Daar begint het wel op te lijken. Ik juich dat van harte toe trouwens, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:20 schreef Lunice het volgende:
Chick in op.![]()
Van Hanegem komt (opnieuw) niet meer?
Zeker. Ergerlijke kwal.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Daar begint het wel op te lijken. Ik juich dat van harte toe trouwens, maar dat geheel terzijde.
Volgende week dinsdag volgens mij.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Wanneer wordt die uitzending met Gijpie eigenlijk uitgezonden in dat programma van Britt en Imke?
Wat is deze?quote:
ja dat viel me ook direct op, maar ik heb het begin van de aflevering gemist. Is daar nog een opmerking over gemaakt?quote:
Doet ie nooit. Hoop ik...quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:48 schreef Heufd het volgende:
http://zappen.blog.nl/rtl(...)or-rene-van-der-gijp
Hoop ik ook, hij moet ook wel z'n beperkingen kennen. 2 á 3x (als er EL voetbal is) is echt wel genoeg. Hij neemt ook kwalitatief gezien gewoon af als hij vaker op TV is, dat zag je bij VI Oranje. Daar zaten echt avondjes tussen dat hij niks zinnigs/grappigs uitbracht, of als een zombie aan tafel zat.quote:
Shirt Flower Power. Niks mis meequote:Op vrijdag 23 november 2012 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
Johan z'n kledingsite is online; http://www.johanderksenkleding.nl/
In de tuin van zijn vakantiehuisje?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:01 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Quizvraag:
Johan Derksen wilde ooit een huis kopen in Texas. Uiteindelijk besloot hij om dit toch maar niet te doen.
Waar nam hij dit besluit en welke reden voerde hij aan?
Toen hij een sigaar aan het roken was op de pot kreeg hij plotseling een morele ingeving: hij wilde niet wonen in een staat waar de doodstraf nog steeds werd uitgevoerd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:01 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Quizvraag:
Johan Derksen wilde ooit een huis kopen in Texas. Uiteindelijk besloot hij om dit toch maar niet te doen.
Waar nam hij dit besluit en welke reden voerde hij aan?
Fout.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:50 schreef satecl het volgende:
[..]
In de tuin van zijn vakantiehuisje?
Reden is goed. Plaats niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen hij een sigaar aan het roken was op de pot kreeg hij plotseling een morele ingeving: hij wilde niet wonen in een staat waar de doodstraf nog steeds werd uitgevoerd.
Jij wil zeker één of ander tv programma van mij horen? Nou, mooi niet, alle ideeën van JD hebben de basis bij hem thuis op de pot.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Reden is goed. Plaats niet.
Ik zocht eigenlijk het vliegtuig terug naar Nederland. Daar zei hij tegen zijn vrouw dat ze geen huis in Texas moesten kopen omdat daar nog steeds de doodstraf wordt uitgevoerd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wil zeker één of ander tv programma van mij horen? Nou, mooi niet, alle ideeën van JD hebben de basis bij hem thuis op de pot.
Klopt. Alleen kan ik het niet zien... Dus dat wordt morgenochtend lekker terugkijken mp4tje, met broekie uit.quote:
noem jij jezelf nou een echte?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klopt. Alleen kan ik het niet zien... Dus dat wordt morgenochtend lekker terugkijken mp4tje, met broekie uit.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:43 schreef ZuidGrens het volgende:
Jammer, de terugkeer van Boskamp moet ik missen. Dat wordt morgen via RTL XL kijken.
Das pechquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klopt. Alleen kan ik het niet zien... Dus dat wordt morgenochtend lekker terugkijken mp4tje, met broekie uit.
Laat gaan man, is toch prima. Ik lees hier wel hoe het was. Maar wordt sowieso een topshowtje.quote:
Beter laat dan nooit. Op boskampie kan je vertrouwen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:32 schreef RubenSosa het volgende:
Na 12 seconden 1-0 sevilla!
aftrapie morgen zeker in VI kan niet anders.
Wij doen niet anders op dit forumquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:35 schreef GGMM het volgende:
Maakt zich ook weer druk om dingen die totaal niet boeiend zijn.
Echt he, wat de neuk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:36 schreef Shreyas het volgende:
Van der Gijp maakt zichzelf volkomen belachelijk nu, dit is echt dom.
quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Als voetbal cabaret wordt, dan haak ik af.
quote:
OPGEEEEROTquote:
Eens.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind dat het programma een beetje de verkeerde kant op is geslagen laatste jaartje. Steeds minder topshowtjes helaas.
Amfoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Napoli schijnt puntermindering te krijgenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:41 schreef TLC het volgende:
Iemand die serieus naar Twente-Helsingborg en Napoli-PSV gaat kijken ?
Ik skip denk ik. Maar ik twijfel ook al of ik RM-Ajax ga kijkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:41 schreef TLC het volgende:
Ik steek nog liever mijn eigen ogen uit.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:41 schreef TLC het volgende:
De verdediging van PSV is nog slechter dan die van NAC.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Manolev is gewoon PSV-niveau.
NAC 25 tegengoals, PSV 11.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De verdediging van PSV is nog slechter dan die van NAC.
Boccara wat een beest is dat. Die is binnen 1 jaar doorgebroken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Boccara, Sporkslede & Blind voor CVM.
Die is geblesseerd las ik. Had hem het liefst zondag in de basis gezienquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boccara wat een beest is dat. Die is binnen 1 jaar doorgebroken.
Bazoer, dat wordt de ekte ekte.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boccara wat een beest is dat. Die is binnen 1 jaar doorgebroken.
Rugblessure in de warming up maandag inderdaad, gisteren training gestaakt helaas ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is geblesseerd las ik. Had hem het liefst zondag in de basis gezien
Is ongelofelijk hoeveel krediet Poulsen en Enoh krijgen. Met die kan je geen Ajax-voetbal spelen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Rugblessure in de warming up maandag inderdaad, gisteren training gestaakt helaas ja.
't zijn vreselijke voetballers idd. Enoh kan er gewoon echt niks van. Gewoon echt niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is ongelofelijk hoeveel krediet Poulsen en Enoh krijgen. Met die kan je geen Ajax-voetbal spelen.
Alleen een kuitenbijtertje en een stofzuiger, voor de rest kan hij niets.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't zijn vreselijke voetballers idd. Enoh kan er gewoon echt niks van. Gewoon echt niet.
Kwestie van tijd voordat de Boer voor Boccara durft te kiezen. Sporkslede is niet beter.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is ongelofelijk hoeveel krediet Poulsen en Enoh krijgen. Met die kan je geen Ajax-voetbal spelen.
Die coëfficientie kan me geen bal interesseren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een lulkoek. De eerste 12 van de ranking gaan rechtstreeks de CL in.
vroeger was enoh wel goed. Maar 2 van dezelfde types in zo'n wedstrijd kan je niet doen. En enoh was in slechte doen, had ook geen wedstrijdritme.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't zijn vreselijke voetballers idd. Enoh kan er gewoon echt niks van. Gewoon echt niet.
Alleen is hij zo dom in het maken van overtredingen dat hij z'n team er vaker mee benadeeld dan mee helpt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen een kuitenbijtertje en een stofzuiger, voor de rest kan hij niets.
In ieder geval doet Sporkslede het niet slechter dan Poulsen en Enoh.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat de Boer voor Boccara durft te kiezen. Sporkslede is niet beter.
Enoh is nooit goed geweest man.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
vroeger was enoh wel goed. Maar 2 van dezelfde types in zo'n wedstrijd kan je niet doen. En enoh was in slechte doen, had ook geen wedstrijdritme.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die coëfficientie kan me geen bal interesseren.
Vorig jaar kreeg hij steeds rood, en toen ging Ajax door zijn rode kaart beter voetballenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen is hij zo dom in het maken van overtredingen dat hij z'n team er vaker mee benadeeld dan mee helpt.
Je verliest graag in de voorronde van de lamme en de blinde?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die coëfficientie kan me geen bal interesseren.
Dat dus.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Is gewoon belangrijk. Ook de punten die Ajax als club haalt, ze moeten weer terug in pot 2 komen.
coëfficiënt van landen kan me geen bal interesseren, zolang we maar niet onder de 12e plek komen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Is gewoon belangrijk. Ook de punten die Ajax als club haalt, ze moeten weer terug in pot 2 komen.
Heb je Pep gesproken ja?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pep Guardiola gaat naar Chelsea of Man City.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
coëfficiënt van landen kan me geen bal interesseren, zolang we maar niet onder de 12e plek komen.
Wat is daarquote:
okequote:Op vrijdag 23 november 2012 20:52 schreef hafcfan het volgende:
9 van de 10 wat Psv koopt is miskoop.
2011/2012 Mertens en Strootman zijn voor PSV nuttige aankopen gebleken. Dus 9 van de 10 is overdreven.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:52 schreef hafcfan het volgende:
Als ajax een keer het laatste plaatsje haalt voor de EL ben je blij dat we die hebben. Of verwacht je dat Ajax elk jaar kampioen wordt?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is daaraan? Ik hoop alleen dat Ajax het goed doet in Europa. En PSV en Twente en zo voorts mogen van mij het goed genoeg doen dat we boven de 12e plek blijven.
huh?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind 't zo zonde voor Danny dat z'n stem niet goed genoeg is om door te breken...
Wijnaldum en Tyton zijn niet heel PSV hoor..quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:52 schreef hafcfan het volgende:
Een club als Ajax kan ieder jaar de CL halen heur.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ajax een keer het laatste plaatsje haalt voor de EL ben je blij dat we die hebben. Of verwacht je dat Ajax elk jaar kampioen wordt?
Oke laten we het op 4 van de 5houden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2011/2012 Mertens en Strootman zijn voor PSV nuttige aankopen gebleken. Dus 9 van de 10 is overdreven.
ja leuk, hilarisch zelfs.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een club als Ajax kan ieder jaar de CL halen heur.
hoi stevequote:Op vrijdag 23 november 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Dickie loopt gewoon aan het einde van het seizoen weer de deur uit bij PSV.
Nee, maar tel al die andere er ook even bij op.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wijnaldum en Tyton zijn niet heel PSV hoor..
Ajax kan ieder jaar kampioen worden. Eerste half jaar vertrouwen zoeken, tweede half jaar knallen.quote:
Heracles kan ook ieder jaar kampioen worden, ze moeten Immers wel genoeg punten halenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax kan ieder jaar kampioen worden. Eerste half jaar vertrouwen zoeken, tweede half jaar knallen.
Lees mijn tweede deel eens.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heracles kan ook ieder jaar kampioen worden, ze moeten Immers wel genoeg punten halen
Lmmers?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heracles kan ook ieder jaar kampioen worden, ze moeten Immers wel genoeg punten halen
Ja okéquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees mijn tweede deel eens.
Voor Ajax is Eerste half jaar vertrouwen zoeken, tweede half jaar knallen
Je bedoelt 'ajax faalt in europa dus hebben ze de tweede helft meer rust'quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees mijn tweede deel eens.
Voor Ajax is Eerste half jaar vertrouwen zoeken, tweede half jaar knallen
Manolev en Marcelo. Meer zie ik er niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee, maar tel al die andere er ook even bij op.
je kan wel dat gaan roepen, maar het is wel zo. Ieder jaar vertrekt er bij Ajax wel een/twee belangrijke spelers en dat kan Ajax niet zomaar opvangen. En er komt nieuwe concurrentie binnen de selectie dus het is dan naar de juiste vorm/formatie zoeken. En Ajax heeft daar eenmaal tijd voor nodig.quote:
't is watquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je kan wel dat gaan roepen, maar het is wel zo. Ieder jaar vertrekt er bij Ajax wel een/twee belangrijke spelers en dat kan Ajax niet zomaar opvangen. En er komt nieuwe concurrentie binnen de selectie dus het is dan naar de juiste vorm/formatie zoeken. En Ajax heeft daar eenmaal tijd voor nodig.
qftquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:36 schreef Shreyas het volgende:
Van der Gijp maakt zichzelf volkomen belachelijk nu, dit is echt dom.
Aan z'n schildkliééérquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien heeft ie wel iets aan zijn schildklier.
Rustig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd jij ook maar je bek als je niets nuttigs te melden hebt, autist.
Heb jij daar nooit een vreselijke hekel aan, dat soort reacties in een discussie als ''t is wat, heeft geen enkel iemand iets aan.quote:
Helft van de uitzending niet kunnen zien vanwege sigaarrook.quote:
Klopt, maar negeer zo'n debiel dan gewoon.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij daar nooit een vreselijke hekel aan, dat soort reacties in een discussie als ''t is wat, heeft geen enkel iemand iets aan.
Nu moet ik mijn open gat tussen 22 en 23 vullenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:03 schreef Grifte het volgende:
Echt zonde dat ze die Jupiler League naar zaterdagavond hebben geplaatst. Keek altijd lekker weg zo na VI, nu kijkt geen hond er meer naar.
Ik wil het nog wel eens opnemen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:03 schreef Grifte het volgende:
Echt zonde dat ze die Jupiler League naar zaterdagavond hebben geplaatst. Keek altijd lekker weg zo na VI, nu kijkt geen hond er meer naar.
Is goed.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, maar negeer zo'n debiel dan gewoon.
hou dat even voor jezelf svpquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu moet ik mijn open gat tussen 22 en 23 vullen
't is wat.quote:
pardon?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, maar negeer zo'n debiel dan gewoon.
Ik zei dat hij zo'n debiel die niks toevoegt, zoals jij duidelijk bent, gewoon moet negeren.quote:
Mooi gevonden, kostte je maar 10 minuten!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is dikke Johan.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is dikke Johan.
ditquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:11 schreef GGMM het volgende:
Wat een volslagen idioot is die McClaren toch.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ja.quote:
het zal eens nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Fortuna Dusseldorf - HSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de hele eigen helft om op te voetballen, onterechte klachtquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:
De Boer heeft gewoon gelijk. Dortmund staat itt VVV niet met 10 man op eigen helft.
quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]![]()
En dan moet je weten dat Rieu in 1996 al live in de Arena speelde tijdens de rust van de wedstrijd Ajax - FC Bayern (5-2)
Sneijder, Robben, v.Persie en v.d.Vaart onze sterspelers, altijd geblesseerd...quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Fortuna Dusseldorf - HSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faal.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]![]()
En dan moet je weten dat Rieu in 1996 al live in de Arena speelde tijdens de rust van de wedstrijd Ajax - FC Bayern (5-2)
Ik zat het ook al na te tellenquote:
Sulejmani is niet beter dan Lukoki of Sana, daarom kun je beter die andere 2 opstellen dus.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben niets beters. Of wel?
Laat dit Smoofie niet horen. Maar je hebt overigens wel gelijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sulejmani is niet beter dan Lukoki of Sana, daarom kun je beter die andere 2 opstellen dus.
Sulejmani is einde verhaal, die doet niks meer voor Ajax.
Nee die kraamt ook vaak onzin uit.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:20 schreef GGMM het volgende:
Als Cruijff het zou zeggen zou iedereen het geniaal vinden.
Nee, die dooddoeners van Cruijff zijn vreselijkquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:20 schreef GGMM het volgende:
Als Cruijff het zou zeggen zou iedereen het geniaal vinden.
Nee, niet die gladjakker. Wat een triest geval.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:22 schreef Bastiefcg het volgende:
ik hoop dat jeffrey van as ook nog even langskomt
Onder iedere deurmat 5 euro leggenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:23 schreef hafcfan het volgende:
Nac mag vast beginnen met geld teruggevn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |