Niet echt natuurlijk, zat mij een willekeurige vriend op FB in de SC te bedenkenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:45 schreef Ame_thyst het volgende:
sinds wanneer like ik meme's op facebookI feel offended
haha zie hem bewijs zoeken voor zijn claim
Vriend van mij kwam wel eens bij een meidje langs dat hij wel aardig vond.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:57 schreef Ame_thyst het volgende:
"Don't wait until your life is almost over to realize how great it's been!"
ook zo iets, vooral als het gepost wordt door mensen met 10+ miljoen op de rekening
Bonus punten als je uitvindt wie dat op twitter poste
Dat ja, googlede het even en kwam een miljard resultaten tegen. Ik sla even overquote:Op donderdag 22 november 2012 11:57 schreef Ame_thyst het volgende:
kan beter vragen wie op aarde die zin niet op twitter heeft gepost geloof ik
10 paarden voor totaal 2 uur in de weekquote:
Krijg je wat als je boodschappen doet van je ouders of hoe moet ik dat zien?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:08 schreef Ame_thyst het volgende:
ik ben al blij als ik wat centen krijg als ik boodschappen gedaan heb, ach ja geld maakt niet gelukkig maar het help wel heeeel erg
Is inderdaad natuurlijk wel een bepaalde mindset nodig om zover te komen. Goed moeten kunnen inschatten wat er in de toekomst gaat gebeuren en een portie gelukquote:Op donderdag 22 november 2012 12:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En nou ja, die hele gelddiscussie: de beste man heeft er natuurlijk hard voor gewerkt, jarenlang weken van tachtig uur gemaakt en verschrikkelijk ingewikkeld rotwerk gedaan voor het bedrijf groot genoeg werd om goed te kunnen verkopen.
Ik zou het ook wel willen hebben, maar zou niet bereid zijn om er zolang zoveel te werken. Dan maar wat minder.
twitter:SW_Trains twitterde op donderdag 22-11-2012 om 11:12:18Apologies to customers in the Portsmouth area. A swan on the line is causing delays at Hilsea. Staff on site attempting to move it. reageer retweet
gewoon overheen kachelen johquote:Op donderdag 22 november 2012 12:20 schreef Ame_thyst het volgende:
twitter:SW_Trains twitterde op donderdag 22-11-2012 om 11:12:18Apologies to customers in the Portsmouth area. A swan on the line is causing delays at Hilsea. Staff on site attempting to move it. reageer retweet
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat een zwaandachtshoer
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
10 paarden voor totaal 2 uur in de week
Maar die ouders sporen echt niet, echt NIET.
Zij had eerst een waterbed maar kreeg van haar ouders één of ander nieuw bedje van de NASA van (volgens google) 5.600 euro. Waarom? Nou, als zij sex had klotste dat water zo dat ze het een beetje hoorden vanuit hun slaapkamer.
Tsja...
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:12 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen/2964436/eiland-blijkt-onvindbaar.html
loon zou het kunnen vinden
Hey die heb ik ook, wel geinig af en toe. Gaan wel keer defenden kk gr gr.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dungeon Defenders en ehmmm...
Ja sorry hoor maar ik kan dit niet alleen opvangen. Heb wel input nodig.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:30 schreef Mender het volgende:
[..]
t is hier gelijk een stuk stiller
In Ordnung, zal kijken of ik vanaaf tijd heb.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Klopt wel, mits er een berg onderwater zichtbaar is.
[..]
Hey die heb ik ook, wel geinig af en toe. Gaan wel keer defenden kk gr gr.
Ik niet, morgen presentatie dus die moet ik nog schrijven en een PP voor maken. Ben de hele dag wel zoet.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
In Ordnung, zal kijken of ik vanaaf tijd heb.
Oei, lekker op tijd wel, die voorbereidingquote:Op donderdag 22 november 2012 14:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik niet, morgen presentatie dus die moet ik nog schrijven en een PP voor maken. Ben de hele dag wel zoet.
Ik schrijf die nooit ver van te voren. Ik lees de literatuur die ik heb, zet het in mn hoofd op een rijtje en dan komt het er vanzelf uit wanneer ik hem daadwerkelijk schrijf.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oei, lekker op tijd wel, die voorbereiding
Ja, dat zei ik ook tegen mijn moeder als ik gamede.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:33 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik schrijf die nooit ver van te voren. Ik lees de literatuur die ik heb, zet het in mn hoofd op een rijtje en dan komt het er vanzelf uit wanneer ik hem daadwerkelijk schrijf.
quote:Op donderdag 22 november 2012 14:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook tegen mijn moeder als ik gamede.
Ik presteer zelf niet beter onder druk, maar omdat ik lui ben werk ik wel altijd onder tijdsdruk.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Ik presteer nou eenmaal beter onder druk, heb dit bij elke presentatie gedaan en het werkt voor mij
Ik krijg geen woord op papier tot aan een dag of 2 voor de deadline. Dan schrijf ik vaak mijn essays in 1x tot ergens diep in de nacht. Daarom had ik ook zoveel moeite met mijn scriptie, er was geen deadline dus ik kreeg geen woord op papier.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik presteer zelf niet beter onder druk, maar omdat ik lui ben werk ik wel altijd onder tijdsdruk.
Het varieert van 7 tot 8 bij mij, dus dat scheelt ook wel. En mooi 40 diamondsquote:Op donderdag 22 november 2012 14:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als ik mij er echt in verdiep kan ik het prima maken.
Kern opschrijven, herlezen, uitbreiden, herlezen, schrappen, herlezen, uitbreiden.
Dat allemaal over een paar weken verdeeld, eindresultaat mag er wezen...
als ik die tijd er voor neem, hetgeen ik helaas niet doe waardoor ik het alsnog de nacht voor de inleverdatum afraffel voor een zesje.
Maar ze moeten wel mooi zijnquote:Op donderdag 22 november 2012 14:50 schreef Ame_thyst het volgende:
ja wie heeft het enige meisje uit de SC gepest, droeftoeters
Je dildo?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die komt trouwens morgen binnen als het goed is:
[ afbeelding ]
Ja ze postte alleen maar fotos an katten en wat ze ging eten. Tom zei daar wat van en toen is ze geragequit.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:50 schreef Ame_thyst het volgende:
ja wie heeft het enige meisje uit de SC gepest, droeftoeters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |