SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan prima.. Maar ik ben ook niet maar een nobody, ik ben best leuk en lief dusjaquote:Op donderdag 22 november 2012 00:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha, en als ik al dr posts lees en dan het gemiddelde neem, dan is ze een meid met een grote mond en een klein hartje en zeker wel van dingen houd, maar dat niet met zomaar iedereen doet.
Ben benieuwd of ik gelijk heb.
Rustig aan.![]()
Maar ik zou dus eigenlijk heel dik moeten zijnquote:Op donderdag 22 november 2012 00:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Je word van 1 keer flink calorieën wegvreten niet dik.. Maar laten we het er op houden dat een standaard mens 2000 maar nodig heeft.. en dat ik in 1 ronde mac 1750 heb weggegeten..
. Ik was laatst flink afgevallen, ondertussen weer een beetje aangekomen, maar meer dan een klein buikje heb ik niet
. Kan niet zeggen dat ik veel beter eet dan studenten of wat dan ook
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
![]()
Ik moest glimlachen.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik ookquote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ik ben ooit in 1 maand 3 kilo aangekomen.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar ik zou dus eigenlijk heel dik moeten zijn. Ik was laatst flink afgevallen, ondertussen weer een beetje aangekomen, maar meer dan een klein buikje heb ik niet
. Kan niet zeggen dat ik veel beter eet dan studenten of wat dan ook
.
Toen heb ik wel serieus 10 boterhammen + 1 liter volle melk gemiddeld per dag gegeten...
+ aardig veel shit ernaast.
Nu eet ik weer minder dan 5 boterhammen.... Geen reet eigenlijk eet ik nu.Rustig aan.![]()
Oeh, het waait hard buiten. Dat wordt heerlijk slapen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
10 boterhammen + 2 liter melk per dag in 2 weken was 6kgquote:Op donderdag 22 november 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben ooit in 1 maand 3 kilo aangekomen.
Toen heb ik wel serieus 10 boterhammen + 1 liter volle melk gemiddeld per dag gegeten...
Nu eet ik weer minder dan 5 boterhammen.... Geen reet eigenlijk eet ik nu.![]()
![]()
Ik let nooit op wat ik eet en het meeste is ongezondquote:Op donderdag 22 november 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben ooit in 1 maand 3 kilo aangekomen.
Nu eet ik weer minder dan 5 boterhammen.... Geen reet eigenlijk eet ik nu.. Ik zit stabiel rond het juiste gewicht
. 70 tot 75 kg
.
Je kan ook teveel melk drinken... Hoe ging dat met jullie darmen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik geloof dat ik een rel gemist heb.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Hell yeahquote:Op donderdag 22 november 2012 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie in haar een ideale smokebuddy..
Je hebt wel gelijkquote:Op donderdag 22 november 2012 00:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha, en als ik al dr posts lees en dan het gemiddelde neem, dan is ze een meid met een grote mond en een klein hartje en zeker wel van dingen houd, maar dat niet met zomaar iedereen doet.
Ben benieuwd of ik gelijk heb.
...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Goed hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 00:48 schreef Samzz het volgende:
Rustig aan.![]()
Welke ?quote:Op donderdag 22 november 2012 00:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik geloof dat ik een rel gemist heb.
Gaat zeker weer over kpd he ?.
OrlY?quote:Op donderdag 22 november 2012 00:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik geloof dat ik een rel gemist heb.Rustig aan.![]()
Prima.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:48 schreef Samzz het volgende:
![]()
Elke 5 minuten daar onderhand.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Welke ?
Gaat zeker weer over kpd he ?.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Noquote:.
I knowquote:[..]
Je hebt wel gelijk...
.
.
Diarree.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:48 schreef Samzz het volgende:
C'est la vie
Meerderen.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik geloof dat ik een rel gemist heb.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Yesquote:
C'est la vie
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Tuurlijkquote:, negers smoken
. Ik niet
.
Valt me nog mee. Mijn darmen vinden een grote hoeveelheid melk niet leuk.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat is er ?quote:Op donderdag 22 november 2012 00:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!The only easy day, was yesterday. (USMC)
Gewoonquote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Dat kan, uiteraardquote:Op donderdag 22 november 2012 00:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt me nog mee. Mijn darmen vinden een grote hoeveelheid melk niet leuk.![]()
![]()
Ga niet haten op me boy loefquote:Op donderdag 22 november 2012 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tuurlijk, negers smoken
. Ik niet
.
.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ow.quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
WIEHOEEEEEEEEEEEE!!!quote:Op donderdag 22 november 2012 00:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In dat geval: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Dat zei zij gisterenavond ook.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In dat geval: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!C'est la vie
Hoe weet jij dat!?quote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
LEUGENS, STIGMA, MEDIA BEELDVORMING, MELDPUNT DISCRIMINATIE ALLESquote:Op donderdag 22 november 2012 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tuurlijk, negers smoken
. Ik niet
.
C'est la vie
Dat is de grap.quote:C'est la vie
Ik haat nietsquote:. Ik moet bij heloef telkens denken aan een collega van mij
. Die isss cooool jeweetss
.
Smoken = jointquote:Op donderdag 22 november 2012 00:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Smoken alsin sigaretten of joint ?. Anders had ik wel gezegd ik doe mee
.
Oke, ik smoke, af en toe. En nu?quote:Op donderdag 22 november 2012 00:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Smoken = joint. Anders had ik wel gezegd ik doe mee
.
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
LEUGENS, STIGMA, MEDIA BEELDVORMING, MELDPUNT DISCRIMINATIE ALLES. Je bent wel een schattige neger
. Ik wil jou zeker eens meeten
.
Doe ik niet meequote:Op donderdag 22 november 2012 00:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, ik smoke, af en toe. En nu?. Ik hou het bij een sigaret
.
Heloef niet willen meetenquote:Op donderdag 22 november 2012 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]. Je bent wel een schattige neger
. Ik wil jou zeker eens meeten
.
![]()
![]()
Die rook ik dan weer nietquote:Op donderdag 22 november 2012 00:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe ik niet mee. Ik hou het bij een sigaret
.
![]()
![]()
Ik steel van die rijke tata's, die rijke niggers,quote:Op donderdag 22 november 2012 00:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Smoken alsin sigaretten of joint ?C'est la vie
Ik snap niks van die negertaal jonge.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik steel van die rijke tata's, die rijke niggers,![]()
Jonge ik heb zo vanavond een grammetje AK gescoort ditdat jwz.
N00bquote:Op donderdag 22 november 2012 00:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap niks van die negertaal jonge.C'est la vie
Doe mij maar een AK47.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:59 schreef Raene het volgende:
![]()
Hmm... Vaagquote:
Mannen roddelen teveel
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Nooooooooquote:Op donderdag 22 november 2012 00:59 schreef Raene het volgende:
jij bent zo iemand
.
Grappig omdat Nederland.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik sta overal buiten en weet niet waar hij het over heeftquote:Op donderdag 22 november 2012 01:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hmm... Vaag
Mannen roddelen teveel.
Nog iets leuks gedaan de laatste tijd ?The only easy day, was yesterday. (USMC)
quote:![]()
"eigen zaak open maken"![]()
![]()
![]()
Not really.. Werken werken school werkenquote:Op donderdag 22 november 2012 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik sta overal buiten en weet niet waar hij het over heeft.
Nog iets leuks gedaan de laatste tijd ?
Ik leg het principe uit.quote:Op donderdag 22 november 2012 01:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hmm... Vaag
Mannen roddelen teveel
Als iemand bijvoorbeeld draden verwisselt en zegt: waar moet ie in?
Dan zeg ik bijvoorbeeld "dat zei je gisteren in bed ook zeker?"
Snap je het nu?C'est la vie
Herkenbaarquote:Op donderdag 22 november 2012 01:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Not really.. Werken werken school werken, op dat school na dan
. Dat vervang ik door overwerken
.
Heus niet.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Gelukkigquote:.
Nice.quote:Op donderdag 22 november 2012 01:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik laat ze vermommen als een dildo.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik moet nu aan dat trojaanse paard denken...quote:Op donderdag 22 november 2012 01:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grote dildo's wel. Hmm... kabouters, dat is een beter idee.
Alsof je jezelf in een dildo stopt zodat je ongezien seks kunt hebben met een vrouw ofzo
Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik moet nu aan dat trojaanse paard denken...
Alsof je jezelf in een dildo stopt zodat je ongezien seks kunt hebben met een vrouw ofzo![]()
![]()
![]()
NCIS:LA of Flashpoint. Ik twijfel
.
Ik lig eindelijk in bed.. Laaaaaaange dag
Ik vind beide geweldig :$quote:Op donderdag 22 november 2012 01:20 schreef DaMook het volgende:
NCIS:LA of Flashpoint. Ik twijfel
.
En zou ook niet kunnen kiezen.. De ene opnemen en de andere kijken?
Samen kijken ?quote:Op donderdag 22 november 2012 01:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik vind beide geweldig :$
En zou ook niet kunnen kiezen.. De ene opnemen en de andere kijken?
Ik kijk thor.quote:![]()
Ik ga weer vaker sporten, is goed voor me.![]()
Leven leven enzo... Beetje koffie drinken.... Werken...Rustig aan.![]()
Bedtijd![]()
![]()
.
Blond haar blauwe ogen... ik hou der van..quote:Op donderdag 22 november 2012 02:54 schreef kingtoppie het volgende:
Wat is die thor toch een enorme hunk he.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hopelijk komen er andere dames voor terug!quote:Op donderdag 22 november 2012 04:29 schreef arachide. het volgende:
Iemand wil haar kpd rechten niet meer. Jeej!
Oh en Muse!altijd goed
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Daar wordt op getoast op sinterkerst, ik bereid de speech vast voor.quote:Op donderdag 22 november 2012 04:29 schreef arachide. het volgende:
Iemand wil haar kpd rechten niet meer. Jeej!C'est la vie
Hoera!quote:Op donderdag 22 november 2012 04:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar wordt op getoast op sinterkerst, ik bereid de speech vast voor.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Wie dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 04:29 schreef arachide. het volgende:
Iemand wil haar kpd rechten niet meer. Jeej!![]()
Faxiequote:.
Weet niet, ben nog moequote:Op donderdag 22 november 2012 08:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En? weer een stukkie beter dan gisteren?![]()
![]()
Dat dachten we al, we vonden het al zo verdacht stil van jouw kantquote:Op donderdag 22 november 2012 08:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, ik was in slaap geflikkerd![]()
![]()
Laptop stond nog in bed, bril lag in bed. Schrok me net wezenloos toen ik wakker werd, dacht dat het al ver in de middag was of zoquote:Op donderdag 22 november 2012 08:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat dachten we al, we vonden het al zo verdacht stil van jouw kant![]()
![]()
Meid nummer 4, in 1 week...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Even een kaasje rollen.quote:
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Vrijdag advocate uit Bogotaquote:
Zaterdag rust
Zondag mijn scharrel uit Medellin (maar woont hier)
Maandag, Dinsdag, Woensdag idem
Dinsdag Francaise
Woensdag leuke meid uit Bogota
Wat een leven.
Ik vrees dat ik wat harten moet breken...
En morgen daten met "Lady Gaga".
ventquote:Op donderdag 22 november 2012 09:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrijdag advocate uit Bogota
Zaterdag rust
Dinsdag Francaise
Wat een leven.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Trots is niet het woord.quote:
Verrast eerder.
De SEX SC is ooit opgezet voor SEX, lijkt me?quote:
Trots is wel het juiste woord. Je regelt toch zelf de seks?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Trots is niet het woord.
Verrast eerder.![]()
![]()
True, maar om er nou trots op te zijn dat je die jonkvrouwen met je lans gaat ringstekenquote:Op donderdag 22 november 2012 09:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De SEX SC is ooit opgezet voor SEX, lijkt me?
Ik ben erg onder de indruk...quote:Op donderdag 22 november 2012 09:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrijdag advocate uit Bogota
Zaterdag rust
Dinsdag Francaise
Wat een leven.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2012 09:15:16 ]![]()
Oh Aldoquote:Op donderdag 22 november 2012 09:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
True, maar om er nou trots op te zijn dat je die jonkvrouwen met je lans gaat ringstekenwat zeg je dat weer mooi
![]()
Het is een slowchat voor het subforum SEX. Niet om te pronken met hoeveel chicks je in 1 week geneukt hebt.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De SEX SC is ooit opgezet voor SEX, lijkt me?![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh Aldowat zeg je dat weer mooi
Het heeft werkelijk niets met trots of indruk te maken. Het is verbazing, echt.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben erg onder de indruk...
Maar dat mag wel.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is een slowchat voor het subforum SEX. Niet om te pronken met hoeveel chicks je in 1 week geneukt hebt.![]()
![]()
Ik ben verbaast over je arrogantiequote:Op donderdag 22 november 2012 09:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het heeft werkelijk niets met trots of indruk te maken. Het is verbazing, echt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2012 09:17:12 ]![]()
Een butterface?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:12 schreef El_Matador het volgende:
En morgen daten met "Lady Gaga".![]()
![]()
Bram Moskovitz aan het woord...quote:Op donderdag 22 november 2012 09:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is een slowchat voor het subforum SEX. Niet om te pronken met hoeveel chicks je in 1 week geneukt hebt.
Ik zie hier lieden posten die nooit aan seks geroken hebben....
Je kent me nog nietquote:Op donderdag 22 november 2012 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben verbaast over je arrogantie
Noem ze eens op.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bram Moskovitz aan het woord...
Ik zie hier lieden posten die nooit aan seks geroken hebben....![]()
druk met de uni, maar voor de rest goedquote:
en met jou?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Noem er 1quote:Op donderdag 22 november 2012 09:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bram Moskovitz aan het woord...
Ik zie hier lieden posten die nooit aan seks geroken hebben....
Ik voel de afstand... mijn hartquote:![]()
auw
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2012 09:18:20 ]![]()
el matador is zo'n type die naar thailand op vakantie gaat puur voor de sex
Ah, dat zal best ja. Hoe lang nog voor India?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
druk met de uni, maar voor de rest goed
en met jou?
Gaat beter, denk ik. Wel moe, niet zoveel geslapen vannacht.![]()
Nope, rechts:quote:
2 weken en 3 dagenquote:Op donderdag 22 november 2012 09:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dat zal best ja. Hoe lang nog voor India?
Gaat beter, denk ik. Wel moe, niet zoveel geslapen vannacht.![]()
ik ben gewoon aan het aftellen![]()
ben je ziek?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Met van die kindhoertjes?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:18 schreef AldoTheApache het volgende:
el matador is zo'n type die naar thailand op vakantie gaat puur voor de sex![]()
![]()
Murdera weet beter. En nee, Thailand niet geweest en kindhoertjes zijn niet mijn ding.quote:
Aldoooooquote:Op donderdag 22 november 2012 09:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Flaps
was het leuk bij ajakkus?
Ik kon niet heen. Lang verhaal.Achteraf met die uitslag maar beter ook.
![]()
![]()
Nice, dat duurt niet zo lang meerquote:Op donderdag 22 november 2012 09:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 weken en 3 dagen![]()
ik ben gewoon aan het aftellen![]()
ben je ziek?Hoe lang blijf je ook alweer weg, maandje toch?
Jep, sinds maandag al, maar in vergelijking met maandag gaat het nu veeeeeeel beter.![]()
![]()
Ja ik wou net zeggen, nu zat je lekker thuis met een snuggie op de bankquote:Op donderdag 22 november 2012 09:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aldooooo
Ik kon niet heen. Lang verhaal.Achteraf met die uitslag maar beter ook.
Voorlopig wil mevrouw Nederlands leren en is er nog niks gebeurd...quote:
Ik kan het nog makkelijk verkloten...
Oh en op de eerdere vraag; volgens mij post tijnbrein hier ook...
Ik heb nog geen snuggie.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja ik wou net zeggen, nu zat je lekker thuis met een snuggie op de bankMaar ik zat wel lekker thuis ja
![]()
![]()
Jup precies 1 maand. En dan kom ik terug, en de dag erna zit ik alweer in het vliegtuig naar zwitserlandquote:Op donderdag 22 november 2012 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, dat duurt niet zo lang meerHoe lang blijf je ook alweer weg, maandje toch?
Jep, sinds maandag al, maar in vergelijking met maandag gaat het nu veeeeeeel beter.![]()
![]()
ok tof! Veel mandarijnen eten he
Good for you... en voor hunquote:Op donderdag 22 november 2012 09:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Murdera weet beter. En nee, Thailand niet geweest en kindhoertjes zijn niet mijn ding.![]()
Wie hebben er hier geen seks gehad dan, behalve Mur?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Murdera weet beter. En nee, Thailand niet geweest en kindhoertjes zijn niet mijn ding.![]()
Hoezo heb je geen snuggie?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog geen snuggie.Maar ik zat wel lekker thuis ja
Nice, goed geregeldquote:Op donderdag 22 november 2012 09:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jup precies 1 maand. En dan kom ik terug, en de dag erna zit ik alweer in het vliegtuig naar zwitserland![]()
![]()
ok tof! Veel mandarijnen eten he
Mandarijnen eten, wut?![]()
![]()
Weet ik niet, maar ik krijg er wel een voor kerst van een vriendinquote:Op donderdag 22 november 2012 09:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoezo heb je geen snuggie?![]()
![]()
![]()
Dat is welgeteld 1 persoon. Jij had het over meerdere personen.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voorlopig wil mevrouw Nederlands leren en is er nog niks gebeurd...
Ik kan het nog makkelijk verkloten...
Oh en op de eerdere vraag; volgens mij post tijnbrein hier ook...![]()
Ja is echt vetquote:Op donderdag 22 november 2012 09:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, goed geregeld
Mandarijnen eten, wut?Die dinsdag zit ik dan nog in 30* zon, en die donderdag sta ik in de sneeuw
![]()
als je ziek bent moet je mandarijnen eten
quote:Op donderdag 22 november 2012 09:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik krijg er wel een voor kerst van een vriendin![]()
Tijn is nog ok. Mijn banaannaaier hier is een ander voorbeeld. Geen zin om zijn naam te noemen.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is welgeteld 1 persoon. Jij had het over meerdere personen.The only limit is your own imagination
Kijk maar uit dat je niet op je klote krijgt van die temperatuurwisselingquote:Op donderdag 22 november 2012 09:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja is echt vetDie dinsdag zit ik dan nog in 30* zon, en die donderdag sta ik in de sneeuw
![]()
als je ziek bent moet je mandarijnen eten
Oh, weer wat geleerd![]()
![]()
Ik heb 1 middag acclimatisering in Nederlandquote:Op donderdag 22 november 2012 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet op je klote krijgt van die temperatuurwisseling
Oh, weer wat geleerd
quote:Op donderdag 22 november 2012 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik krijg anti-rimpel creme van sinterklaas
hoe aardig he![]()
lieve sint... ow wachtNIEUW: Foto's!![]()
En dan ook nog jetlag erbijquote:Op donderdag 22 november 2012 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet op je klote krijgt van die temperatuurwisseling
Oh, weer wat geleerd![]()
![]()
Alleen het kutte is dat ik geen jas heb om mee te nemen naar het station dan en terugWant ik ga geen jas in de backpack proppen
Zeg dan niet dat er hier mensen zitten die geen seks hebben. Bovendien komen mensen hier voor de gezelligheid, niet om seks te regelen.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijn is nog ok. Mijn banaannaaier hier is een ander voorbeeld. Geen zin om zijn naam te noemen.![]()
Niemand die je komt ophalen dan of je op wacht?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:26 schreef AldoTheApache het volgende:
Alleen het kutte is dat ik geen jas heb om mee te nemen naar het station dan en terugWant ik ga geen jas in de backpack proppen
![]()
![]()
Kippensoep met stukjes vet, bloed en keipittigquote:Op donderdag 22 november 2012 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en vin? Kippensoep is ook goed![]()
Mja, of dat genoeg is?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb 1 middag acclimatisering in NederlandDat ook nog ja.quote:
Aldo, hoe lang is het vliegen?Kluisje op het vliegveld?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:26 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
Neequote:Op donderdag 22 november 2012 09:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niemand die je komt ophalen dan of je op wacht?![]()
Mijn broer studeert in Londen, en mijn ouders wonen in ZwitserlandEn mijn vrienden gaan mij niet wegbrengen of opwachten nee
Oja, goed ideequote:Op donderdag 22 november 2012 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en vin? Kippensoep is ook goedMoeders maar even opdracht geven om dat te halen
![]()
![]()
Fair enough.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat er hier mensen zitten die geen seks hebben. Bovendien komen mensen hier voor de gezelligheid, niet om seks te regelen.
Job Title Exploration Geologist
Location Norway
Region
Required Residency
Position Type Contract
Salary £800 to £1300 per day![]()
vliegen is volgens mij een uur of 7/8 ofzo. Dus dat is prima te doenquote:Op donderdag 22 november 2012 09:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, of dat genoeg is?
[..]
Dat ook nog ja.
Aldo, hoe lang is het vliegen?
[..]
Kluisje op het vliegveld?en ik heb als het goed is zo'n schermpje in de stoel voor me
![]()
Of niet, want ik heb wel een heel goedkoop ticket![]()
Ok, en nu?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fair enough.
Job Title Exploration Geologist
Location Norway
Region
Required Residency
Position Type Contract
Salary £800 to £1300 per day![]()
![]()
Hahahahahaha, ik lach hardop hierquote:Op donderdag 22 november 2012 09:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vliegen is volgens mij een uur of 7/8 ofzo. Dus dat is prima te doenen ik heb als het goed is zo'n schermpje in de stoel voor me
![]()
Of niet, want ik heb wel een heel goedkoop ticket![]()
![]()
![]()
En godver, kleding die op een open wondje gaat vastzitten en je dan weer moet lostrekken is pijnlijkNee, er kan geen gaasje of iets over.
![]()
luchtigere kleding aandoenquote:Op donderdag 22 november 2012 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
En godver, kleding die op een open wondje gaat vastzitten en je dan weer moet lostrekken is pijnlijkNee, er kan geen gaasje of iets over.
![]()
Jeetje. Ik zou bijna zeggen dump je jas bij mij dan dump ik hem bij jou als je aankomtquote:Op donderdag 22 november 2012 09:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee![]()
Mijn broer studeert in Londen, en mijn ouders wonen in ZwitserlandEn mijn vrienden gaan mij niet wegbrengen of opwachten nee
woon dichtbij schiphol
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 09:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hahahahahaha, ik lach hardop hier
Ach, ik stap gewoon bij mij bijna voor de deur in de tram, en dan stap ik bij het station alweer uitquote:Op donderdag 22 november 2012 09:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje. Ik zou bijna zeggen dump je jas bij mij dan dump ik hem bij jou als je aankomtwoon dichtbij schiphol
Het is alleen te hopen dat de tram gewoon rijdt en niet ondergesneeuwd is ofzo en dat ik niet op het station lang sta te wachten
Wel bedankt voor het aanbod
Wil zo'n gast me toevoegen op facebook
heet ie Max Power
quote:Op donderdag 22 november 2012 09:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niet standaard dit in de kast hebben hangen
[ afbeelding ]![]()
Dat zou eigenlijk wel ideaal zijn![]()
![]()
Bij ons past die vent niet eens in de kast... laat staan hangend.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niet standaard dit in de kast hebben hangen
[ afbeelding ]NIEUW: Foto's!![]()
Waarom kan er geen gaasje over dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
volgens lola past hij wel onder het bedquote:Op donderdag 22 november 2012 09:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bij ons past die vent niet eens in de kast... laat staan hangend.
quote:Op donderdag 22 november 2012 09:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bij ons past die vent niet eens in de kast... laat staan hangend.![]()
![]()
De vraag is sowieso of het werkt. Denk eens aan wat ik je gisteren of eergisteren whatsappte, valt dan het kwartje?quote:![]()
![]()
Daar liggen mijn speeltjes alquote:Op donderdag 22 november 2012 09:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
volgens lola past hij wel onder het bedDat wil ik niet hoor
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 09:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bij ons past die vent niet eens in de kast... laat staan hangend.
Is onmogelijkquote:Op donderdag 22 november 2012 09:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom kan er geen gaasje over dan?![]()
![]()
Leuk om dik betaald te worden, maar Noorwegen?? In de winter??quote:
Liever ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op donderdag 22 november 2012 09:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leuk om dik betaald te worden, maar Noorwegen?? In de winter??
Liever ditLiever noorwegen... wat een afschuwelijk interieur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb je die buik van die vent gezien? die past echt niet onder het bed hoor...quote:Op donderdag 22 november 2012 09:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
volgens lola past hij wel onder het bedNIEUW: Foto's!![]()
Kop thee verneukt door het koud te laten worden, ik ben er goed inDat wil je niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het hele lichaam kan toch in het verband? Waarom dat dan niet?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Liever ditDat ben jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 09:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Liever ditLiever ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 november 2012 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
Kop thee verneukt door het koud te laten worden, ik ben er goed in
[..]
Dat wil je niet.
[..]
Dat ben jij?nee, dat is een Colombiaanse nicht links...
En om boven te komen dit:quote:Op donderdag 22 november 2012 09:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Liever dit
[ afbeelding ]Oke.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]nee, dat is een Colombiaanse nicht links...
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 09:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En om boven te komen dit:
[ afbeelding ]
[..]
Oke.
en dan zo
Het beste Chinese restaurant van de stad...quote:Op donderdag 22 november 2012 09:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Liever noorwegen... wat een afschuwelijk interieur.
En 's woensdags electronische muziek
Mooie passie, Vinnie. Dat moet gezegd.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij wel, ik ga met de motor
Ieder zijn passieThe only limit is your own imagination
ik ga wel met een mooie bak danquote:Op donderdag 22 november 2012 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij wel, ik ga met de motor
Ieder zijn passie![]()
![]()
Primaquote:Op donderdag 22 november 2012 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga wel met een mooie bak dan![]()
![]()
electronische muziek maakt het er wat mij betreft niet beter op hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 09:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het beste Chinese restaurant van de stad...
En 's woensdags electronische muziek
NIEUW: Foto's!![]()
Naar beneden is leuker. Dat kan wel eens verrekte lastig worden voor motoren en auto'squote:Op donderdag 22 november 2012 09:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Wedstrijdje wie het 1e boven is?![]()
![]()
Beneden ga ik sowieso sneller jaquote:Op donderdag 22 november 2012 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naar beneden is leuker. Dat kan wel eens verrekte lastig worden voor motoren en auto'sWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Door een apache?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:46 schreef Flippiee het volgende:
Ik laat mij wel droppen door een helicopter.
quote:Op donderdag 22 november 2012 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga wel met een mooie bak dan
Rij je mee?NIEUW: Foto's!![]()
Als de muziek je niet aanstaat, kan je altijd nog met open mond rondlopen om de mooie vrouwen...quote:Op donderdag 22 november 2012 09:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
electronische muziek maakt het er wat mij betreft niet beter op hoor
Geen uitgezakte roodpittige mokkels hier...The only limit is your own imagination
Wielrenners de berg afquote:Op donderdag 22 november 2012 09:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Beneden ga ik sowieso sneller jaFucking bazen zijn het.
![]()
En dan ook nergens de rem inknijpen hequote:Op donderdag 22 november 2012 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wielrenners de berg afFucking bazen zijn het.
Gekken zijn het
Kom je daar wel mee boven?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rijden in stijl doe je anders.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Alleen bij de haarspeldbochtenquote:Op donderdag 22 november 2012 09:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan ook nergens de rem inknijpen heGekken zijn het
Briljant.
![]()
Jij bent toch een stoere?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat geeft mij wel een stoer imago
In stijl wel ja, maar in zo'n wagen wil je gereden worden. Niet een paar kilometer haarspeldbochten een berg op rijden.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rijden in stijl doe je anders.
[ afbeelding ]NIEUW: Foto's!![]()
Dat zou ik eigenlijk ook wel over hebben om daarin te mogen rijden. Klassiekersquote:Op donderdag 22 november 2012 09:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Ik wil ook gewoon beneden in dat ding blijven zitten.![]()
![]()
Hard van buiten zacht van binnenquote:Op donderdag 22 november 2012 09:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij bent toch een stoere?![]()
![]()
Ben je een Tickel ja?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hard van buiten zacht van binnen![]()
Tickels
Ik ben een mens srryquote:Op donderdag 22 november 2012 09:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ben je een Tickel ja?![]()
Tickels![]()
![]()
goed dat je het even zegtquote:![]()
Ik had je al bijna in mijn mond gestopt
quote:Op donderdag 22 november 2012 09:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk ook wel over hebben om daarin te mogen rijden. Klassiekers![]()
![]()
prop jezelf dan gewoon in de wasmachinequote:Op donderdag 22 november 2012 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
Die wasmachine moet opschieten, dan kan ik gaan douchen
quote:Op donderdag 22 november 2012 09:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
prop jezelf dan gewoon in de wasmachineHou kan dat als die nog vol zit?
![]()
![]()
kleren eruit, vinniiee erinquote:Op donderdag 22 november 2012 09:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Hou kan dat als die nog vol zit?
Zal me niks verbazen als het nog past ookquote:Op donderdag 22 november 2012 09:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kleren eruit, vinniiee erin
quote:Op donderdag 22 november 2012 09:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als het nog past ook![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 09:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als het nog past ook
hahahaquote:Op donderdag 22 november 2012 09:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goed dat je het even zegt![]()
Ik had je al bijna in mijn mond gestopt![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
Ah, de wasmachine is klaar. Ik zal er even in gaan zitten
Zolang je er niet op gaat zitten... das raar als man zijndequote:Op donderdag 22 november 2012 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
Ah, de wasmachine is klaar. Ik zal er even in gaan zittenNIEUW: Foto's!![]()
Voorover hangen is erger.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zolang je er niet op gaat zitten... das raar als man zijnde![]()
Ah, de wasmachine is klaar. Ik zal er even in gaan zitten![]()
![]()
Ah, de wasmachine is klaar. Ik zal er even in gaan zitten
dafuq, is dat christian bale?quote:NIEUW: Foto's!![]()
Die film met Christian Bale dus... dus het is hem wel.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is van de film American PsychoNIEUW: Foto's!![]()
ow jaquote:Op donderdag 22 november 2012 10:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die film met Christian Bale dus... dus het is hem wel.
Geloof ik graag.quote:
Probleem is alleen dat ik nog een aantal planken vol met goeie dvd's heb liggen, waarvan ik er nog teveel niet gezien heb
join the clubquote:Op donderdag 22 november 2012 10:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geloof ik graag.
Probleem is alleen dat ik nog een aantal planken vol met goeie dvd's heb liggen, waarvan ik er nog teveel niet gezien heb
Flyyyy awaayyy on my zephyyrrr,
I feeell it moorree thaannn evveeerrrWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:![]()
Waarom zijn die smartphones zo duur tegenwoordig?
Vanaf de kerst mag ik verlengen... maar momenteel zou dat 289 euro voor het toestel betekenen.
Abo loopt dan tot maart denk ik, dus hopen dat die prijzen nog wel wat zakken in de komende maanden... maar ik vrees t ergsteNIEUW: Foto's!![]()
wat voor telefoon dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Vanaf de kerst mag ik verlengen... maar momenteel zou dat 289 euro voor het toestel betekenen.
Abo loopt dan tot maart denk ik, dus hopen dat die prijzen nog wel wat zakken in de komende maanden... maar ik vrees t ergste
goedemorgen trouwens
Tax wil tetten :)!![]()
ik heb de sony xperia x10, 25E per maand, 130 min en onbeperkt internetquote:Op donderdag 22 november 2012 10:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Abo loopt dan tot maart denk ik, dus hopen dat die prijzen nog wel wat zakken in de komende maanden... maar ik vrees t ergste
mogguhquote:Op donderdag 22 november 2012 10:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat voor telefoon dan?
goedemorgen trouwens![]()
allemaal smatjes geraakt dit datquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
allemaal smatjes geraakt dit dathaha aawhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moggequote:Op donderdag 22 november 2012 10:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat voor telefoon dan?
![]()
mogguhquote:Op donderdag 22 november 2012 10:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat voor telefoon dan?
Ik wil graag een Samsung Note 2
kan ookquote:Op donderdag 22 november 2012 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet nodig, ik heb me opgehangen aan de waslijn.
quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet nodig, ik heb me opgehangen aan de waslijn.
die zijn gaafquote:Op donderdag 22 november 2012 10:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
mogguh![]()
Ik wil graag een Samsung Note 2maar wel duur ja
Wat is daar nog zoveel anders aan dan de Note 1 dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
mogguh![]()
Ik wil graag een Samsung Note 2![]()
![]()
Is de samsung note die tablet die je aan je oor moet houden?
Wat brengt u hier?quote:Die uitvergrote Galaxy S2 ja, met 5" scherm oidquote:Op donderdag 22 november 2012 10:46 schreef AldoTheApache het volgende:
Is de samsung note die tablet die je aan je oor moet houden?![]()
![]()
ik zocht een leuke SC, zat al in GC maar die is doodquote:Op donderdag 22 november 2012 10:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat brengt u hier?
[..]
Die uitvergrote Galaxy S2 ja, met 5" scherm oid
GRTDOJW is hartstikke dood ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zocht een leuke SC, zat al in GC maar die is dood
En voor een leuke SC ben je hier aan het goede adres![]()
![]()
Niet liegen.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GRTDOJW is hartstikke dood ja.
En voor een leuke SC ben je hier aan het goede adres[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Grtd is sowieso niet de enige sc in gc.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: