SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dromenvangertje op 21-11-2012 22:32:03 ]
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:18 schreef Snowbells het volgende:
Oh grapje. Nou nee ik heb niet overgetekendlijkt me sterk met dik papier op je laptop
autiquote:Op woensdag 21 november 2012 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik raakte in paniek want moest snel nieuw deel openen
als je het zelf had getekend waren er meer schets lijnen maargoed ik ga deze discussie niet aan.quote:
Anderhalfuur. Geloof je me niet? Ik laat wel zien hoe ik begon-tot eind. Ik teken het eerst licht na, gum het uit en maak de lijnen dik.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je het zelf had getekend waren er meer schets lijnen maargoed ik ga deze discussie niet aan.
hoelang heb je erover gedaan?
Ik vond het wel vermakelijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:21 schreef Ro-ald het volgende:
Er moet geen PUB SC rel komen he dames
Jij wel hequote:Op woensdag 21 november 2012 22:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vond het wel vermakelijk.
Verder niet slecht Snowik snap die nek alleen nog steeds niet
Ik geniet altijd in stilte van die kleine rellen, maar ik houd me er altijd buiten omdat pussy.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |