PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Truequote:Op donderdag 22 november 2012 00:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar de Toefmeister gun ik het wel.
Was ik ookquote:Op donderdag 22 november 2012 00:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
True![]()
Maar hij is wel al miljonair
Slaap ze.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:07 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga een paar uur ongegeneerd dromen , trusten mannen
quote:Op donderdag 22 november 2012 00:07 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga een paar uur ongegeneerd dromen , trusten mannen
Breaking Badquote:Op donderdag 22 november 2012 00:11 schreef detennismaster het volgende:
* detennismaster zet 'Seven Thirty-Seven' op
Bizar man. Uitgerekend hij gewoon..echt zo perfect uitgevoerd.quote:
Eerst ook ff die aanname enzo ja, echt nice gedaan.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bizar man. Uitgerekend hij gewoon..echt zo perfect uitgevoerd.
En wie moet de reserve worden?quote:Op donderdag 22 november 2012 00:13 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Schurrle heeft echt een bazig schot
Elia dus.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
En wie moet de reserve worden?
Want op zich is Afellay overall gezien beter, alleen Elia is wel lekker die pacehoer
Disc unreadable is wel vaak het begin van alle ellende, alhoewel ik er nooit op achteruit ben gegaan als er weer eens een Xbox stuk ging.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik schrok net heel erg. Er stond dat de disc van FIFA 13 unreadable is dus ik was bang voor een RRoD. Gelukkig is dat niet zo, dan nog is het wel heel vreemd
Weer eens?quote:Op donderdag 22 november 2012 00:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Disc unreadable is wel vaak het begin van alle ellende, alhoewel ik er nooit op achteruit ben gegaan als er weer eens een Xbox stuk ging.
Is goed manquote:Op donderdag 22 november 2012 00:34 schreef vandermar het volgende:
He thad, ik heb geen idee of er nu iemand blops speelt. Ik niet, ik ga pitten. Morgen misschien even als ik mijn beschouwing af heb.
Ik vind deze mooier. Met een keeper op doel, verdediger in je nek. Vanuit een borstaanname. Technisch fantastisch. Prachtig.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zag het ook net, wat een wereldgoal. Die van Ibra of deze, welke is mooier?
En het is een CB.quote:Op donderdag 22 november 2012 01:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind deze mooier. Met een keeper op doel, verdediger in je nek. Vanuit een borstaanname. Technisch fantastisch. Prachtig.
Jan van Halst zei al: dit gaat om een 9,4 bij de ene en een 9,7 bij de anderequote:Op donderdag 22 november 2012 01:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind deze mooier. Met een keeper op doel, verdediger in je nek. Vanuit een borstaanname. Technisch fantastisch. Prachtig.
Die Beaver Falls tip was ook wel een goede..leuke seriequote:
Moeilijkheidsgraad:quote:Op donderdag 22 november 2012 01:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jan van Halst zei al: dit gaat om een 9,4 bij de ene en een 9,7 bij de andere
Wel apart qua accenten. Veel van de Amerikanen worden gespeeld door Zuid-Afrikanenquote:Op donderdag 22 november 2012 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Beaver Falls tip was ook wel een goede..leuke serie
Moment? Van Basten een 6?quote:Op donderdag 22 november 2012 01:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moeilijkheidsgraad:
Ibra: 10 - Mexes: 9 - van Basten: 8
Uitvoering:
Ibra: 8 - Mexes: 9 - van Basten: 10
Moment:
Ibra: 6 - Mexes: 9 - van Basten: 6
Totaal score:
Ibra: 8 - Mexes: 9 - van Basten: 8
Die van v. Basten zat wel het mooist, maar Mexes is een verdediger en doet het in de CL, dus ik ga voor die van Mexes.
Ja dat verbaasde mij ook.quote:Op donderdag 22 november 2012 01:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Moment? Van Basten een 6?? !!
?!
Oh hij heeft het over die tegen Den Bosch zeker? Ik dacht die uit de finale in '88.quote:
Daar ging ik vanuit. Maar aangezien die van 88 geen omhaal is...quote:Op donderdag 22 november 2012 01:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh hij heeft het over die tegen Den Bosch zeker? Ik dacht die uit de finale in '88.
Zin om mij weer uit de brand te helpen?quote:Op donderdag 22 november 2012 01:35 schreef Zhano het volgende:
Toch maar P in de P ep 5 kijken ondanks dat ik 4 nergens heb kunnen zien
stuur mij ook alle links vanaf 2 aubquote:Op donderdag 22 november 2012 01:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zin om mij weer uit de brand te helpen?
Morgen kan wel, maar ga zo slapen en het duurt me echt te lang om nu nog te doen.quote:Op donderdag 22 november 2012 01:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zin om mij weer uit de brand te helpen?
No problem, thanks in ieder gevalquote:Op donderdag 22 november 2012 01:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Morgen kan wel, maar ga zo slapen en het duurt me echt te lang om nu nog te doen.
Ik heb alleen links van 2 en 3 (2 heb je al). Ep 4 heb ik zelf op tv gezien en is volgens mij niet te vinden. Ep5 is de nieuwste en heb ik dus nog niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 01:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
stuur mij ook alle links vanaf 2 aub
Shit is toch allemaal in scene gezet (hoop ikquote:Op donderdag 22 november 2012 01:47 schreef Zhano het volgende:
Ik snap niet waarom die Gerrie niet gewoon thuis die film opneemt.
Ja dat hoop ik eigenlijk ook.quote:Op donderdag 22 november 2012 01:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Shit is toch allemaal in scene gezet (hoop ik)
cheater!quote:Op donderdag 22 november 2012 02:28 schreef Tim86 het volgende:
Hmm er is echt iets raars gaande volgens mij..nu ook ineens weer een quit/disconnect terwijl ik 1-0 voor sta en net de paal raak..ook zonder pauze ofzo. Was vorige potje ook al.
quote:Op donderdag 22 november 2012 02:08 schreef Tim86 het volgende:
Wist niet dat Beaver Falls na 2 seizoenen gecancelled is
quote:Op donderdag 22 november 2012 02:23 schreef Tim86 het volgende:
In een uur tijd de silver cup gewonnen..rage quit fiesta
92 fitness heeft de meest vermoeide speler nu..
quote:Op donderdag 22 november 2012 02:28 schreef Tim86 het volgende:
Hmm er is echt iets raars gaande volgens mij..nu ook ineens weer een quit/disconnect terwijl ik 1-0 voor sta en net de paal raak..ook zonder pauze ofzo. Was vorige potje ook al.
JIj bent gewoon nog steeds boos op me omdat ik laatst MENSEN OPEN DE OGEN zeiquote:
Je hebt de bug die GJE ook had.quote:Op donderdag 22 november 2012 02:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
JIj bent gewoon nog steeds boos op me omdat ik laatst MENSEN OPEN DE OGEN zei
6e potje op rij een disconnect van de tegenstander..toeval my as
Van Basten scoorde tegen FC Den Bosch manquote:Op donderdag 22 november 2012 02:50 schreef DutchSL het volgende:
Die omhaal van van Basten wordt nog herinnerd omdat van Basten hem maakte, er zijn wel meer van dat soort omhalen geweest in de Eredivisie, bijvoorbeeld door Dirk Kuyt toen die nog bij Utrecht speeldeen ook iemand van VVV toen tegen PSV
Die van Rooney tegen City schaar ik ook in deze categorie.
Die van Ibra en Mexes vind ik toch wel een stukje mooier.
Nee man, lelijke goal van die lelijke Engelsman in dat lelijke Engelse land.quote:Op donderdag 22 november 2012 02:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Van Basten scoorde tegen FC Den Bosch manRooney tegen City was fucking ziek
Te hoog of laagquote:
Geniale bug man, zodra je voor staat disconnect jequote:
Pa-modou Kah had ook een leukequote:Op donderdag 22 november 2012 02:50 schreef DutchSL het volgende:
Die omhaal van van Basten wordt nog herinnerd omdat van Basten hem maakte, er zijn wel meer van dat soort omhalen geweest in de Eredivisie, bijvoorbeeld door Dirk Kuyt toen die nog bij Utrecht speeldeen ook iemand van VVV toen tegen PSV
Die van Rooney tegen City schaar ik ook in deze categorie.
Die van Ibra en Mexes vind ik toch wel een stukje mooier.
Hmm, ik dus ook nietquote:Op donderdag 22 november 2012 02:08 schreef Tim86 het volgende:
Wist niet dat Beaver Falls na 2 seizoenen gecancelled is
Die tegenstander in Ajax shirtsquote:Op donderdag 22 november 2012 08:52 schreef Ozz-03 het volgende:
Omhaal van Mexes is natuurlijk een ongelovelijke beauty, maar die van Zlatan doet niemand anders hem ooit meer na. Dat was gewoon een karate trap in de lucht, die zie ik mensen niet zo snel na doen.
Als we het dan toch over omhaals hebben, mogen de liefhebbers hier ook naar kijken.
Gister al een Kjaer opgepikt voor 9.900 dus die valt wat buiten de boot dan.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:43 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen allemaal
Totw prijzen zijn echt zwaar hoog op dit moment, Wil Gotze hebben maar ik wacht nog wel even
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:03 schreef Ozz-03 het volgende:
IF Benzema voor 700K op de PS3. Die gaat niet heel veel goedkoper worden toch?
quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze besteld
Boca Juniors
quote:
Hij is een stuk groter dan iemand als Moutinho, dus aan de lengte zal het niet liggen. Hij is alleen niet zo sterk verdedigend.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:30 schreef Maver24 het volgende:
Zou Gotze een beetje uit te voeten komen op de CM positie of is tie daar te klein voor
Das wel een hele domme reden, maar ok. Riquelme is wel een baas iddquote:Op donderdag 22 november 2012 10:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer dat die er niet meer speelt.
Altijd al sympathie gehad voor Boca Juniors vanwege de clubkleuren.
Wil een 4-3-1-2 team gaan maken maar twijfel of ik nou Reus gewoon als ST moet maken en dan Gotze op de CF positiequote:Op donderdag 22 november 2012 10:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is een stuk groter dan iemand als Moutinho, dus aan de lengte zal het niet liggen. Hij is alleen niet zo sterk verdedigend.
Götzequote:Op donderdag 22 november 2012 10:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wil een 4-3-1-2 team gaan maken maar twijfel of ik nou Reus gewoon als ST moet maken en dan Gotze op de CF positie
Ik had Lewandowski gehaald maar die is niet goed ?, Podolski beter ?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Götze
Reus - Podolski
Dat heb ik ook en ik en het speelt geweldig. Met Podolski moet je wel steeds zoeken naar het linkerbeen, maar dan is het ook meteen raak.
Jaquote:
Nee hoor, prima. Vroeg het me gewoon afquote:Op donderdag 22 november 2012 10:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja
In paint de logos door de helft gedaan.
Niet goed?
Heb nog niet met Lewandowski gespeeld, maar Podolski lijkt me beter, heeft een goed schot en heeft voldoende pace om eens zelf wat te forceren.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had Lewandowski gehaald maar die is niet goed ?, Podolski beter ?
Vanavond maar eens proberen dan.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:52 schreef DannyDeko het volgende:
Lewandowski is gewoon een hele goed speler hoor.
H2H of in FUT?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:56 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren bij een vriend van me een aantal wedstrijden met deze blanke neger gespeeld. Hij was echt boven verwachting goed.
FUT was dat. We gingen met z'n tweën online spelenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
H2H of in FUT?
Ik heb ook weleens dat het met sommige spelers in H2H etc heel goed gaat, maar in FUT vallen ze vies tegen.
Heb het bijvoorbeeld met Hulk. In H2H of tegen vrienden schiet hij de ene na de andere erin, maar in FUT scoor ik zelden met hem.
In FUT10 (eerste editie) had ik hem vast in mijn team staan. Die editie kon je je spelers nog `permanent` trainen (naar 99 pace dus). Hij was echt de koningquote:Op donderdag 22 november 2012 10:56 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren bij een vriend van me een aantal wedstrijden met deze blanke neger gespeeld. Hij was echt boven verwachting goed.
FUT10 heb ik toen geprobeert te spelen, maar was toen nog een betaalde versie, en snapt er helemaal niks van.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In FUT10 (eerste editie) had ik hem vast in mijn team staan. Die editie kon je je spelers nog `permanent` trainen (naar 99 pace dus). Hij was echt de koning
Dat was FUT09, FUT10 is de eerste editie die ik heb gespeeld en toen wist ik ook nog niet zoveel van de prijzen af.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In FUT10 (eerste editie) had ik hem vast in mijn team staan. Die editie kon je je spelers nog `permanent` trainen (naar 99 pace dus). Hij was echt de koning
FUT 11 ben ik mee begonnen. Leuk team gemaakt toen met de Turkse competitiequote:Op donderdag 22 november 2012 11:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was FUT09, FUT10 is de eerste editie die ik heb gespeeld en toen wist ik ook nog niet zoveel van de prijzen af.
Zou kunnen, dan bedoel ik FUT09 inderdaad.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was FUT09, FUT10 is de eerste editie die ik heb gespeeld en toen wist ik ook nog niet zoveel van de prijzen af.
Hij is te zeldzaam en ik heb gisteren bijna geen goede spelers gehad in bronze packs. Wel een Kandji en in het begin best veel squad fitnesses. Ik heb gezegd dat ik een video ging maken hierover maar daar had ik gisteren geen zin inquote:Op donderdag 22 november 2012 11:08 schreef Zhano het volgende:
Ik probeer IF Grabban te krijgen maar no luck yet. Wel 4-1-2-1-2 LB Lukaku, die James dus en redelijk veel squad fitness.
Iemand moet toch die IF Grabban krijgen een keer. Laat het dan maar bij mij zijnquote:Op donderdag 22 november 2012 11:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is te zeldzaam en ik heb gisteren bijna geen goede spelers gehad in bronze packs. Wel een Kandji en in het begin best veel squad fitnesses. Ik heb gezegd dat ik een video ging maken hierover maar daar had ik gisteren geen zin in
Ik gun je zeker wel 1 maar ik wil hem zelf ook zo graag hebbenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Iemand moet toch die IF Grabban krijgen een keer. Laat het dan maar bij mij zijn
Jij krijgt hem op XBOX, ik op PS3. Deal?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik gun je zeker wel 1 maar ik wil hem zelf ook zo graag hebbenZijn prijs gaat nog wel dalen, vanmorgen was de goedkoopste 240k BIN.
Ok, is goed.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij krijgt hem op XBOX, ik op PS3. Deal?
Daarom moet je ook 400c packs openenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:47 schreef Ozz-03 het volgende:
30K gespendeerd aan 750c packs.Helemaal niks buiten 5 squad fitnesses. Krijg alleen maar rare bronze kits en badges.
Of beter nog een paar duizend Moralezjes.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:29 schreef tochweerhenk het volgende:
Van het geld dat ik verneukt heb aan packs had ik Messi al 3x kunnen hebben geloof ik.
Non shiny, geen populaire competitie/nationaliteit.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:47 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
#sommigemensen
Waarom is hij uberhaubt zo goedkoop? Hij is fucking goed
Waarom Pepe en niet biabiany oid? ik vind pepe kutquote:Op donderdag 22 november 2012 13:10 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iene miene mutte..
Laatste is bazigquote:Op donderdag 22 november 2012 13:10 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iene miene mutte..
edit. ik ga voor de Kaboul variant met Frey ipv Lloris, dat is het goedkoopst.
#pauper
Ja, daar ging het me ook omquote:Op donderdag 22 november 2012 13:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Laatste is bazigBoateng en Toure op het middenveld lijkt me trouwens heerlijk.
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:13 schreef leoon. het volgende:
[..]
Waarom Pepe en niet biabiany oid? ik vind pepe kut
Even kijken of ik zelf nog wat leuks kan bedenken met Boateng en Toure.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, daar ging het me ook om
Kan ook nog Pato ipv El Shaarawy doen, maar heb Pato al in ander team dus ik doe dat alleen als El Shaarawy niet bevalt (dan gaat Cavani in het andere team er in).
Geen pic maar dit zijn zijn stats:quote:Op donderdag 22 november 2012 12:50 schreef laucas het volgende:
IF Grabban? fapfap.
Kan iemand een pic van zijn stats posten, zit op een te oude mobiel
Ik had vorig jaar een 442 met Essien en Boatengquote:Op donderdag 22 november 2012 13:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Even kijken of ik zelf nog wat leuks kan bedenken met Boateng en Toure.
hoeduur is grabban if ongeveer?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Jammer dat mij dit niet overkomt (al heeft hij wel weinig coins)
Ben nooit een fan geweest van Essien, komt waarschijnlijk door zijn lengte. Heb liever iemand die daar de kopduels kan winnen.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een 442 met Essien en Boateng
[ afbeelding ]
Dat was echt geweldigCM's scoorden constant.
Vanmorgen was hij 240k, misschien is hij nu wel goedkoper.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:25 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
hoeduur is grabban if ongeveer?
Het kan alleen met een Udinese of Milan speler of Serie A Italiaan.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ben nooit een fan geweest van Essien, komt waarschijnlijk door zijn lengte. Heb liever iemand die daar de kopduels kan winnen.
[ afbeelding ]
Enige die vervangen kan worden is Sneijder vanwege zijn lengte. En 6CHEM heeft die zie ik.
Silvers kopen en silvertoernooien spelenquote:Op donderdag 22 november 2012 13:36 schreef Reemi het volgende:
Er is echt iets vies mis met de matchmaking in FUT13.
Dat scripted zou dat nou echt zijn af en toe denk ik het ook maar met welk doel zou FIFA dat invoeren. Hun hebben er toch geen belang bij.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:39 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Silvers kopen en silvertoernooien spelen
Divisie 1 is helemaal scripted
EL Shaarawy danquote:Op donderdag 22 november 2012 13:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het kan alleen met een Udinese of Milan speler of Serie A Italiaan.
Luca Toni
IF pazzini of Cassanoquote:Op donderdag 22 november 2012 13:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het kan alleen met een Udinese of Milan speler of Serie A Italiaan.
Luca Toni
Je kunt ook Boateng zelf op CF zetten met El Shaarawy op CAM en Asamoah of Nocerino op CDM.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
EL Shaarawy danJammer dat zijn IF een LW is.
Fabregas - Xaviquote:Op donderdag 22 november 2012 13:58 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
wie kan hem afmaken, andere kant moet een andere league zijn
Wijnaldumquote:Op donderdag 22 november 2012 13:58 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
wie kan hem afmaken, andere kant moet een andere league zijn
Hahah,quote:Op donderdag 22 november 2012 14:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wijnaldum
van Bommel
Willems-Bouma
Waterman
Cech heeft nog wel eens last van boter aan z'n handen vond ik in 12..quote:Op donderdag 22 november 2012 14:08 schreef tochweerhenk het volgende:
wie is beter cech of hart
gr toch weer henk
wat een smulpaap zeg maar ik ga eerst voor cech kopen dan ff sparen dan cech weer verkopen dan hart kopen want van de gea is matig vind ikquote:Op donderdag 22 november 2012 14:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Cech heeft nog wel eens last van boter aan z'n handen vond ik in 12..
Probeer Mignolet eens, vind ik veel beter dan De Gea en kost maar 500c ofzoquote:Op donderdag 22 november 2012 14:11 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
wat een smulpaap zeg maar ik ga eerst voor cech kopen dan ff sparen dan cech weer verkopen dan hart kopen want van de gea is matig vind ik
Haha wat!!?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:16 schreef DutchSL het volgende:
Boudewijn Zenden de nieuwe assistent van Benitez bij Chelsea.
#sommigemensenquote:
Milan wilde Yanga-M'Biwa ook al in de zomer, maar wilden geen transfersom betalen. Komende zomer is hij transfervrij. Fenerbahce had ook nog interesse, maar is toen voor de goedkopere Yobo gegaan toen.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:29 schreef DutchSL het volgende:
Milan wilt Yanga-M'Biwa (76 pace CB) en Balotelli halen in de winterstop.
Inter wil Douglas..
nee hoor Yanga heeft contract getekend.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Milan wilde Yanga-M'Biwa ook al in de zomer, maar wilden geen transfersom betalen. Komende zomer is hij transfervrij. Fenerbahce had ook nog interesse, maar is toen voor de goedkopere Yobo gegaan toen.
Lekker handicappen met je IF'squote:Op donderdag 22 november 2012 14:29 schreef Djeetje het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1406250/#squad-player
haha hoezo ?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lekker handicappen met je IF's
Ja, ze wilden Dede en Yanga-M'Biwa en het werden Acerbi en Zapataquote:Op donderdag 22 november 2012 14:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Milan wilde Yanga-M'Biwa ook al in de zomer, maar wilden geen transfersom betalen. Komende zomer is hij transfervrij. Fenerbahce had ook nog interesse, maar is toen voor de goedkopere Yobo gegaan toen.
Zoals ik het zeg, teveel IF's imoquote:
Klopt heb ik vandaag ook gelezen, nouja gezien op een Russische site waar alleen Welliton en Fenerbahce van kon lezen.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, ze wilden Dede en Yanga-M'Biwa en het werden Acerbi en Zapata
Fener schijnt ook interesse te hebben in Welliton
Die geeft geen geld meer en is niet meer de baas.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:33 schreef Djeetje het volgende:
Die Acerbi scheen toch wel goed te zijn ?
Milan heeft volgens mij de rijkste man van Italie als baas en ze hebben geld te kort.
Dede vind ik wel een typische Milan speler. Weet niet waarom, maar ik vind hem er wel passen.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, ze wilden Dede en Yanga-M'Biwa en het werden Acerbi en Zapata
Fener schijnt ook interesse te hebben in Welliton
denk dat hij alleen maar kan tegenvallen vergeleken met zijn normale versie.quote:
Zit Berlusconi nu nog vast trouwens ofniet?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:39 schreef DutchSL het volgende:
De rijkste man van Italië was Berlusconi ook al een hele tijd niet meer, dat is Michele Ferrero (van de chocolaatjes).
Niet dat Berlusconi een arme sloeber is
Nee, kan nog in hoger beroep. Hij zal al die rechtzaken wel weten te rekken tot hij dood is.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit Berlusconi nu nog vast trouwens ofniet?
hij heeft volgens mij huis arrest ofzo.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit Berlusconi nu nog vast trouwens ofniet?
Met zo'n groot huis zou ik huis arrest ook niet erg vinden.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hij heeft volgens mij huis arrest ofzo.
de regel die hij zelf heeft ingevoerd
quote:Voetballiefhebbers met een Xbox 360 kunnen binnenkort live voetbalwedstrijden op hun console kijken. Micrsoft heeft woensdag bekendgemaakt dat Eredivisie Live samen met services als Pathé Thuis en RTL XL naar de Xbox 360 komen.
In de loop van dit najaar en komend voorjaar zullen deze Nederlandse entertainment aanbieders een applicatie voor de Xbox 360 lanceren. Hierdoor wordt het mogelijk om tegen betaling films, live voetbal of televisieprogramma?s op de console te kijken. Het is niet bekend hoeveel de extra services gaan kosten.
Eredivisie Live naar de Xbox 360 (Foto: Novum)
quote:
Betalen per wedstrijd en slechter beeld.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:52 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Wat is hiervan de meerwaarde t.o.v. gewoon Eredivisie Live?
Ik verwacht 'omdat het kan'quote:Op donderdag 22 november 2012 14:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
TV -> Eredivisie Live
TV -> Xbox -> Eredivisie Live.
Wat is hier dan het voordeel?
Ik heb geen digitale ontvanger thuis.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
TV -> Eredivisie Live
Ah.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb geen digitale ontvanger thuis.
Komt wel weer terug.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:59 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Bij mij stond ie eerst op completing, maar nu is ie verdwenen.
Gratis?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:15 schreef Djeetje het volgende:
iemand nog interesse in mertens if ?
150c eerste bodquote:Op donderdag 22 november 2012 15:15 schreef Djeetje het volgende:
iemand nog interesse in mertens if ?
je neemt je xbox naar een vriend mee en kan voetbal kijken, hetzelfde geld voor nba en nu ook pathe kennelijk. Als je maar 1 mediabox thuis hebt kan je dus nu ook boven op je kamer zonder moeite voetbal kijkenquote:Op donderdag 22 november 2012 14:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
TV -> Eredivisie Live
Niks met haat te maken, wij konden toen ook gewoon voetbal kijkenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
je neemt je xbox naar een vriend mee en kan voetbal kijken, hetzelfde geld voor nba en nu ook pathe kennelijk. Als je maar 1 mediabox thuis hebt kan je dus nu ook boven op je kamer zonder moeite voetbal kijken
Alle haat van PS3ers hahahahaahshsh
Ik had daar al een normaal antwoord op gekregen, maar dank je voor deze nutteloze toevoeging. En haat? Nee, ik heb geen EL.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
je neemt je xbox naar een vriend mee en kan voetbal kijken, hetzelfde geld voor nba en nu ook pathe kennelijk. Als je maar 1 mediabox thuis hebt kan je dus nu ook boven op je kamer zonder moeite voetbal kijken
Alle haat van PS3ers hahahahaahshsh
Wedstrijd aanschaffen op Eredivisie Live/Sport 1. Laptop met TV verbinden via HDMI kabel en genieten van fullscreenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niks met haat te maken, wij konden toen ook gewoon voetbal kijken
Zie alleen het nut er niet van in, je kan ook je laptop meenemen naar je vriendje toch
ja en op een 17 inch scherm lekker tegen elkaar aan kijkenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niks met haat te maken, wij konden toen ook gewoon voetbal kijken
Zie alleen het nut er niet van in, je kan ook je laptop meenemen naar je vriendje toch
Wacht, heb je nog nooit gehoord van het fenomeen HDMI kabel?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
ja en op een 17 inch scherm lekker tegen elkaar aan kijkenHOMOOO
Of via de iPad naar Apple TV streamen.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wedstrijd aanschaffen op Eredivisie Live/Sport 1. Laptop met TV verbinden via HDMI kabel en genieten van fullscreen
Als ik thuis ben post ik watquote:Op donderdag 22 november 2012 15:37 schreef Thorb het volgende:
Wat zijn leuke en goedkope brons en silver teams? Iemand wat voorbeeldjes?
Doet Toefjes geloof ik, maar die had er gezeik mee toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Of via de iPad naar Apple TV streamen.
ik heb er vandaag nog geen 10k doorheen gehaald en gewoon ff een Benziaquote:Op donderdag 22 november 2012 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Benzia is de duurste NIF bronze die ik dit jaar in een pack hadIk heb nog geen Osborne of Pearce gehad terwijl ik ze vorig jaar regelmatig uit een pack haalde.
Ik heb gisteren redelijk veel uitgegeven en mijn beste speler was Kandji. Ik had nog een Columbus Crew badge, wat spelers van rond de 1k en een paar squad fitnesses maar het viel toch wat tegen.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:36 schreef Ozz-03 het volgende:
Bijna 50K aan bronze packs uitgegeven. En helemaal niks van waarde.
Geen idee, heb zelf nog geen Apple TV, maar zodra er een jailbreak komt voor ATV 3 haal ik hem gewoon.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doet Toefjes geloof ik, maar die had er gezeik mee toch?
http://www.futhead.com/fifa/squads/984310/ De duurste speler is Kim Ju Young denk ik.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:37 schreef Thorb het volgende:
Wat zijn leuke en goedkope brons en silver teams? Iemand wat voorbeeldjes?
Haal een ATV 2, kan je met JB ook 1080p makenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geen idee, heb zelf nog geen Apple TV, maar zodra er een jailbreak komt voor ATV 3 haal ik hem gewoon.
Ik heb wel 7x squad fitness gehad. Die verkoop ik 1.4K BIN. En de normale fitness kaarten gaan ook voor 250 coins.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren redelijk veel uitgegeven en mijn beste speler was Kandji. Ik had nog een Columbus Crew badge, wat spelers van rond de 1k en een paar squad fitnesses maar het viel toch wat tegen.
Ooh en jij bent ? GuRBuH natuurlijk naar die verstopt zich voor zijn gay mattiequote:Op donderdag 22 november 2012 15:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had daar al een normaal antwoord op gekregen, maar dank je voor deze nutteloze toevoeging. En haat? Nee, ik heb geen EL.
Schoolquote:Op donderdag 22 november 2012 15:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit je nog op school of aan het werk?
Fucking stoer om zo een meningsverschil te winnenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ooh en jij bent ? GuRBuH natuurlijk naar die verstopt zich voor zijn gay mattie
Vanavond gaat mijn jacht op een IF Grabban weer verderquote:Op donderdag 22 november 2012 15:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb wel 7x squad fitness gehad. Die verkoop ik 1.4K BIN. En de normale fitness kaarten gaan ook voor 250 coins.
ATV 2 is op het moment iets duurder. Zoveel wil ik niet betalen voor een product waar al een opvolger van is.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haal een ATV 2, kan je met JB ook 1080p maken
Waarom wil je meningsverschillen winnenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Fucking stoer om zo een meningsverschil te winnen[ afbeelding ]
Klopt, ze verkopen wel, maar vaak moet je ze er nog een keer opzetten.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vanavond gaat mijn jacht op een IF Grabban weer verderHet zou mooi zijn als fitness kaarten dan ook makkelijk voor 250 verkopen.
Zelfde prijs als een ATV 3 als je goed zoekt via MPquote:Op donderdag 22 november 2012 15:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
ATV 2 is op het moment iets duurder. Zoveel wil ik niet betalen voor een product waar al een opvolger van is.
Oh ik heb dus gewonnen hahahahahaquote:Op donderdag 22 november 2012 15:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gisteren verkochten ze wel snel voor 200c. Ik discard nu wel veel waardoor ik makkelijk verlies maak met bronze packs maar dat is niet zo'n groot probleem.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Klopt, ze verkopen wel, maar vaak moet je ze er nog een keer opzetten.
quote:Op donderdag 22 november 2012 01:41 schreef Tim86 het volgende:
Het ging over die omhaal tegen Den Bosch lijkt me idd..anders sowieso een rare vergelijking.
quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zelfde prijs als een ATV 3 als je goed zoekt via MP
Richmond dichtquote:
Wat een kutmongolen zeg, paar maanden terug viel het wel meequote:
quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik discarad ook alles, alleen rare contract verkopen voor 200c voor de rest haal ik er leuke kits uit en voeg ik die toe aan mijn club.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gisteren verkochten ze wel snel voor 200c. Ik discard nu wel veel waardoor ik makkelijk verlies maak met bronze packs maar dat is niet zo'n groot probleem.
Nee man, paar maanden terug was het ook steeds 150¤ + heb ze toen ook niet goedkoper gezien.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat een kutmongolen zeg, paar maanden terug viel het wel mee![]()
Ik heb het liefste ook ATV 1 eigenlijk, eigen HDD heeft die, alleen geen HD is zondequote:Op donderdag 22 november 2012 15:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee man, paar maanden terug was het ook steeds 150¤ + heb ze toen ook niet goedkoper gezien.
Wat zijn de eisen?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:45 schreef strakkeman het volgende:
Heeft iemand een goed idee voor een team voor het nieuwe toernooi.
Je begint weer stoer te doen tot dat je weer wordt weggepest hierquote:
Denken dat ik onder de indruk benquote:Op donderdag 22 november 2012 15:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je begint weer stoer te doen tot dat je weer wordt weggepest hier
Ik krijg nu veel shiny head coaches, in FUT11 waren die in het begin 3-4k waard maar nu zijn ze helaas niks meer waardquote:Op donderdag 22 november 2012 15:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik discarad ook alles, alleen rare contract verkopen voor 200c voor de rest haal ik er leuke kits uit en voeg ik die toe aan mijn club.
Zielig mannetje.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je begint weer stoer te doen tot dat je weer wordt weggepest hier
Bovendien was dit geen meningsverschil maar een plaatje die jij onnodig aan een discussie tussen mij en GuRBuH post
Kennelijk voel jij je wel nodig hier terwijl je qua FUT en voetbalkennis geen fuck hier toevoegd, kennis ook niet overigens.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denken dat ik onder de indruk ben
Daarom hebben we jou toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kennelijk voel jij je wel nodig hier terwijl je qua FUT en voetbalkennis geen fuck hier toevoegd, kennis ook niet overigens.
Ik ben niet degene die zich verstopt voor een ander op een forumquote:
Ik voeg qua FUT en Voetbalkennis ook niet bijster veel toe. Mag ik nog wel blijven?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kennelijk voel jij je wel nodig hier terwijl je qua FUT en voetbalkennis geen fuck hier toevoegd, kennis ook niet overigens.
Nee jij doet lekker stoer op een forum om je een grote jongen te voelenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die zich verstopt voor een ander op een forum
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarom hebben we jou toch?
Jij bent hier de slimste en beste, dus dan compenseer je mij een beetje
Ik ben de afstandsbediening van apple tv kwijtgeraaktquote:Op donderdag 22 november 2012 15:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doet Toefjes geloof ik, maar die had er gezeik mee toch?
Kom op man, kap er nu mee. Laat het rusten, hier schiet niemand wat mee op.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die zich verstopt voor een ander op een forum
Welke versie heb jij?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben de afstandsbediening van apple tv kwijtgeraakt
Dat is wel echt onmogelijk ongeveerquote:Op donderdag 22 november 2012 15:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben de afstandsbediening van apple tv kwijtgeraakt
Hoezo stoer doen, het is toch een feit wat ik over jou zeg of niet. Hetzelfde geldt over GJE, we weten nu wel hoe men over hem denkt en wat zich heeft afgespeeld.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee jij doet lekker stoer op een forum om je een grote jongen te voelen
Nee, een galaxy s3. Maar misschien dat ik die remote wel op ipad kan zettenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is wel echt onmogelijk ongeveer
Je hebt toch een iPhone?
Bazensmartphone.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, een galaxy s3. Maar misschien dat ik die remote wel op ipad kan zettenAl moet ik zeggen dat ik het niet echt mis eigenlijk
Ik stel een vraag (in principe aan Rijst, want die quote ik) en ik heb al een normaal antwoord. En dan kom jij met "Haha haat van PS3'ers" oid. Wat heeft dat voor toegevoegde waarde? Nul, niks, behalve even laten zien hoe een stoere jongen je wel niet bent.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoezo stoer doen, het is toch een feit wat ik over jou zeg of niet. Hetzelfde geldt over GJE, we weten nu wel hoe men over hem denkt en wat zich heeft afgespeeld.
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De iphone is na mijn ex-vrouw het beste wat ik ingeleverd heb
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, echt weer zo'n typische Toefjes opmerkingquote:Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zeg iets zonder iemand te qouten en jij bent als enige op je pik getrapt tussen alle anderequote:Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik stel een vraag (in principe aan Rijst, want die quote ik) en ik heb al een normaal antwoord. En dan kom jij met "Haha haat van PS3'ers oid". Wat heeft dat voor toegevoegde waarde? Nul, niks, behalve even laten zien hoe een stoere jongen je wel niet bent.
Over een jaartje of 2 kan ik weer een nieuwe foon uitzoeken. Dat Windows lijkt me ook wel vetquote:Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb het niet op 1 account maar het zou wel kunnen (20 en 10quote:Op donderdag 22 november 2012 15:58 schreef pascal08 het volgende:
Kan iemand mij NU 30k lenen? Je krijgt het snel terug.
Oke oke. Snel snel.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb het niet op 1 account maar het zou wel kunnen (20 en 10)
quote:
Haha, ja, ik moet dan toch wel lachen als ik de iphone gebruikers naar dat kleine, vale schermpje zie kijkenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha, echt weer zo'n typische Toefjes opmerking
Later weer BO2quote:
Ho ho, geen eerlijke vergelijkingquote:Op donderdag 22 november 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, ik moet dan toch wel lachen als ik de iphone gebruikers naar dat kleine, vale schermpje zie kijken
ORLY?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zeg iets zonder iemand te qouten en jij bent als enige op je pik getrapt tussen alle andereOoit gehoord van een grap misschien ? Of moet ik speciaal voor jou en spoilertag aanmaken
Het grote euvel met die dingen is dat ze vrij snel traag worden en 90% weet niet hoe ze dat moeten oplossen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, ik moet dan toch wel lachen als ik de iphone gebruikers naar dat kleine, vale schermpje zie kijken
Teach me masterquote:Op donderdag 22 november 2012 16:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het grote euvel met die dingen is dat ze vrij snel traag worden en 90% weet niet hoe ze dat moeten oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |