Even kijkenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dames, we willen jullie... En dan gewoon ergens beginnen
Ik heb het niet gevolgd, maar had al een vermoedde dat er iets aan de hand wasquote:Op woensdag 21 november 2012 23:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dames, we willen jullie... En dan gewoon ergens beginnen
een week ofzoquote:Op woensdag 21 november 2012 23:25 schreef Raene het volgende:
Hoelang duurt het meestal voor je KPD in kunt als je het hebt aangevraagd?
Gaat best snel opa bakkebaart bekijkt vaak zijn mail.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:25 schreef Raene het volgende:
Er kwam steeds meer opbouwende kritiek en dat werd door de Queen Bee van het stel niet zo gewaardeerd.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd, maar had al een vermoedde dat er iets aan de hand was.
Matig hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 23:25 schreef DaMook het volgende:
Ok net Criminla Minds, nu NCIS. Daarna straks nog Flashpoint en NCIS:LA
. Tussendoor kom ik wel even hierlangs hoor
.
Bij mij toen 5 minuten door een pm aan danny, maar verder weet ik niet. Neem aan dat ze dat aanmeld topic regelmatig "verwerken"..quote:Op woensdag 21 november 2012 23:25 schreef Raene het volgende:
He godnondejuquote:
Sorry lieverdquote:
Hier 2 Big tasty's in 10 minuten, wat is mijn score?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb weleens 1490 calorien in 5min op bij mcdonnald
www.mcdonaldsmenu.infoquote:Op woensdag 21 november 2012 23:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
2 Big tasty's in 10 minuten, wat is mijn score?
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sorry lieverd. Maak het binnenkort wel goed en dan ben ik gewoon heel de avond in dit topic
.
Ga je ook sexy foto's plaatsen als je toegang hebt, of wil jij ook alleen maar gluren net als ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Nederland staat er niet tussen?quote:
Hihahoquote:Op woensdag 21 november 2012 23:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Er kwam steeds meer opbouwende kritiek en dat werd door de Queen Bee van het stel niet zo gewaardeerd.
Over wie gaat het?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
Scheelt wel, kun je alvast aan haar schoonheid wennen voordat je haar in het echt tegenkomt...
Gewoon ff opdrukken 200x oid... Dan mag je.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:32 schreef kutkloon7 het volgende:
Maarja, ik sport of train ook bijna niet, dan is het wel goed om niet te veel te eten denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |