT meer posten. Om inmiddels weer te posten
Nee dat nietquote:Op donderdag 22 november 2012 12:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Staan je foto's nog allemaal online dan?![]()
Dacht dat de meeste al wel offline waren inmiddels![]()
harde schijf/telefoon ditdat![]()
Vanavond oidquote:!?
zulke mensenquote:Op donderdag 22 november 2012 12:06 schreef Tally het volgende:
Er was toen een doosch die over de zeik ging omdat er iemand zei dat ze er uit zag als een lekker sletje
Die ging ook NOOOOOOOOOIT meer posten. Om inmiddels weer te posten
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:06 schreef Tally het volgende:
Die ging ook NOOOOOOOOOIT meer posten. Om inmiddels weer te posten![]()
![]()
DMEMM was ook bedoeld voor internetdames, alleen purpledoos vond het nodig erin te posten. Sindsdien.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat valt niet mee in je eentje... MsMessy was op een gegeven moment de enige die nog in DamesMetEenMaatjeMeer postte, en daar liep iedereen weg omdat ze de enige was. Daarna werd het weer een internet-plaatjes-topic[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
weheehequote:Op donderdag 22 november 2012 12:06 schreef Tally het volgende:
Die ging ook NOOOOOOOOOIT meer posten. Om inmiddels weer te postenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ja, ok... ik heb alles ook nog ergens in mapjes op m'n pcquote:Op donderdag 22 november 2012 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat niet![]()
harde schijf/telefoon ditdat
Ja is ook goedquote:Op donderdag 22 november 2012 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er niet
morgenmiddag dan?!
Dan ben ik er niet... ow... laat maarquote:Op donderdag 22 november 2012 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er niet
morgenmiddag dan?
Ik ook. Maar van vroegahquote:Op donderdag 22 november 2012 12:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, ok... ik heb alles ook nog ergens in mapjes op m'n pcVeel ouder dan anderhalf jaar geleden. Heb ik nog wel wat naaktfoto's die ik gestuurd heb gekregen van FOK!kers/FOK!sters
Ja, maar in het geval van Lola heb ik de meeste foto's gemaakt, dus daar heb ik de originele nog wel vanquote:Op donderdag 22 november 2012 12:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. Maar van vroegahVeel ouder dan anderhalf jaar geleden. Heb ik nog wel wat naaktfoto's die ik gestuurd heb gekregen van FOK!kers/FOK!sters
ik dacht eerlijk gezegd ook dat het voor FOK!sters was met een maatje meerquote:Op donderdag 22 november 2012 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
DMEMM was ook bedoeld voor internetdames, alleen purpledoos vond het nodig erin te posten. Sindsdien.Tax wil tetten :)!![]()
Mwa. Ook niet de beste tijd. No offence verder.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, Vulpes, TGND, Lola, DW, en nog een aantal.
Ik neem liever de tijd van Arwen en Chivez, bijvoorbeeld. Toen had het topic nog echt klasse en werd er echt door veel veel meer FOK!sters gepost.
Maar is het vandaag okay om andere vrouwelijke users af te kraken of alleen als ze in kpd postten? Just wondering!
Ben jij dan toch dezelfde J. ?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan ben ik er niet... ow... laat maar![]()
![]()
Mensen hoeven nooit bang te zijn sexy pics van mij te vinden overigens.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Nah, dat is het punt niet. Punt is dat je in KPD alleen negatief commentaar mag geven als je het gezegde onderbouwd.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:10 schreef Raene het volgende:
Maar is het vandaag okay om andere vrouwelijke users af te kraken of alleen als ze in kpd postten? Just wondering!
Nope.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht eerlijk gezegd ook dat het voor FOK!sters was met een maatje meer[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Van origine voor internetplaatjes, dacht ik. En toen er in het reguliere topic teveel gezeken werd zijn ze verplaatst, toch?quote:
Dat topic liep altijd wel goed, dacht ik.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Lolquote:Op donderdag 22 november 2012 12:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan ben ik er niet... ow... laat maar!
Tally, herinner je de Natalie-rellen Nog?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Omdat er altijd gezeik was over volle vrouwen zijn die daarheen verplaatst volgens mij ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van origine voor internetplaatjes, dacht ik. En toen er in het reguliere topic teveel gezeken werd zijn ze verplaatst, toch?
Dat topic liep altijd wel goed, dacht ik.![]()
ja, ok, was dat niet dezelfde periode dan? Chivez en Arwen heb ik ook nog voorbij zien komen.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa. Ook niet de beste tijd. No offence verder.
Ik neem liever de tijd van Arwen en Chivez, bijvoorbeeld. Toen had het topic nog echt klasse en werd er echt door veel veel meer FOK!sters gepost.
Maar er werden toen foto's gepost, geen snelle telefoon-kiekjesNIEUW: Foto's!![]()
Die ken ik zelfs nogquote:Op donderdag 22 november 2012 12:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Tally, herinner je de Natalie-rellen Nog?! Volgens mij... Of ik heb ervan gehoord. Weet niet meer hoe lang dat geleden is.
Sssstquote:Op donderdag 22 november 2012 12:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben jij dan toch dezelfde J. ?
Dat lijkt me fair. Je kunt niet verwachten dat iedereen je foto mooi vindt. Als je vervolgens gaat huilen vraag je er wel omquote:Op donderdag 22 november 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, dat is het punt niet. Punt is dat je in KPD alleen negatief commentaar mag geven als je het gezegde onderbouwd... Maar te grove meningen hoeven niet gemeld te worden imho
.
Er werd besloten dat in het reguliere topic alleen maar maatjes 32 mochten posten, door de users zelf. Als Je maar een grammetje meer had, moest je Al oprotten.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van origine voor internetplaatjes, dacht ik. En toen er in het reguliere topic teveel gezeken werd zijn ze verplaatst, toch?
Dat topic liep altijd wel goed, dacht ik.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Zou ook kunnen. In de tijd van Arwen en Chivez heb ik ook nog wel eens wat gepost. En dat waren inderdaad geen telefoonfoto's.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, ok, was dat niet dezelfde periode dan? Chivez en Arwen heb ik ook nog voorbij zien komen.
Maar er werden toen foto's gepost, geen snelle telefoon-kiekjes
Al waren die van Chivez vaak wel... Te extreem veel bewerkt. Maar er zat wel meer creativiteit in.
Erg sneu jaquote:Op donderdag 22 november 2012 12:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er werd besloten dat in het reguliere topic alleen maar maatjes 32 mochten posten, door de users zelf. Als Je maar een grammetje meer had, moest je Al oprotten.![]()
![]()
Kan allebeiquote:Op donderdag 22 november 2012 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of vanmiddag voor 5-en mag ook maar kijk maar wat jouw uitkomt! Ik weet niet wat handiger is
!
Jij hebt volgens mij weinig te klagen gehad op je reacties toch?quote:
Maar daar ging meestal ook wat werk in zitten om de foto te maken.NIEUW: Foto's!![]()
Anderhalf jaar geleden ofzo? Misschien wel 2 jaar.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die ken ik zelfs nog! Volgens mij... Of ik heb ervan gehoord. Weet niet meer hoe lang dat geleden is.
Ja, dat bedoel ikquote:Op donderdag 22 november 2012 12:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er werd besloten dat in het reguliere topic alleen maar maatjes 32 mochten posten, door de users zelf. Als Je maar een grammetje meer had, moest je Al oprotten.. Eigenlijk ook wel te triest voor woorden. Maar goed.
Is ook. Maar an sich viel dat dus wel mee. Maar al die regeltjes resulteerden in een kwijlkwijlkusjekroel-topic. En ook foto's die gewoon helemaal niet mooi zijn, op geen enkele manier, werden de hemel in geprezen.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat lijkt me fair. Je kunt niet verwachten dat iedereen je foto mooi vindt. Als je vervolgens gaat huilen vraag je er wel om.. Maar te grove meningen hoeven niet gemeld te worden imho
.
Dat is ook weer een uiterste he.
Ja, dat was ook zo'n mutsquote:Op donderdag 22 november 2012 12:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Tally, herinner je de Natalie-rellen Nog?
Wat is dezeeeequote:!!
Ah, toen ik ook Nog Moeite in mijn fotos stak.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ook kunnen. In de tijd van Arwen en Chivez heb ik ook nog wel eens wat gepost. En dat waren inderdaad geen telefoonfoto's.
Al waren die van Chivez vaak wel... Te extreem veel bewerkt. Maar er zat wel meer creativiteit in.
Ja, dan heb ik nog meegelezen, toen had ik KPD rechten. Apart was dat wel.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden ofzo? Misschien wel 2 jaar.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
App even ik ben tussendoor ff naar school maar verder gewoon thuisquote:Op donderdag 22 november 2012 12:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Kan allebei! Ik weet niet wat handiger is
!
![]()
Jaquote:Op donderdag 22 november 2012 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ah, toen ik ook Nog Moeite in mijn fotos stak.. Al vind ik die foto van jou in de OP van het huidige topic ook wat hebben
.
Ik krijg sowieso liever Opbouwende kritiek Dan die kwijlreacties.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Eigenlijk ook wel te triest voor woorden. Maar goed.
[..]
Is ook. Maar an sich viel dat dus wel mee. Maar al die regeltjes resulteerden in een kwijlkwijlkusjekroel-topic. En ook foto's die gewoon helemaal niet mooi zijn, op geen enkele manier, werden de hemel in geprezen.
Dat is ook weer een uiterste he.
Ook ik heb wel eens nare opmerkingen gehad, maar weet je daar gaat het me niet zo zeer omquote:Op donderdag 22 november 2012 12:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij weinig te klagen gehad op je reacties toch?
Maar daar ging meestal ook wat werk in zitten om de foto te maken.
Als je perfecte foto's van perfecte lichamen wil zien ga dan p0rn downloaden ofzo
Fototechnisch gezien heb ik nooit wat te klagen gehad geloof ik dankzij jouw skilz![]()
Geen idee welke daar staat.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Al vind ik die foto van jou in de OP van het huidige topic ook wat hebben
.
jammer is datquote:Op donderdag 22 november 2012 12:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er werd besloten dat in het reguliere topic alleen maar maatjes 32 mochten posten, door de users zelf. Als Je maar een grammetje meer had, moest je Al oprotten.
neerkijkend op een nat-gedouched wit tshirtquote:Op donderdag 22 november 2012 12:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee welke daar staat.
Toen was ik nog KPD mod trouwens
Heel vervelende foto ja .. schandaligquote:Op donderdag 22 november 2012 12:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
neerkijkend op een nat-gedouched wit tshirt![]()
Logisch, ookquote:Op donderdag 22 november 2012 12:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso liever Opbouwende kritiek Dan die kwijlreacties.. Al kan ik me voorstellen dat het ook leuk is te horen dat je een goed lichaam hebt, dat heb ik ook liever. Maar overdrijven is ook een vak.
Douchefoto, wet-thirt en zoquote:Op donderdag 22 november 2012 12:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee welke daar staat..
Wat een heerlijke tieten. En wat een geil nat kutje zeg. Ik zou jou best eens willen klaar likken of mijn piemel er tussen stoppenquote:Op donderdag 22 november 2012 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Logisch, ook. Al kan ik me voorstellen dat het ook leuk is te horen dat je een goed lichaam hebt, dat heb ik ook liever. Maar overdrijven is ook een vak.
"oeps, ik moet even een schone broek aantrekken"quote:Op donderdag 22 november 2012 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat een heerlijke tieten. En wat een geil nat kutje zeg. Ik zou jou best eens willen klaar likken of mijn piemel er tussen stoppen
Ja, dat dusquote:Op donderdag 22 november 2012 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat een heerlijke tieten. En wat een geil nat kutje zeg. Ik zou jou best eens willen klaar likken of mijn piemel er tussen stoppen.
Gewoon een 'Lekkere foto' is ook goed
.
Ik heb spontaan een zaadlozing gehad door je foto. Zal ik je een foto sturen als bewijs?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
"oeps, ik moet even een schone broek aantrekken"![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat een heerlijke tieten. En wat een geil nat kutje zeg. Ik zou jou best eens willen klaar likken of mijn piemel er tussen stoppen
Det Som En Gang Var
Wil je mijn huiswerk maken?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ehm, das gewoon ranzigquote:Op donderdag 22 november 2012 12:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb spontaan een zaadlozing gehad door je foto. Zal ik je een foto sturen als bewijs?![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb spontaan een zaadlozing gehad door je foto. Zal ik je een foto sturen als bewijs?![]()
Er was dus eens een mafkees die echt een foto van zijn cum gemaakt heeft over een foto van iemand en daar gepost heeft als bewijsquote:
Ik hopelijk ook. Ik wil die piemel wel weer eens bestijgenquote:
Ranzig.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Er was dus eens een mafkees die echt een foto van zijn cum gemaakt heeft over een foto van iemand en daar gepost heeft als bewijs![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Er bestaan gewoon ranzige mensen Fera. ZE BESTAAN!!!quote:Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Er was dus eens een mafkees die echt een foto van zijn cum gemaakt heeft over een foto van iemand en daar gepost heeft als bewijs__!
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Er was dus eens een mafkees die echt een foto van zijn cum gemaakt heeft over een foto van iemand en daar gepost heeft als bewijs![]()
how sad
Det Som En Gang Var
Kut snol laat mij mijn portomonee niet eens rustig opbergen, terwijl het totaal niet druk was. Hele winkel was leeg![]()
![]()
Ja ik ook welquote:Op donderdag 22 november 2012 12:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hopelijk ook. Ik wil die piemel wel weer eens bestijgen
Maar ik ga bij een vriendinnetje eten![]()
![]()
Ik hang hier rond sinds 1999. En al heel wat achterlijke dingen gezien en meegemaakt
Mijn romantische beeld van de wereld, wat doe je?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Er bestaan gewoon ranzige mensen Fera. ZE BESTAAN!!!
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
En weet je wat nog meer sad is. Dat ik mijn buik probeer te vullen met een rol koekjes i.p.v. een goede lunch
whehhee schrijf er een boek overquote:Op donderdag 22 november 2012 12:32 schreef Tally het volgende:
Ik hang hier rond sinds 1999. En al heel wat achterlijke dingen gezien en meegemaakt
Det Som En Gang Var
Ik mag niet klagenquote:Op donderdag 22 november 2012 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook wel
Maar ik ga bij een vriendinnetje eten
Maar ik doe het toch graag
Nee, er zijn er meer die veel hebben meegemaakt. Zelfs nog meer dan ik me kan herinnerenquote:Op donderdag 22 november 2012 12:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehhee schrijf er een boek over
Ik ga zo kippensoep opwarmen.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:33 schreef Tally het volgende:
En weet je wat nog meer sad is. Dat ik mijn buik probeer te vullen met een rol koekjes i.p.v. een goede lunch
En nu weet ik wat ik vergeten ben, stokbrood![]()
![]()
Ik kijk even of mijn collega nog gaat lunchen. Misschien ga ik wel met hem mee.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga zo kippensoep opwarmen.
En nu weet ik wat ik vergeten ben, stokbrood
Of ga ik naar huis en haal ik brood
Die hebben we een keer als dare aan iemand meegegeven.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Er was dus eens een mafkees die echt een foto van zijn cum gemaakt heeft over een foto van iemand en daar gepost heeft als bewijs
De foto was wel van zijn vriendin.![]()
Lijken mij 2 goede optiesquote:Op donderdag 22 november 2012 12:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kijk even of mijn collega nog gaat lunchen. Misschien ga ik wel met hem mee.
Of ga ik naar huis en haal ik brood![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:38 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Die hebben we een keer als dare aan iemand meegegeven.
De foto was wel van zijn vriendin.![]()
![]()
Wat is het meest bizarre wat je hebt meegemaakt?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:32 schreef Tally het volgende:
Ik hang hier rond sinds 1999. En al heel wat achterlijke dingen gezien en meegemaakt![]()
Mijn kind denkt dat het winter is
wanten aan, sjaal om, muts opDe zon schijnt en het is mega lekker buiten
![]()
En ik zit binnenquote:Op donderdag 22 november 2012 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
. Straks maar even een luchtje scheppen. Godver, wat wil ik graag het huis uit
.
Maar, hier is het inderdaad ook heerlijk, zonnetje, kraalheldere lucht.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
TopickillZelfs ik vond het warm buiten. Had dan wel een sjaal om, maar dan nog. Als ik niet ziek was geweest, dan had ik mijn jas open gedaan denk ik.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
Volgens mij is het nog best lekker als je in het zonnetje kunt zittenquote:Op donderdag 22 november 2012 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik zit binnen. Straks maar even een luchtje scheppen. Godver, wat wil ik graag het huis uit
.
Maar, hier is het inderdaad ook heerlijk, zonnetje, kraalheldere lucht.![]()
![]()
Ik ga iig niet buiten zittenquote:Op donderdag 22 november 2012 13:06 schreef Vinniiee het volgende:
Topickill
[..]
Zelfs ik vond het warm buiten. Had dan wel een sjaal om, maar dan nog. Als ik niet ziek was geweest, dan had ik mijn jas open gedaan denk ik.
[..]
Volgens mij is het nog best lekker als je in het zonnetje kunt zitten. Straks wel even hondje laten plassen
.
Goedemiddagquote:Op donderdag 22 november 2012 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, wel weer genoeg gedaan voor schoolHehequote:Op donderdag 22 november 2012 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga iig niet buiten zitten. Straks wel even hondje laten plassen
.
Wel zo handig ja
![]()
![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:08 schreef Nixx- het volgende:
Ik ben even buiten geweest.
Het is zeker lekker.
Terug van de wandeling in de pauze... nu weer ff 3,5 uur naar een scherm staren.NIEUW: Foto's!![]()
Nu lekker van het weer genieten?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, wel weer genoeg gedaan voor school![]()
Alles goed? Als ik jou was zou ik even naar buiten gaan, het is echt heerlijk weerquote:Zelfs ik vond het niet koud
![]()
![]()
Neu.quote:Ja, heel moe alleen.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alles goed? Als ik jou was zou ik even naar buiten gaan, het is echt heerlijk weerZelfs ik vond het niet koud
Heb ik echt totaal geen zin in.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ah. Na ja, het is nog vroeg. Misschien kan je straks even een middagdutje doen of zo.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neu.
[..]
Ja, heel moe alleen.
Heb ik echt totaal geen zin in.![]()
![]()
Straks teambuilding, wat ik zelf geregeld heb.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah. Na ja, het is nog vroeg. Misschien kan je straks even een middagdutje doen of zo.What you forget, you are gonna repeat.
Oh, hmm, dan kun je moeilijk gaan slapen jaquote:Op donderdag 22 november 2012 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Straks teambuilding, wat ik zelf geregeld heb.Succes alvast
![]()
![]()
Dankjequote:Op donderdag 22 november 2012 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, hmm, dan kun je moeilijk gaan slapen jaSucces alvast
What you forget, you are gonna repeat.
Ok, leukquote:Op donderdag 22 november 2012 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Straks teambuilding, wat ik zelf geregeld heb.
Drinken in de bar?![]()
Dames, we willen jullie Naakt zien blijft dicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Dames, we willen jullie Naakt zien blijft dicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Terechte keuze.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook zo erg dat je shirt er onder zit?quote:
Dames, we willen jullie Naakt zien blijft dicht.Ik zag hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog een beetje kippensoep overquote:![]()
![]()
Ik ga maar even afwassen. Dat was ik vergeten
Ik haat de afwas, en die stapel is nu echt té hoog
What you forget, you are gonna repeat.
Op je schoot zeker, omdat je het je mond niet in kreeg?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag het
[..]
Ik heb nog een beetje kippensoep over
Eet smakelijkquote:Op donderdag 22 november 2012 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag het
[..]
Ik heb nog een beetje kippensoep over.
Dames, we willen jullie Naakt zien blijft dicht.Waar moet ik dan jouw fotos checken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kan Je Wel toegang Verschaffen in mijnalbum.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar moet ik dan jouw fotos checken.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dames, we willen jullie Naakt zien blijft dicht.Hoezo dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ik volg dat heel erg soms)![]()
Alternatief voor het topic, gewoon MijnAlbum logins sharenquote:Op donderdag 22 november 2012 13:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan Je Wel toegang Verschaffen in mijnalbum.
Vergeet mij nietquote:Op donderdag 22 november 2012 13:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan Je Wel toegang Verschaffen in mijnalbum.![]()
![]()
Hehe, nee, ik stond bij het aanrecht te eten.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Op je schoot zeker, omdat je het je mond niet in kreeg?
En daarnaast zit er nog wat in de panDank jequote:![]()
![]()
Jarenlang gezeik steeds, meerendeel Van de poststers heeft aangegeven er klaar mee te zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:36 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hoezo dat?
(Ik volg dat heel erg soms)[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
of Je maakt een tumblr voor ons aan.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Alternatief voor het topic, gewoon MijnAlbum logins sharen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom maar langs... dan maak ik wat artistieke foto's van jequote:Op donderdag 22 november 2012 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
of Je maakt een tumblr voor ons aan.![]()
![]()
Naast het aanrecht zit er nog wat in de pan?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, nee, ik stond bij het aanrecht te eten.
En daarnaast zit er nog wat in de pan
[..]
Hmmm... FokLadies.Tumblr.com ofzoquote:Op donderdag 22 november 2012 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
of Je maakt een tumblr voor ons aan.
is goed! Maar de tattoeage op mijn rug wil ik wel weggesoept hebben danquote:Op donderdag 22 november 2012 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom maar langs... dan maak ik wat artistieke foto's van je
Ja, en mijn shirt dusquote:Op donderdag 22 november 2012 13:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Naast het aanrecht zit er nog wat in de pan?![]()
![]()
Das geen probleem. Gaat sneller dan in het echt hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 13:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
is goed! Maar de tattoeage op mijn rug wil ik wel weggesoept hebben danquote:
ja, maar ze moeten Wel allemaal eerst goedgekeurd worden he, want Ze moeten Wel artistiek Zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Naast het aanrecht zit er nog wat in de pan?
[..]
Hmmm... FokLadies.Tumblr.com ofzo[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dames, we willen jullie Naakt zien blijft dicht.Dat overleef ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gelukkig Maarquote:Op donderdag 22 november 2012 13:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Das geen probleem. Gaat sneller dan in het echt hoor
[..]![]()
![]()
goedemiddag allemaal
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh![]()
Goed alternatief... I'm in!quote:Op donderdag 22 november 2012 13:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan Je Wel toegang Verschaffen in mijnalbum.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ja, we regelen een stem-paneel... waarbij iedere deelnemer een cijfer tussen 0 en 10 moet geven.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja, maar ze moeten Wel allemaal eerst goedgekeurd worden he, want Ze moeten Wel artistiek Zijn.
Hoogste en laagste cijfers komen te vervallen, gemiddelde van de rest moet boven een 7 zijn. Tenzij het dan te druk wordt, dan krikken we het gemiddelde op naar een 8.NIEUW: Foto's!![]()
Nee, dan krijg je hetzelfde gezeik als dat er nu wasquote:Op donderdag 22 november 2012 13:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, we regelen een stem-paneel... waarbij iedere deelnemer een cijfer tussen 0 en 10 moet geven.
Hoogste en laagste cijfers komen te vervallen, gemiddelde van de rest moet boven een 7 zijn. Tenzij het dan te druk wordt, dan krikken we het gemiddelde op naar een 8.![]()
![]()
Waarom hebben bepaalde woorden in jouw zinnen hoofdlettersquote:Op donderdag 22 november 2012 13:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja, maar ze moeten Wel allemaal eerst goedgekeurd worden he, want Ze moeten Wel artistiek Zijn.?
Goed ideequote:Op donderdag 22 november 2012 13:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, we regelen een stem-paneel... waarbij iedere deelnemer een cijfer tussen 0 en 10 moet geven.
Hoogste en laagste cijfers komen te vervallen, gemiddelde van de rest moet boven een 7 zijn. Tenzij het dan te druk wordt, dan krikken we het gemiddelde op naar een 8.. Krijg je KPD in miniformaat
.
Ik gok iPhonequote:Op donderdag 22 november 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom hebben bepaalde woorden in jouw zinnen hoofdletters?
Dat kan jeroen welquote:Op donderdag 22 november 2012 13:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
is goed! Maar de tattoeage op mijn rug wil ik wel weggesoept hebben dan![]()
![]()
het is jammer wat betreft kpd topic. zoveel drama met sommige mensen. erg jammer"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh![]()
je bent er al uitgekicktquote:Op donderdag 22 november 2012 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is deze?
Ik kan niet meer inloggen met mijn inloggegevens van het werk op de webmail![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is deze?
Ik kan niet meer inloggen met mijn inloggegevens van het werk op de webmail
mijn Telefoon Heeft besloten dat Elk woord In Chrome begint Met een hoofdletter. In wa, sms, Mail of Fb Heb ik er Geen last van.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom hebben bepaalde woorden in jouw zinnen hoofdletters?
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je hetzelfde gezeik als dat er nu wasAhja, daar zit de crux... ik wist dat er iets niet klopte in het plan.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee. Krijg je KPD in miniformaat
.
Ja, of ze zijn weer eens aan het kloten met de serversquote:Dat gaat niet, ik zit ziek thuis.quote:![]()
Gebruik Dan Dolphin Browser.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mijn Telefoon Heeft besloten dat Elk woord In Chrome begint Met een hoofdletter. In wa, sms, Mail of Fb Heb ik er Geen last van.![]()
Gewoon thuis met griep is geen reden om niet onslagen te kunnen worden. Zodra je (tijdelijk) in de ziektewet beland wordt t een ander verhaalquote:Op donderdag 22 november 2012 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, of ze zijn weer eens aan het kloten met de servers
[..]
Dat gaat niet, ik zit ziek thuis.
quote:![]()
Nou wat jammerquote:Op donderdag 22 november 2012 13:44 schreef TheClown1 het volgende:
het is jammer wat betreft kpd topic. zoveel drama met sommige mensen. erg jammer![]()
en Waar Moet ik Nu Mijn Zelfbeeld opkrikken?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:44 schreef TheClown1 het volgende:
het is jammer wat betreft kpd topic. zoveel drama met sommige mensen. erg jammer
Over vaagheid gesprokenquote:Op donderdag 22 november 2012 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mijn Telefoon Heeft besloten dat Elk woord In Chrome begint Met een hoofdletter. In wa, sms, Mail of Fb Heb ik er Geen last van..
Sexy en gewaagd bestaat nogquote:Op donderdag 22 november 2012 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
en Waar Moet ik Nu Mijn Zelfbeeld opkrikken?.
ik vind Chrome fijner. Alleen Dit opeensquote:
foto's naar lola WA'n...quote:Op donderdag 22 november 2012 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
en Waar Moet ik Nu Mijn Zelfbeeld opkrikken?
bij mijquote:Op donderdag 22 november 2012 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
en Waar Moet ik Nu Mijn Zelfbeeld opkrikken?
retorische vragen meisje![]()
![]()
nog idd...quote:GMTAquote:Op donderdag 22 november 2012 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bij mij
retorische vragen meisje
Daar heb je FokR met Zijn Navelfetisjquote:
Nee ik hossel ze wel achter de schermenquote:Op donderdag 22 november 2012 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mis jij al die foto's ook zo?![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: