PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Truequote:Op donderdag 22 november 2012 00:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar de Toefmeister gun ik het wel.
Was ik ookquote:Op donderdag 22 november 2012 00:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
True![]()
Maar hij is wel al miljonair
Slaap ze.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:07 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga een paar uur ongegeneerd dromen , trusten mannen
quote:Op donderdag 22 november 2012 00:07 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga een paar uur ongegeneerd dromen , trusten mannen
Breaking Badquote:Op donderdag 22 november 2012 00:11 schreef detennismaster het volgende:
* detennismaster zet 'Seven Thirty-Seven' op
Bizar man. Uitgerekend hij gewoon..echt zo perfect uitgevoerd.quote:
Eerst ook ff die aanname enzo ja, echt nice gedaan.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bizar man. Uitgerekend hij gewoon..echt zo perfect uitgevoerd.
En wie moet de reserve worden?quote:Op donderdag 22 november 2012 00:13 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Schurrle heeft echt een bazig schot
Elia dus.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
En wie moet de reserve worden?
Want op zich is Afellay overall gezien beter, alleen Elia is wel lekker die pacehoer
Disc unreadable is wel vaak het begin van alle ellende, alhoewel ik er nooit op achteruit ben gegaan als er weer eens een Xbox stuk ging.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik schrok net heel erg. Er stond dat de disc van FIFA 13 unreadable is dus ik was bang voor een RRoD. Gelukkig is dat niet zo, dan nog is het wel heel vreemd
Weer eens?quote:Op donderdag 22 november 2012 00:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Disc unreadable is wel vaak het begin van alle ellende, alhoewel ik er nooit op achteruit ben gegaan als er weer eens een Xbox stuk ging.
Is goed manquote:Op donderdag 22 november 2012 00:34 schreef vandermar het volgende:
He thad, ik heb geen idee of er nu iemand blops speelt. Ik niet, ik ga pitten. Morgen misschien even als ik mijn beschouwing af heb.
Ik vind deze mooier. Met een keeper op doel, verdediger in je nek. Vanuit een borstaanname. Technisch fantastisch. Prachtig.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zag het ook net, wat een wereldgoal. Die van Ibra of deze, welke is mooier?
En het is een CB.quote:Op donderdag 22 november 2012 01:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind deze mooier. Met een keeper op doel, verdediger in je nek. Vanuit een borstaanname. Technisch fantastisch. Prachtig.
Jan van Halst zei al: dit gaat om een 9,4 bij de ene en een 9,7 bij de anderequote:Op donderdag 22 november 2012 01:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind deze mooier. Met een keeper op doel, verdediger in je nek. Vanuit een borstaanname. Technisch fantastisch. Prachtig.
Die Beaver Falls tip was ook wel een goede..leuke seriequote:
Moeilijkheidsgraad:quote:Op donderdag 22 november 2012 01:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jan van Halst zei al: dit gaat om een 9,4 bij de ene en een 9,7 bij de andere
Wel apart qua accenten. Veel van de Amerikanen worden gespeeld door Zuid-Afrikanenquote:Op donderdag 22 november 2012 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Beaver Falls tip was ook wel een goede..leuke serie
Moment? Van Basten een 6?quote:Op donderdag 22 november 2012 01:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moeilijkheidsgraad:
Ibra: 10 - Mexes: 9 - van Basten: 8
Uitvoering:
Ibra: 8 - Mexes: 9 - van Basten: 10
Moment:
Ibra: 6 - Mexes: 9 - van Basten: 6
Totaal score:
Ibra: 8 - Mexes: 9 - van Basten: 8
Die van v. Basten zat wel het mooist, maar Mexes is een verdediger en doet het in de CL, dus ik ga voor die van Mexes.
Ja dat verbaasde mij ook.quote:Op donderdag 22 november 2012 01:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Moment? Van Basten een 6?? !!
?!
Oh hij heeft het over die tegen Den Bosch zeker? Ik dacht die uit de finale in '88.quote:
Daar ging ik vanuit. Maar aangezien die van 88 geen omhaal is...quote:Op donderdag 22 november 2012 01:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh hij heeft het over die tegen Den Bosch zeker? Ik dacht die uit de finale in '88.
Zin om mij weer uit de brand te helpen?quote:Op donderdag 22 november 2012 01:35 schreef Zhano het volgende:
Toch maar P in de P ep 5 kijken ondanks dat ik 4 nergens heb kunnen zien
stuur mij ook alle links vanaf 2 aubquote:Op donderdag 22 november 2012 01:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zin om mij weer uit de brand te helpen?
Morgen kan wel, maar ga zo slapen en het duurt me echt te lang om nu nog te doen.quote:Op donderdag 22 november 2012 01:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zin om mij weer uit de brand te helpen?
No problem, thanks in ieder gevalquote:Op donderdag 22 november 2012 01:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Morgen kan wel, maar ga zo slapen en het duurt me echt te lang om nu nog te doen.
Ik heb alleen links van 2 en 3 (2 heb je al). Ep 4 heb ik zelf op tv gezien en is volgens mij niet te vinden. Ep5 is de nieuwste en heb ik dus nog niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 01:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
stuur mij ook alle links vanaf 2 aub
Shit is toch allemaal in scene gezet (hoop ikquote:Op donderdag 22 november 2012 01:47 schreef Zhano het volgende:
Ik snap niet waarom die Gerrie niet gewoon thuis die film opneemt.
Ja dat hoop ik eigenlijk ook.quote:Op donderdag 22 november 2012 01:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Shit is toch allemaal in scene gezet (hoop ik)
cheater!quote:Op donderdag 22 november 2012 02:28 schreef Tim86 het volgende:
Hmm er is echt iets raars gaande volgens mij..nu ook ineens weer een quit/disconnect terwijl ik 1-0 voor sta en net de paal raak..ook zonder pauze ofzo. Was vorige potje ook al.
quote:Op donderdag 22 november 2012 02:08 schreef Tim86 het volgende:
Wist niet dat Beaver Falls na 2 seizoenen gecancelled is
quote:Op donderdag 22 november 2012 02:23 schreef Tim86 het volgende:
In een uur tijd de silver cup gewonnen..rage quit fiesta
92 fitness heeft de meest vermoeide speler nu..
quote:Op donderdag 22 november 2012 02:28 schreef Tim86 het volgende:
Hmm er is echt iets raars gaande volgens mij..nu ook ineens weer een quit/disconnect terwijl ik 1-0 voor sta en net de paal raak..ook zonder pauze ofzo. Was vorige potje ook al.
JIj bent gewoon nog steeds boos op me omdat ik laatst MENSEN OPEN DE OGEN zeiquote:
Je hebt de bug die GJE ook had.quote:Op donderdag 22 november 2012 02:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
JIj bent gewoon nog steeds boos op me omdat ik laatst MENSEN OPEN DE OGEN zei
6e potje op rij een disconnect van de tegenstander..toeval my as
Van Basten scoorde tegen FC Den Bosch manquote:Op donderdag 22 november 2012 02:50 schreef DutchSL het volgende:
Die omhaal van van Basten wordt nog herinnerd omdat van Basten hem maakte, er zijn wel meer van dat soort omhalen geweest in de Eredivisie, bijvoorbeeld door Dirk Kuyt toen die nog bij Utrecht speeldeen ook iemand van VVV toen tegen PSV
Die van Rooney tegen City schaar ik ook in deze categorie.
Die van Ibra en Mexes vind ik toch wel een stukje mooier.
Nee man, lelijke goal van die lelijke Engelsman in dat lelijke Engelse land.quote:Op donderdag 22 november 2012 02:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Van Basten scoorde tegen FC Den Bosch manRooney tegen City was fucking ziek
Te hoog of laagquote:
Geniale bug man, zodra je voor staat disconnect jequote:
Pa-modou Kah had ook een leukequote:Op donderdag 22 november 2012 02:50 schreef DutchSL het volgende:
Die omhaal van van Basten wordt nog herinnerd omdat van Basten hem maakte, er zijn wel meer van dat soort omhalen geweest in de Eredivisie, bijvoorbeeld door Dirk Kuyt toen die nog bij Utrecht speeldeen ook iemand van VVV toen tegen PSV
Die van Rooney tegen City schaar ik ook in deze categorie.
Die van Ibra en Mexes vind ik toch wel een stukje mooier.
Hmm, ik dus ook nietquote:Op donderdag 22 november 2012 02:08 schreef Tim86 het volgende:
Wist niet dat Beaver Falls na 2 seizoenen gecancelled is
Die tegenstander in Ajax shirtsquote:Op donderdag 22 november 2012 08:52 schreef Ozz-03 het volgende:
Omhaal van Mexes is natuurlijk een ongelovelijke beauty, maar die van Zlatan doet niemand anders hem ooit meer na. Dat was gewoon een karate trap in de lucht, die zie ik mensen niet zo snel na doen.
Als we het dan toch over omhaals hebben, mogen de liefhebbers hier ook naar kijken.
Gister al een Kjaer opgepikt voor 9.900 dus die valt wat buiten de boot dan.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:43 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen allemaal
Totw prijzen zijn echt zwaar hoog op dit moment, Wil Gotze hebben maar ik wacht nog wel even
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:03 schreef Ozz-03 het volgende:
IF Benzema voor 700K op de PS3. Die gaat niet heel veel goedkoper worden toch?
quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze besteld
Boca Juniors
quote:
Hij is een stuk groter dan iemand als Moutinho, dus aan de lengte zal het niet liggen. Hij is alleen niet zo sterk verdedigend.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:30 schreef Maver24 het volgende:
Zou Gotze een beetje uit te voeten komen op de CM positie of is tie daar te klein voor
Das wel een hele domme reden, maar ok. Riquelme is wel een baas iddquote:Op donderdag 22 november 2012 10:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer dat die er niet meer speelt.
Altijd al sympathie gehad voor Boca Juniors vanwege de clubkleuren.
Wil een 4-3-1-2 team gaan maken maar twijfel of ik nou Reus gewoon als ST moet maken en dan Gotze op de CF positiequote:Op donderdag 22 november 2012 10:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is een stuk groter dan iemand als Moutinho, dus aan de lengte zal het niet liggen. Hij is alleen niet zo sterk verdedigend.
Götzequote:Op donderdag 22 november 2012 10:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wil een 4-3-1-2 team gaan maken maar twijfel of ik nou Reus gewoon als ST moet maken en dan Gotze op de CF positie
Ik had Lewandowski gehaald maar die is niet goed ?, Podolski beter ?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Götze
Reus - Podolski
Dat heb ik ook en ik en het speelt geweldig. Met Podolski moet je wel steeds zoeken naar het linkerbeen, maar dan is het ook meteen raak.
Jaquote:
Nee hoor, prima. Vroeg het me gewoon afquote:Op donderdag 22 november 2012 10:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja
In paint de logos door de helft gedaan.
Niet goed?
Heb nog niet met Lewandowski gespeeld, maar Podolski lijkt me beter, heeft een goed schot en heeft voldoende pace om eens zelf wat te forceren.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had Lewandowski gehaald maar die is niet goed ?, Podolski beter ?
Vanavond maar eens proberen dan.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:52 schreef DannyDeko het volgende:
Lewandowski is gewoon een hele goed speler hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |