nee, is geen camera. is de HDD van de raspberry piquote:Op woensdag 21 november 2012 21:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm, dat is balendan maar met apparaat en al aan de laptop hangen?
hmmm... je hebt toch nog wel iets ander dan alleen een oude laptop?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, is geen camera. is de HDD van de raspberry pi
een pc zonder cardreaderquote:Op woensdag 21 november 2012 21:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm... je hebt toch nog wel iets ander dan alleen een oude laptop?
ooooooh, dan valt het probleem dus eigenlijk wel meequote:Op woensdag 21 november 2012 21:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een pc zonder cardreader
laptop van m'n vriendin doet het als het goed is wel
joah, klopt. maar ik moet toch wat te zeuren hebbenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ooooooh, dan valt het probleem dus eigenlijk wel mee![]()
niks d'r van, dit is geen dram-topicquote:Op woensdag 21 november 2012 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, klopt. maar ik moet toch wat te zeuren hebben
ach jewel. jij bent een beetje aan 't drammen over voetbalquote:Op woensdag 21 november 2012 21:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niks d'r van, dit is geen dram-topic
hihiquote:Op woensdag 21 november 2012 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ach jewel. jij bent een beetje aan 't drammen over voetbal
Ja jammer.quote:
Goed hoor, met jou dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 08:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoi, Cue!Hoe is het met je?
Arme jongenquote:Op donderdag 22 november 2012 08:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Het gaat.Lange 3e helft gisteren en was vanmorgen om 6:00 al wakker.
Dan kom jij de dag weer doorquote:Op donderdag 22 november 2012 09:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Komt wel goed vandaag. Paar bakkies pleur en straks een stevige lunch...
Vanavond dansen?
quote:
Sannepannewanne!quote:
Gezellig! Ik ga gelijk na het werk hardlopen, daarna een daghapje doen met Miss en dan lekker op de bank hangen voetbal kijken.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kom jij de dag weer door
Yup, dansen en kroeg
tis weer voetbaltijd zo te horenquote:Op donderdag 22 november 2012 09:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Gezellig! Ik ga gelijk na het werk hardlopen, daarna een daghapje doen met Miss en dan lekker op de bank hangen voetbal kijken.
Europa League.quote:
Wie nietquote:Op donderdag 22 november 2012 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Europa League.
Zat liever buiten in het zonnetje met een halve liter witbier en een rokende barbecue vol vleesch, maar dat zit er helaas niet in.
* Daywalk3r *springt*quote:Op donderdag 22 november 2012 11:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Spring voor Hennie, spring voor Hennie, HEY, HEY!
Ik hoop niet dat je hiermee mij bedoelt, zo ja:quote:Op donderdag 22 november 2012 11:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Spring voor Hennie, spring voor Hennie, HEY, HEY!
Natuurlijk bedoel ik jou!quote:Op donderdag 22 november 2012 11:39 schreef norich het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je hiermee mij bedoelt, zo ja:
Heb een hekel aan die naam, werd jarenlang zo genoemd en ben er wel klaar meequote:Op donderdag 22 november 2012 12:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Natuurlijk bedoel ik jou!Ik bedoel het lief hoor...
Nog altijd mwa, maar ik zit hier nu wel met een heul lief vogelebeestje op m'n schouderquote:
Tofquote:Op donderdag 22 november 2012 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog altijd mwa, maar ik zit hier nu wel met een heul lief vogelebeestje op m'n schouder
Ze heet Taliquote:
Cutequote:Op donderdag 22 november 2012 12:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze heet Tali
[ afbeelding ]
Komt uit zichzelf de kooi uit klauteren om op m'n schouder te gaan zitten miepen en knuffelenquote:
Daarom Rieke/Rieks/Riekie!! tante rikiequote:Op donderdag 22 november 2012 12:05 schreef norich het volgende:
[..]
Heb een hekel aan die naam, werd jarenlang zo genoemd en ben er wel klaar mee
Hahaquote:Op donderdag 22 november 2012 12:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Daarom Rieke/Rieks/Riekie!! tante rikie![]()
Zat jij dit jaar in Boer zoekt Vrouw?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:29 schreef norich het volgende:
[..]
Haha
Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar Hen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |