nee, is geen camera. is de HDD van de raspberry piquote:Op woensdag 21 november 2012 21:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm, dat is balendan maar met apparaat en al aan de laptop hangen?
hmmm... je hebt toch nog wel iets ander dan alleen een oude laptop?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, is geen camera. is de HDD van de raspberry pi
een pc zonder cardreaderquote:Op woensdag 21 november 2012 21:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm... je hebt toch nog wel iets ander dan alleen een oude laptop?
ooooooh, dan valt het probleem dus eigenlijk wel meequote:Op woensdag 21 november 2012 21:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een pc zonder cardreader
laptop van m'n vriendin doet het als het goed is wel
joah, klopt. maar ik moet toch wat te zeuren hebbenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ooooooh, dan valt het probleem dus eigenlijk wel mee![]()
niks d'r van, dit is geen dram-topicquote:Op woensdag 21 november 2012 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, klopt. maar ik moet toch wat te zeuren hebben
ach jewel. jij bent een beetje aan 't drammen over voetbalquote:Op woensdag 21 november 2012 21:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niks d'r van, dit is geen dram-topic
hihiquote:Op woensdag 21 november 2012 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ach jewel. jij bent een beetje aan 't drammen over voetbal
Ja jammer.quote:
Goed hoor, met jou dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 08:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoi, Cue!Hoe is het met je?
Arme jongenquote:Op donderdag 22 november 2012 08:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Het gaat.Lange 3e helft gisteren en was vanmorgen om 6:00 al wakker.
Dan kom jij de dag weer doorquote:Op donderdag 22 november 2012 09:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Komt wel goed vandaag. Paar bakkies pleur en straks een stevige lunch...
Vanavond dansen?
quote:
Sannepannewanne!quote:
Gezellig! Ik ga gelijk na het werk hardlopen, daarna een daghapje doen met Miss en dan lekker op de bank hangen voetbal kijken.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kom jij de dag weer door
Yup, dansen en kroeg
tis weer voetbaltijd zo te horenquote:Op donderdag 22 november 2012 09:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Gezellig! Ik ga gelijk na het werk hardlopen, daarna een daghapje doen met Miss en dan lekker op de bank hangen voetbal kijken.
Europa League.quote:
Wie nietquote:Op donderdag 22 november 2012 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Europa League.
Zat liever buiten in het zonnetje met een halve liter witbier en een rokende barbecue vol vleesch, maar dat zit er helaas niet in.
* Daywalk3r *springt*quote:Op donderdag 22 november 2012 11:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Spring voor Hennie, spring voor Hennie, HEY, HEY!
Ik hoop niet dat je hiermee mij bedoelt, zo ja:quote:Op donderdag 22 november 2012 11:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Spring voor Hennie, spring voor Hennie, HEY, HEY!
Natuurlijk bedoel ik jou!quote:Op donderdag 22 november 2012 11:39 schreef norich het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je hiermee mij bedoelt, zo ja:
Heb een hekel aan die naam, werd jarenlang zo genoemd en ben er wel klaar meequote:Op donderdag 22 november 2012 12:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Natuurlijk bedoel ik jou!Ik bedoel het lief hoor...
Nog altijd mwa, maar ik zit hier nu wel met een heul lief vogelebeestje op m'n schouderquote:
Tofquote:Op donderdag 22 november 2012 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog altijd mwa, maar ik zit hier nu wel met een heul lief vogelebeestje op m'n schouder
Ze heet Taliquote:
Cutequote:Op donderdag 22 november 2012 12:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze heet Tali
[ afbeelding ]
Komt uit zichzelf de kooi uit klauteren om op m'n schouder te gaan zitten miepen en knuffelenquote:
Daarom Rieke/Rieks/Riekie!! tante rikiequote:Op donderdag 22 november 2012 12:05 schreef norich het volgende:
[..]
Heb een hekel aan die naam, werd jarenlang zo genoemd en ben er wel klaar mee
Hahaquote:Op donderdag 22 november 2012 12:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Daarom Rieke/Rieks/Riekie!! tante rikie![]()
Zat jij dit jaar in Boer zoekt Vrouw?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:29 schreef norich het volgende:
[..]
Haha
Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar Hen
Bas Zoekt Vrouw.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:24 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zat jij dit jaar in Boer zoekt Vrouw?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 november 2012 14:24 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zat jij dit jaar in Boer zoekt Vrouw?
[ afbeelding ]
Haha, weet ik wel hoor!quote:
Ja ik zag 'mquote:Op donderdag 22 november 2012 14:39 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha, weet ik wel hoor!
De PI was ook niet voor niets!
Deze ook niet trouwens
Jazeker! Nog steeds Mitrailleurschutter bij de Landmachtquote:Op donderdag 22 november 2012 14:48 schreef norich het volgende:
[..]
Ja ik zag 'm
Hoe ist met u dan? Nog steeds bij de landmacht?
Tof! Blijf je dan in Europa of ga je ook verder weg?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:49 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jazeker! Nog steeds Mitrailleurschutter bij de Landmacht
Alleen een uitzending zit er niet aan te komen ivm bezuinigingen etc.
Dat is het enige jammere, voor de rest is het echt super!! Ook donders veel oefeningen in binnen en buitenland.
Hoe is het met jou dan?
Tot nu toe hebben we alleen in Europa geoefend, Duitsland, Tsjechie, Polen etc.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:56 schreef norich het volgende:
[..]
Tof! Blijf je dan in Europa of ga je ook verder weg?
Gaat goed hier. Laatste jaar Vertaalacademie, nu erg druk met mijn minor
Ehh.. ik doe alleen Duits en Engelsquote:Op donderdag 22 november 2012 15:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben we alleen in Europa geoefend, Duitsland, Tsjechie, Polen etc.
Goed man!
Als je toch zo goed bent in vertalen, hier een testje!
あなたが翻訳することができます場合は、ジャボターンを得る!
Dat is wel een idee op zich, maar toen ik postte was het gewoon koffiequote:Op donderdag 22 november 2012 16:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daghap en een groot glas wijn?
quote:
Met een rakija neem ik aan?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is wel een idee op zich, maar toen ik postte was het gewoon koffie
Rakı heet dat spul. En dat meng je zeker niet met koffie. Nee, gewoon met melkquote:Op donderdag 22 november 2012 18:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Met een rakija neem ik aan?
quote:
Doodsverwensing. BAN!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Doodsverwensing. BAN!
Ik doe een banaannvraag!Goeie vraag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.goeievraag.nl/(...)aan.49053#antwoorden
Rond de 150 gram dus...
Hoi Tukker!quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Samzz!
Eindelijk leven in de brouwerij! Alles goed?
Het gaat.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Tukker!
Gaat wel, ik lig nog steeds plat. Maar ik heb nu wel m'n laptop, dus ik kan iig iets doen.
Hoe is het met jou?
Teveel eer, m'n bestequote:Op vrijdag 23 november 2012 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar leuk dat je er weer bent. Zonder jou en ACT-F bloedt het topic helemaal dood...
Ben jij verantwoordelijk voor de leegloop of ...?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar leuk dat je er weer bent. Zonder jou en ACT-F bloedt het topic helemaal dood...
Ik weet het niet, Martijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ben jij verantwoordelijk voor de leegloop of ...?
Oneluv, bi-atch!quote:
Dan hebben ze dus geen halfwerk geleverd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik weet het niet, Martijn.Word on the street is dat Samzz en ACT-F verantwoordelijk zijn.
Wel raar, want als Samzz en ACT-F hier een keer niet posten, loopt het ook niet echt bepaald storm.
Sowieso 24Kitchen, heerlijk als je niets te doen hebt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:52 schreef Samzz het volgende:
Ik zit even 24 Kitchen te kijken. Zegt de kok: Een druppeltje balsamico en vervolgens gaat de halve fles erin.
Maar het is buiten alsnog erg leuk met je paard enzo...quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel blij dat het pestweer is. Dan heb ik tenminste niet de drang om naar buiten te willen.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar het is buiten alsnog erg leuk met je paard enzo...
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:00 schreef Mdrop het volgende:
Sowieso 24Kitchen, heerlijk als je niets te doen hebt.
Ja, ik kijk het wel graag. Maar ik snap dus geen flikker van hun maatsysteemquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan hebben ze dus geen halfwerk geleverd.
Wow .. zwarte smileys.
[..]
Sowieso 24Kitchen, heerlijk als je niets te doen hebt.
Een standaard doorgeroest oer-Hollands gezin, dusquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wij eten vanavond voor de derde dag op rij aardappels
Woensdag: aardappels, spruiten, draadjesvlees
Donderdag: aardappels, bloemkool, braadworst
Vrijdag aardappels, ?, karbonade ()
Neh, normaal is het redelijk gevarieerd, maar dit viel me gewoon ff opquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een standaard doorgeroest oer-Hollands gezin, dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |