"Here is some leaked Black Ops 2 information from an industry contact at Activision. Although he is just an associate producer, he has been telling me all about the game. This information is 100% correct, and verified, and I will not reveal my friends name. He doesnt even know I am posting this. I will provide no other details, as I do not know anything more than this, so please do not ask."quote:Op 28 april aanstaande zal de eerste trailer verschijnen van Call of Duty: Black Ops 2. Deze Debut Trailer verschijnt precies twee jaar na de eerste trailer van de eerste Black Ops. Bovenstaand plaatje stond namelijk korte tijd op de officiële Call of Duty.com site, maar werd snel na ontdekking weer offline gehaald.
Het plaatje is ontdekt op een vrij simpele manier. De ontdekker heeft de link naar plaatjes van Modern Warfare 3, http://www.callofduty.com/mw3/images, vervangen door http://www.callofduty.com/bo2/images. De URL is ondertussen offline gehaald door Activision.
Wat we van deze trailer moeten verwachten, is nog onbekend, maar het zal vast en zeker weer voor veel spanning en spektakel zorgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mjah, die Dragonfire schieten ze ook nog eens zo uit de lucht. Oplichters.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Vind ik best schandalig... Ook echt mensen die een care package voor ¤180 kochtten en nu nog eens een season pass kopen. 230 euro uitgeven voor een spel
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Je bedoelt per minuut, tevens is niet iedereen een fearcrads of mark of Jquote:Op woensdag 21 november 2012 22:50 schreef Djeetje het volgende: ik heb nu 14 uur game time. me score per seconde is 219 redelijk laag want heb een ratio van 1.79
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Idd een bbgunkogel en hij is kapotquote:Op woensdag 21 november 2012 22:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mjah, die Dragonfire schieten ze ook nog eens zo uit de lucht. Oplichters.![]()
![]()
Mijn SPM is 345, mijn K/D heeft daar niet onder hoeven lijden, die is slecht of ik nu naar het objective toen ren of niet.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
die fearcards zijn speel stijl probeer ik over te nemenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je bedoelt per minuut, tevens is niet iedereen een fearcrads of mark of J
en ja bedoelde per minuut haha.
moet wel lukken toch om beetje zijn speelstijl over te nemen na lang genoeg oefenen ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Gast das 13000 per minuut...quote:Op woensdag 21 november 2012 22:53 schreef OverRated het volgende:
Is niet zo heel veel hoor. Ik had bij MW3 197 SPM, nu 211. Volgens mij is dat vrij laag![]()
hoe haal je hogere score per seconden ?
door echt meer te killen of door vlaggen te capturen etc ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Zo maar weer eens mijn ps3 aan slingeren, k/d is wat minder maar we gaan gewoon door
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Beetje van beidequote:Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef Djeetje het volgende:
door echt meer te killen of door vlaggen te capturen etc ?![]()
ik ga altijd voor de kills dus moet dan denk ik meer objectief heet het toch ? spelen.quote:Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Beide. Kijk Fearcrads, die slayed maar capt ook vlaggen.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef Djeetje het volgende:
door echt meer te killen of door vlaggen te capturen etc ?RvP; Feyenoord
Zoals ik al zei een beetje van beide of je moet extreem goed slayenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ga altijd voor de kills dus moet dan denk ik meer objectief heet het toch ? spelen.![]()
Heb trouwens die Black Hat gebruikt vanavond in een paar potjes HQ. Beviel mij prima. Guardians en Sentries beetje door de muur heen slopen en wat dan al niet meer vanaf een veilige afstand, je moet er redelijk dichtbij zijn maar vaak is er wel een plekje waar de vijand toch niet komt kijken omdat ze druk zijn met verdedigen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Kon ik maar BO doen op school.
Heb ik wat tedoen tijdens de gym lessen die ik de komende tijd weer niet mee ga doen.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
OK WIE KAN ME NOGMAALS VERTELLEN WAAR JE NA DE MATCH KAN ZIEN HOEVEEL XP JE HEBT VERDIENT? EN DAN ECHT PRECIES WAAR IN HET MATCH REPORT WANT IK WORD ER GEK VAN DAT IK HET NIET KAN VINDENOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Echt zo raar, ene moment van de dag gruwelijke scores andere moment alleen maar fucked up potjes.
Schiet je die persoon als eerste ga je nog dood, kijk je killcam schiet je nog niet eens op hem.
358 score per minute jwz.![]()
Ik speel gewoon met een Amerikaan mee, al die lag zal ik eens in mijn voordeel gebruiken.Schrijf gewoon na een game op hoeveel je hebt en dan na de volgende game weer en pak je rekenmachine er bij.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
OK WIE KAN ME NOGMAALS VERTELLEN WAAR JE NA DE MATCH KAN ZIEN HOEVEEL XP JE HEBT VERDIENT? EN DAN ECHT PRECIES WAAR IN HET MATCH REPORT WANT IK WORD ER GEK VAN DAT IK HET NIET KAN VINDEN
[/quote]![]()
Wat een ergernis in Domination weer zonet. 2 foto's van de scores in mijn team. Niet dat ik zo'n goede KD heb daar, maar ik ben de enige die serieus probeert points te cappen. Niemand probeert gewoon de B flag te pakken, waardoor dik verliezen vaakLig in daar in m'n eentje met een granatenstorm die op me afkomt.
![]()
![]()
![]()
Een goede speler draagt zijn team.
[/quote]![]()
Waarom spelen ze dan geen team DM?quote:Op donderdag 22 november 2012 01:01 schreef OverRated het volgende:
Wat een ergernis in Domination weer zonet. 2 foto's van de scores in mijn team. Niet dat ik zo'n goede KD heb daar, maar ik ben de enige die serieus probeert points te cappen. Niemand probeert gewoon de B flag te pakken, waardoor dik verliezen vaakLig in daar in m'n eentje met een granatenstorm die op me afkomt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Hij zei score per seconde...quote:Op woensdag 21 november 2012 23:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
per uur bedoel je dan, want spm is score per minute![]()
In domination kan je meer kills maken. Meer tijd meer money G.quote:Op donderdag 22 november 2012 02:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom spelen ze dan geen team DM?na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Domme vraag, maar wat is dat ghost waar jullie het steeds over hebben?
En welk level moet je zijn om het te krijgen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Trophy systemquote:Op donderdag 22 november 2012 01:01 schreef OverRated het volgende:
Lig in daar in m'n eentje met een granatenstorm die op me afkomt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
http://www.blackopsii.com/bo2/perks-list/quote:Op donderdag 22 november 2012 07:46 schreef bobbernaut het volgende:
Domme vraag, maar wat is dat ghost waar jullie het steeds over hebben?
En welk level moet je zijn om het te krijgen?
Je moet level 55 hebben.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself![]()
Oh ghost is niet zo boeiend dan
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ik zit echt zwaar te twijfelen of ik deze moet halen.
Tot nu toe vond ik de spellen die ik van Treyarch niet zo.
WaW, vond ik aardig, heb ik redelijk veel gespeeld maar bijna niet in vergelijking met bijv CoD 4.
Black Ops vond ik echt ruk, ik miste de feeling denk ik, heb deze ook echt maar iets van 5 uur gespeeld oid, misschien was het beter nadat de server problemen waren opgelost maar dat heb ik niet eens afgewacht.
Zijn er meer mensen die Back Ops niet zo vonden en deze wel gehaald hebben?
Wat vinden jullie ervan?
Ik lees goeie reviews, goeie verbeter punten maar ja... heb niet zo iets van, ik blijf sponsoren.![]()
al 3 dagen niet gespeeld.. en blijf een tijdje zo.
vind hem reuze 1-tonig. alles is hetzelfde. elke pot weer..
dan maar binnekort een dagje single player burgemeester maken![]()
Als je elke keer op dezelfde manier speelt wordt het wel eentonig ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:28 schreef JaafkeGB het volgende:
al 3 dagen niet gespeeld.. en blijf een tijdje zo.
vind hem reuze 1-tonig. alles is hetzelfde. elke pot weer..
dan maar binnekort een dagje single player burgemeester maken
Ik heb 3 classes en ik mix ze elke keer weer met een bepaalde gamemode.
Zo blijf je je aanpassen en blijft het ook leuk. Ik heb nu 2 dagen niet gespeeld, maar dat komt door tijdgebrek.
Morgenavond ga ik weer online knallen. De SP is leuk, maar MP is veel beter. Zombies heb ik nog niet geprobeerd.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
heb alles
sniper (Ballista)
. assault (AN-94)
sub (mp7)
handgun (KAP-45) akimbo met mes als tweede
denk de eerste dagen te veel gedaan.. nu alles al gehad![]()
Ik vind het jammer dat je de scorestreak awards niet per class kan instellen. Ik speel wisselend TDM en FFA en daar wil ik verschillende corestreaks bij.![]()
Dan verander je het toch snel in de pre game lobby?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:50 schreef DSS24 het volgende:
Ik vind het jammer dat je de scorestreak awards niet per class kan instellen. Ik speel wisselend TDM en FFA en daar wil ik verschillende corestreaks bij.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Ik ben juist blij dat je niet bij elke class je streaks hoeft aan te passen.
[/quote]![]()
Ja dat kan wel natuurlijk. Maar soms gaat het vrij snel dat je opeens in een potje zit en ik vergeet het soms dus loop ik met een care package met FFAquote:Op donderdag 22 november 2012 10:52 schreef BzP het volgende:
[..]
Dan verander je het toch snel in de pre game lobby?![]()
Ja dat is wel anus jaquote:Op donderdag 22 november 2012 10:54 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ja dat kan wel natuurlijk. Maar soms gaat het vrij snel dat je opeens in een potje zit en ik vergeet het soms dus loop ik met een care package met FFAVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Naar mijn mening is dit een hele aterke cod, de mappe zijn leuk, de scorestreaks zijn goed in vergelijking met killstreaks. De wapens spelen lekker.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:15 schreef biertank het volgende:
Ik zit echt zwaar te twijfelen of ik deze moet halen.
Tot nu toe vond ik de spellen die ik van Treyarch niet zo.
WaW, vond ik aardig, heb ik redelijk veel gespeeld maar bijna niet in vergelijking met bijv CoD 4.
Black Ops vond ik echt ruk, ik miste de feeling denk ik, heb deze ook echt maar iets van 5 uur gespeeld oid, misschien was het beter nadat de server problemen waren opgelost maar dat heb ik niet eens afgewacht.
Zijn er meer mensen die Back Ops niet zo vonden en deze wel gehaald hebben?
Wat vinden jullie ervan?
Ik lees goeie reviews, goeie verbeter punten maar ja... heb niet zo iets van, ik blijf sponsoren.We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej![]()
6 perks kunnen pakken zonder er wat voor te hoeven doen is ook niet verkeerd toch?quote:
[/quote]![]()
Je kan scorestreaks dus krijgen zonder iemand te killen? Dus door een vlag te capturen? Want dan krijg je toch ook puntenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Moet je dit spel nog gaan spelen ofzo?
Zie net een filmpje, gewoon domination spelen met een trophy system of concussions en een riot shield en ze krijgen je bijna niet van dat punt af.Ben benieuwd of het goed werkt als je er in je eentje voor staat tegen mensen die niet debiel zijn.
[/quote]![]()
Jup en ik heb UAV ook altijd aan staan bedenk ik mij net. Terwijl je daar natuurijk ook geen extra punten voor krijgt in FFAquote:Dus UAV , hunter en care package is zwaar ruk in FFA
![]()
![]()
Shield is ook goed geworden! Sommige zijn er echt irritant bedreven inquote:Op donderdag 22 november 2012 11:15 schreef Catkiller het volgende:
net een filmpje, gewoon domination spelen met een trophy system of concussions en een riot shield en ze krijgen je bijna niet van dat punt af. Ben benieuwd of het goed werkt als![]()
UAV is in FFA wel zeer handig hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 11:22 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Jup en ik heb UAV ook altijd aan staan bedenk ik mij net. Terwijl je daar natuurijk ook geen extra punten voor krijgt in FFADus UAV , hunter en care package is zwaar ruk in FFA
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Lets talk headsets! Console headset....
Welke hebben jullie? In welke prijsklassen? Surround sound of stereo?
En belangrijk bevalt die?![]()
heb 2 standaard xbox wireless headsets van microsoftquote:Op donderdag 22 november 2012 11:36 schreef Godtje het volgende:
En belangrijk bevalt die?
doen het goed genoeg. is puur om met vrienden te praten. geluid komt wel uit de TV..
kosten toen rond de 50 euro denk ik.. :x![]()
Ik krijg allemaal camo's, ook voor mn rocket launcher.
Hoe kan ik die op mn launcher of andere geweren zetten?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik gebruik de standaard headset van Microsoft, maar voor als mijn vriendin ligt te slapen heb ik een Tritton Primer, draadloos. Bevalt erg goed, maar het is wel even wennen als je voorheen gewend was dat het geluid van de game uit je tv/surround sound komt.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:36 schreef Godtje het volgende:
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Je gaat naar Create a class, dan kies je een class, en dan als je het vakje om het wapen heen krijgt dan kan je op Y drukken, wanneer rechts onderin je scherm "Personalize Weapon" staat.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:54 schreef bobbernaut het volgende:
Ik krijg allemaal camo's, ook voor mn rocket launcher.
Hoe kan ik die op mn launcher of andere geweren zetten?Turtle Beach X41, wijd er verder niet over uit maar er zullen er vast wel te vinden zijn die net zo goed zijn en minder kosten. En hij is puur voor de Xbox 360 geloof ik dus misschien dat het handig is om je platform te vermelden aangezien er vast wel meer headsets zijn puur voor 1 platform.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:36 schreef Godtje het volgende:
[/quote]![]()
Turtlebeach PX-21, bevalt me prima qua geluidskwaliteit, maar het product zelf is echt bagger. De kabels gaan hooguit een halfjaar mee, dan heb je namelijk weer een kabelbreuk (nee, ik rol ze niet slordig op of ga op de kabels staan). Verder zit die wel fijn op je hoofd, en is het een prima headset. Is universeel, kan op de PC/PS3/XBOX360.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
die heb ik ookquote:Op donderdag 22 november 2012 12:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Turtlebeach PX-21, bevalt me prima qua geluidskwaliteit, maar het product zelf is echt bagger. De kabels gaan hooguit een halfjaar mee, dan heb je namelijk weer een kabelbreuk (nee, ik rol ze niet slordig op of ga op de kabels staan). Verder zit die wel fijn op je hoofd, en is het een prima headset. Is universeel, kan op de PC/PS3/XBOX360.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb de mijne nu al 2 jaar gok ik, en ik heb hem sowieso 700 uur gebruikt op BF3 en heb nergens last van nog.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Turtlebeach PX-21, bevalt me prima qua geluidskwaliteit, maar het product zelf is echt bagger. De kabels gaan hooguit een halfjaar mee, dan heb je namelijk weer een kabelbreuk (nee, ik rol ze niet slordig op of ga op de kabels staan). Verder zit die wel fijn op je hoofd, en is het een prima headset. Is universeel, kan op de PC/PS3/XBOX360.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Dan moet je toch elke smg prestige 2 hebbenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:35 schreef duncannn het volgende:
Heb al bijna diamond camo voor smg's
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik ook, volgens mij zijn we een minderheid als ik alle klachten over de px21 meekrijgquote:Op donderdag 22 november 2012 12:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nu al 2 jaar gok ik, en ik heb hem sowieso 700 uur gebruikt op BF3 en heb nergens last van nog.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik zou toch voor de aurround gaan, hoor je goed waar ze vandaan schieten, speel zelf op pc met surround headset en het is echt heerlijk, een maatje van mij hij een steelseries headset op ze xbox en daar zit lekker geluid in, verder heb ik geen ervaringen met headsets op xbox dus kan er niet echt een mening over geven.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:36 schreef Godtje het volgende:
En belangrijk bevalt die?We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Heb wel een ander model hé maar van hetzelfde merkje zou geen verschil mogen maken toch.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik ook, volgens mij zijn we een minderheid als ik alle klachten over de px21 meekrijg
[/quote]![]()
uav is juist goed in ffa.. Ja je krijgt geen punten er voor. Maar 90% loopt zonder ghost. Dus je weet waar de tegenstanders lopen en kan zo heel makkelijk veel kills maken.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:22 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Jup en ik heb UAV ook altijd aan staan bedenk ik mij net. Terwijl je daar natuurijk ook geen extra punten voor krijgt in FFADus UAV , hunter en care package is zwaar ruk in FFA
Ok, ja ik heb de px21 en lees enorm veel klachten over dat model.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb wel een ander model hé maar van hetzelfde merkje zou geen verschil mogen maken toch.
Must be lucky I guessVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
360 patchnotes
Full 360 patch notes
--------------------------------------------------------------------------------
Title Update 1 Patch Notes
•Made infrastructure and performance improvements to Live Streaming.
•Made streaming performance improvements to video playback in CODTV.
•Addressed an issue where flight range parameters for airborne vehicles could be deleted in the middle of a match due to a network interruption. This fix resolves the following symptoms reported by the community:
•Escort drone flying under the map
•Inability to call in the Dragonfire
•FHJ-18 weapon level is now increased by destroying Scorestreak vehicles and aircraft.
•Care Package/AGR canister exploit has been addressed.
•Patched a small map exploit in Aftermath.
•Addressed a rare situation that would cause the Emblem Editor menu to overlap other menus.
•Balance pass on spawn influencers to improve cases causing non-optimal spawning under certain conditions.
•Improved performance for emblem uploads to prevent an occasional hang. If there is an error connecting to servers during an upload, you will now be able to re-try your save.
•Emblems and Clan tags will now appear correctly on the Assault Shield when stowed on the back.
•Addressed all reported UI error code messages.
•Elite Clan Friends list no longer actively sorts players when their status is updated. The player list will refresh after closing and re-opening the tab.
•Improved a number of emblem icons in the Emblem Editor.
•Junkyard IV reward added to Calling Cards.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Aah benieuwd of mijn FHJ-18 nu ineens naar level heul hoog gaat. Niet zo'n probleem dat level, camo's hebben daar toch niks mee te maken en attachments zitten er niet op dus.
Die AGR snap ik niet, als een tegenstander die heeft is het ding vies sterk, heb ik hem dan ligt die na 1 kill plat.
[/quote]![]()
En wat dan als je kabelbreuk hebt?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
namelijk weer een kabelbreuk (nee, ik rol ze niet slordig op of ga op de kabels staan). Verder zit die wel fijn op je hoofd, en is het een prima headset. Is universeel![]()
AGRquote:Op donderdag 22 november 2012 12:17 schreef Catkiller het volgende:
Aah benieuwd of mijn FHJ-18 nu ineens naar level heul hoog gaat. Niet zo'n probleem dat level, camo's hebben daar toch niks mee te maken en attachments zitten er niet op dus.
Die AGR snap ik niet, als een tegenstander die heeft is het ding vies sterk, heb ik hem dan ligt die na 1 kill plat.Ik heb er standaard 7 kills mee ongeveer
Ik zit inmiddels aan mijn 4e.. Van de vorige 3 hadden hadden er 2 een kabelbreuk (de eerste na 7 maand, de tweede na 2 wekenquote:Op donderdag 22 november 2012 12:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb wel een ander model hé maar van hetzelfde merkje zou geen verschil mogen maken toch.) en 1 heeft mijn neefje op de grond laten vallen toen die iets van mijn bureau wou pakken. Heb 2 verschillende uitvoeringen gehad, en die ene van 7 maanden ging toch wel iets langer mee en was een stuk steviger leek het wel.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Opsturen naar de winkel waar ik hem heb gekocht, het viel namelijk telkens binnen de garantie periode van 1 jaar en ze wouden het wel vergoeden.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
En wat dan als je kabelbreuk hebt?''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ik krijg die update nietquote:Op donderdag 22 november 2012 12:15 schreef BzP het volgende:
360 patchnotes
Full 360 patch notes
--------------------------------------------------------------------------------
Title Update 1 Patch Notes
•Made infrastructure and performance improvements to Live Streaming.
•Made streaming performance improvements to video playback in CODTV.
•Addressed an issue where flight range parameters for airborne vehicles could be deleted in the middle of a match due to a network interruption. This fix resolves the following symptoms reported by the community:
•Escort drone flying under the map
•Inability to call in the Dragonfire
•FHJ-18 weapon level is now increased by destroying Scorestreak vehicles and aircraft.
•Care Package/AGR canister exploit has been addressed.
•Patched a small map exploit in Aftermath.
•Addressed a rare situation that would cause the Emblem Editor menu to overlap other menus.
•Balance pass on spawn influencers to improve cases causing non-optimal spawning under certain conditions.
•Improved performance for emblem uploads to prevent an occasional hang. If there is an error connecting to servers during an upload, you will now be able to re-try your save.
•Emblems and Clan tags will now appear correctly on the Assault Shield when stowed on the back.
•Addressed all reported UI error code messages.
•Elite Clan Friends list no longer actively sorts players when their status is updated. The player list will refresh after closing and re-opening the tab.
•Improved a number of emblem icons in the Emblem Editor.
•Junkyard IV reward added to Calling Cards.![]()
Daar zit ik natuurlijk niet op te wachtenquote:Op donderdag 22 november 2012 12:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Opsturen naar de winkel waar ik hem heb gekocht, het viel namelijk telkens binnen de garantie periode van 1 jaar en ze wouden het wel vergoeden.![]()
![]()
Het is algemeen bekend (niet hier, geloof ik) dat ik een vreselijke pechvogel ben. De PX21 is niet per definitie slecht, maar er zitten gewoon slechtere exemplaren tussen, helaasquote:Op donderdag 22 november 2012 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar zit ik natuurlijk niet op te wachtenKwalitatief gezien is die echt heel goed hoor! Als je een draadloze headset zoekt voor de PS3 kan ik je de nieuwe van Sony aanraden, die is zó vreselijk fijn om op te hebben
Die wilde ik in eerste instantie ook gaan kopen. Goede recensies en de goedkoopste 7.1 set die er is ongeveer.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Het is algemeen bekend (niet hier, geloof ik) dat ik een vreselijke pechvogel ben. De PX21 is niet per definitie slecht, maar er zitten gewoon slechtere exemplaren tussen, helaas Kwalitatief gezien is die echt heel goed hoor! Als je een draadloze headset zoekt voor de PS3 kan
Een collega bracht me aan het twijfelen die kwam met het argument dat je dan wel altijd weer moet opladen. En als je dat vergeten bent dan heb je pech. Dat je beter met draad kan zitten.
Deze krijgt goede recensies...... maar duurder
http://www.headsetshop.nl(...)ps3-pc-xbox-360.html
Misschien in de basis met die twee headsets wel een keuze tussen draad of geen draad en surround of geen surround.
Surround zie ik hier aangeraden worden. Ik dacht zelf onder de 100 te willen blijven dan zou het dus zonder draad de sony worden.![]()
Je kan ook een oplader kopen voor in het stopcontact toch? Zo'n een waar een USB aansluting in zit, en die je vervolgens in het stopcontact drukt. Zo'n 1 had ik voor mijn iPod vroeger en voor mijn telefoon tegenwoordigquote:Op donderdag 22 november 2012 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die wilde ik in eerste instantie ook gaan kopen. Goede recensies en de goedkoopste 7.1 set die er is ongeveer.
Een collega bracht me aan het twijfelen die kwam met het argument dat je dan wel altijd weer moet opladen. En als je dat vergeten bent dan heb je pech. Dat je beter met draad kan zitten.
Deze krijgt goede recensies...... maar duurder
http://www.headsetshop.nl(...)ps3-pc-xbox-360.html
Misschien in de basis met die twee headsets wel een keuze tussen draad of geen draad en surround of geen surround.
Surround zie ik hier aangeraden worden. Ik dacht zelf onder de 100 te willen blijven dan zou het dus zonder draad de sony worden.
quote:Ja dat is waar. Maar ik kijk er eigenlijk te veel naar als ik UAV aan heb, en het is niet real-time dus ga best vaak af omdat ik naar de minimap kijk. Ik weet dat het eigenlijk door mijn slechte skills komt maar ik denk dat ik misschien beter af ben zonder UAV omdat er toch een paar als ghost rondlopen. Zeker als ik er toch geen punten krijg in FFA.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
uav is juist goed in ffa.. Ja je krijgt geen punten er voor. Maar 90% loopt zonder ghost. Dus je weet waar de tegenstanders lopen en kan zo heel makkelijk veel kills maken.![]()
Die heb ik ook niet gekregen.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zat in de update van gisteren![]()
Nee gozer, ik zei SPM. M staat bij jou voor seconde zeker?quote:Op donderdag 22 november 2012 06:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hij zei score per seconde...![]()
Je hebt hem sinds gisteren toch? Misschien zat hij er toen al standaard op toen je hem opstarten.quote:
Wel beter dat ze die escortdrone gefixed hebben want dat ding heeft me al 15 keer gekilled![]()
![]()
Ik ben er uit! Ik ga voor die Playstation headset. Denk vanmiddag ophalen als die op voorraad isquote:Op donderdag 22 november 2012 12:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
kan ook een oplader kopen voor in het stopcontact toch? Zo'n een waar een USB aansluting in zit, en die je vervolgens in het stopcontact drukt. Zo'n 1 had ik voor mijn iPod![]()
Op de xbox valt het wel op als je een update krijgt, bij het opstarten van het spel word je namelijk uit live gekickt en moet je akkoord geven op de update.
Voordat BLOPS2 uit kwam dacht ik in een filmpje te zien dat de AGR veel groter zou zijn. Of is dat in de campaign?![]()
ikquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Helemaal mee eens, de enigste map wasr ik echt een hekel aan heb.quote:We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Ik vind de mappen heel erg uitmaken welke mode je speeltDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
fast mag, laser sight en of extended mag?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Welke Attachment zijn het beste op MSMC ?![]()
ja 3 attachments kunnen wel.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:33 schreef rickyszz het volgende:
[..]
fast mag, laser sight en of extended mag?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Als je er 3 wilt: Fast/Extended mags + Laser + Rapid Firequote:Op donderdag 22 november 2012 14:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Welke Attachment zijn het beste op MSMC ?
In MW3 speelde ik altijd MP7 silenced, maar vind de suppressor in BO2 nogal zuigen op een manier..![]()
![]()
hoezo rapid fire ?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:34 schreef OverRated het volgende:
[..]
Als je er 3 wilt: Fast/Extended mags + Laser + Rapid Fire
In MW3 speelde ik altijd MP7 silenced, maar vind de suppressor in BO2 nogal zuigen op een manier..
ik heb nu: Fore Grip + extended clip + Long barrel.
is fore grip en long barrel onnodig ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Heeft die attachment waardoor je range krijgt op je SMG zin? Weet de naam zo even niet
E: Long Barrel![]()
ja ik vraag me ook af of die zin heeft.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:35 schreef ThadCastle het volgende:
Heeft die attachment waardoor je range krijgt op je SMG zin? Weet de naam zo even niet
E: Long BarrelIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Long barrel schijnt op een smg redelijk overbodig te zijn (zag ik op youtube tenminste), Fore grip is handig als je veel ADS't, maar ik hipfire liever met een smg.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hoezo rapid fire ?
ik heb nu: Fore Grip + extended clip + Long barrel.
is fore grip en long barrel onnodig ?
Hoezo rapid fire? Zo snel schiet die MSMC niet, met rapid fire is de damage ouput hoger.![]()
![]()
ADS't ? =$quote:Op donderdag 22 november 2012 14:37 schreef OverRated het volgende:
[..]
Long barrel schijnt op een smg redelijk overbodig te zijn (zag ik op youtube tenminste), Fore grip is handig als je veel ADS't, maar ik hipfire liever met een smg.
Hoezo rapid fire? Zo snel schiet die MSMC niet, met rapid fire is de damage ouput hoger.
snap niet echt de meeste afkortingen haha.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Damage blijft het zelfde hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 14:37 schreef OverRated het volgende:
[..]
Long barrel schijnt op een smg redelijk overbodig te zijn (zag ik op youtube tenminste), Fore grip is handig als je veel ADS't, maar ik hipfire liever met een smg.
Hoezo rapid fire? Zo snel schiet die MSMC niet, met rapid fire is de damage ouput hoger.Alleen je schiet sneller meer kogels.
Aiming Down Sightquote:Op donderdag 22 november 2012 14:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ADS't ? =$
snap niet echt de meeste afkortingen haha.![]()
Ik bedoel de output per seconde. Damage hetzelfde, fire rate hoger.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Damage blijft het zelfde hoorAlleen je schiet sneller meer kogels.
![]()
kom maarquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gewoon Skorpion Evo pakken, heb je geen rapid fire attachment meer nodig.Ding is snel en sterk, bevalt mij goed. Je bent alleen wel snel door je kogels heen zonder Scavenger.
[/quote]![]()
Benieuwd hoe het gaat. Gaat tot nu toe heel wisselendquote:Op donderdag 22 november 2012 14:46 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ah, top zie nu pas dat je online benteerst 36-4 gaan of zo. daarna niet eens 1.0 gaan
Dit filmpje van TmarTn is wel een handige samenvatting van goede wapens e.d. in BO2. Bij dat stukje over wat ze gebruikt hebben en zo.
![]()
Fijnste wapen in blops 2quote:Op donderdag 22 november 2012 14:46 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon Skorpion Evo pakken, heb je geen rapid fire attachment meer nodig.Ding is snel en sterk, bevalt mij goed. Je bent alleen wel snel door je kogels heen zonder Scavenger.
All good things are wild and free.![]()
Ik had het weer helemaal gehad met dit spelquote:Op donderdag 22 november 2012 14:46 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ah, top zie nu pas dat je online bentDoe vanaaf anders maar mee, dan zijn nog minstens 2 vrienden online van me.
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mister KoningStoma denkt dat ie een baas is met z'n 2.0 kd, maar eigenlijk zit hij gewoon in een hoekje te campen en doet geen fuck verder, dus hij is niet zo'n baas.
Daar gaat het mij meer om, ik heb een hekel aan mensen die zichzelf goed vinden, maar het eigenlijk helemaal niet zijn. Ongeacht of dit nou met een spelletje is of wat dan ook.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:32 schreef BzP het volgende:
[..]
Pfff kan nog herinneren dat jij in firing range tegen een maat van mij speelde en je bleef alleen maar in je spawn met ghost en je noobtube en je ging nog 20-11 ofzo.
Fucking noob grote troll bek hier en online ben je een prutser.__
Moet lachen om deze boys
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik was aant wachten op zn butt buddies, duurde wel lang deze keerquote:Op donderdag 22 november 2012 15:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]__
Moet lachen om deze boys
Je verkoopt dan wel onzinquote:Op donderdag 22 november 2012 15:39 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik was aant wachten op zn butt buddies, duurde wel lang deze keer![]()
En stoma heeft een toegevoegde waarde.quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Not this crap again.........Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Weinig butt buddies, ik heb liever zijn zusje, maar dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 22 november 2012 15:39 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik was aant wachten op zn butt buddies, duurde wel lang deze keer.
Maar je verkoopt gewoon onzin en meer nietTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
ok, stoma heeft een toegevoegde waarde hier, en ik verkoop alleen onzin hier en geef geen tips volgens de mw2 slowchat boys.
Laten we nu weer ontopic gaan en niet alles verzieken voor de mensen die hier graag over BO2 praten.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Die tips geven andere mensen al, jij zegt het alleen nog een keer, dat maakt jou dus een papegaaiquote:Op donderdag 22 november 2012 15:45 schreef BzP het volgende:
ok, stoma heeft een toegevoegde waarde hier, en ik verkoop alleen onzin hier en geef geen tips volgens de mw2 slowchat boys.
Laten we nu weer ontopic gaan en niet alles verzieken voor de mensen die hier graag over BO2 praten.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
okquote:Op donderdag 22 november 2012 15:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die tips geven andere mensen al, jij zegt het alleen nog een keer, dat maakt jou dus een papegaaiVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Daarmee kan je volgens mij een perk/wapen unlocken ook al ben je nog niet het daarvoor vereiste level.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:47 schreef duncannn het volgende:
Wat houdt die prestige refund token in?
Dus als je prestiged en je wil zeg maar, je level 14 MTAR weer hebben, dan kan dat gelijk met een refund token. Dacht ik.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Amen.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:32 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind de mappen heel erg uitmaken welke mode je speelt
Ik speel voorlopig alleen nog maar TDM, Kill Confirmed en Hardpoint eigenlijk. Of als we dat zat zijn, dan gaan we even Sticks and Stones of Gun Game
Klopt, maar volgens mij kun je de MTAR al vanaf rank 1 dus is dat niet nodig..quote:Op donderdag 22 november 2012 15:52 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Daarmee kan je volgens mij een perk/wapen unlocken ook al ben je nog niet het daarvoor vereiste level.
Dus als je prestiged en je wil zeg maar, je level 14 MTAR weer hebben, dan kan dat gelijk met een refund token. Dacht ik.
Kill Confirmed, Hardpoint en Domination voor mij.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Amen.
Ik speel voorlopig alleen nog maar TDM, Kill Confirmed en Hardpoint eigenlijk. Of als we dat zat zijn, dan gaan we even Sticks and Stones of Gun Game
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Slecht voorbeeld, ik weet het. SWAT-556 dan.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij kun je de MTAR al vanaf rank 1 dus is dat niet nodig..
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
<3quote:Op donderdag 22 november 2012 15:54 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Kill Confirmed, Hardpoint en Domination voor mij.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik ben nieuw in de ''Call of Duty scene'', dus het kan aan mij liggen, maar ik vind dat Domination haast onmogelijk is op de maps. Op Yemen bijvoorbeeld.. Vreselijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:54 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Kill Confirmed, Hardpoint en Domination voor mij.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Stoma vertelt gewoon de waarheidquote:Op donderdag 22 november 2012 15:45 schreef BzP het volgende:
Laten we nu weer ontopic gaan en niet alles verzieken voor de mensen die hier graag over BO2 praten.![]()
Gewoon tussen a en c heen en weer rennen. Via de buitenkant van de map. Als je richting B gaat, ga je sowieso dood.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ben nieuw in de ''Call of Duty scene'', dus het kan aan mij liggen, maar ik vind dat Domination haast onmogelijk is op de maps. Op Yemen bijvoorbeeld.. Vreselijk.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ik hoor veel mensen klagen over yemen, probeer eens serieus een shotgun op deze map en blijf van die lange paden af.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
okquote:Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stoma vertelt gewoon de waarheidVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Naar B gaan is juist een uitdaging.. Tussen A en C rennen is dodelijk saai.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon tussen a en c heen en weer rennen. Via de buitenkant van de map. Als je richting B gaat, ga je sowieso dood.![]()
Nee die krijg je sowieso na het prestigen. Ik perstige net en unlock extra class, maar krijg alsnog een permanent unlock tokenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:52 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Daarmee kan je volgens mij een perk/wapen unlocken ook al ben je nog niet het daarvoor vereiste level.
Dus als je prestiged en je wil zeg maar, je level 14 MTAR weer hebben, dan kan dat gelijk met een refund token. Dacht ik.![]()
Shotguns zijn knap waardeloos alleen de KSG met red dot is redelijkquote:Op donderdag 22 november 2012 15:58 schreef BzP het volgende:
ik hoor veel mensen klagen over yemen, probeer eens serieus een shotgun op deze map en blijf van die lange paden af.![]()
Niet mee eensquote:Op donderdag 22 november 2012 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shotguns zijn knap waardeloos alleen de KSG met red dot is redelijkVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Nogmaals, niet mee eens.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
870 is niet constant en de andere twee kun je net zo goed niet gebruiken.
Haal dikke scores met bijna alle shotties behalve de aa12 achtige.
Pas je speelstijl aan?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Niks saais aan, Haal steeds agr en stealth chopper.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:59 schreef Differ het volgende:
[..]
Naar B gaan is juist een uitdaging.. Tussen A en C rennen is dodelijk saai.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Shotguns waren in mw3 en mw2 stukken constanter je krijgt de meeste vreemde One shot kills en daarna weer een gare hitmarker. Met die KSG valt het nog mee wanneer je ads schietquote:Op donderdag 22 november 2012 16:03 schreef BzP het volgende:
[..]
Nogmaals, niet mee eens.
Haal dikke scores met bijna alle shotties behalve de aa12 achtige.
Pas je speelstijl aan?![]()
Je vergelijkt appels met perenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shotguns waren in mw3 en mw2 stukken constanter je krijgt de meeste vreemde One shot kills en daarna weer een gare hitmarker. Met die KSG valt het nog mee wanneer je ads schiet
Dit is BO2 niet infinity crap.
Elke modern warfare gun was te easy.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Nee ik wil gewoon een constante shotgun niet van die wisselvallige shit.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:08 schreef BzP het volgende:
[..]
Je vergelijkt appels met peren
Dit is BO2 niet infinity crap.
Elke modern warfare gun was te easy.![]()
Is mijn meningquote:Op donderdag 22 november 2012 16:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niks saais aan, Haal steeds agr en stealth chopper.![]()
Ik ben liever in de buurt van B om te defenden of te capturen, dan langs de rand van de map rennen en mensen killen.![]()
En nu is dit zeker ook een troll, ofniet, BZP?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon een constante shotgun niet van die wisselvallige shit.![]()
Fok games en Fok Black Opsquote:Op donderdag 22 november 2012 16:07 schreef Droathoah het volgende:
Is er al een pc groep voor Steam?Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
lijkt meer op een verbinding issuequote:Op donderdag 22 november 2012 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon een constante shotgun niet van die wisselvallige shit.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Welnee, niet direct voor de vlag gaan maar eerst de omgeving direct eromheen uitkammen. Hoe vaak ik een B point alleen gepakt heb tijdens matches is niet normaal.... Gewoon niet als een blije hond erop af rennen, maar ff uav afwachten en de ratten uit hun holletjes knallen.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ben nieuw in de ''Call of Duty scene'', dus het kan aan mij liggen, maar ik vind dat Domination haast onmogelijk is op de maps. Op Yemen bijvoorbeeld.. Vreselijk.
OF je houd de map in de gaten en als er 1 naartoe gaat, ren met hem mee.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Niks mis met shotguns.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En nu is dit zeker ook een troll, ofniet, BZP?Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Dont feed the troll and his minions
speelde je nou op ps3 Doofenschmirz?
Waarom die edit ?
Is alweer even geleden dat ik BO2 heb gespeeld.
Vanavond maar eens de extra game modes proberen (vooral gun-game)![]()
Dat is per persoon verschillend, maar iedereen die anders denkt, of bepaalde dingen stelt, is een troll hier.quote:![]()
Er is maar 1 hardnekkige troll hier waar minder dan 10% van zijn posts een werkelijke bijdrage is.
Noem geen namen....Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
een plaatje posten hoeft ook niet want gatver..quote:Op donderdag 22 november 2012 16:21 schreef BzP het volgende:
Er is maar 1 hardnekkige troll hier waar minder dan 10% van zijn posts een werkelijke bijdrage is.
Noem geen namen....na regen, ben ik er.
oh vertelquote:Op donderdag 22 november 2012 16:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
een plaatje posten hoeft ook niet want gatver..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
hehe gaat het nu wat beter?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:29 schreef Djeetje het volgende:
PDW met Silencer en Laser is ook heerlijk.
Wilde het netjes houden.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:17 schreef BzP het volgende:
Dont feed the troll and his minions
speelde je nou op ps3 Doofenschmirz?
Waarom die edit ?![]()
Ik speel op de PC, helaas.
eerder huilenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]__
Moet lachen om deze boys![]()
Tranen van het lachen is misschien iets te veel eer voor BzPquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
870 is prima constant Stef, het spel alleen nietquote:Op donderdag 22 november 2012 16:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
870 is niet constant en de andere twee kun je net zo goed niet gebruiken.![]()
![]()
Inderdaad, tenzij je dat knullige accent van hem, tijdens het lezen erbij bedenkt.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tranen van het lachen is misschien iets te veel eer voor BzP
Zie je? Ik kan ook op de man spelen.![]()
Zal morgen of vanavond eens wat gameplay cappen ding doet bij mij de vaagste dingen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]
870 is prima constant Stef, het spel alleen niet![]()
Jij mag altijd op de man spelen Stoma-tjequote:Op donderdag 22 november 2012 16:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Inderdaad, tenzij je dat knullige accent van hem, tijdens het lezen erbij bedenkt.
Zie je? Ik kan ook op de man spelen.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Elk jaar dezelfde kleuters, nep Amsterdammers en turken die met elkaar gaan bekvechten als een stelletje kut kleuters. De meeste mensen worden volwassen. Deze specifieke groep kennelijk niet.![]()
Jongens, kan dat eindeloze gekanker eens ophouden,ja?
Zijn we allemaal 12 zonder ouderlijk toezicht?
For fuck's sake.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Hoeft niet ik weet precies wat je bedoeld maar dat heb ik met wel meer wapensquote:Op donderdag 22 november 2012 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal morgen of vanavond eens wat gameplay cappen ding doet bij mij de vaagste dingen.![]()
![]()
Ja heel irritant, is echt al sinds mw2 zo. Laten die mensen nou ook allemaal in de mw2 slowchat posten.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:50 schreef Godtje het volgende:
Elk jaar dezelfde kleuters, nep Amsterdammers en turken die met elkaar gaan bekvechten als een stelletje kut kleuters. De meeste mensen worden volwassen. Deze specifieke groep kennelijk niet.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja heel irritant, is echt al sinds mw2 zo. Laten die mensen nou ook allemaal in de mw3 slowchat posten.![]()
![]()
Het is de mw2 slowchat waar de downers gevormd wordenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja heel irritant, is echt al sinds mw2 zo. Laten die mensen nou ook allemaal in de mw3 slowchat posten.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
En dit van iemand met balzakpuist als ondertitelquote:Op donderdag 22 november 2012 16:54 schreef BzP het volgende:
[..]
Het is de mw2 slowchat waar de downers gevormd worden![]()
![]()
Dan weet je het welquote:Op donderdag 22 november 2012 16:54 schreef Cliffy het volgende:
[..]
En dit van iemand met balzakpuist als ondertitel![]()
![]()
Alle verziekers van dit topic mogen van mij even lekker flink aan een uitlaat gaan zuigen.
Tevens aan een mod gemeld. Gebruik lekker de DM functie om je gelijk door andermans strot te duwen.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Ik ook, al jaren komen ze hier stoer doen terwijl niemand hun uit kan staan.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:58 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Alle verziekers van dit topic mogen van mij even lekker flink aan een uitlaat gaan zuigen.
Tevens aan een mod gemeld. Gebruik lekker de DM functie om je gelijk door andermans strot te duwen.
Die lastige marokkanen hier bij mij in de stad worden ook zo aangekeken en dat hebben ze aan hunzelf te danken.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik wacht ook op een mod, die bij het doorscrollen van dit topic zal zien wie er steeds mensen uitscheld, belachelijk maakt, van het topic af gaat en daar altijd mee begint.![]()
Ik maak trollen als jij belachelijk omdat 90% van je posts hier geen toegevoegde waarde hebben.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:01 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wacht ook op een mod, die bij het doorscrollen van dit topic zal zien wie er steeds mensen uitscheld, belachelijk maakt, van het topic af gaat en daar altijd mee begint.
Deed je dat niet dan was er niks aan de hand.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Het enige wat ik hier ooit gesteld heb, en waardoor jij en anderen op hun teentjes getrapt zijn, is dat spelers met een hogere k/d over het algemeen beter zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:04 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik maak trollen als jij belachelijk omdat 90% van je posts hier geen toegevoegde waarde hebben.
Deed je dat niet dan was er niks aan de hand.
In jullie reacties word ik steeds belachelijk gemaakt en uitgescholden, zonder ook maar een logisch argument.
In mijn posts vraag ik steeds naar een normaal antwoord.
Gelukkig is dit een forum, waardoor we mooi terug kunnen lezen wie hier echt aan het trollen is.![]()
En nu ontopic graag
Heb dit nu al meerdere keren gevraagd, iets wat een troll niet zou doen.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Och soms ben je gewoon irritantquote:Op donderdag 22 november 2012 17:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het enige wat ik hier ooit gesteld heb, en waardoor jij en anderen op hun teentjes getrapt zijn, is dat spelers met een hogere k/d over het algemeen beter zijn.
In jullie reacties word ik steeds belachelijk gemaakt en uitgescholden, zonder ook maar een logisch argument.
In mijn posts vraag ik steeds naar een normaal antwoord.
Gelukkig is dit een forum, waardoor we mooi terug kunnen lezen wie hier echt aan het trollen is.![]()
Anyway, over het algemeen zijn mensen met een hoge k/d gewoon beter ja. En zeggen mensen als tegen argument vaak van ja zijn campers etc, alleen succes met veel kills halen en hoge killstreaks halen met alleen maar campen in een hoekje.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
beetje jammer dat bij bo2 het vooral gaat over wie heeft het meeste geluk met zijn connectie inplaats van skills
Dit topicIn het MW3 topic ging het op een gegeven moment precies zo. Sommige mensen vonden de game niet meer leuk, maar kwamen toch steeds in dat topic te zeiken
![]()
![]()
Idd mensen die offtopic steeds gaan moeten gewoon oprotten.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:17 schreef OverRated het volgende:
Dit topicIn het MW3 topic ging het op een gegeven moment precies zo. Sommige mensen vonden de game niet meer leuk, maar kwamen toch steeds in dat topic te zeiken
@over_hedge tja dat is al 3 jaar zo helaasVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dan hebben ze wat te doen toch? Anders staren ze maar naar het scherm.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:17 schreef OverRated het volgende:
na regen, ben ik er.
Sorry gast, maar jij blijft erop doorhameren tot iemand reageert, dus ik zou zeggen:quote:Op donderdag 22 november 2012 17:01 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wacht ook op een mod, die bij het doorscrollen van dit topic zal zien wie er steeds mensen uitscheld, belachelijk maakt, van het topic af gaat en daar altijd mee begint.
Een goed milieu begint bij jezelf.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Ik reageer alleen maar op bullshit-argumenten van anderen. Ik kan ook niet-reageren, maar ik zie liever een normaal argument van sommige mensen.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:23 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Sorry gast, maar jij blijft erop doorhameren tot iemand reageert, dus ik zou zeggen:
Een goed milieu begint bij jezelf.![]()
Je lokt reacties uit en bent bijna nooit on topic.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik reageer alleen maar op bullshit-argumenten van anderen. Ik kan ook niet-reageren, maar ik zie liever een normaal argument van sommige mensen.
Ontopic: Vanavond eens mn ps3 ontleden en schoon maken met isopropyl en dergelijke.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ok, één laatste reactie.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:26 schreef BzP het volgende:
[..]
Je lokt reacties uit en bent bijna nooit on topic.
Ontopic: Vanavond eens mn ps3 ontleden en schoon maken met isopropyl en dergelijke.
Dit soort reacties bedoel ik dus. Er wordt geclaimd dat ik niet ontopic ben. Die hele discussie over k/d is ontopic.
En wat heeft het schoonmaken van je ps3 met dit spel te maken?![]()
Omdat dat mijn game ervaring van bo2 zal verbeterenquote:Op donderdag 22 november 2012 17:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ok, één laatste reactie.
Dit soort reacties bedoel ik dus. Er wordt geclaimd dat ik niet ontopic ben. Die hele discussie over k/d is ontopic.
En wat heeft het schoonmaken van je ps3 met dit spel te maken?
als ik dus een toepassing wil toevoegen bij mijn router zodat ik open nat type heb (heb wel al nat type 2).
krijg ik dit: The port configuration of the game or application conflicts with an already assigned game & application. Assigning this game or application is not possible.
iemand hier meer ervaring mee ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Niet specifiek, maar als ik online game en een open nat wil dan speel ik rechtstreeks op de modem.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:37 schreef Djeetje het volgende:
als ik dus een toepassing wil toevoegen bij mijn router zodat ik open nat type heb (heb wel al nat type 2).
krijg ik dit: The port configuration of the game or application conflicts with an already assigned game & application. Assigning this game or application is not possible.
iemand hier meer ervaring mee ?
Misschien een optie?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
ik speel gewoon met kabel ?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:40 schreef BzP het volgende:
[..]
Niet specifiek, maar als ik online game en een open nat wil dan speel ik rechtstreeks op de modem.
Misschien een optie?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik ging anders best wel lekker toen ik toevallig tegen jou moestquote:Op donderdag 22 november 2012 15:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik had het weer helemaal gehad met dit spelDoe vanaaf anders maar mee, dan zijn nog minstens 2 vrienden online van me.
![]()
Hopen dat het vanavond wat beter gaat![]()
![]()
Ja ik ook maar ik steek die kabel soms direct in mn console (zonder router ertussen) en dan heb ik open nat.quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
ik heb er geen tussen stop in hoor ?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:52 schreef BzP het volgende:
[..]
Ja ik ook maar ik steek die kabel soms direct in mn console (zonder router ertussen) en dan heb ik open nat.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
oh heb je een router/modem combinatie?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb er geen tussen stop in hoor ?
Ja dan zal je toch op een manier je console's IP adres in de DMZ moeten krijgenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
het is me wel gelukt met fifa maar deze krijg ik er niet in.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:56 schreef BzP het volgende:
[..]
oh heb je een router/modem combinatie?
Ja dan zal je toch op een manier je console's IP adres in de DMZ moeten krijgen
misschien kan hij maar 1 ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Even ingegrepen hier.
Twee hebbengekregen.
Hou het normaal en ontopic en er is niks aan de hand, anders
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Lol zo zit ik nu ook achter mijn pc(nu niet meerquote:Op donderdag 22 november 2012 17:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan hebben ze wat te doen toch? Anders staren ze maar naar het scherm.
[ afbeelding ])
ik ben haar vriend![]()
Die lodestar is echt te goedMinstens 8 kills. vaak meer.
Ligt ook echt aan de map of je er veel kills mee maaktquote:Op donderdag 22 november 2012 18:45 schreef over_hedge het volgende:
Die lodestar is echt te goedMinstens 8 kills. vaak meer.
![]()
Klopt. maar dat is bij alle scorestreaksquote:Op donderdag 22 november 2012 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt ook echt aan de map of je er veel kills mee maaktDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
die 2e smg PWD volgens mij is echt heerlijk met extended mags, silencer en laser.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Die heeft standaard al 50 kogels dus extended mags zijn overbodig. Long barrel of quick mags ( terwijl dit onmogelijk is als je het magazijn ziet ) zijn betere optiesquote:Op donderdag 22 november 2012 19:58 schreef Djeetje het volgende:
die 2e smg PWD volgens mij is echt heerlijk met extended mags, silencer en laser.![]()
heeft long barrel wel een toevoegende waarde ?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die heeft standaard al 50 kogels dus extended mags zijn overbodig. Long barrel of quick mags ( terwijl dit onmogelijk is als je het magazijn ziet ) zijn betere optiesIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ja ik gebruik het op de mp7 en pdw geeft me net iets meer kracht.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
heeft long barrel wel een toevoegende waarde ?![]()
o dan ga ik dat straks wel even proberen.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik gebruik het op de mp7 en pdw geeft me net iets meer kracht.
zometeen eerst Expeditie Robinson kijken.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
De MSMC gaat er voor mij wel beter van schieten. Vooral op middellange afstand doet hij meer,waar je het normaal al direct zou afleggen tegen assault riflesquote:Op donderdag 22 november 2012 20:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
heeft long barrel wel een toevoegende waarde ?
verdien je met Hardpoint veel xp ?
en verpest je daar mee niet je ratio of wel ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Heel veel. 100 per gewone kill, 125 voor een kill op het hardpoint, 200 voor het overnemen van het hardpoint. En dat laatste hangt van je speelstijl af.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:17 schreef Djeetje het volgende:
verdien je met Hardpoint veel xp ?
en verpest je daar mee niet je ratio of wel ?![]()
Wat is het beste wapen voor run&gun-gameplay? Heb al een SMG met Rapid Fire en dan een grip en long barrel/stock ofzo, killt snel en redelijke range, maar wat is het "omg die is echt overpowered" wapen? Level maakt niet uit.
![]()
ik ga het vanavond maar eens proberen.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:18 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heel veel. 100 per gewone kill, 125 voor een kill op het hardpoint, 200 voor het overnemen van het hardpoint. En dat laatste hangt van je speelstijl af.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
MSMC of PWD (2e weet ik niet zeker of die zo heet)quote:Op donderdag 22 november 2012 20:20 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat is het beste wapen voor run&gun-gameplay? Heb al een SMG met Rapid Fire en dan een grip en long barrel/stock ofzo, killt snel en redelijke range, maar wat is het "omg die is echt overpowered" wapen? Level maakt niet uit.
Ghost moet je sowieso hebben.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
MP7 met laser sight en long barrel/fmj, hipfire machinequote:Op donderdag 22 november 2012 20:20 schreef MacorgaZ het volgende:
![]()
![]()
wowquote:Op donderdag 22 november 2012 16:58 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Tevens aan een mod gemeld. Gebruik lekker de DM functie om je gelijk door andermans strot te duwen.
Doodsverwensing mag dus schijnbaar wel
Hebben meer mensen last van dat de PS3 regelmatig freezed bij BO 2? Heb er bij andere spellen totaal geen last van.. Wat kan je hier tegen doen?
Feyenoord Rotterdam![]()
Wachten op een patchquote:Op donderdag 22 november 2012 20:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hebben meer mensen last van dat de PS3 regelmatig freezed bij BO 2? Heb er bij andere spellen totaal geen last van.. Wat kan je hier tegen doen?![]()
Ik weet niet of dit al gezegd was maar ik ga hem dan sowieso zonder twijfel halen!![]()
Alleen 1 ding, ik dacht dat ie exclusief zou blijven?![]()
![]()
![]()
Jaa ik heb 3 dagen na release de game opgehaald bij mediamarkt en op t doosje stond incl. Bonusmap nuketown, heb hem dus ook gewoon zonder pre order.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:55 schreef rickyszz het volgende:
Ik weet niet of dit al gezegd was maar ik ga hem dan sowieso zonder twijfel halen!![]()
Alleen 1 ding, ik dacht dat ie exclusief zou blijven?![]()
[ afbeelding ]We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Het gaat over Nuketown zombies maar ja, die is dus ook niet 'exclusief' gebleven.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:01 schreef garriej het volgende:
[..]
Jaa ik heb 3 dagen na release de game opgehaald bij mediamarkt en op t doosje stond incl. Bonusmap nuketown, heb hem dus ook gewoon zonder pre order.![]()
Dat is niet nuketown zombiesquote:Op donderdag 22 november 2012 21:01 schreef garriej het volgende:
[..]
Jaa ik heb 3 dagen na release de game opgehaald bij mediamarkt en op t doosje stond incl. Bonusmap nuketown, heb hem dus ook gewoon zonder pre order.
Die komt bij de season pass![]()
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik niet steeds de host ben?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je router op moderate zetten, maar dan kan je geen party's meer beginnen.
Op welke sensitivity spelen jullie eigenlijk?![]()
Ik sta al op moderatequote:Op donderdag 22 november 2012 21:32 schreef rickyszz het volgende:
Je router op moderate zetten, maar dan kan je geen party's meer beginnen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
3 of 4,anders draai ik de hele tijd rondjesquote:Op donderdag 22 november 2012 21:32 schreef rickyszz het volgende:
Op welke sensitivity spelen jullie eigenlijk?
ik word er gek vanquote:Ik ga altijd kut door host nadeel. Heb bijna nooit host voordeel
Pc, sens 6 (maarja hangt ook weer af van je muis en de instellingen daarvan enzo).quote:Op donderdag 22 november 2012 21:32 schreef rickyszz het volgende:
Op welke sensitivity spelen jullie eigenlijk?![]()
ben ik nog wel een tijdje bezig..quote:Op donderdag 22 november 2012 22:53 schreef Timmos het volgende:
Alle wapens in diezelfde categorie gold unlockenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Is dat confirmed dan? Ik laat die wel lekker aan mij voorbij gaan dan gok ik. Wapens prestigen prima, verplicht met alle wapens moeten spelen voor 1 camo, nee bedankt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ziet er wel tof uit.
Launchers zullen me wel lukken trouwens.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ooit zal ik diamond camo halen voor smgsNet wel mijn eerste gold gehaald
Oh ik dacht dat dat was om bijvoorbeeld ghost meteen terug te kopen, maar je moet er toch wel iets mee kunnen?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:18 schreef Timmos het volgende:
Niks, volgende keer de beschrijving die erbij staat lezen..![]()
![]()
Ja, je hebt dan als het goed is je tokens terug, dan kan je dingen unlocken. Dus Ghost unlocken als je level 55 bentquote:Op donderdag 22 november 2012 23:19 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat was om bijvoorbeeld ghost meteen terug te kopen, maar je moet er toch wel iets mee kunnen?
Dus dan heb ik mijn volgende prestige 2 tokens als ik het goed begrijp?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, je hebt dan als het goed is je tokens terug, dan kan je dingen unlocken. Dus Ghost unlocken als je level 55 bent![]()
Volgens mij geeft het juist al je unlock tokens terug die je hebt uitgegeven..quote:Op donderdag 22 november 2012 23:25 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Dus dan heb ik mijn volgende prestige 2 tokens als ik het goed begrijp?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ooh oke, thanks.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Volgens mij geeft het juist al je unlock tokens terug die je hebt uitgegeven..![]()
Waarom zou je dit uberhaupt willen doen? Ik zwem echt in die tokensquote:
Wat is een goede assault rifle die na een silencer nog wel redelijk zijn kracht behoudt?Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Voor als je net zoals Maurice al die dingen uitgeeft en er op lvl 55 achterkomt dat je geen token meer hebt voor de AN94quote:Op donderdag 22 november 2012 23:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom zou je dit uberhaupt willen doen? Ik zwem echt in die tokens![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:32 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Voor als je net zoals Maurice al die dingen uitgeeft en er op lvl 55 achterkomt dat je geen token meer hebt voor de AN94![]()
Ik speelde vandaag fucking slechtniets lukte, zelfs als ik een vlag capte ging ik dood, elke keer gewoon
k/d nu 1,25 terwijl het dicht bij de 2 zat
RvP; Feyenoord
PDW-57quote:Op donderdag 22 november 2012 23:29 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat is een goede assault rifle die na een silencer nog wel redelijk zijn kracht behoudt?![]()
Iemand die CQB burst smg met select fire geprobeerd? Vraag me af of dat ding als automatisch wapen een beetje goed is![]()
![]()
Is dit een beetje te vergelijken met Killzone?Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]![]()
Ik kon alleen vanmiddag even. Toen ging ik maar zombies doen maar faalde ik ook maarquote:
RvP; Feyenoord
Bijna weer weekend en dus weer BO2
alleen kut dat ik over 2 weken examens heb en dus ook wat moet leren...
[ Bericht 0% gewijzigd door stoereboii op 23-11-2012 07:04:42 ]![]()
Over twee weken pas, lekker na het weekend beginnen met lerenquote:Op vrijdag 23 november 2012 06:48 schreef stoereboii het volgende:
Bijna weer weekend en dus weer BO2
alleen kut dat ik over 2 weken examens heb en dus ook wat moet leren...
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Als je prestige ga kan je dan extra custom class en 1 unlock token of 1 van die 2.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
1 van die 2 als het goed isquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:34 schreef Djeetje het volgende:
Als je prestige ga kan je dan extra custom class en 1 unlock token of 1 van die 2.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:01 schreef Jongentje. het volgende:
Wat kun je met een trophy system? Heb dat ding nooit gesnapt.![]()
Neerzettenquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:01 schreef Jongentje. het volgende:
Wat kun je met een trophy system? Heb dat ding nooit gesnapt.Sloopt 2 explosieven als die in de buurt komen. Heel handig in bijvoorbeeld hardpoint.
Je kunt je emblem op je wapen zettenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:05 schreef Djeetje het volgende:
ja idd.
ik zit te twijfelen of ik mijn wapens zal gaan prestige.en als je verder wilt in prestige is het handig je wapen ook naar prestige te zetten voor meer xp.
![]()
Niemand? Ben op zoek naar een alternatief.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:34 schreef static het volgende:
Is dit een beetje te vergelijken met Killzone?Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]![]()
Het lijkt op Call of Duty. Wat wil je? Single player? Dat verhaal lijkt er niet op.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:21 schreef static het volgende:
[..]
Niemand? Ben op zoek naar een alternatief.
Online zijn het beide shooters met de bekende spelvormen met ieder zijn eigen aanvulling.
Beide inderdaad redelijk online. De setting alleen anders.
Ik vind CoD leuker.![]()
Ik heb alleen killzone 2 gespeeld. Maar lijkt er niet heel erg opquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:21 schreef static het volgende:
[..]
Niemand? Ben op zoek naar een alternatief.
Inderdaad,quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:27 schreef Djeetje het volgende:
killzone 1 was veel beter dan killzone 2
Ook dood gespeeld dat spel![]()
![]()
Single player. Gewoon een goede shooter zoals Killzone.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het lijkt op Call of Duty. Wat wil je? Single player? Dat verhaal lijkt er niet op.
Online zijn het beide shooters met de bekende spelvormen met ieder zijn eigen aanvulling.
Beide inderdaad redelijk online. De setting alleen anders.
Ik vind CoD leuker.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Jaa, zelfs mijn zus speelde hetquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:34 schreef Djeetje het volgende:
die singe player heb ik zo vaak overnieuw gedaan.![]()
Maar weer ff ontopic, heeft iemand al de SP van BO uitgespeeld of wat?![]()
Oh singleplayer zuigt deze CoDquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:42 schreef static het volgende:
[..]
Single player. Gewoon een goede shooter zoals Killzone.![]()
haha ja ik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:42 schreef Differ het volgende:
[..]
Jaa, zelfs mijn zus speelde het![]()
Maar weer ff ontopic, heeft iemand al de SP van BO uitgespeeld of wat?
had hem na 1 dag al uitgespeeld.
het is alleen maar met 20 man er op af rennen.
was leuker geweest als er nog wat missies waren waarbij je sneaky mensen moest killen etc.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Nou, dan zijn wel snel klaar.quote:
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Ja precies, ik vind de SP wel beter als de andere COD's
Alleen die missie's tussendoor dat je in een map moet defenden of attacken zijn kut, net als die missie in de woestijn dat je dat kleine voertuigje ben.![]()
Lol in 1 dag al.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:42 schreef Differ het volgende:
[..]
Jaa, zelfs mijn zus speelde het![]()
Maar weer ff ontopic, heeft iemand al de SP van BO uitgespeeld of wat?na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |