Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
terugkomend op MoBlo's eerdere post over wedstrijden, evenementen etc.....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Heb nu nl. sportsokken gekocht, maar die lijken mij minder te bevallen dan de 'gewone' sokken die ik voorheen gebruikte
ik gebruik veelal sokken van de volgende merken Drymax en Thorlo en dan de korte modellen. Ze moeten voor mij wel zo hoog zijn dat ze boven de rand van mijn schoen uit komen maar kort genoeg om niet "zwaar" te worden als ze nat worden.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
goede hardloopsokken zijn prijzig en het kan zijn dat ze totaal niet bevallen., heb een keer een paar Nike loopsokken gehad met in de hiel "anti slip rubber"... twee keer geprobeert en toen snel in de vuilnisbak er mee. Ik draag over het algemeen relatief dikke sokken maar iemand loopt misschien weer graag met dunnere sokken. Verder vind ik het lekker als de sokken goed strak om mijn voet heen zitten.
not everybody's cup of tea maar wel leuk om te bekijken
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 21-11-2012 23:35:17 ]
app: runtastic. Moet nog uitvindwen hoe het werkt, hij upload alles gelijk naar facebook, dat hoeft nou ook weer niet
Mooi LieLIe
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Voor de liefhebbers is er vandaag een buitensport pakket in de aanbieding; reflectiehesje, led armband, armband voor je telefoon en een riem met 2 bidons.
Ik heb 2 paar falke en een paar nikes. Ondanks dat die falke's dunner zijn zijn ze veel warmer dan Nike. Ik geef de voorkeur aan de nikes voor de warmte en aan de falke's voor de dikte. Eigenlijk mis ik mijn overleden setje aldi (of was het nou lidl) hardloopsokken. perfect van dikte en warmte.
Heb inderdaad ook de Lidl hardloop sokken maar loop net zo lief op naadloze dunne sokken van de Action
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Om de een of andere vage reden zit ik vandaag vol energie
* rechtsedirecte legt de bal op de penaltystip.... neemt een aanloop en scoort voor open doel...:
Go for a run!!!!
Op donderdag 22 november 2012 08:02 schreef Swetsenegger het volgende: Ik heb 2 paar falke en een paar nikes. Ondanks dat die falke's dunner zijn zijn ze veel warmer dan Nike. Ik geef de voorkeur aan de nikes voor de warmte en aan de falke's voor de dikte. Eigenlijk mis ik mijn overleden setje aldi (of was het nou lidl) hardloopsokken. perfect van dikte en warmte.
Iets klopt er niet geloof ik.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
nog 100km te gaan en dan staat er voor dit jaar 2K op de teller moet lukken