Oké adoreer hier mij of wat je wilt. Hierbij het volgende verhaal.
Een korte blik terug in de tijd om het voor jullie zo helder mogelijk over te laten komen.
Deze slimme jongen genaamd Spierbal, ging na het behalen van zijn VMBO-Basis(

__!!!) diploma verder "studeren". Ik wilde graag naar de politie maar dat kon nog niet met 16 lentes jong. Hierbij werd mij geadviseerd om de beveiligers opleiding te doen. Hier heb ik mij dan ook voor aangemeld en de zowel zware mentale als fysieke testen doorboord. Na het maken van een niveau meting toets zat ik wekenlang in spanning. Uit eindelijk kwam er via de post het wel zeer goede nieuws binnen. Ik mocht beginnen aan voor mij doen het... Wetenschappelijk onderwijs

(just kidding)
Afijn halverwege september en ik kon beginnen aan mijn mbo 2

opleiding. Eerste indruk... Véél en dan ook echt véél buitenlanders zeg! Ik was dit dan ook niet gewend uitkomend uit een stad dat een steenworp afstand van de boerengehuchten lag. Wel de eerste paar dagen waren redelijk akward en aardig uit mijn comfort zone. Deed gewoon waar ik zin in had in mijn eentje krantje lezen, puzzeltje maken en dergelijke. Nou kon ik geen 2 jaar vriendloos blijven en heb toch maar mijn beste beentje voortgezet en had een zeer goede band gekregen met 2á3 buitenlanders. De rest ging ook wel maar, daar had ik niet echt iets mee.
De lessen gingen van start en man o man wat heb ik moeten zwoegen zeg

Alles ging mij best gemakkelijk af... Al vinden jullie puntjes voor mijn Nederlands, ik sta er open voor want je bent nooit te oud om te leren zeg ik altijd! Maar alles ging vrij goed en vanzelf nogal logisch op mbo2. Maar we kregen ook les van een jongedame, ik schatte haar zo'n 21á22 jaar in. Zij probeerde mij dan ook te motiveren om toch goed mijn best te blijven doen ondanks dat het vrij makkelijk was. Later ging ze ook steeds meer met mij praten dat ik het echt hoger moest gaan proberen. Maar ik zei altijd, nee dat is niets voor mij geef mij maar gewoon een simpel baantje zonder stress en 1600 eu. Dan zit ik wel goed. Ben net zo materialistisch.
Zoals jullie weten hier op het forum, heb ik een goed gevoel voor humor. Als ik les had van die vrouw, en ze had het "rustig" met dingetjes uit te leggen.. Kwam het op de een of andere manier altijd zo uit dat wij in gesprek belande. Natuurlijk maakte ik hier en daar dan de gepaste dan wel ligt getinte seksuele (die zijn toch het leukst)grappen. We kregen wel een soort van band, voor mijn gevoel dan. Ze was zorgzaam soort van bezorgd en ik merkte dat ik toch dagelijks aan haar dacht. Ze had toch een mooie kont... en kleine tietjes ( die vind ik echt geil! ).
Ná.. afijn, van haar had ik die 2 jaar dan ook 3 dagen in de week les. Graag had ik met haar weleens een drankje willen doen. Zou ik het eerst vriendschappelijk brengen, om dan toch wel stiekem de hond uit de boom te kijken. Toch durfde ik die stap niet te zetten. Mede omdat de kans groot was op een afwijzing, 5 jaar jonger en haar baan kwam in gevaar. Nu dit realistische beeld mijn gedachte had gepasseerd probeerde ik het maar uit mijn hoofd te zetten en iets meer afstand te nemen.
Zo gezegd zo gedaan, en het was examentijd. Alles welletjes en fijn doorlopen. Diploma gehaald de leraren en leraressen de hand geschud en eindelijk het mbo kunnen verlaten. Inmiddels 18jaar(toen dan hé, nu alweer 20) rijbewijs gehaald, en aan de bak gegaan bij een mobiele surveillance bedrijf. Ondanks dat ik mijn diploma had gehaald nog niet voor de politie gegaan. Ik zat/zit in zo'n comfort zone. Het is allemaal wel lekker en het gaat goed maar het is toch niet wat je echt wilt. Maar aangezien met de crisis en dergelijke is het even wat verstandiger om je toch aan de houvast beet te houden. Nu jullie deze wijze zin van ome Spierbal hebt gelezen gaan we door naar het heden..!!
Dus eergisteren, ik stap uit bed, kijk op mijn mobiel en zie dat ik een mail heb ontvangen. Ik kijk en zie een vrouwelijke naam+achternaam staan. Is het die goddelijke vrouw die ik inmiddels al uit mijn hoofd had gezet. En echt werkelijk gewoon niet meer aan dacht/vergeten was. Nu was haar de vraag hoe het nu met mij ging. Natuurlijk wel wat uitgebreider, maar toen ik dit las kreeg ik toch potverdrie wel weer een warm gevoel binnen zeg, en ook wel wat kriebeltjes

. Maar ik heb er niet op gereageerd.
Want dit ging door mijn hoofd, ze houden (denk ik) niet veel contact met mensen die van school zijn, misschien de eerste paar maanden maar daarna zeker niet meer. En nu kreeg ik ook nog eens die vraag van die vrouw! Ik dacht dus bij mijzelf hier moet wel meer achter zitten. Ondanks had ik laatst het topic gelezen over een meisje uitvragen via de mail, en dat is toch een beetje kansloos. Nu wist ik uit mijn schooltijden, dat mevrouw in kwestie een eigen bedrijf had. Met mijn google vaardigheden kwam ik op een site terecht met zowel haar naam, als contact gegevens, en ook een nummer naar haar telefoon.
Of dit nou een werktelefoon of privé was, ik had geen idee. Maar ik waagde de gok en belde haar. Met een hartslag van 220 en ook nog eens in mijn keel gingen de piepende wachttoontjes. Er werd opgenomen, en het was ook nog eens de mevrouw in kwestie! Ik vertelde haar dat ik de mail ontvangen had van haar, en ook haar vraag gelezen had. Klein gesprekje gehad en ik wilde haar al heel de tijd mee uitvragen, en keer een drankje doen. Maar ik durfde het maar niet, toen het einde in beeld kwam... Dacht ik, Spiertje het is nu of nooit, word je afgewezen, schaam je niet want je ziet haar toch nooit meer anders! Dit tegen mijzelf gezegd te hebben heb ik haar dus ook de spannende vraag gesteld.
En ja hoor

A.S. vrijdag gaan wij gezellig een drankje doen:D
Misschien gewoon puur vriendschappelijk, maar misschien bloeit er wel iets moois uit. In ieder geval ben ik erg trots dat ik de stap heb gezet en kan het mezelf niet meer kwalijk nemen.
Ik ben blij en wees ook blij voor mij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door spierbal op 22-11-2012 21:43:09 ]
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)