nee, is geen camera. is de HDD van de raspberry piquote:Op woensdag 21 november 2012 21:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm, dat is balendan maar met apparaat en al aan de laptop hangen?
hmmm... je hebt toch nog wel iets ander dan alleen een oude laptop?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, is geen camera. is de HDD van de raspberry pi
een pc zonder cardreaderquote:Op woensdag 21 november 2012 21:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm... je hebt toch nog wel iets ander dan alleen een oude laptop?
ooooooh, dan valt het probleem dus eigenlijk wel meequote:Op woensdag 21 november 2012 21:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een pc zonder cardreader
laptop van m'n vriendin doet het als het goed is wel
joah, klopt. maar ik moet toch wat te zeuren hebbenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ooooooh, dan valt het probleem dus eigenlijk wel mee![]()
niks d'r van, dit is geen dram-topicquote:Op woensdag 21 november 2012 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, klopt. maar ik moet toch wat te zeuren hebben
ach jewel. jij bent een beetje aan 't drammen over voetbalquote:Op woensdag 21 november 2012 21:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niks d'r van, dit is geen dram-topic
hihiquote:Op woensdag 21 november 2012 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ach jewel. jij bent een beetje aan 't drammen over voetbal
Ja jammer.quote:
Goed hoor, met jou dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 08:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoi, Cue!Hoe is het met je?
Arme jongenquote:Op donderdag 22 november 2012 08:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Het gaat.Lange 3e helft gisteren en was vanmorgen om 6:00 al wakker.
Dan kom jij de dag weer doorquote:Op donderdag 22 november 2012 09:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Komt wel goed vandaag. Paar bakkies pleur en straks een stevige lunch...
Vanavond dansen?
quote:
Sannepannewanne!quote:
Gezellig! Ik ga gelijk na het werk hardlopen, daarna een daghapje doen met Miss en dan lekker op de bank hangen voetbal kijken.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kom jij de dag weer door
Yup, dansen en kroeg
tis weer voetbaltijd zo te horenquote:Op donderdag 22 november 2012 09:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Gezellig! Ik ga gelijk na het werk hardlopen, daarna een daghapje doen met Miss en dan lekker op de bank hangen voetbal kijken.
Europa League.quote:
Wie nietquote:Op donderdag 22 november 2012 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Europa League.
Zat liever buiten in het zonnetje met een halve liter witbier en een rokende barbecue vol vleesch, maar dat zit er helaas niet in.
* Daywalk3r *springt*quote:Op donderdag 22 november 2012 11:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Spring voor Hennie, spring voor Hennie, HEY, HEY!
Ik hoop niet dat je hiermee mij bedoelt, zo ja:quote:Op donderdag 22 november 2012 11:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Spring voor Hennie, spring voor Hennie, HEY, HEY!
Natuurlijk bedoel ik jou!quote:Op donderdag 22 november 2012 11:39 schreef norich het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je hiermee mij bedoelt, zo ja:
Heb een hekel aan die naam, werd jarenlang zo genoemd en ben er wel klaar meequote:Op donderdag 22 november 2012 12:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Natuurlijk bedoel ik jou!Ik bedoel het lief hoor...
Nog altijd mwa, maar ik zit hier nu wel met een heul lief vogelebeestje op m'n schouderquote:
Tofquote:Op donderdag 22 november 2012 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog altijd mwa, maar ik zit hier nu wel met een heul lief vogelebeestje op m'n schouder
Ze heet Taliquote:
Cutequote:Op donderdag 22 november 2012 12:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze heet Tali
[ afbeelding ]
Komt uit zichzelf de kooi uit klauteren om op m'n schouder te gaan zitten miepen en knuffelenquote:
Daarom Rieke/Rieks/Riekie!! tante rikiequote:Op donderdag 22 november 2012 12:05 schreef norich het volgende:
[..]
Heb een hekel aan die naam, werd jarenlang zo genoemd en ben er wel klaar mee
Hahaquote:Op donderdag 22 november 2012 12:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Daarom Rieke/Rieks/Riekie!! tante rikie![]()
Zat jij dit jaar in Boer zoekt Vrouw?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:29 schreef norich het volgende:
[..]
Haha
Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar Hen
Bas Zoekt Vrouw.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:24 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zat jij dit jaar in Boer zoekt Vrouw?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 november 2012 14:24 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zat jij dit jaar in Boer zoekt Vrouw?
[ afbeelding ]
Haha, weet ik wel hoor!quote:
Ja ik zag 'mquote:Op donderdag 22 november 2012 14:39 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha, weet ik wel hoor!
De PI was ook niet voor niets!
Deze ook niet trouwens
Jazeker! Nog steeds Mitrailleurschutter bij de Landmachtquote:Op donderdag 22 november 2012 14:48 schreef norich het volgende:
[..]
Ja ik zag 'm
Hoe ist met u dan? Nog steeds bij de landmacht?
Tof! Blijf je dan in Europa of ga je ook verder weg?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:49 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jazeker! Nog steeds Mitrailleurschutter bij de Landmacht
Alleen een uitzending zit er niet aan te komen ivm bezuinigingen etc.
Dat is het enige jammere, voor de rest is het echt super!! Ook donders veel oefeningen in binnen en buitenland.
Hoe is het met jou dan?
Tot nu toe hebben we alleen in Europa geoefend, Duitsland, Tsjechie, Polen etc.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:56 schreef norich het volgende:
[..]
Tof! Blijf je dan in Europa of ga je ook verder weg?
Gaat goed hier. Laatste jaar Vertaalacademie, nu erg druk met mijn minor
Ehh.. ik doe alleen Duits en Engelsquote:Op donderdag 22 november 2012 15:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben we alleen in Europa geoefend, Duitsland, Tsjechie, Polen etc.
Goed man!
Als je toch zo goed bent in vertalen, hier een testje!
あなたが翻訳することができます場合は、ジャボターンを得る!
Dat is wel een idee op zich, maar toen ik postte was het gewoon koffiequote:Op donderdag 22 november 2012 16:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daghap en een groot glas wijn?
quote:
Met een rakija neem ik aan?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is wel een idee op zich, maar toen ik postte was het gewoon koffie
Rakı heet dat spul. En dat meng je zeker niet met koffie. Nee, gewoon met melkquote:Op donderdag 22 november 2012 18:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Met een rakija neem ik aan?
quote:
Doodsverwensing. BAN!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Doodsverwensing. BAN!
Ik doe een banaannvraag!Goeie vraag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.goeievraag.nl/(...)aan.49053#antwoorden
Rond de 150 gram dus...
Hoi Tukker!quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Samzz!
Eindelijk leven in de brouwerij! Alles goed?
Het gaat.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Tukker!
Gaat wel, ik lig nog steeds plat. Maar ik heb nu wel m'n laptop, dus ik kan iig iets doen.
Hoe is het met jou?
Teveel eer, m'n bestequote:Op vrijdag 23 november 2012 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar leuk dat je er weer bent. Zonder jou en ACT-F bloedt het topic helemaal dood...
Ben jij verantwoordelijk voor de leegloop of ...?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar leuk dat je er weer bent. Zonder jou en ACT-F bloedt het topic helemaal dood...
Ik weet het niet, Martijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ben jij verantwoordelijk voor de leegloop of ...?
Oneluv, bi-atch!quote:
Dan hebben ze dus geen halfwerk geleverd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik weet het niet, Martijn.Word on the street is dat Samzz en ACT-F verantwoordelijk zijn.
Wel raar, want als Samzz en ACT-F hier een keer niet posten, loopt het ook niet echt bepaald storm.
Sowieso 24Kitchen, heerlijk als je niets te doen hebt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:52 schreef Samzz het volgende:
Ik zit even 24 Kitchen te kijken. Zegt de kok: Een druppeltje balsamico en vervolgens gaat de halve fles erin.
Maar het is buiten alsnog erg leuk met je paard enzo...quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel blij dat het pestweer is. Dan heb ik tenminste niet de drang om naar buiten te willen.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar het is buiten alsnog erg leuk met je paard enzo...
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:00 schreef Mdrop het volgende:
Sowieso 24Kitchen, heerlijk als je niets te doen hebt.
Ja, ik kijk het wel graag. Maar ik snap dus geen flikker van hun maatsysteemquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan hebben ze dus geen halfwerk geleverd.
Wow .. zwarte smileys.
[..]
Sowieso 24Kitchen, heerlijk als je niets te doen hebt.
Een standaard doorgeroest oer-Hollands gezin, dusquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wij eten vanavond voor de derde dag op rij aardappels
Woensdag: aardappels, spruiten, draadjesvlees
Donderdag: aardappels, bloemkool, braadworst
Vrijdag aardappels, ?, karbonade ()
Neh, normaal is het redelijk gevarieerd, maar dit viel me gewoon ff opquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een standaard doorgeroest oer-Hollands gezin, dus.
Je hoeft die aardappels niet te eten hequote:Op vrijdag 23 november 2012 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wij eten vanavond voor de derde dag op rij aardappels
Woensdag: aardappels, spruiten, draadjesvlees
Donderdag: aardappels, bloemkool, braadworst
Vrijdag aardappels, ?, karbonade ()
Dat maatsysteem hanteer ik ook.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik kijk het wel graag. Maar ik snap dus geen flikker van hun maatsysteem.
Is dat de oorzaak dan van alles?quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat maatsysteem hanteer ik ook.
Pas nog aangehouden door de politie.
Die vent zegt ook "Je slingert over de weg, je moet blazen"
Dus ik zei van "Ik heb maar een druppel op"
Toch mocht ik na het blazen niet meer rijden.
Gewoon een onbewuste thema-week dus...quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neh, normaal is het redelijk gevarieerd, maar dit viel me gewoon ff op
Fuck. Ik had nog wok besteld zonder champignons maar volgens mij hebben ze er magic truffels ingedaan.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Is dat de oorzaak dan van alles?
Dus nu gaat het weer goed/beter ?quote:
Héél ietsje beter.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dus nu gaat het weer goed/beter ?
Is dat glutenvrije bier een beetje aan te slepen thuis? Wijn mag je wel gewoon? En andere sterke drank?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Héél ietsje beter.
Mag wel wat sneller gaan![]()
Maar hoezo kan het dan zo langzaam beter gaan? Gluten zijn wel een x uit je systeem ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Héél ietsje beter.
Mag wel wat sneller gaan![]()
Omdat het best lang duurt voor je systeem herstelt is van eventuele schade.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar hoezo kan het dan zo langzaam beter gaan? Gluten zijn wel een x uit je systeem ja.
Trouwens, jouw biologisch-vlees-is-een-hoax verhaal van laatst ging er gisteren bij Miss Tuk niet in...quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het best lang duurt voor je systeem herstelt is van eventuele schade.
Klopt, al gaat het bij mensen met gewone coeliakie (dunne darmwandvlokken die kapot zijn) een stuk sneller dan bij mijn variant. Mijn gehele zenuwstelstel is aangetast, vooral in m'n hoofd, en dat duurt ff om te reparerenquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb toevallig van de week een tray besteldquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is dat glutenvrije bier een beetje aan te slepen thuis? Wijn mag je wel gewoon? En andere sterke drank?
Niet iedereen is slim, sorryquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Trouwens, jouw biologisch-vlees-is-een-hoax verhaal van laatst ging er gisteren bij Miss Tuk niet in...
Dat is toch niet hetzelfdequote:
Dat scheelt. Maar een avond onbeperkt bier sjikkeren is natuurlijk wat lastig bij zo'n beperkte voorraad. En dat is jammer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb toevallig van de week een tray besteldWijn mag ik ook hebben, net als whiskey, cognac en noem er nog maar een paar
Daar zal helaas wel een hele tijd overheen gaan ja.quote:Mijn gehele zenuwstelstel is aangetast, vooral in m'n hoofd, en dat duurt ff om te repareren
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat scheelt. Maar een avond onbeperkt bier sjikkeren is natuurlijk wat lastig bij zo'n beperkte voorraad. En dat is jammer.Is het wel een beetje te zuipen, dat spul? Merk?
[..]
Daar zal helaas wel een hele tijd overheen gaan ja.Maar als je weer een stukje beter te pas bent kom je gezellig hier naar Twente toe en dan gaan we lekker butt-seksen.
De hele club. Jij, ik, Jeff, Bassie en natuurlijk Nath!
Eén grote kontneukorgie!
Tja, de emoties nemen de overhand hč.quote:
Legbatterij en kiloknaller is ook wel een ander uiterste en dat is ook helemaal niet goed. Ik haat vrouwen die niet rationeel kunnen denkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tja, de emoties nemen de overhand hč.Ik sta aan jouw kant, voor de duidelijkheid.
Niet dat ik voor legbatterijen en kiloknallers ben of zo...
Niet? Oh, dan weet ik dat ook.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij was toch niet van de kontneuk?
Ik wil jou wel diep in de kont neuk'n hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Legbatterij en kiloknaller is ook wel een ander uiterste en dat is ook helemaal niet goed. Ik haat vrouwen die niet rationeel kunnen denken.
[..]
Niet? Oh, dan weet ik dat ook.
Bier heet Saxon, best weg te tik'n hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat scheelt. Maar een avond onbeperkt bier sjikkeren is natuurlijk wat lastig bij zo'n beperkte voorraad. En dat is jammer.Is het wel een beetje te zuipen, dat spul? Merk?
[..]
Daar zal helaas wel een hele tijd overheen gaan ja.Maar als je weer een stukje beter te pas bent kom je gezellig hier naar Twente toe en dan gaan we lekker butt-seksen.
De hele club. Jij, ik, Jeff, Bassie en natuurlijk Nath!
Eén grote kontneukorgie!
Samzz doet mee las ik net!quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bier heet Saxon, best weg te tik'n hoor
En ja, zodra ik weer beter ben kom ik naar Twente voor een kontneuksessie
Omg dikke boner hierquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Samzz doet mee las ik net!Lekker met die tetten spelen terwijl je haar hard in haar poepgaatje ragt.
Damn, 2 Euro voor een halve liter.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bier heet Saxon, best weg te tik'n hoor
Dat is inderdaad zo ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik haal wel altijd netjes de duurste scharrel-vrij-uitloop-gedoe eieren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Legbatterij en kiloknaller is ook wel een ander uiterste en dat is ook helemaal niet goed.
Ik zag haar laatst met een voorbinddildo anders goed bij 100%Bukker in de kont zitten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:21 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij is Nath niet van het kontneuken.
Why?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik op mezelf woon wil ik ook glutenvrij of glutenarm gaan eten.
Volgens mij ook niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:21 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij is Nath niet van het kontneuken.
Omdat gluten sowieso niet heel gezond zijn.quote:
Dat heeft nauwelijks nut voor een gezond iemand. Verder raad ik het je af omdat je gewoon normaal brood enzo moet blijven eten, da's nl. veel lekkerder (al ben ik de smaak van gewoon brood al vergetenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik op mezelf woon wil ik ook glutenvrij of glutenarm gaan eten.
Och ja, meer voor mijquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet.Jammer, maar helaas. We kunnen niet alles hebben...
Dronken genoeg voeren en dan per ongeluk in het verkeerde gaatjequote:Op vrijdag 23 november 2012 14:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet.Jammer, maar helaas. We kunnen niet alles hebben...
Chloroform is niet het meest ideale middel om iemand te verdovenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dronken genoeg voeren en dan per ongeluk in het verkeerde gaatje
Desnoods wat chloroform gebruiken en beuken maar
GHB dan maar?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Chloroform is niet het meest ideale middel om iemand te verdoven.
Als de persoon in kwestie moet blijven leven, dan zou ik GHB nemen, jaquote:
Mwah. Het paleodieet is best bekend en gebruikt volgens mij.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat heeft nauwelijks nut voor een gezond iemand. Verder raad ik het je af omdat je gewoon normaal brood enzo moet blijven eten, da's nl. veel lekkerder (al ben ik de smaak van gewoon brood al vergeten).
quote:Hallo Dargan [sic]: even een vraag aan jouw, mijn labtop thuis de stuurprogramma's zijn antiek is zo traag zoals dikke stront die door een trechter gaat! en nu is mijn vraag aan jouw heb een programma om dit probleem op te lossen en mag ik dit programma mee naar huis nemen om de problemen op te lossen graag antwoord terug per telefoon of mail1
De teringquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben m'n mailbox aan het opruimen, en ik kwam deze topper weer tegen!
[..]
Gewoon met een vingertje beginnen. Ze gaat het vanzelf lekker vinden en kort daarna smeekt ze ongetwijfeld om de hele sausage...quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dronken genoeg voeren en dan per ongeluk in het verkeerde gaatje
Desnoods wat chloroform gebruiken en beuken maar
Geen idee, geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe denk jij over fisten, San?
Dan gaan we dat ook maar eens bij je doen, dus hup op je rug, benen wijd en klaarliggen voor mijn vuist/armquote:
Je wilt er bij m'n mond weer uitquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan gaan we dat ook maar eens bij je doen, dus hup op je rug, benen wijd en klaarliggen voor mijn vuist/arm
Faustficking noemde een oud-klasgenoot van me dat.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan gaan we dat ook maar eens bij je doen, dus hup op je rug, benen wijd en klaarliggen voor mijn vuist/arm
Nah, denk dat ik met moeite in je baarmoeder uitkom. Vullen die hapquote:
Dat durf ik niet aan... stel dat je vacuüm komt te zittenquote:
Eerlijkquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat vind je dan van DP, of eventueel TP?
Wat zeg je dat romantischquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nah, denk dat ik met moeite in je baarmoeder uitkom. Vullen die hap
Ik meen me een DP-afspraak te herinneren die je op het laatste moment afzegdequote:Op vrijdag 23 november 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerlijk?
[..]
Wat zeg je dat romantisch.
Nooit een afspraak geweestquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik meen me een DP-afspraak te herinneren die je op het laatste moment afzegde
Tja, ik en subtiel/romantisch zijn, geen beste combi...
Het zou me niet verbazen dat mensen dat lekker vindenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Let me wiki that for you.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Plompzakken
Mja, dat is dus wel een van mijn fantasieën.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ik kan nu nog genieten van de visual.
Nice.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
Mja, dat is dus wel een van mijn fantasieën.
Ik denk niet dat ik ooit een afspraak met Justin maakquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice.Zet je mij wel even op de CC-lijst als je een afspraak met Justin maakt?
quote:Een moslim man moet geopereerd worden en wordt op een brancard de operatiekamer binnen gereden. Een arts verschijnt met een heel groot mes in zijn handen.
"Dokter!" piept de patiënt, "Ikke nog niet verdoofd, ikke nog niet onder narcose."
"Klopt!" zegt de dokter, "Ik opereer vandaag halal."
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit een afspraak met Justin maak.
Het gaat iets spontaans zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit een afspraak met Justin maak.
Maar, waarom moet ik jou een CC sturen? Zodat je kan zeggen; leuk, veel plezier. Doei.quote:
Hij wil meedoen natuurlijk!quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, waarom moet ik jou een CC sturen? Zodat je kan zeggen; leuk, veel plezier. Doei.?
Dat zou een reactie kunnen zijn van mijn kant. Misschien zit ik dan wel in een andere situatie. Je weet het niet!quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, waarom moet ik jou een CC sturen? Zodat je kan zeggen; leuk, veel plezier. Doei.?
Een geyle DP of zelfs TP moet je natuurlijk wel één keer in je leven hebben gedaan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij wil meedoen natuurlijk!
Ik moest snurken. Je kent het wel van die sarcastische snorts voordat je in de lach schiet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zou een reactie kunnen zijn van mijn kant. Misschien zit ik dan wel in een andere situatie. Je weet het niet!
Een beetje zoals een biggetje dus?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest snurken. Je kent het wel van die sarcastische snorts voordat je in de lach schiet.
Nee... Je kent het wel, dat iemand een opmerking maakt en je dan een snurkgeluidje of een snuivend geluidje maakt en dan sarcastisch 'ja, hoor' zegt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een beetje zoals een biggetje dus?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo snuiven doe ik weleens ja, maar een snurkje? Neequote:Op vrijdag 23 november 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee... Je kent het wel, dat iemand een opmerking maakt en je dan een snurkgeluidje of een snuivend geluidje maakt en dan sarcastisch 'ja, hoor' zegt.
Ik ken dat niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest snurken. Je kent het wel van die sarcastische snorts voordat je in de lach schiet.
Oh, dan moet je maar even langs komen, dan doe ik het voor.quote:
Maak er een YouTube filmpje van.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan moet je maar even langs komen, dan doe ik het voor.
Ik zit op het werk. Heb je geen Skype?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan moet je maar even langs komen, dan doe ik het voor.
Fleetwood Macquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Collega-man heeft Fleetwood Mac opstaan.
Captain Hollywood Projectquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Collega-man heeft Fleetwood Mac opstaan.
Ja, hallo. Ik woon in Glanerbrug. We hebben net een paar jaar riool.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zit op het werk. Heb je geen Skype?
Maar wel internet? Ik ben aan het uitzendenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hallo. Ik woon in Glanerbrug. We hebben net een paar jaar riool.
Je hebt toch een Blackberry?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hallo. Ik woon in Glanerbrug. We hebben net een paar jaar riool.
Nee joh, al een tijdje niet meerquote:
Ja, wel internetquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar wel internet? Ik ben aan het uitzenden
Toe maar weer.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, al een tijdje niet meer. Ik heb nu een Galaxy Note
.
San is aanzienlijk beter op weg wat dat betreftquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Straks ga je Tong80 nog voorbij, Teun!
Complete nummers uiteraard.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Verdomme nog een uur werken verdomme.
Ga zelf halen luie drolquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hopen dat m'n pils vandaag nog langsgebracht wordt, anders is het vanavond wijn. Ook niet erg, maar ik heb zin an pils
* Zoektquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als toegift misschien?Moet kunnen vind ik!
Proost!quote:
450 stuks, echt fantastischquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*lipje opentrekt*
Heeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuujjjjj! BAM!
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*lipje opentrekt*
Heeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuujjjjj! BAM!
Zware dag voor de boeg?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kan er vanavond ook wel 450 gebruiken.
Nice.quote:
Schultenbrau?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee hoor, het is gewoon lekker.
Toch maar een flesje wijn denk ik.quote:
De Wagner pizza's zijn in de aanbiedingquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toch maar een flesje wijn denk ik.Chileense.
Ook nog even kijken bij de Emté wat ik ga koken.
Zal kijken. Heb gisteren al pizza gegeten en wil eigenlijk wat low-carb hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De Wagner pizza's zijn in de aanbieding
Ga stappen met Astrid.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:56 schreef Samzz het volgende:
Wij eten pasta. En ik heb dringend behoefte aan het doen van iets leuks. Bah.
Hoe is het met je knie?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:56 schreef Samzz het volgende:
Wij eten pasta. En ik heb dringend behoefte aan het doen van iets leuks. Bah.
Je hoeft het niet gelijk op te etenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zal kijken. Heb gisteren al pizza gegeten en wil eigenlijk wat low-carb hebben.Heb wel zin in een vlees-only vreetfestijn.
Kerel, alsof het oorlog is of zo!quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je hoeft het niet gelijk op te etenGooi het in de vriezer voor de komende winter. Ik heb ook rollade gekocht bij de Emté. Wat gruwelijk lekker
![]()
Ik kan niet stappenquote:
Gaat welquote:
Boodschappen doen is altijd oorlogquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kerel, alsof het oorlog is of zo!
Vervelend.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet stappen!!
[..]
Gaat wel. Verbetert wel, maar lopen gaat echt nog niet.
Ja. Ik heb heel erg zin om naar de bios te gaan. Ik denk dat dat wel kan, hoef je niet echt bij te lopenquote:
Dan heb ik liever iemand anders op mequote:Op vrijdag 23 november 2012 17:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Blijf maar liggen dan.Astrid er bovenop en ik maak de foto's...
Ik gebruik altijd een mandje.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Boodschappen doen is altijd oorlogBejaarden omver rijden
Als je in de bios woont hoef je inderdaad niet echt te lopenquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik heb heel erg zin om naar de bios te gaan. Ik denk dat dat wel kan, hoef je niet echt bij te lopen.
Daarom. En ik wil Skyfall graag zien en ik wil gewoon even het huis uit.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je in de bios woont hoef je inderdaad niet echt te lopen
Hoiquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb ik liever iemand anders op me.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tali ligt gewoon zo te chillen op m'n pens:
[ afbeelding ]![]()
Ik zou niet klagen met Astrid op me.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb ik liever iemand anders op me.
Maar zij wel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zou niet klagen met Astrid op me.
Of ze worst lust?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of ze moet even smsen of ze het lust
quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand met een grote penisquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zou niet klagen met Astrid op me.
Heeft ze die foto laten zien?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand met een grote penis.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heeft ze die foto laten zien?
Volgens mij zag ik er maar eentje, hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zoals je zag, er is genoeg voor jullie beide.
Gewoon wat wijntjes drinken, dames. Zien jullie er vanzelf twee...quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik er maar eentje, hoor
As drinkt geen alcoholquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gewoon wat wijntjes drinken, dames. Zien jullie er vanzelf twee...
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heeft ze die foto laten zien?
Is 5 cm genoeg?quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:58 schreef Samzz het volgende:
Ik heb liever iemand met een grote penis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen flauw idee. Ik ben momenteel niet zo stabiel, hequote:Op vrijdag 23 november 2012 18:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Matig.Wanneer gaan jullie weer naar de Oude Markt?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is 5 cm genoeg?
Als jij dezelfde maatsystemen hanteert als koks doen, dan is dat meer dan genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Je hebt iets te veel 24 kitchen gekekenquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij dezelfde maatsystemen hanteert als koks doen, dan is dat meer dan genoeg![]()
.
Snap ik, maar ik wil een keer met jullie saufen. Nou ja, jij en ik dan... en As aan de Crystal Clear...quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik ben momenteel niet zo stabiel, he.
Ik bedoel meer, bij hun is een druppeltje een halve fles. Als vijf cm bij jou ongeveer dezelfde verhouding heeft als bij hun dat druppeltje, dan heb je een flinke slurfquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je hebt iets te veel 24 kitchen gekeken![]()
"Vandaag maken we een sappige worst"
Lijkt mij ook wel gezelligquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik wil een keer met jullie saufen. Nou ja, jij en ik dan... en As aan de Crystal Clear...
Ik hanteer gewoon het metrisch stelselquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:38 schreef Samzz het volgende:
Ik bedoel meer, bij hun is een druppeltje een halve fles. Als vijf cm bij jou ongeveer dezelfde verhouding heeft als bij hun dat druppeltje, dan heb je een flinke slurf.
In dat geval is 5 cm te kleinquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik hanteer gewoon het metrisch stelsel
Je zei niks over omtrekquote:
Dat komt wel goedquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doen we dat.Ik hoor het wel...
Goed idee, WA aanzetten. Kijken of ik nog vrienden heb.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Komt goed. U hoort van ons. Ik zal As even Appen...
Laat maar weten of ze wat zegtquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Komt goed. U hoort van ons. Ik zal As even Appen...
Zeker niet van alle worsten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bestel dat nooit bij een homobar, tenzij je van alle worsten houdt
Ja, beetje geduldquote:
As is meestal redelijk fanatiek. En da's een understatement.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, beetje geduld. Niet iedereen zit op z'n telefoon
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |